2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Dva principy

Za všechno, nebo skoro za všechno může prezident, Klaus, takové je nejnovější stanovisko sociální demokracie den poté, co se Topolánkovi nepodařilo protlačit vládu parlamentem, takže přízvisko "podzimní vláda" jí zůstane.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ivan 5.10.2006 14:43

Re: Vazeni, zacinam mit strach,

No to je asi typický problém pravicového voliče. Pracovat neumí, vědomosti nemá a tak si musí vydělávat na živobytí přisluhováním někomu mocnějšímu a čekat, až pánovi spadne nějaký drobet ze stolu.

WorryJohn 5.10.2006 6:47

Úroveň novinařiny

Proč já se vlastně neživím psaním článků? Kolik se jich dá takovýchto vyblít za dopoledne? Pět nebo víc?;-D

loula 5.10.2006 6:16

Vím, že za tento příspěvek budu strhán, ale budiž.

1. Argumentace, že 200 tis hlasů měla více pravice, je pravda. Nicméně pravidla přepočtu hlasů na mandáty vedla k patu 100 na 100. Pod těmi pravidly je podepsána i ODS. Není možné tato pravidla měnit uprostřed hry, je možno si vzít poučení a pravidla změnit pro hru příští.

2. Nejrychlejší cesta k předčasným volbám - které také považuji za jediné řešení - je rychle vyčerpat tři ústavou předpokládané pokusy.

3. Nejlepší cesta, jak Paroubka odstavit, je pověřit jej sestavením vlády již ve druhém pokusu a v hlasování o důvěře mu ji nedat. Je to přeci 100 na 100. Ano, už slyším, že se najdou zrádci, ale nezlobte se, podle zákona každý hlas poslance váží stejně, ať jde o hlas Němcové, Filipa nebo Kalouska. Jediná cesta, jak takovéto zrádce potrestat, je příště jim hlas nedat.

eTony 5.10.2006 6:32

loulo,

ke 3. bodu jen toliko : příště jim nedat hlas je pozdě - Kalousek, Ambrozek ad. jsou již zvoleni a neexistuje způsob jak je z parlamentu "odvolit", jen jejich vlastní rozhodnutí nebo smrt. Vše záleží na voličích KDU, a na členech KDU, jaké zaujmou stanovisko před případným pokusem sestavení vlády Paroubkem ( pokud prezident tento pokus bude iniciovat ).  Paroubek si s KDU a US, s odpuštěním, utíral zadek při vládnutí ČSSD, měl a má za zády bolševika a oni tam zase k němu lezou - to už není o státotvornosti, ale o bezpáteřnosti. A korouhvička se točí a točí .....

loula 5.10.2006 6:58

Re: loulo,

Toto všechno beru, ale řekněte, je možné v případě, kdy se mi zákonný postup nelíbí, prostě zákony obcházet nebo ohýbat. Já netvrdím, že dosud se tak stalo, postupy Klause, Topolánka i Paroubka, jakkoliv k nim můžeme mít výhrady, dosud byly v zákonných mezích. Slib Vlčka právně vymahatelný není, určitě by se našel právník, který by sestavil žalobu, že byl učiněn pod tlakem. Stavět cokoliv na morálce je scestné, protože morálka ve společnosti je vědomě vytlačovaná od sametu, příchod Paroubka to možná pouze zviditelnil. Stavět na pravdomluvnosti politiků jsou vzdušné zámky. Vyloučit komunisty z politického života bylo možné na začátku 90tých let, dnes je to stabilní parlamentní strana. Nemá smysl hledat, kdo to zavinil, prostě to tak je.

eTony 5.10.2006 7:09

Re: Re: loulo,

vše má své příčiny, a nelze se s momentálním stavem smířit a pouze jej konstatovat. Dalším bičem prásknutím je postoj Cyrila Svobody. Před volbami zaujali lidovci jasný postoj ke KSČ(m), ale to už je pryč. Vždyť to není tak hrozné s nimi vládnout. Máte pravdu, zde elementární morálka dostala velikou ránu. Pokud takto přemýšlí a jedná špička KDU - kráčí za Tirpitzem, zcela zaslouženým potopením. Nechci nic s určitostí tvrdit, ale v KDU je asi tolik špíny, že jsou ochotni něco podobného připustit.

Italic 5.10.2006 7:13

Re: Re: loulo,

Preji presaidentovi cistou hlavu a pevnou  ruku - v r 1948 take vse " bylo podle zakona " a vse bylo v zakonnych mezich a zazili jsem ty konce - tedy pozor ,  vime neco o Belorusku a zazili jsem is jiz dost zakonnych cinnosti v rezii KSC .  

loula 5.10.2006 7:28

Re: Re: Re: loulo,

Ano, ale přesto je tu pár rozdílů. V oficielním programu KSČ v roce 1848 byla pasáž o třídním boji, tedy o cíli KSČ potlačit jednu vrstvu obyvatel. Pravda, nebyly tam popsány metody. A potom, když řekneme, že můžeme v některých případech v zájmu .... nerespektovat zákony, kdo je tím arbitrem, který tento zájem definuje. Stačilo přeci málo, aby ČSSD nebyla v době volby prezidenta rozhádaná, prezidentem by byl Zeman a vidění problému by možná bylo úplně jiné. Znova říkám, možností Paroubkovy vlády nijak nadšen nejsem, ale to jsem nebyl nadšen ani některými figurami ve vládě Topolánka, jmenovitě Tlustým a Langerem.

Bert 5.10.2006 7:48

Re: Re: Re: Re: loulo,

Příteli, s of. programem KSČ (může tam být i m) si nelamte hlavu, ona tam byla také podpora podnikání, kterou tam vložili pro zisk hlasů. Jak to dopadlo také víme. Jeden můj dávný přítel říkal, "u kremelské zdi leží samí dobří komunisté, škoda jen, že né všichni". Program je jen na papíře a ten se může zmuchlat, přeložit atd. Víte, komunista je jak mědvěd na rybách, jednou packou kalí vodu a druhou v ní loví. Na to nikdy nezapomeňte, nebo si pro Vás do té kalné vody šáhne.

P.a.z.ú.r. 5.10.2006 8:02

Re: Re: Re: Re: Re: loulo,

v oficiálním programu ODS taky bylo, že vytahají občanům z kapsy míň peněz, a první konkrétní opatření, které Topolánkova vláda v tomto směru udělala, bylo ZDRAŽENÍ dálničních známek ;-P;-D

Ivan 5.10.2006 9:51

Re: loulo,

Proto se ODS tak zoufale brání institutu obecného referenda a volebního zákona takového, který umožňuje odvolat poslance v průběhu jeho volebního období. Teď, když by se jim to hodilo odvolat  nějakého poslance, co se nechová podle jejich gusta, tak najednou mění barvu.

Opírat se ve vládě o hlasy komunistů není nic špatného. Jsou v současnosti nejméně zkorumpovanou stranou. To je taky příčina, proč se jich ODS a lidovci tak bojí.  Bursík se bojí proto, protože komunisti by mu jistě nekývli na jeho zamýšlené kšefty s vyřazovanými německými větrníky atp.. Ostatní zelení jeho obavy nesdílejí.

irt 5.10.2006 7:05

Re: Vím, že za tento příspěvek budu strhán, ale budiž.

add.3:  Přece kvůli 3 korouhvičkám nebude vetšina národa trpět další 4 roky. život je krátký!! Vzpamatujte se, Paroubek není normální-před 2 lety ho nikdo neznal a nyní s schopen všeho!

TIRPITZ 5.10.2006 5:57

TAKOVÝ HEZOUČKÝ CANCÍK

Děkujeme ti, nezdolný Astone, za další nezaujatý, důvtipný komentář. Jasně, pravda je vždy napravo. Už se modudře ztratily 4 zbytečné měsíce, proč moudře neztratit další, že ano? A že se taky nepodíváš na trapné tajtrlíkování skvělého charaktera Langera!! Jasně, stranická morálka ti to nedovolí. Moudrým jsi a moudrým zůstaneš, jen ta objektivita ti jaksi ouplně chybí. Což ale u ODS a jejích fans není nic, co by překvapovalo. Tak hezký modrý den, Astonku, pilíři demokracie.

eTony 5.10.2006 6:20

Jo Tirpitz,

ten byl zcela po zásluze potopen. Zaplaťpánbu, že kráčíte v jeho šlépějích.

TIRPITZ 5.10.2006 6:37

Re: Jo Tirpitz,

Abych tě malounko poučil, znalče dějin  - admirál Tirpitz byl strůjce modernáí německé válečné maríny a jedna z největších politických osobností světa na přelomu 19. a 20.stol. Ale rozumím ti, blinkout se holt musí, viď.

ucitelas 5.10.2006 6:44

Re: Re: Jo Tirpitz,

Tak si od zvratků utři hubu admirále.

loula 5.10.2006 7:01

Re: Re: Jo Tirpitz,

Ano, to je pravda, stejně jako je pravda, že toto jméno nesla válečná loď, která spolu s bitevní lodí Bismark představovala ohromnou hrozbu konvojím v Atlantiku. A obě lodi byly potopeny.

RiFl 5.10.2006 8:01

Re: Re: Jo Tirpitz,

Admirál von Tirpitz byl sice také militatní jako plkala TIRPITZ,ale na rozdíl od něj nebyl ani hloupý,ani nebyl socan či bolševik.

Ivan 5.10.2006 9:46

Re: Re: Re: Jo Tirpitz,

A ti "hloupí" bolševici německou vojenskou mašinerí rozbili napadrť.

Připomíná mně to jednoho nafoukaného šachistu, který se nechvalně vyjadřoval o schopnostech soupeře tak dlouho, až s ním prohrál a svou prohru pak odůvodňoval tím, že "soupeř dělal tak hloupé tahy, že proti nim se nedalo bránit".

hlídací pes 5.10.2006 7:40

Re: TAKOVÝ HEZOUČKÝ CANCÍK

přesně tak, podepisuji!!!! Co tam provádí Langer a hlavně z jakého důvodu je snad snad zřejmé na první pohle. Jen máznutý a mamonem zaslepený houf zoufalcůl bude tvrdit něco jiného. Rozumní lidé vědí, hloupí zůstanou hloupí;-D Hnus tohle co tu předvádí ODS, přál bych si aby nejen Langer byl nadobro odstaven! Prej ministr vnitra ... huhuhahá tohle je směšný nesmyl. 

miki 5.10.2006 8:14

Re: TAKOVÝ HEZOUČKÝ CANCÍK

Děkujeme ti, nezdolný TIRPITZI, za další nezaujatý, důvtipný komentář. Jasně, pravda je vždy nalevo. Už se modudře ztratily 4 zbytečné měsíce, proč moudře neztratit další, že ano? A že se taky nepodíváš na trapné tajtrlíkování skvělého charaktera Paroubka!! Jasně, stranická morálka ti to nedovolí. Rudým jsi a rudým zůstaneš, jen ta objektivita ti jaksi ouplně chybí. Což ale u ČSSD a jejích fans není nic, co by překvapovalo. Tak hezký rudý den, TIRPITZI, pilíři demokracie.

hlídací pes 5.10.2006 8:16

Re: Re: TAKOVÝ HEZOUČKÝ CANCÍK

jsi trapnej modroučký hloupoučký miki:-P

miki 5.10.2006 9:05

Re: Re: Re: TAKOVÝ HEZOUČKÝ CANCÍK

jsi trapnej ruďoučký hloupoučký hlídací pse:-P

Alfons 5.10.2006 4:48

Prezident i Topolánek

vědí jak si získat sympatie a podporu občanů. Férpléj v jejich interpretaci bude jistě velice účinné. Davy obdivovatelů a sympatizantů se pohrnou na hrad a k Topolánkům s květinovými dary.

mamina 5.10.2006 3:56

Princip DRSNOSTI

Kde CHYBÍ ESTETIKA, CHYBÍ ETIKA

a naopak.

Jsou politici, kteří vykazuji jistou míru ZDRŽENLIVOSTi projevu, prokazují schopnost ovládnout alespoň sami sebe (vlastní emotivitu), a jsou vůdci, kteří hřímají a staví na EFEKTu pěsti.

Ti druzí ovládat ně/koho POTŘEBUJÍ, potřebují odrazovou plochu k rozvoji vlastního sebevědomí , jejich "vláda" je válečným tažením: dokonce i důchody "zachrání" tím, že obětují ty příští. Jste budoucí důchodce a protestujete? HA, tak to VY jste nepřítel těch dnešních důchodců!

mamina 5.10.2006 3:58

Re:

Vláda /"vládce" rozděluje důchody >- ,

vůdce ty důchodce. ;-€

TIRPITZ 5.10.2006 5:59

Re: Princip DRSNOSTI

Bóže, chuáčku, tys ale zase namlel paskvilní báseň. Jen ti nějak nerozumím. Inu, moderní poezie. 

zoch 5.10.2006 3:45

Princip fair play

je něco,o čem Václav Klaus možná slyšel z oblasti sportu ,ale co sám v politice nikdy nepraktikoval.Je bezesporu pravda,že druhý pokus by měl dostat Paroubek a nejen proto,aby se pročistil vzduch.Pravidlo,že vyhrát volby neznamená ještě postavit vládu,protože je zde parlament,je jasná premisa všude v demokracii. Jiří Paroubek se v poslední době pouští do poněkud neurvalé prezentace svého názoru,ale to přece nemůže být důvodem toho,že se nebudou akceptovat základní samozřejmosti.Nevím o tom,že by si veřejnost prála nové volby.Je jí to pouze vtloukáno do hlavy. Ona masáž může ale být kontraproduktivní.

Za svou maličkost pak mohu pouze dodat,že nečekám postup v rámci fair play a pokud se čestný předseda ODS rozhodne nedat Parobkovi šanci,pak jakkoli k ČSSD mám rezervovaný přístup,půjdu je volit.Protože si nepřeji mít v čele státu a vlády lidi,kteří nerespektují obvyklé postupy  jsouce zalezlí v zákopech kontinuálního boje.Vím,že Klaus potřebuje nové volby,protože současbné poměry mu dávají menší šanci na opětovné zvolení ale pokud se rozhodne nedat Paroubkovi šanci,pak udělá sobě i ODS službu medvědí..

Za povšimnutí pak stojí malá Parobkova noticka : zmínka o případném převolení předsedy sněmovny.Už jen taková drobnost ukazuje,že někdo si je vědom toho,že je potřebné dodržovat dohody  nebo měnit status quo tak,aby nedošlo k rozporu.

derik 5.10.2006 5:34

Re: Princip fair play

Paroubek svoji sanci propasl svym povolebnim projevem, kdy se domnival ze ma 101 hlasu. Mne to stacilo a o praktickou realizaci nestojim. Vy ano?

TIRPITZ 5.10.2006 6:02

Re: Re: Princip fair play

Ano, lepší Paroubek než Topolánek a jeho bezcharakterní boys.