13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

Dva roky poté

Že se naše část světa (to je třeba zdůraznit) trvale změnila, bylo jasné už v prvních hodinách po vpádu. Naděje vyvolaná pádem železné opony a krachem komunistického impéria se zhroutila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tesařík 26.2.2024 19:26

Vy byste ho určitě hnědý neměl. ještě byste i potančil. Už to vidím živě.

D. Laurencikova 26.2.2024 15:24

Ze vy jste si z toho vietnamskeho obchudku prinesl i neco tvrdsiho! ;-)

D. Laurencikova 26.2.2024 15:23

Dokonce "bytostny nepritel" ma pro nas byt Rusko? To ty Rusy musel Fiala a jeho garnitura strasne nastvat! Nejvyssi cas je vymenit, pane Friedrich, nez nas stihnou zatahnout do opravdoveho pruseru.

D. Laurencikova 26.2.2024 15:19

Vy uz si me dokonce pletete s vlastnim vnoucatkem? To uz jste na tom tak, jak nejmocnejsi muz sveta, Joe Biden. Ten uz v roce 2020 predstavoval novinarum svoji osmnactiletou vnucku slovy: "To je muj syn, Beau, ktereho spousta z vas podporovala v Delavare". Syn Beau byl tou dobou uz pet let mrtev. Vy nastesti nemate prstik na cervenem knoflicku...;-)

Verwirrter Auftritt: Biden verwechselt Enkelin mit verstorbenem Sohn | Politik | BILD.de

J. Fridrich 26.2.2024 15:19

"Zralý na odstavení v Unii? Fico šokoval české politiky. Fico ve svém projevu mimo jiné prohlásil, že „Západ chce využít konflikt na Ukrajině ke zničení Ruské federace“. Lidovecký europoslanec Tomáš Zdechovský si prý při sledování Ficova projevu nejdříve myslel, že je to „fake“. „Tohle přece nemůže říct premiér členského státu EU, který má přístup k bezpečnostním informacím a k informacím tajných služeb,“ zhrozil se."-

Tak to nejsou sami - Vystrčil, Zdechovský a další politici, kteří si mysleli, že je to "fake".... To jeho prohlášení - „Západ chce využít konflikt na Ukrajině ke zničení Ruské federace.“ - Je přesně tak znějící, jak kdyby to řekl Putin...

D. Laurencikova 26.2.2024 15:11

Ja opravdu nechapu, co na tom bylo rozumeho, pres vsechna varovani stale roztahovat NATO dal dal, az doslo k valce na Ukrajine a ohrozeni svetoveho miru. To zustane vasim tajemnstvim.

V. Sember 26.2.2024 15:06

Opuchlá Kedlubna prý prohlásila, že započne válku s Estonskem. To mě pobavilo. Netušil, že je až takový degenerát. Laurencikova může vyvěsit kalhotky;-D

J. Fridrich 26.2.2024 15:02

Za výmarské republiky bylo Německo chaotickým chudobincem, a s inflací takovou, že se s kabelou bankovek chodilo pro chleba. A diktátor Hitler dal Německu v roce 1933 prosperitu.... Začal zbrojit, budovat dálnice atd... To je cesta diktátorů... Podobně Putin. To ale není cesta pro normální rozumné občany. To je na vás moc, že ...?

J. Fridrich 26.2.2024 14:55

Tak jinak, lauerenčíková - jak dělá kozička ? A jak dělá kravička ?

J. Fridrich 26.2.2024 14:51

Tyto hlupáky, kteří si "nevidí na špičku nosu" jak říkávávali naše babičky a dědové najdete v každé zemi. Tak spěte sladce, slečno, vaše naivita na vás prozrazuje vaši hloupost, a neschopnost pochopit záměry našeho bytostného NEPŘÍTELE, tedy ruska... A nepřítel rusko je, a ani se tím netají....

D. Laurencikova 26.2.2024 14:43

Nix Howgh. Kennan nebyl se svym minenim sam. Spousta jinych, vcetne prominentnich "Hardleineru" (ostrych hochu) se zrovna tak vyjadrovala proti dalsimu rozsireni NATO. Napr. Rober Mc. Namara, byvaly ministr obrany, ktery nechal behem vietnamske valky provadet masivni bombove utoky, takze zadny "chcimir" a "dezolat". Z ostatnich vyjmenuju jen Paula Nitze - "legendy studene valky", profesora Richarda Pipese... Roberta Gatese - ex sefa CIA... Vsechny jmenovat nemuzu a asi vam to stejne nic nerekne. To byli hlupaci a zdradci? Vy jste dobry! "Hlupak a zradce" je dnes ten, kdo je jeste pri smyslech, zda se.

Za Jelzina se stal z Ruska chaoticky chudobinec. Na vyssi uroven obcanum pomohl prave Putin. Toho jsou si Rusi vedomi a proto ho voli, jako jeste tu nejlepsi alternativu z toho, co maji. To vim dokonce primo od Rusu, sousedu v Mnichove.

J. Fridrich 26.2.2024 14:13

Ti vaši "diplomaté, Georg Kennanové" si nechte... Hlupáků a zrádců vlastních zemí najdete ve velkých, lidnatých zemích tisíce, a vy je vyhledáváte, a sem přenášíte jejich pomatené názory... Jelcin měl NÁZNAKY demokracie a spolupráce s vyspělým demokratickým Světem. A také v té době nebyly ve světě výrazné problémy, a Západ byl ochoten zaostalému rusku pomoci dostat se na vyšší úroveň jejich občanů... To vše postupně zničil pyšný a komplexem méněcennosti trpící kágébák Putin... Ale je to s vámi zbytečná diskuze, tedy HOWGH.

D. Laurencikova 26.2.2024 13:56

Reagan sovety uzbrojil, to je pravda. A Jelcin Rusko rozdaval za par flasek vodky, da se rict, dokud tomu meudelal Putin pritrz. To Putinovi nebylo ze strany USA odpusteno.

A ted se podivejte na ten obrovsky historicky vykon, pane Friedrich. Americky diplomat, Georg Kennan, varoval uz v roce 1997 pred rozsirovanim NATO na vychod, coz ostatne oznacil za "dalsi studenou valku". Rekl: "Nase rozdily ve studene valce byly zapricineny komunistickym sovetskym rezimem. A ted se odvracime presne od tech lidi, kteri uvedli do chodu nejvetsi nekrvavou revoluci v dejinach a tento Sovetsky rezim odstranili. Copak to nikdo nechape?" Ja to chapu, vy ne, pane Friedrich.

D. Laurencikova 26.2.2024 13:16

Americky dustojnik, Scott Benett, vam tady vysvetli, co je NATO, co se z nej stalo:

https://sp.rmbl.ws/s8/2/Q/w/v/x/Qwvxe.caa.mp4?u=0&b=0

Capka to toho vubec netahejte.

D. Laurencikova 26.2.2024 12:54

To říká Friedrich, pro kterého vývoj světa skončil před čtyřiceti lety! 😂

D. Laurencikova 26.2.2024 12:54

To říká Friedrich, pro kterého vývoj světa skončil před čtyřiceti lety! 😂

D. Laurencikova 26.2.2024 12:52

Jediné , co chtel Putin zvrátit, bylo neustále šíření NATO, a ať už skutečnou, nebo subjektivne citenou hrozbu pro Rusko. Putin byl se západními politiky per Du. 😉Vždyť to říkám, že nic nepochopite, ani kdyby čert na žebrákovi jezdil.

D. Laurencikova 26.2.2024 12:52

Jediné , co chtel Putin zvrátit, bylo neustále šíření NATO, a ať už skutečnou, nebo subjektivne citenou hrozbu pro Rusko. Putin byl se západními politiky per Du. 😉Vždyť to říkám, že nic nepochopite, ani kdyby čert na žebrákovi jezdil.

J. Fridrich 26.2.2024 12:28

Píšete - "kteri si nevsimli, ze RVHP a Warsavska smlouva; ba ani Sovetsky svaz, jehoz jednou z hlavnich republik byla prave Ukrajina, (Breznev byl Ukrajinec, Chruscov byl Ukrajinec - to jenom tak na okraj) uz neexistují."

Já jsem si toho, že Velký Reagan tu sovětskou Říši Zla rozvrátil dobře vědom, a tím náml0 vrátil SVOBODU, Demokracii a lidskou důstojnost. Ale toto VŠECHNO chce již od roku 2000 změnit ten kágébák Putin. Tehdy se Jelcin zmýlil, a vybral jako svého nástupce toho pod povrchem dřímajícího UKŘIVDĚNÉHO ZLOČINCE Putina, a jeho paranoia a komplex méněcennosti vůči vyspělému Západu narůstá až do jeho dnešní agresivity, na kterou doplácí statisíce nevinných Ukrajinců, ale i Rusů. A ekonomicky i my a celá Evropa.

J. Fridrich 26.2.2024 12:28

Píšete - "kteri si nevsimli, ze RVHP a Warsavska smlouva; ba ani Sovetsky svaz, jehoz jednou z hlavnich republik byla prave Ukrajina, (Breznev byl Ukrajinec, Chruscov byl Ukrajinec - to jenom tak na okraj) uz neexistují."

Já jsem si toho, že Velký Reagan tu sovětskou Říši Zla rozvrátil dobře vědom, a tím náml0 vrátil SVOBODU, Demokracii a lidskou důstojnost. Ale toto VŠECHNO chce již od roku 2000 změnit ten kágébák Putin. Tehdy se Jelcin zmýlil, a vybral jako svého nástupce toho pod povrchem dřímajícího UKŘIVDĚNÉHO ZLOČINCE Putina, a jeho paranoia a komplex méněcennosti vůči vyspělému Západu narůstá až do jeho dnešní agresivity, na kterou doplácí statisíce nevinných Ukrajinců, ale i Rusů. A ekonomicky i my a celá Evropa.

J. Fridrich 26.2.2024 12:12

Ne, není. To vy jste hloupá, ve vývoji Světa nevzdělané telátko.

J. Fridrich 26.2.2024 12:12

Ne, není. To vy jste hloupá, ve vývoji Světa nevzdělané telátko.

J. Fridrich 26.2.2024 12:08

Rychle utíkej k psychoušům, blbečku.

J. Fridrich 26.2.2024 12:07

Ano, ty.

J. Fridrich 26.2.2024 12:07

Ano, ty.

J. Fridrich 26.2.2024 12:06

Tak to je jasné. Z Karla Čapka dělali vám podobní hlupáci v druhé polovině 30.tých let válečného štváče, když poukazoval na nebezpečí vycházející z Hitlerova Německa... Tak spěte sladce.

J. Fridrich 26.2.2024 12:06

Tak to je jasné. Z Karla Čapka dělali vám podobní hlupáci v druhé polovině 30.tých let válečného štváče, když poukazoval na nebezpečí vycházející z Hitlerova Německa... Tak spěte sladce.

D. Laurencikova 26.2.2024 11:14

Vy patrite k tem dlouhodobe lezicim v agonii, kteri si nevsimli, ze RVHP a Warsavska smlouva; ba ani Sovetsky svaz, jehoz jednou z hlavnich republik byla prave Ukrajina, (Breznev byl Ukrajinec, Chruscov byl Ukrajinec - to jenom tak na okraj) uz neexistuji. Mlade Ukrajince nikdo nedusil, klidne si behali po svete a delali co chteli. Nesedeli za zeleznou oponou, jak tomu bylo u nas v dobe, kdy jeste Ukrajina byla soucastni Sovetskeho svazu. Warsavska smlouva, jejimz protikladem bylo NATO, se rozpadla. Takze nebyl duvod ani k pokracovani teto obranne Aliance.

D. Laurencikova 26.2.2024 11:07

Ja bych nerekla, ze jste pomateny, jste jenom neschopny logickeho a kritickeho mysleni. Jsou to USA, ktere si osobuji vyhradni pravo, diktovat svetu podminky a tam, kde o ne nestoji, i bomby vyslou. Nejde o "jakoukoliv" zemi. Jakekoliv zeme uz v NATO jsou, bez zasahu z Ruska - to snad ani vam neuniklo. Jde specielne o UKRAJINU. Je mi jasne, ze to nepochopite.

J. Fridrich 26.2.2024 10:54

rusko je "ředitel" zeměkoule, že si může DIKTOVAT příslib neutrality JAKÉKOLIV ZEMĚ Světa ?

To podle pomateného Putina a vás.