9.6.2024 | Svátek má Stanislava


Diskuse k článku

Et tu mi Kmoníček?

Et tu mi fili, oslovil Caesar svého přítele Bruta, jistě roztrpčen, když viděl, jak se na něho Brutus hrne s dýkou. Kmoníček se na Zemana s dýkou nechystá, nicméně veřejně podpořil vyhoštění ruských diplomatů z Prahy v rámci odpovědi solidarizující s Británií napadenou traviči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 26.3.2018 15:41

Re: Kluci Osmanští, jste naši spojenci

I tak by se to dalo říci. Poruštění mongoloidové.

H. Omar 26.3.2018 15:36

Re: Kluci Osmanští, jste naši spojenci

Tak neprotestujte. Ostatně oni jsou tam spolu s vašimi Rusáky a taky neprotestujete...

J. Matuška 26.3.2018 15:10

Projde TO?

https://www.youtube.com/watch?v=ibzO0gaGEOw

M. Varadinková 26.3.2018 15:02

Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Náchodské pradleny v 50. letech za svého spojence považovaly komunistickou stranu: Jen ať ji pověsí, tu Horákovou, Strana se přece nemůže mýlit! Bezmezně jí ve všem věříme, ve všem ji podpoříme, nebudeme pochybovat o ničem, co Strana dělá!

M. Prokop 26.3.2018 15:04

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Jo, máte s nimi mnoho společného.

M. Varadinková 26.3.2018 15:12

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Právěže já ne, zatímco Vy ano, stejně jako všichni zaslepení podporovatelé spojenců, co jsou ochotni je podporovovat úplně ve všem a zcela rezignovat na svůj vlastní rozum a své vlastní vyhodnocení reality.

M. Prokop 26.3.2018 15:15

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

je to jednoduché, ve své zalepenosti vidíte zaslepenost všude tam, kde nejsou vaše klapky.

M. Varadinková 26.3.2018 15:19

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Mnozí zde v diskusi se k zaslepenosti sami hlásí, když říkají: je třeba vždy podpořit spojence, netřeba hledat pravdu. Takže já komentuji pouze toto.

Já narozdíl od Vás žádné klapky nemám, proto mi nečiní problém přiznat i to, že spojenec nemusí být vždy v právu jenom proto, že je to spojenec.

M. Prokop 26.3.2018 15:24

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Kdo napsal, že netřeba hledat pravdu (vytýkám před závorku, zda může být v podobné záležitosti pravda nalezena a hlavně zveřejněna)?

Prostě ty své klapky nevidíte, jako obvykle.

M. Varadinková 26.3.2018 15:28

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Vandas, Anděl a další. Nalistujte si.

P. Vandas 26.3.2018 16:51

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Jo. Je to tak. Souhlasím, že máme držet basu s Brity i kdyby Skřípal byl v komatu z přejedení hamburgery. :-):-):-)

S. Lazárek 26.3.2018 15:09

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Budou se tu věšet ruští diplomati? To od nás ale vůbec není hezké.

J. Václavíková 26.3.2018 15:14

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Vyhoštěním tří diplomatů se stáváme totalitou :-))))

R. Neveselý 26.3.2018 15:18

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Navíc, oni to jsou "pracovníci", nikoliv diplomaté.

S. Lazárek 26.3.2018 15:27

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Takový neštěstí, Vladimír Iljič se bude na Miloše moc a moc zlobit.

J. Václavíková 26.3.2018 15:42

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Vypadá to, že zombie už se do světa nepodívá.

M. Varadinková 26.3.2018 15:15

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Zkuste na mne nereagovat. Nikdy totiž nechápete to, co píšu, takže jste pokaždé mimo.

J. Jelínek 26.3.2018 15:23

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Důležité pro terapii je, že chápete sama co píšete, na ostatních nezáleží. Pište dál, třeba vám odlehne.

S. Lazárek 26.3.2018 15:30

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Srovnávat Miladu Horákovou s tímhle je samo o sobě mimo tuhle galaxii a kdo z nás dvou je tu mimo, bych nechal jako otevřenou otázku.

M. Varadinková 26.3.2018 15:39

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

To byste ovšem musel nejprve pochopit, co já srovnávám s čím. Což zjevně nedokážete.

R. Neveselý 26.3.2018 15:17

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Ono je teď v módě hodně přehánět. Chudáci pracovníci ambasády jsou na tom jako Horáková, pracovní tábor = holocaust a podobně.

M. Varadinková 26.3.2018 15:21

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Ale prdlajs. To jste jenom pochopil, o čem je řeč.

R. Neveselý 26.3.2018 15:39

Re: Jak vzniká totalita z naivní slepé oddanosti spojencům

Máte pravdu, pochopil jsem.

M. Jandáková 26.3.2018 14:58

!

https://www.youtube.com/watch?v=TOF4uhKRj3M

M. Varadinková 26.3.2018 14:41

Máme podporovat spojence úplně ve všem?

I v tom, čím on sám sobě a potažmo i nám škodí?

Já se domnívám, že rozhodně nikoliv. Kdo jiný, než kamarád (spojenec) nás má důrazně upozornit: Člověče, neblbni, vždyť se chystáš udělat naprostou pitomost!

Třeba před válkou v Iráku: Postoj: "je to správné, protože oni jsou naši spojenci, určitě vědí, co dělají, mají třeba informace, které my nemáme a které nelze zveřejnit, takže je v útoku na Irák slepě podpoříme ".... ten se zpětně ukázal být postojem chybným. Zbytečná válka pod vylhanou záminkou a výsledný efekt: spousta mrtvých, vznik Islámského státu, nárůst terorismu, příval migrantů do Evropy.

J. Anděl 26.3.2018 14:42

Re: Máme podporovat spojence úplně ve všem?

Ano, masy ekonomických migrantů, vozených do Evropy pašeráky lidí, jsou důsledkem války v Iráku. Takhle je to prosté.

M. Varadinková 26.3.2018 14:55

Re: Máme podporovat spojence úplně ve všem?

Nejen.

Ano, takhle je to prosté.

J. Anděl 26.3.2018 15:02

Re: Máme podporovat spojence úplně ve všem?

Hypotéza, že světové události a jednání lidí má jednu jasně identifikovatelnou příčinu, stojí za domněnkou, že lze lidské chování a vývoj civilizace řídit.

M. Varadinková 26.3.2018 15:17

Re: Máme podporovat spojence úplně ve všem?

Já jsem přece napsala "nejen" (jednu příčinu). Ovšem Vaše snaha bagatelizovat jednu z hlavních příčin je hloupá.

J. Anděl 26.3.2018 15:29

Re: Máme podporovat spojence úplně ve všem?

Nejde o bagatelizaci. Spíš je to součást širokého trendu, propletené sítě příčin a následků. Opravdu si myslím, že stav Afriky a islámských zemí a migrace, stav Evropy, stav Ameriky, jejich politika, politika Ruska, sociální a socialistické představy, aktivity aktivistů a neziskovek, aktivity pirátů atp. - to všechno lze velice obtížně shrnout do následku jedné akce v Iráku.