26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Dva pohledy

Politický návrat Miloše Zemana pod praporem sociální demokracie je možný, na první pohled i nevyhnutelný. Oranžoví zatím nasadili dva koně do závodu, Jana Švejnara ověnčeného porážkou a Jiřího Dienstbiera mladšího. Ten je mladý a navíc syn disidenta a sám disident, což je v očích nemalého segmentu podpůrců sociální demokracie neodpustitelné mínus: je to nejspíš stejný lump a kdyby se dostali k moci, prezidentský kandidát by šel do basy, kde byl dříve jeho otec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hejl 24.2.2012 7:51

Ad Hlosta

Dienstbier stejně jako Havel:

Před Listopadem za jedna,

po Listopadu za štyry mínus s přimhouřenejma vočima.

Dost to tady ty dyzydenti dokurwili.

M. Ilsner 24.2.2012 7:50

Re: Nečas

ANo, o tom to je - kdo? Pospíšil je jeden z mála slušných, proto nevyhovuje. ODS si asi dost zavaří, tohle si lidi budou pamatovat !

P. Hejl 24.2.2012 7:48

Re: Nečas

Tady samozřejmě nende vo Pospíšila, tady de vo Zametača. Kmotři sa vschopili k protiůtoku. Dlé médyjí je vede Nečas, i dyš podel mne vítr fouká z hradu.

P. Hejl 24.2.2012 7:46

Re: Nečas

Hájková, já jim nebudu napovídat, antoš ztotožnit státního zástupca s tou přezdífkou by mohlo bejt trestný. Ale daj si do Google heslo Zametač a dívaj sa na titulky linků. Nejni to ouplně na prvních místec.

P. Hejl 24.2.2012 7:43

Re: Nečas

A) je správně. Předpokládám, že B) nemyslíte vážně. C) neplatí, antoš ty důvody, kerý udával pro odvolání. byly závažný. Pokud Vám dá šéf jednoznačný pokyn, tak budete jednat jinak? A Zametač dal tý podřízený státní zástupkyni prokazatelně pokyn, neodvolávat se.

P. Hofman 24.2.2012 7:41

Re: Nečas

Nezoufejte, přijde GURU Karolínka Peake a ta nám to spolu s ABL všechno pohlídá.

P. Hlosta 24.2.2012 7:36

K ctěné i nectěné pozornosti účastníků diskuze...

...je článek na Aktuálně "Drábek bere práci Ukrajincům, o místa ale přijdou Češi".

Je to výživné přečíst si po ránu, jak přijdeme o Českou zeleninu ;-))

V. Hajková 24.2.2012 7:34

Re: Nečas

Ach  -  jo!   A  kdo je   ten  zametač??   Rampula??   Nebo  -  kdo??

J. Ryba 24.2.2012 7:33

Re: Asi nerozumím duši sociální demokracie..

je fakt, že části voličů dvou velkých stran a KSČM nepochybně disidenti nevoní

P. Hlosta 24.2.2012 7:30

Re: Nečas

No on ten Pospíšil nasliboval hory doly, že s exekutorským brajglem udělá pořádek. Nestalo se a spíš naopak. Chtěl posílit jejich pravomoci exekucí bez soudního příkazu.

Tak kdyby byl Pospíšil odejden moc by mě to netrápilo. Spíš otázka, kdo na jeho post.

K. Drobková 24.2.2012 7:29

Re: Jó, lidi .......

Šťávu snad.Ale ten klídek. Na práci !

J. Ryba 24.2.2012 7:28

Re: Nečas

teď jsou jen dvě až tři možnosti. Buď ta, že Rampula kmotrům vyhovuje, nebo ta, že to kmotři myslí upřímně. Nebo je Pospíšil fakt Bambula

P. Hejl 24.2.2012 7:25

Re: Dost dobře nerozumím této maximalizaci úvah

Ohne sranda.

P. Hejl 24.2.2012 7:25

Re: Dost dobře nerozumím této maximalizaci úvah

Todle podle mne žádný volby nevyřešej, to může řešit jen Velká hodně nesametová.

P. Hejl 24.2.2012 7:23

Nečas

Vedení ODS křičelo na Pospíšila, tlačí na jeho odchod

Nečas je jednoznačně pro Zametača. A pak že prej Nečas je čistej.

D. Polanský 24.2.2012 7:22

Dost dobře nerozumím této maximalizaci úvah

kolem jména a volby prezidenta. To je opravdu tak důležitý? Mně je to šum a fuk, kdo to bude. Spíš mě trápí že tuneláři, kmotři a exekutoři koncentrující víc a víc kapitálu do svých rukou, a tím přibývá lidí bez majetku. Ale jak mi vysvětlil včera u dvoudecky ve inotéce jeden expravičák, že je to tak správně. Že kapitál se musí koncentrovat a když budeme mít 25% ekonomické lůzy, že je to v pohodě a dobře.    

P. Hofman 24.2.2012 7:21

Re: Jó, lidi .......

To by ovšem postrádalo šťávu, neb by nebylo komu/kým.

P. Hlosta 24.2.2012 7:13

Re: Jó, lidi .......

Je stará neměnná pravda, že svět chce být klamán. Takže je to vlastně jen soutěž lží, co lidi táhne.

K. Drobková 24.2.2012 6:56

Jó, lidi .......

Těch kdyby nebylo, to by se to vládlo, manipulovalo,lhalo .........

P. Hlosta 24.2.2012 6:53

Re: Asi nerozumím duši sociální demokracie..

Zavřít určitě ne. Ale vzhledem k tomu, že Dienstbier ml. je nadějný kandidát mezi dosud uvažovanými, je třeba ho v očích veřejnosti diskreditovat a uvolnit tak cestu na Hrad jinému.

Dienstbier byl příliš brzy postaven na start v kampani. A dost možná je to záměr. Bude pak možno včas přepřáhnout po diskreditaci prvních kandidátů na které nezbude čas pro možnou diskreditaci a budou mít větší šance ke zvolení veřejností.

Ono je to vše jen hra s hlasy veřejnosti. Obliba jednotlivce s časem klesá a když se k tomu přidá nějaký, třeba i lživý, skandál, pak nově nasazený kandidát má vyšší šance.

P. Hofman 24.2.2012 6:41

Astonku

...vypadá to, že jste v pytli.

K. Kužel 24.2.2012 5:58

Re: Asi nerozumím duši sociální demokracie..

Ano, je to zvláštní. Že by byla klika podpůrců socdem, kteří by mladého Dienstbiera chtěli zavřít? Napadá mi ještě možnost, že se Aston překlepl a mělo být "odpůrců". Ale to taky moc nesedí s ostatním textem.

Teď babo raď.

P. Hlosta 24.2.2012 5:47

Re: Asi nerozumím duši sociální demokracie..

Dienstbier st. byl osmašedesátník. Skončil jako topič v kotelně, kde ovšem měl relativně klidný život a mohl si psát do šuplíku. Neučinil tak a byl disident. Zajímavý je ovšem na tom fakt, že ho režim nechal dřepět v té kotelně, při relativně pohodlné práci. S daleko bezvýznamnějšími lidmi zametl naprosto tvrději. Nejeden padl vysílením u fyzicky namáhavé dřiny s velmi malým platem. To Dienstbier st. rozhodně námahu neměl.

Jestli vadí současným socdemákům Dienstbier st., to bych se moc divil. Mohl vadit Grossově klice, ale žádné náznaky toho nevidět. Dienstbier st. byl vytěžen do maxima. Dienstbier ml. překvapil svou aktivitou, tedy podle mně. Že bude chtít prezidentovat, to je překvapení a myslím nejen pro mne.

K. Kužel 24.2.2012 5:34

Asi nerozumím duši sociální demokracie..

Aston píše o Jiřím Dienstbierovi:"... Ten je mladý a navíc syn disidenta a sám disident, což je v očích nemalého segmentu podpůrců sociální demokracie neodpustitelné mínus: je to nejspíš stejný lump a kdyby se dostali k moci, prezidentský kandidát by šel do basy, kde byl dříve jeho otec."

Netušil jsem, že by se někteří podpůrci sociální demokracie mračili na disidenty. Je to opravdu tak? Vadí jim obroditel komunismu Jiří Dienstbier starší?

Omlouvám se za svou politickou naivitu a uvítám vysvětlení.