26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Drzost? Ano. A co má bejt?

Šéf poslaneckého klubu Pirát Jakub Michálek veřejně prohlásil, že TOP 09 by měla zahynout a že osoba Miroslava Kalouska je zátěž pro opozici, a tudíž že by měl jít na penzi. Z toho hned vznikly úvahy o tom, že je to drzost a že Michálkovi bylo devět, když Kalousek vstoupil do politického ringu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Kellner 9.12.2019 19:18

Jak jste mluvil o schodišti v Prešově - ono to fakt vypadá zvláštně, jak málo bylo to schodiště ukotvený, a výtah. šachtou to šlo komplet dolu...to jsem ještě nikdy neviděl, tohleto.. -)

https://echo24.cz/img/5dee83f5ffd8fa2b1fcf67bb/1040/540/FIT?_sig=k5bRLhdgRTx8Kfo3WIOPZv1OxWnXbrK-kJVqoLsLsS0

P. Vandas 9.12.2019 19:29

Je to naprosto systémová chyba, jako když spadl Boeing. Je to třeba podrobně vyšetřit, neb konstrukce tohoto schodiště je typizovaná a je téměř stejná ve všech panelácích od 70. do 90. let. Přitom je vidět, že ty velké prosklené plochy ve schodišťové šachtě zafumgovaly správně, jako výbušná stěna, ale zřícení muselo dojít "nafouknutím" schodišťové šachty, kde jsou jednotlivá betonová ramena uložena na ozubech 15cm hlubokých a ta z těch ozubů vypadla. :-):-):-)

P. Spáčil 9.12.2019 19:12

R^ :-)

M. Varadinková 9.12.2019 19:19

Souhlas. Ještě bych dodala manažerské schopnosti.

Nevolila jsem ho a ani se ho volit nechystám, ale nechápu tu iracionální zášť a nenávist u jinak vcelku rozumných osob (Knížák, Zlámalová, Pečinka...). Mně na něm nejvíc vadí ti socani, se kterými vládne, a malá euroskepse (i když ve věci ilegální migrace i greténismu se zatím jakž takž drží).

Pro mne je Babiš druhý nejlepší premiér po Klausovi. Ted lepší než Čalfa, Pithart,Tošovský, Zeman, Špidla, Gross, Paroubek, Topolánek, Fischer, Nečas, Sobotka.

P. Vandas 9.12.2019 19:23

Tu zášť chápu, neb všem Vámi jmenovaným kopl do báboviček. Nicméně na hodnocení je příliš brzo. Uvidíme, jak se zapíše do historie až po konci jeho vlády. :-):-):-)

M. Varadinková 9.12.2019 19:34

Do jakých báboviček ale kopl třeba tomu Knížákovi?

Chápu tu zášť ze strany politické konkurence, i ze strany pravdoláskařských novinářů, ale mezi ty Zlámalová ani Pečinka přece nepatří. Zřejmě všichni Pražáci žijí v jakési své iracionální bublině a ujišťují se navzájem ve svých omylech.

P. Vandas 9.12.2019 19:38

No jo, no. Máte pravdu, moc jsem se netrefil. Ale principielně to tak vidím. :-):-):-)

J. Venc 9.12.2019 20:19

Netrefil jste ani jeden, neb na té animozitě není "pražského" nic. Rozprostírá se to napříč celou zemí, tak jako i podpora.

:-)

V. Klepetko 9.12.2019 21:32

Animozita možná... Ale ta láskyplná afinita - to je spíše mimopražský fenomén :-)

F. Sojka 9.12.2019 20:17

Rozumných?

Gdyš myslíte!!?

V. Pavelka 9.12.2019 19:24

No nevidím tady profíka jako je Babiš?![>-] Babiš nasadil latku tak vysoko že si těžko dovedu představit někoho kdo by...prděl za ním.

J. Anděl 9.12.2019 19:51

Možná máš pravdu.

Co to vypovídá o ostatních politicích, když je s těmito vlastnostmi, snad až na tu odolnost pod zátěží dost banálními, výjimečný?

Já mám tu výhodu, že nemusím volit racionálně. Takže mi pro udržování znechucení stačí občas si přečíst nějaký výkřik jeho PR managerů na jeho facebooku (typu "Ahoj lidi"), abych o něm zase nemusel pár měsíců ani slyšet, natož ho volil.

P. Vandas 9.12.2019 19:58

Jindro, já ty Babišovy tweety nečtu vůbec, ale nevyhnu se tomu se jejich obsah dovědět, neb jsou přetřásány ve všech médiích. Z toho rozruchu však usuzuji, že pracuje v PR velmi efektivně, (po vzoru Trumpa):-):-):-)

J. Anděl 9.12.2019 19:59

No, já je taky nečtu přímo, nemám tam ani účet. Ale občas nějaký prosákne, třeba sem :-)

V. Klepetko 9.12.2019 20:09

Jindro, nevím jestli mi uvěříš. Ale za poslední dva roky jsem nepřečetl ani jeden Babišův tweet... Zhruba si dokážu představit, co tam píše, a necítím potřebu se snažit to naformulovat lépe :-)

J. Anděl 9.12.2019 20:12

Věřím ti to. Jinak bys ho nemohl volit ;-).

J. Kombercová 9.12.2019 20:14

:)

V. Klepetko 9.12.2019 20:18

To je otázka :-)

Ale vidím ho občas v TV a vede si fakt dobře! Jinak bych ho jevolil:-))

Mám temné podezření, že ty tweety nečteš ani Ty. Ale i tak se k nim nepřímo vyjadřuješ.

Jestli je to dobře, to nevím. Z důvodů, které jsem naznačil výše :-)

J. Anděl 9.12.2019 20:39

Četl jsem jen některé. Výše píšu, že mi to vždycky stačí, abych měl na pár měsíců dost. Tzn. nepopírám to.

Výhoda označení svých důvodů za iracionální tkví v tom, že je nelze vyvrátit jakkoliv logickou argumentací ;-).

To by se muselo trefit do srdce. A to by musel udělat Babiš osobně.

Nebo přes jiné orgány nějaká ženská, to by asi taky zabralo. Ale věř nebo ne, byla by to pro tu ženskou náročnější cesta.

V. Klepetko 9.12.2019 20:52

Možná by stačila konfrontace se skutečnou krizí, ve které by došlo na lámání chleba.

Potom by se ukázalo, zda je pro polis prospěšněj#í AB, nebo třeba Michálek...

J. Anděl 9.12.2019 20:54

No, když vedle Babiše postavíš Michálka.... :-).

Neznám nikoho, kdo by mi byl sympatický tak, že bych ho chtěl volit.

Obvyklé dilema, jestli pak ještě stojí za to volit. To je pravidelný. Jednou volit přestanu. Buď z vlastní vůle, nebo že budu po smrti. Na osudu ČR to nic nezmění.

V. Klepetko 9.12.2019 20:59

Vidíš. A to je právě ten názor, který se Ti snaží Mikuláš Gapon Minář vyvrátit :-)

Nechceš se zítra třeba zúčastnit té masové akce, abys lépe splynutll nikoliv s davem, ale s tím, co po po tobě chce Tvé okolí? :-)

J. Venc 9.12.2019 20:20

Chookity pok!

:-)

V. Klepetko 9.12.2019 20:29

Možná má Jindra pravdu. Ale já nečtu kecy ani jiných politiků, k politice mám vlastně dost živelný odpor) -)). Zde na Psu jsem se zapojil do diskuze, protože tu byl v té chvíli ten renesanční Pavel Vandas, pan architekt :-))

J. Venc 9.12.2019 20:47

Těžko říci. Mnohem podnětnějším se mi jeví sledovat verbální způsoby komunikace u politiků, nežli anonymizované výkřiky na sociálních sítích a tak. Netušíme, kdo to vlastně píše (snad s výjimkou našeho Doníka - ten to tam pere z vnitřního přetlaku nepochybně sám)

A verbální projev má velekněz lepších zítřků otřesný, a to i po obsahové stránce.

:-)

V. Klepetko 9.12.2019 20:56

Že by byl místem neverbální komunikace? :-)

Pokud byste měl pravdu, nedá se jeho úspěch nijak vysvětlit. Tedy, pokud se Vy sám nedíváte na adresáty těch sdělení s despektem, který vylučuje možnost efektivní komunikace vašich názorů směrem k netozhodnutým a tápajícím :-)

J. Venc 9.12.2019 21:06

Nejde o despekt, nýbrž prostý pud sebezáchovy. Sociálním sítím se vyhýbám zcela programově, nechce se mi uvíznout v žádné bublině sdílečů a přeposílačů furt toho stejného.

:-)

V. Klepetko 9.12.2019 21:53

To je defenzivní pohled.

Si představte, že ty bubliny sám vytváříte. A každá je zárodkem nového světa, Lindeho pěna, páně Věncův velký třesk! :-)

J. Anděl 9.12.2019 20:49

Myslím, Vladimíre, že děláš dobře, nečteš-li.

Sledujeme tady obrazy, které o sobě politici vytvářejí, nebo které o nich vytvářejí druzí. Někdo se v tom profesionálně vyzná (jakože politologicky). Já ne.

V. Klepetko 9.12.2019 21:01

Ani já.

O to z nás dělá lidi.