1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

EET, noční můra živnostníka

Bylo celkem zábavné sledovat páteční debatu o elektronické evidenci tržeb (EET) v poslanecké sněmovně. Ministr financí pobíhal jak demonstrant před kecpultíkem s dvěma obrovskými cedulemi, jež měly dokazovat, že jeho úřad se z povinných účtenek o prodávajícím ani kupujícím v podstatě nic nedozví – tedy kromě čísla provozovny a účtované sumy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 11.7.2015 14:03

Re: Kriterium hodnocení.

Nemusíme mít na tuto nechutnou záležitost stejný názor. Mám ten svůj a obsahuje i můj zásadní odsudek Kalvody, který býval mým kolegou.

P. Hofman 11.7.2015 14:09

Re: Kriterium hodnocení.

Ježíšmarija, Kalvoda je advokát.

Ten přece hájí toho, kdo za ním přijde a dá mu vydělat, aniž by se s ním musel jakkoliv ztotožnit. Bez advokátů, kteří hájí i lumpy, by nemohla existovat spravedlnost, či chcete-li, právní stát !!!

P. Vandas 11.7.2015 14:21

Re: Kriterium hodnocení.

To je příliš zjednodušené vidění. Advokát prosím je, ale před tím byl členem vlády a tudíž jeho přeběhnutí k nepříteli i s potřebnými informacemi z vlády, je obyčejná zrada.

H. Balzám 11.7.2015 14:26

Re: Kriterium hodnocení.

Plný souhlas.

P. Hofman 11.7.2015 14:36

Re: Kriterium hodnocení.

Tak to by nemohl v advokacii vůbec pracovat, neb trestnímu řízení se nevyhne, i kdyby stokrát chtěl. A to je pro advokáta vždy proti státu !!!

P. Vandas 11.7.2015 14:44

Re: Kriterium hodnocení.

Má-li někdo tu výsadu, že představuje, svou účastí ve vládě, stát, tak očekávám, že nebude pracovat později proti němu.  Je to otázka etická.

P. Hofman 11.7.2015 14:49

Re: Kriterium hodnocení.

To by znamenalo, že všichni politici po ukončení své politické dráhy se mohou vrátit ke svým povoláním, jenom advokáti ne.

A jak byste hodnotil bývalé premiéry a vysoké politiky, kteří se po skončení učinkování v politice dostávají do vysokých funkcí v soukromé podnikatelské sféře? Nesmí a do konce života musí prodávat hot dogs někde u metra ???

P. Vandas 11.7.2015 15:02

Re: Kriterium hodnocení.

Nepotřebuji to zobecňovat. Nicméně někteří chápou, co je etické a co ne snadněji, a jiní zas nechápou. Každého z nás prostě iritují rozdílné poklesky v tomto státě dánském .

P. Hofman 11.7.2015 15:14

Re: Kriterium hodnocení.

To bezesporu. Některým však něco vadí u jedněch, ale už ne u druhých. To bývá případ daleko častější.

Kalvodu jsem jako slušného člověka odepsal nejpozději s jeho lžidoktorskou aférou. Zastupování jakéhokoliv klienta před soudem bych mu však nikdy nevyčítal. To je osud advokáta !!!

J. Jílek 11.7.2015 15:10

Re: Kriterium hodnocení.

to je demagogie....je rozdíl zastupovat klienta ve věcech trestních a zastupovat ho v majetkovém sporu se státem

J. Jílek 11.7.2015 15:08

Re: Kriterium hodnocení.

trestní řízení není spor se státem, fištróne

J. Jílek 11.7.2015 15:07

Re: Kriterium hodnocení.

navíc nevystupuje jako advokát, ale politicky

J. Matuška 11.7.2015 13:29

Zase jedna propagandistická polopravda

Putin nepřestává překvapovat! Tohle je opravdu neuvěřitelné

...Škarohlídi, kteří předppovídali vládci Kremlu v souvislosti s krizí na Ukrajině a sankcemi ze strany EU jepičí politický život, se tedy podle všeho zřejmě hluboce mýlili. Nedávno dokonce Putina Rusové zvolili nejoblíbenějším mužem roku. Již po patnácté! http://www.instory.cz/1484-putin-neprestava-prekvapovat-tohle-je-opravdu-neuveritelne.html

Jaké asi má spaní náš špičkový komentátor Jefim Fištejn, "přítel" Putina?

J. Slanina 11.7.2015 13:36

Re: Zase jedna propagandistická polopravda

Jéžíšikriste, lidi, je tohle vůbec možné, aby někdo takhle zblbnul. To už snad trumfuje i lžidimitrije.

M. Mařák 11.7.2015 13:40

Re: Zase jedna propagandistická polopravda

Pane Matuško, vidím, že máte po Klausovi nový životní idol...

:-)

J. Slanina 11.7.2015 13:53

Re: Zase jedna propagandistická polopravda

Takových je tu víc:

Autor: E. Erat Datum: 19.5.2015 15:23

Agent KGB byl v zahraničí špičkově vyškolený člověk-fyzicky,psychicky atd.,bez bázně a hany.I charakerové vlastnosti musí být na výši,nesmí zradit svůj stát.To udělal Litviněnko a skončil zcela správně na hřbitově. Agenti tohoto typu z Mossadu,CIA apod. jsou lidé kteří hájí národní zájmy,ano bez skrupulí.Zjednodušeně takový J.Bond.A to je Vladimír,Vladimírovič a proto si ho také vážím.Tady si celá řada lidí plete "agenty" STB jako byl Babiš nebo Nohavica atd.,to nebyli žádní agenti,ale pouze sprostí udavači.Kvalifikace agenta,který miluje svoji zem je pro výkon presidenstké funkce požehnáním.

S. Netzer 11.7.2015 13:55

Re: Zase jedna propagandistická polopravda

Doporučuji objednávku domácího oltáře u firmy http://www.nc-kotora.cz/dom%C3%A1c%C3%AD_olt%C3%A1%C5%99_DK.htm.

Pan Kotora vám určitě rád nahradí Pannu Marii obrázkem Vladimíra Vladimíroviče.

Budete ho moct uctívat ve svém domově, a snad s ním přestanete opruzovat na Psu, amerikanofile.

J. Slanina 11.7.2015 14:00

Re: Zase jedna propagandistická polopravda

Přijal jsem polní oltář, který se náhodou dostal do chrámu ve Vršovicích.

Polní kurát Otto Katz

S. Netzer 11.7.2015 14:09

Re: Zase jedna propagandistická polopravda

Ten byl sice taky třídílný, ale samozřejmě větší než exempláře domácích oltářů nabízených firmou Kotora.

Taková polní mše není žádná sranda.

H. Balzám 11.7.2015 13:16

Kalousek je řízek

Neříkám, že ho mám rád a rozhodně neříkám, že vše udělal dobře, nicméně to, že stírá Bureše, kde může, je děsná sranda. A nejlepší je, že si nemusí ty stěry vymýšlet, jako to s oblibou dělal Rath, že stačí jenom říkat pravdu. Za to má u mě body k dobru :-)

P. Vandas 11.7.2015 13:25

Re: Kalousek je řízek

Je to tak. Kalousek se jeví velmi nesympatický a je už 20let nazýván zlodějem, bez jediného důkazu, či obvinění. A to i od skutečných zlodějů, jako byl Rath. Dnes hájí, téměř jako jediný, živnostníky proti zlodějům typu Mládka, Sobotky a Babiše. :-):-)

J. Laták 11.7.2015 13:45

Re: Kalousek je řízek

100% souhlas. Kalousek dovede pojmenovat negativní věci a děje České politiky pravým jménem. A to je příčina veškeré nenávisti vůči němu.

M. Mařák 11.7.2015 13:38

Kalousek je jediný náš

výrazný pravicový řečník a politik, je podle mne vůdčí osobností pravice. Bohužel je mezi lidem velmi neoblíben.

J. Slanina 11.7.2015 13:41

Re: Kalousek je jediný náš

Kdyby "lid" Kalouska miloval, bylo by něco špatně.

P. Vandas 11.7.2015 13:49

Re: Kalousek je jediný náš

Nemohu říci, že je mým oblíbencem, nicméně nevyžaduji po politicích, aby se stali mými oblíbenci. Jejich úlohou je bránit mé svobody a hájit má práva a mé zájmy. Na oblibu mi stačí dobří herci, ty mám raději. :-):-):-)

P. Hofman 11.7.2015 13:53

Re: Kalousek je řízek

Posuzujete-li Kalouska i podle toho jeho posledního projevu ve Sněmovně, tak vás musím zklamat. To jsou tradiční kalouskoviny (možno říci i klausoviny): fakta vytažená z kontextu, polopravdy a bohužel i naprosté lži.

Ale fanděte mu. To on potřebuje !!!

J. Slanina 11.7.2015 13:55

Re: Kalousek je řízek

Že by to o té Syntezii Pardubice byla lež vytržená z kontextu???

P. Hofman 11.7.2015 14:04

Re: Kalousek je řízek

Jestliže se při projevu někoho přesvědčím, že si vymýšlí, překrucuje fakta a dokonce i lže, je mi jedno, když má v některých momentech i pravdu. A to je případ Kalousek. Vždy, ne jen tentokrát.

Ale klidně ho obhajujte, on to potřebuje !!!

J. Slanina 11.7.2015 14:08

Re: Kalousek je řízek

Mohl byste mi předložit některý z jeho výmyslů a lží v onom projevu? Třeba pak přehodnotím svůj názor.

P. Hofman 11.7.2015 14:13

Re: Kalousek je řízek

To bych si ho musel znovu přečíst, abych byl konkrétní. A za to mi ten pitoma nestojí !!!