5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

Dvě pilulky

Koaliční smlouvu podepsali předsedové ODS, TOP 09 a lidovců s cílem vyhrát volby a ukončit éru populismu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Zelený 12.4.2021 10:22

Nezhoršujte zbytečně svůj obraz na veřejnosti! Zda je plotna rozpálená nepoznáte pouhým zrakem (ledaže by byla rozpálená do červena a to plotny nebývají) ale logickou úvahou, stejně tak nepoznáte nic z pouhého názvu (pokud tedy nejste Klepetko, Babiš, Klaus a lidé podobného ražení).

J. Anděl 12.4.2021 10:29

Jsem přesvědčen, že ho nezhoršuji, ale činím jasnější a srozumitelnější.

J. Drobný 12.4.2021 8:45

R^. Skvělý je ten nápad s konkurzem na ministry, zřejmě nemají dost vlastních odborníků, možná spíš odvahu řídit resort. Něco jiného je druhého kritizovat a zcela odlišné je nést za svá rozhodnutí odpovědnost! Ale budou to mít celkem snadné, v této zemi je přece tolik expertů na cokoliv!:-/

J. Anděl 12.4.2021 9:15

Kdybych měl pocit, že Piráti jsou tam nějak jako za mě, za můj pohled na svět, za moje zájmy atp., tak bych asi nápad s konkurzem neodsuzoval.

Neodsuzuju ho teda vlastně ani takhle, ale koho mohou vykonkurzovat? Nemyslím si, že někoho, kdo by tam byl tak nějak jako za mě.

:-)

J. Anděl 12.4.2021 8:41

Aha, pardon, špatně jsem pochopil otázku: ptal jste se, jaký předsudek by vyvrátilo zjištění, že mé zalíbení v programu Pirátů byl omyl.

To je moc těžká otázka, na tu neumím odpovědět. Musel bych se nejdřív přenést přes ten předtím uvedený předsudek, abych si tu alternativu dovedl představit.

J. Venc 12.4.2021 8:55

Tou katarzí si patrně bude muset projít nemálo jejich současných podporovatelů. Serete na ně hned zpočátku - budete toho ušetřen.

:-)

K. Zelený 12.4.2021 8:37

Z toho si nic nedělejte! Takových jako vy, kteří vědí, že Piráti jsou : ultralevicoví, progresivističtí, proimigrantští, protidůchodcovští, neomarxističtí, prostě výlupci všeho zla, aniž by na jejich programu spočinuli pouhým okem, jsou tu celé zástupy.

F. Sojka 12.4.2021 8:44

Na programech nezáleží! U žádného subjektu, natož u Pirátů !!

K. Zelený 12.4.2021 8:53

Na programech a jejich plnění zjevně nezáleží Sojce a jiným tvorům vybaveným podobným mozkem. To není nic proti sojkám, mezi ptáky asi nejsou úplní blbci ale lidi, to je jiná liga, Sojka!

F. Sojka 12.4.2021 9:04

Zjevně na nich zaleží hlupákům, kteří se rádi nechají oblbovat.

A svoji blbost hájí.

Kdyby jen to. Ještě ji zavile šíří jako ti šakali. :-)

J. Anděl 12.4.2021 8:46

Já to nevím. Nečetl jsem jejich program. Já jenom vím, že mě prostě serou.

K. Zelený 12.4.2021 8:56

Vzbuzujete otázku zda se takovýto důvod politické antipatie nějak (kromě znaménka) liší od důvodů voličů Zemanových a Burešových.

J. Anděl 12.4.2021 9:12

Vzbuzuji otázku?

No tak to milé otázce přeji dobré ráno.

:-)

K. Zelený 12.4.2021 9:39

Otázce je vaše přání šumák, otázce záleží na odpovědi, to je jediný důvod jejího vzniku a existence.

J. Anděl 12.4.2021 9:40

Dobrá, tak já počkám, až se mě otázka na něco zeptá.

P. Kmoníček 12.4.2021 8:39

Chápu to dobře, Anděli, že lež jasně podaná v programu je přijatelnější ?

J. Anděl 12.4.2021 8:49

Nerozumím myšlence "lež jasně podaná v programu je přijatelnější", tudíž nevím, jaký vztah má k tomu, co jsem napsal, Kmoníčku.

Nedomnívám se, že lež jasně podaná v programu je přijatelnější než cokoliv, ale záleží na tom, s čím srovnáváte. Podle mě je to lepší, než třeba trhání nehtů, ano.

F. Sojka 12.4.2021 8:40

Na programech nezáleží!

J. Anděl 12.4.2021 8:52

No, s tím asi, s ohledem na to, co píšu tady kolem, souhlasím. Možná ne s tím, že na nich vůbec nezáleží, ale není to ani zdaleka všechno.

F. Sojka 12.4.2021 9:14

Už jenom proto, že vždycky v tom našem poměrném systému se může subjekt vymluvit na to, že mu to ostatní nedovolili. A v podstatě s tím počítá.

Tím samozřejmě abstrahuji od toho, že nejde o nic závazného a vynutitelného, takže hloupý se těší, neboli blázní se radují. Hloupým bláznům jsou "programy" určeny. Kromě toho, podle míry hlouposti, bude takový hlupák prohlašovat, že program jeho miláčků je kvalitnější a opravdovější než jiných.

Hodně se cituje Orwellovo 1984, málokdo ho dokáže (chce) pochopit. :-)

J. Anděl 12.4.2021 9:27

Ano.

PS: Já 1984 zatím nečetl.

F. Sojka 12.4.2021 10:37

Vřele doporučuji.

Orwell tam krásně popsal CCCP, ale obecně se to dá vyložit také.

A. Pakosta 12.4.2021 8:58

Mne osobně na Pirátech vadí už to, že našli zalíbení v pirátství - v jednom z nejhorších zločinů v dějinách lidstva, který navíc nepatří jen do historie, ale je na světových mořích páchán dodnes. Takové slovo prostě nelze použít k označení čehokoli pozitivního. A co se programu této sebranky týká, k odmítnutí mi stačí jejich afinita k ilegálním migrantům. Než volit tuhle partu, radši to hodím Okamurovi, i když vím, že je to pěkný dacan. V samotném programu SPD totiž není nic, co bych nezkousl.

J. Anděl 12.4.2021 9:04

Ano. To jsem také nakonec tady někde kolem zmínil, že to je první věc, která mě odpuzuje.

Druhá (s první související) je slogan "pusťte nás na ně".

P. Čech 12.4.2021 8:19

"Koaliční smlouvu podepsali předsedové ODS, TOP 09 a lidovců s cílem vyhrát volby a ukončit éru populismu. ".

Pokud by tomu tak bylo, musel bych to jen kvitovat s povděkem. Ukončit éru populismu ovšem znamená jediné. Ukončit volnou soutěž politických stran a tím i zrušit v ústavě čl. 5. Ten totiž onu éru populismu vyvolává. Populismu se chápou naprosto všechny politické subjekty, které jdou do voleb a ne jen některé z nich, jak nám média a politici nalhávají. Význam a definici pojmu "populismus" lze nalézt ve slovníku cizích slov, který tento pojem definuje takto: " Styl politiky, který usiluje o získání široké základny voličů údajnou ochranou zájmů prostých lidí proti různým ohrožením a prosazováním témat vzbuzujících emocionální reakce veřejnosti".

Takto se ovšem chovají naprosto všechny politické strany a hnutí a to bez jediné výjimky. Že by bylo záhodno takové chování ukončit je nasnadě. Ovšem silně pochybuji o tom, že by se k tomu propůjčily právě ODS, KDUČSL a TOP 09. Vystoupily by tak totiž ve prospěch občanů a v zásadní neprospěch pro sebe samé.

J. Havelka 12.4.2021 8:17

Sarkazmus je možností, jak urážet idioty bez rizika, že na to přijdou.

No jo, ale když chci aby to pochopili..?

I. Břízová 12.4.2021 8:23

Pane Havelko, můžete mi prosím prozradit, o kom si myslíte, že pochopil, když jsem si z něj dělala srandu?

J. Havelka 12.4.2021 8:55

Já nevím, jestli ze mě, tak jsem to nepochopil...

F. Sojka 12.4.2021 8:34

Na to nemáš. Kam se to pořád cpeš?

D. Polanský 12.4.2021 8:16

Šillerovou nic nezastaví, opět plánuje navyšování a rozdávání. Na svém určitě takto nehospodaří. za chvíli nebude z čeho vyplácet mandatorní výdaje, ale to nevadí, hlavně že mám flek u Babiše jistý.