1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Duel v pěti

Sociální demokracie sklízí jednu dobrou zprávu za druhou: poté, co hospodářství rostlo rekordním tempem v roce 2005 statistický úřad oznámil, že se poprvé po dlouhé době narodilo víc než sto tisíc dětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
cekon 24.3.2006 8:14

vláda si opět pohoršila

doba mezi korupčními skandály opět klesla pod  10 dní ...
divana 24.3.2006 8:02

poprvé se po dlouhé době narodilo víc než sto tisíc dětí. -

Jak paroubek slíbil, tak splnil! 
Ladislav N. 24.3.2006 8:09

Re: poprvé se po dlouhé době narodilo víc než sto tisíc dětí. -

Že to všechno stíhá, kluk jeden pupkatej (?!) :-D
Pavla B. 24.3.2006 8:49

Re: Re: poprvé se po dlouhé době narodilo víc než sto tisíc dětí. -

No, podle předvolebních bilbórdů se zdá, že mu vydatně pomáhá koaliční spojenec Kalousek.
Čumil 24.3.2006 9:03

Re: Re: Re: poprvé se po dlouhé době narodilo víc než sto tisíc dětí. -

Nojo, ale proč ho ta nešťastná maminka dává hledat pomocí plakátů a inzerátů v novinách?
Pavla B. 24.3.2006 9:23

Re: Re: Re: Re: poprvé se po dlouhé době narodilo víc než sto tisíc dětí. -

Aby nemusela jezdit s Paroubkem v double-deckeru. Víte, to autobusové natřásání nedělá těhotným dobře, mohla by předčasně porodit.
Čumil 24.3.2006 9:49

Re: Re: Re: Re: Re: poprvé se po dlouhé době narodilo víc než sto tisíc dětí. -

Leda tak, Pavlo B. Už jsem si myslel, že se jí ten pán na té fotce při tom počínání ani nepředstavil... :-))
Sakra, co tomu asi říká paní předsedová? :-))
Pavla B. 24.3.2006 11:34

Re: Re: Re: Re: Re: Re: poprvé se po dlouhé době narodilo víc než sto tisíc dětí. -

Čumile, myslím, že my, obyčejní smrtelníci, bereme vzniklý populační boom příliš přízemně, materialisticky, a nemáme ten správný vhled. Co když je lidovecký předseda něco jako Duch svatý? V tom případě by se samozřejmě nikomu ani nepředstavoval.
Havala 24.3.2006 8:09

Re: poprvé se po dlouhé době narodilo víc než sto tisíc dětí. -

Už je jasné proč paní Zuzana není moc často vidět na veřejnosti.
Virtuál 24.3.2006 11:16

Re: Re: poprvé se po dlouhé době narodilo víc než sto tisíc dětí. -

Zutana je zase sama doma.
BuBu 24.3.2006 9:06

Re: poprvé se po dlouhé době narodilo víc než sto tisíc dětí. -

Ne, to jste špatně pochopili...
Dětmi - tak se v kódové řeči socanů nazývají peníze. (viz kapříci, jablka, pět českých . . .atd)
Těch se jim do vlastních kapes tolik urodilo !
Havala 24.3.2006 7:59

Obrat

Měl bych dotaz na moudré diskutující členy ČSSD. Co znamená "obrat o 360 stupňů°, výrok puchejře ve čtvrtek v televizním pořadu. Za odpovědi předem děkuji.
Hezký den, všem.
rezy 24.3.2006 8:07

to je dvakrát čelem vzad

nebo ne? :-)
.. 24.3.2006 8:11

Re: Obrat

Myslel tím že z blbem se zdržovat nebude  Musyte bít krásní čolvýček nevážým sy vás
Ivan Nový, 24.3.2006 8:16

I vy jeden šibale!

:-))))
Pavla B. 24.3.2006 8:50

Re: Obrat

Kotrmelec, co jiného.
J. Mach 24.3.2006 10:27

Re: Obrat

Taky jsem si všiml, že Paroubek neví ani, kolik stupňů má pravý úhel. Škoda, že Moravec si toho nevšiml, nebo to sám taky neví. Ale u Paroubka je to zřejmě normální, jeho projevy jsou v tomto směru konzistentní. Jsem rád, že jste si toho všiml, byly by škoda, aby to zapadlo.
BuBu 24.3.2006 7:55

Hnojník - nebo strana ?

Napsal jsi to Astone hezky, ale už nikdy neříkej o ČSSD, že je to strana.
Je to hnojník.
Ještě před dvěma měsící na ně vyplouvala v průměru jedna obří "kauza" asi tak jedenkrát za týden.
Dnes tyto jejich "kauzy" jsou již našim denním chlebem.
Když ještě vidím toho BURANA z Ráje, jak se vychloubá úspěchy - je mi hanba i za něho.
V kontextu těchto, zřejmě nekonečných kauz, se jeví, že Klausova vláda skončila v roce 1997 z úplně malicherných důvodů.
Kde jsou dnes ti bojovníci za pravdu a lásku, kde jsou ti Havlové, Rumlové, Pilipové, Svěráci, Krausové a ta plejáda dalších ?
Že bych špatně viděl ? Že bych na náměstích přehlédl spacáky ?
Ne , nic jsem nepřehlédl - jsou zalezlí a užívají si svých výdobytků jejich sametové revoluce !!!
Takže Astone:
Žádná Česká Strana Sociálně Demokratická - ale Česká Strana Socialisticko Demagogická.  
Křupan 24.3.2006 8:05

Re: Hnojník - nebo strana ?

Myslím, že aféry socanů jim volební preference příliš neuberou. Většína levicových voličů si částku v řádu miliard nedokáže představit a navíc, jejich peníze to stejně nejsou. Jediné co levicového voliče zajímá je, kolik těch peněz se přerozdělí směrem k němu.
 
kočka z podhradí 24.3.2006 9:10

křupane

když si myslíš, že jen pravicoví voliči si dokážou představit řád 10^9 a že to jsou jejich peníze, tak jsi opravdový křupan napomádovanej
.. 24.3.2006 8:06

Re: Hnojník - nebo strana ?

Jedno je pravda CSSD své lidi nechrání a trestá to je dobrá zpráva.VZKAZ pro všechny zloděje tady se kráct nedude.Jo kdyby takhle jako dnes se honili zloději za vlády ODS tak možná tato strana má mini základnu nebo vubec neni.To je ten rozdíl mezi ODS a CSSD
Křupan 24.3.2006 8:12

Re: Re: Hnojník - nebo strana ?

CSSD své průseráře netrestá, ona je uklízí mimo dohled.
Přečtěte si můj příspěvek výše. Vy jste jeden z nich. Vám je fuk, kolik si vaše levicová šlechta nakradla, vaše peníze to nejsou. Vám záleží, aby vám nekrátili sociální dávky, či zachovali nějaké zbytečné místo na úřadě. Hlavně ať to platí někdo jiný v progresívním zdanění.
Ještě je třeba bohatším zdanit i ten vzduch který dýchají. Jinak už brzy nebude co rozkrádat.
 
BuBu 24.3.2006 8:21

Re: Re: Re: Hnojník - nebo strana ?

Správně jsi to řekl.
Kdo hájí, nebo schvaluje zlodějiny - sám je zloděj.
Ivan Nový, 24.3.2006 8:14

..

Když dva zloděje chytí při činu, tak jeden z nich se od toho druhého distancuje a vyvázne s čistým štítem, tak myslí šibal.
Pavla B. 24.3.2006 8:52

Re: Re: Hnojník - nebo strana ?

Při troše důslednosti ani Paroubkovi ve straně do voleb skoro nikdo nezbude.
Jaroušek 24.3.2006 7:49

Ano, kradou všichni! Jenom o těch zlodějích z ČSSD se v těch médiích ...

.. nějak podezřele více mluví a píše! Proč asi?
P.S. Všiml si vůbec někdo, že bývalý poslanec Doležal podezřelý z korupce včera raději vystoupil z ODS, než aby svou rodnou stranu v nadcházejících volbách poškodil? I tento čestný čin se v našich objektivních a nestranných médiích nějak vytratil ...
Aleš 24.3.2006 7:51

Re: Ano, kradou všichni! Jenom o těch zlodějích z ČSSD se v těch médiích ...

 vždyť ta informace proběhla medii.
Frenky na penzi 24.3.2006 7:52

Re: Ano, kradou všichni! Jenom o těch zlodějích z ČSSD se v těch médiích ...

Nedivte se, jeden z ODS a stovka z ČSSD a to jsou ještě ke všemu u moci.
raptor 24.3.2006 7:53

Takových podružností

si v tý bouři socdemáckejch deliktů vážně nestíháme všímat, odpusťte, Jarouši. ;-)
Kajan 24.3.2006 8:11

Re: Takových podružností

Jaroušku, typická reakce přichyceného zloděje, kradou všichni, tak co bych nemohl já! Ono to tak ale není. Samotná socialistická myšlenka je na zlodějině založena, takže u socialistů je to norma ! Pozor na to !!! Ten, kdo krade je socialistou, a je jedno ze které je politické strany. Přisvojování si cizího, je onem záladní relikt socialismu ! Dzp.