28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Dráždění hada bosou nohou

Jakpak asi budou reagovat němečtí občané na televizní záběry rozhněvaných Athéňanů, demonstrujících proti jejich kancléřce Angele Merkelové! Prostoduchá reakce je jednoznačné: my do nich cpeme prachy a oni nám házejí na kancléřku kamení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Šindelář 10.10.2012 9:25

Re: Další mocná rána Americe, Číně

Ano, budeme mít správně zahnuté banány, perfektně rozlišeno co je a není rum, marmeláda apod. a zatím nás asiati, kterým je to u zadku, zašlapou do země.

J. Boleslav 10.10.2012 9:26

Re: Další mocná rána Americe, Číně

Tak.

P. Čech 10.10.2012 8:54

Co je to EU???

Ono vám, Němčouři, nic jiného nezbývá.Velmocenské ambice, které jste ztratili po prohrané válce, spolu s Francií, která je ztratila jiným způsobem, jste se pokusili ovládnout Evropu jinak. Vytvořením molocha pod vedením Německa a Francie.  Nějak jste si ale nevšimli, že se nepíše rok 1938. Státy EU vás prohlédly. Teď kopete kolem sebe, jako ona pověstná kobyla. Co se s tou kobylou stane toto přísloví říká jednoznačně.

V. Hajková 10.10.2012 8:36

to: p Brabencová- nevím na jaké lékaře se mě ptáte- nic takového jsem nepsala. ale toto je zajímavé :-)

http://aktualne.centrum.cz/pda/clanek.phtml?id=735823

L. Brabencová 10.10.2012 8:54

Re: to: p Brabencová- nevím na jaké lékaře se mě ptáte- nic takového jsem nepsala. ale toto je zajímavé :-)

Skočilo to pod Vás, za to nemůžu.

V. Hajková 10.10.2012 8:59

Re: to: p Brabencová- nevím na jaké lékaře se mě ptáte- nic takového jsem nepsala. ale toto je zajímavé :-)

Nic  se  neděje!

P. Rajman 10.10.2012 8:02

Nacionál-populismus

má Česku mnohem víc prostoru než v Řecku a Německu dohromady. Dokonce se snaží vytvářet český "main stream". Proto se česká media mnohem víc (některá výlučně) soustředí na to co se děje na ulici a samotná politická vyjednávání považují za omáčku. Dokud bude Evropa svobodná bude se demonstrovat a až se přestane, bude to lepší důkaz nesvobody než tisíce štvavých článků na její adresu. 

V. Kain 10.10.2012 8:52

Re: Nacionál-populismus

Němečtí občané ztrácejí turistickou destinaci Řecko.Nenávist vůči všemu německému se bude prohlubovat.Měli nechat Řecko Řeckem a necpat tam eura pod tlakem.Řekové by si tu svoji krizi vyřešili po svém i když by se asi vrátili ke své drachmě.Ale strach,že by po Řecku mohly následovat další země se vůbec nehodí do politiky EU.

V. Hajková 10.10.2012 9:03

Re: Nacionál-populismus

BINGO!

P. Rajman 10.10.2012 9:06

Re: Nacionál-populismus

Je to ale (pokud) nenávist Řeků proti Němcům, která nemá s motivy 2. světové války nic společného. Tedy pouze apel na stereotypy tak, jak jej známe i z Čech. Řekové se do Eurozóny "prokecali" za což nyní platí stejně jako bohaté státy Evropy. Návrat k drachmě není ani zdaleka jediným řešením a proto  o něm eurofobové nechtějí slyšet.  

J. Boleslav 10.10.2012 9:07

Re: Nacionál-populismus

Přesně tak. Ona ale Němcům už pomalu dochází trpělivost cpát pořád do někoho prachy a ještě být od něj sprostě napadáni.

M. Berka 10.10.2012 8:55

Re: Nacionál-populismus

Demonstrace jako znak svobody? No nevím. Co vyřešily? Něco změnily? Můžete projevit názor, to jo, ale to je tak asi všechno. Když demonstrace nepomůžou, co bude pak? Občanská válka jako projev svobody?

P. Rajman 10.10.2012 8:59

Re: Nacionál-populismus

Před občanskou válkou a vnitřním rozkladem dávají země přednsot nacionál-populismu a válce se sousedy.

V. Hajková 10.10.2012 7:55

nepřehlédněte- TRPKÁ PRAVDA!!!!

http://euroseptik.cz/nigel-farage-rozpada-se-vam-to/

O. Uživatel 10.10.2012 8:30

Uživatel požádal o vymazání
V. Hajková 10.10.2012 8:41

Re: nepřehlédněte- TRPKÁ PRAVDA!!!!

Konkrétnější  byste  být  nemohl?   Ano   GB    má  svoje  problémy   a  dost  velké-   bohužel   zadělané  LETITOU  naprosto   bezbřehou  imigrační  politikou!   Ted  se  jim  to   vrací!

O. Uživatel 10.10.2012 8:45

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 10.10.2012 8:48

Uživatel požádal o vymazání
S. Lazárek 10.10.2012 8:45

Re: nepřehlédněte- TRPKÁ PRAVDA!!!!

Je to tak, protože jestli se EU odebere do prdele, odebereme se tam zcela jistě taktéž. Tančit se nebude na "jejich" hrobě, ale téměř jistě i na našem. Hrozně rád bych se pletl, ale vzhledem k tomu, jak je naše ekonomika provázaná s tou unijní, nás asi nic jiného než pěkný průser nečeká.

Navíc, jedna země, která vyrábí skvělé hodinky a čokoládu a má útroby z kalené oceli, už tu jedna je, další asi netřeba.

J. Balcar 10.10.2012 8:57

Re: nepřehlédněte- TRPKÁ PRAVDA!!!!

Odebereme, nikdo tančit nebude, krajem potáhnou loupeživé bandy. To co kolem sledujeme je postupný odchod evropské civilizace ze scény a můžeme za to všichni, i když vyspělejší ekonomiky a jejich snaha levně nakupovat (v Číně) a draho prodávat asi více. Existence a chování bruselistů celý děj ještě urychlilo. Původní představa Evropy jako technologické základny, která bude za drahé peníze vyvíjet nová zařízení a jejich výrobu zadávat levným bambusákům se nepotvrdila. Bambusáci umí lépe a levněji než mi i ty technologie a my se propadáme na úroveň spotřebitelů. Kdo to nechce vidět, ať je dál slepý.

S. Lazárek 10.10.2012 9:13

Re: nepřehlédněte- TRPKÁ PRAVDA!!!!

Nevím jak to bude dál, nejsem vědma, ale dozajista vím, že tu nikdo za hrst rejže dělat nebude. Ani Vy ani já. Je to asi náš úděl, dopadnout v budoucnu špatně a ouřednictvo v Bruselu tomu jde vstříc, to je pravda.

P. Hlosta 10.10.2012 7:53

Nelíbí se ? Držte hubu a zamyslete se nad sebou!

Má stát určovat kde a s kým se má obchodovat? Má stát určovat míru zisku a míru nákladů? Podle mě ne a stát by dle mého měl jen dělat servis občanům i firmám ve státě. To jen do určité míry, aby nekřivil trh. Jestliže stát ztratil část své suverenity a podléhá vyššímu celku EU v rozhodování, pak lze nutně očekávat propad umístění v peletonu, podřízení se zájmům ekonomicky silnějších států. Tento peleton míří do skrumáže jiných peletonů, jiných ekonomicky soupeřících a tak je požadována poslušnost týmu v hierarchii pořadí zájmů států.

Jistě to má logiku, ale nemůže nikdo čekat, že slabší státy budou nadšením bez sebe, že v peletonu zaujmou třeba i poslední místo a za odměnu jim bude poskytován dluh, který je na chvostu udrží tím líp. Požadovat proto zamýšlení nad svým neoprávněným ziskem je víc než sobecké. Je to vlastně požadavek "držte hubu a krok!". Jsi slabší tak silnější ti přidrží nohy, abys ho nepředbíhal? Namísto pomocného lana se poskytuje tyč, která drží odstup od silnějších.

Tak to vidím aspoň já. Takovou spolupráci v Únii jsem já nechtěl. Ale co tam já, že. ;-)

V. Hajková 10.10.2012 8:01

Re: Nelíbí se ? Držte hubu a zamyslete se nad sebou!

Takových   jako  Vy  p.  Hlosta   je  více!   Nesmíte  to  vidět   jen  optikou   několika  zdejších   potroublíku :-))

A. Fritscher 10.10.2012 8:03

Re: Nelíbí se ? Držte hubu a zamyslete se nad sebou!

.......... Pane hlosto máte pravdu a není náhodou příroda o dominanci silných a o udržení si svých pozic za každou cenu................ mrkněte občas na nějáký dokument o přírodě, je to zcela normální........ :o))

PS: Ale blbé souhlasím :o(

P. Hlosta 10.10.2012 8:13

Re: Nelíbí se ? Držte hubu a zamyslete se nad sebou!

Člověk obstál v přírodě díky ne své slabosti a zákonům džungle. Jeho rozumové schopnosti ho daly dohromady do společenství a proto vítězí jako predátor. Ne pro schopnosti jedince, ale pro schopnost vytvářet společenství. Dominance jednotlivých skupin nad skupinami jinými se stále v průběhu dějin mění a měnit bude. Není žádný důvod se domnívat, že dominující vždy udrží skupiny s pomocí své síly a oni jako vazalové svého hegemona se podřídí jednou provždy jeho zájmům.

V přírodě se povýšil homo sapiens nad ostatní. Co se děje ve společenství homo sapiens už je odlišné od přírodních jevů, které mu umožnily vítězit nad ostatními druhy živočichů. Proto je scestné srovnávat zákony džungle se zákony společenství člověka.

A. Fritscher 10.10.2012 8:29

Re: Nelíbí se ? Držte hubu a zamyslete se nad sebou!

.......... no vidíte a mně přijde ne zcestné ale krátkozraké, povyšovat HOMO SAPIENS nad ostatní. Nevím ale myslím, že Ani delfíni, ani opice, dokonce ani myši nevedou vyhlazovací války kvůli přesvědčení a víře, žádné z námi nižších živočichů by si vědomě nepřidávalo jedy do potravy tak jak to úspěšně činí západní civilizace, a o tom udržování Hegemonie pomocí klacku zkuste diskutovat ve smyslu USA - světový četník !!!

PS: Myslím, že znovuobjevení  funkcí přírodních řádů a zákonitosti, by nám neškodilo :o))

P. Hlosta 10.10.2012 8:49

Re: Nelíbí se ? Držte hubu a zamyslete se nad sebou!

Hegemonství a vazalství není nutně špatné či dobré vždy. Pokaždé najdete povyšování zájmů silných nad zájmy slabších, to ale není o přírodě, když se to vymyká zájmům celého společenství. K tomuto tématu je možné sáhodlouze diskutovat a nikdy se nedobrat konce. Já v takové diskuzi nespatřuji účelnost. Je to stejné, jako kdybychom se chtěli dohadovat o správnosti levicových a pravicových ideologií. Já jsem příznivce pravicové ideologie, ovšem do určité míry. Nikdy nepřesvědčím zastánce levicové ideologie ikdyž by byl jen do určité míry. Naše hádka o tématu by byla vždy plichta.

Každý živočišný druh vymře časem. Pokud člověk je Darwinista, pak může materialisticky umísťovat člověka na roveň jiných živočichů. Co ale mít proti názoru třeba křesťana, který morálku člověka povznáší nad ostatní živočichy a chce být hospodářem v přírodě? Takovému je nadřazenost vůči ostatním druhům otázkou víry, že je to správné, pokud činí v souladu s Božím záměrem. No a jsme u víry! Ať se to komu líbí či ne, víra lidí v ideologii, v Boha, v sebe, je to co je člověku oproti ostatním druhů vlastní. Odlišuje to člověka od ostatních článků přírody. Jen ve společenství lidí je hádka o to, čí víra je správná, ta pravá a mnohdy se pro svou víru i vraždí. To by ježek neudělal ;-))

P. Hofman 10.10.2012 8:04

Re: Nelíbí se ? Držte hubu a zamyslete se nad sebou!

Lepší být poslední v pelotonu (a mít tak šanci se od těch ostatních něco přiučit a v prudkém větru se za ně i schovat), než jet 100 kilometrů za ním s vědomím, že vzdálenost se nezkracuje, ale naopak.

J. Balcar 10.10.2012 8:31

Re: Nelíbí se ? Držte hubu a zamyslete se nad sebou!

Otázka je, kam ten peloton jede. Pokud směřuje do hajzlíčku, máte jistotu že tam budeme všichni zároveň.

M. Berka 10.10.2012 8:07

Re: Nelíbí se ? Držte hubu a zamyslete se nad sebou!

Tradičně pěkně napsané. Pohledů je ale víc. Např. ten vpředu už má taky dost tahání na laně toho vzadu. Je to jako Československo. Nikdo přesně neví, kdo na koho kolik doplácí. Ekonomicky slabší státy si myslely, že jim společná Evropa pomůže k rozvoji. Ekonomicky silnější státy si myslely, že si rozšíří trh pro svoje výrobky a získají levnou pracovní sílu. No a přišlo rozčarování.

Nebo taky: Co Hitler nedosáhl válkou, to je dnes dosahováno ekonomicky.