16.6.2024 | Svátek má Zbyněk


Diskuse k článku

Donos na Hrad

Za nepatrného zájmu medií donesl Mirek Topolánek na Hrad seznam vládních kandidátů a za stejně nepatrného zájmu médií prohlásil, že v pondělí ve čtrnáct nula nula bude vláda jmenována.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jirka původní 3.9.2006 17:13

Re: Re: Re: Re: BISi

no, není to tak hrozné.....a co Vám chybí....cestujete, mluvite na internetu, kupujete noviny,které se Vám líbí a když se ještě dokážete postatrat sám o sebe ( legálně samozřejmě) tak Vám nic chybět nebude. A je jedno kdo bude premier. Jde jen o to , aby co nejméně vadil při normálním životě.

Jacques Off Your LoBottom 3.9.2006 16:28

Re: BISi

Da se snadno verit tomu ze Bush ma smysl pro humor, nakonec jeho zaliba v koralce a fakt ze to jak rozesira zemekouli mu celkem prochazi jsou celkem dobre duvody k tomu aby byl vysmaty. Co se tyce jeho pitomosti a hlupactvi, tezko neco dodat k nasledujicimu

tady se nekdo zase otiral o Professorissima:

Autor: pf IP: 129.11.77.xxx Datum: 01.09.2006 13:39

kvuli kratke navsteve v Bilem domku. Co je na to k diveni. Dubya je takovy jednodussi chasnik, ktery leta MBA studii na Yalu proveselil a radne splachl lihovymi napoji. Mlady Vaclav misto toho pilne po vecerech studoval z chytrych knih zakonitosti a teorii a praxi kapitalisticke spolecnosti a maminka mu k tomu varila vyzivne polevky. Dubya pozdeji jen manazoval nejakou zapraskanou olejarskou firmicku cedici par barelu denne ze zapomenuteho vrtu v Texasu. A taky by Dubya tezko professorissimovi porozumnel: V texaskych nalevnach 4 a pate cenovky se cizi slova jako intergovernmentalismus, ngoismus, europeismus, ci ekologismus opravdu nepouzivaji, spise hrozi, ze majitel takoveho slovniku proleti litackami ven na chodnik v jinem okamziku v case  nez jeho chrup. 

Jacques Off Your LoBottom 3.9.2006 16:18

Bush je dobry president - cha cha cha

http://www.dubyaspeak.com

Jirka původní 3.9.2006 16:05

někdo takovýs nickem česílko, tady sem tam proběhne.....

jestli je to on? A nebo jsem jako vždy úplně mimo. ;-)

° 3.9.2006 16:12

Re: někdo takovýs nickem česílko, tady sem tam proběhne.....

Česílko, aneb žívičíšek vodní,  je dáma, tedy ONA...

Jirka původní 3.9.2006 16:16

Re: Re: někdo takovýs nickem česílko, tady sem tam proběhne.....

no vidíte....já znám z večerníčku jenom jeho . To jsou věci

Mislead 3.9.2006 16:18

Re: Re: někdo takovýs nickem česílko, tady sem tam proběhne.....

jo je to ten nick, který jsem myslela......a leitmotiv je nemožnost českého občanství

Jirka původní 3.9.2006 16:22

Re: Re: Re: někdo takovýs nickem česílko, tady sem tam proběhne.....

já jsem měl na výběr jedno , nebo druhé.....bez možností. Teď už nemám důvod o něj žádat , ikdyž by to bylo možné a proč taky.

mig 3.9.2006 16:05

Jo,jo...

Pozice outsidera, hloupého Honzy, falešného a prázdného, chlapa s guľama, Tokeše opuštěného jak ten kůl v plotě, se zdá být v českých zemích velmi výhodná. Ta vysmívaná trouba Topolánek nám vyhrál páté volby za sebou, sestavil vládu, od zítřka sedí ve Strakovce, lidovci a zelení mu právě přislíbili podporu,(!!)  a před podzimními senátními volbami má , moji milí, velmi výhodnou pozici. Senátní volby před dveřmi a ty byly vždy doménou pravých. Po očekávané drtivé porážce ČSSD bude Paroubek vlastními spolupřáteli odstaven a realističtější křídlo ČSSD se s Topolánkem rádo domluví. Vsadil jste na špatného koně, racku a spol. Ržál a vyhazoval kopyty, pěnu měl u úst, ale netáhl.

Jirka původní 3.9.2006 16:07

Re: Jo,jo...

měli by ho nechat projít po prkně jako u správných pirátů......;-)

mig 3.9.2006 16:10

Re: Re: Jo,jo...

Mimochodem, slyšel někdo v posledních týdnech promluvit za ČSSD někoho jiného než lúzry Paroubka a Sobotku ? Snad jen ten Škromach se jednou a nesměle ozval, ale zbytek... Ta poklička nadskočí a kaše přeteče.

BIS 3.9.2006 16:15

Re: Re: Re: Jo,jo...

Vzdyt to vcera rekl v TV - predsedou CSSD je ON - a bez neho se nikdo s CSSD nedohodne. Jsou to lidske trosky: Havel, Paroubek. Sobotka je tuctovy zmetek. Tyto arogantni olysale ksichty jsou shodne zastoupeny v ODS i CSSD. Klasicky konzumni parchant bez moralky. Superb v kombi a to cele v turbo www.dfens.cz

Pobavený pravicový volič® 3.9.2006 16:17

Re: Re: Re: Re: Jo,jo...

Možná máte pravdu, ale zabalil jste ji do hajzlpapíru.

Použitého.

BIS 3.9.2006 16:50

Re: Re: Re: Re: Re: Jo,jo...

Stara pravda nezaslouzi noveho obalu, drahy Potemkine.

Pobavený pravicový volič® 3.9.2006 16:16

Re: Re: Re: Jo,jo...

Přání je otcem myšlenky...

brouk 3.9.2006 16:12

Re: Re: Jo,jo...

Ja bych navrhoval privazat a zlochtat, az se pocura !!! ;-)

Protoze kdyz tak sedis zlochtanej a pocuranej ,tak ses naprosto bez sebevedomi! ;-)

Jirka původní 3.9.2006 16:14

Re: Re: Re: Jo,jo...

myslim, že už i defekoval a bez lochtání..;-)

Pobavený pravicový volič® 3.9.2006 16:15

Re: Jo,jo...

Vážený migu, je lehké se strefovat do Topolánka (jenž jistě není intelektuálem a ani pragmatikem ne), ale je to možné jenom proto, že pravice nemá 101 a více hlasů.

Jinak by Topol byl šéf-borec-bedna-namakanec-papaláš-premiér-partner Hradu, zkrátka pan Premiér...

Chcete-li si přečíst něco moc dobrého a moc dnešního, zkuste tohle, byť to bylo napsáno 2. července t. r. http://www.literarky.cz/index.php?p=clanek&id=2383

mig 3.9.2006 17:14

Re: Re: Jo,jo...

Fakt ? A všechny strany se nepřejí volby ? Ten Ivan, ten Ivan... To je teda hodně fousatý komentář.

Mislead 3.9.2006 15:52

Vlku a stupínku - na vlákna nadáváte furt

a při každé příležitosti do nich hupnete:-))))))))))

° 3.9.2006 16:11

Re: Vlku a stupínku - na vlákna nadáváte furt

Bludičko, já jsem se snažil--- s těma sociálníma dávkama. :-)

No vidíš, a odpovídám zase ve vlákně... :-/

Mislead 3.9.2006 16:19

Re: Re: Vlku a stupínku - na vlákna nadáváte furt

viděla jsem a dočetla poctivě:-))))))))

Mislead 3.9.2006 15:48

Jirko (původní)

já se už lekla, že jste jak vodníček:-))))))))) (Česílko - aby nedošlo k mýlce - a  celé to je k občanství)

mirek56 3.9.2006 15:37

Již jsme KOLONIE západu

TUTO  VĚTU  SI  MUSÍME  DNES  A  DENNĚ  PŘIPONÍNAT! Lidé kteří naši republiku do toho stavu dostali, kteří za něj ponesou trvale zodpovědnost, se k tomu pochopitelně nehlásí. Ať jeho bývalý polistopadový prezident, nebo dnešní hradní pán. Ten první si to zřejmě neuvědomoval, když po listopadu 1989 hlásal své prognózy a lži. Ten druhý si musel být naprosto vědom, že při neexistenci zákonů umožňující trestní zodpovědnost za rozkrádání při privatizaci musí k tomuto stavu docházet a také dojít. Při své návštěvě 28.2.2006 Prahy, uvedl prezident Světové banky Paul Wolfowitz Českou republiku do spolku vyspělých a vyzval nás k provedení reforem důchodů a zdravotnictví. Prezident SB Paul Wolfowitz samozřejně služebně konspiračně  L Ž E . Byla to SB, MMF, a světový kapitál podle jejichž dispozic privatizovala Česka pravice a ČSSD stát. Za 16 let vládnutí přivedla republiku tam, kde světový kapitál potřeboval: ZLIKVIDOVAT  KONKURENCI  ČSSR – nejlépe prosperující zem východního bloku! Likvidátoři státu HAVEL, KLAUS, MEČIAR – s pátou kolonou západu-disidenty úkol za jidášský groš, bez referenda splnili!!! Již jsme rozvojovou zemí a smetištěm Evropy. Koloniální charakter ČR je tím dokladován. Jsme dobrou zemí pro  VÝVOZ  ZISKŮ , jsme zemí, ve které se vyplácí ze zahraničí investovat.Ohlášených 100 miliard za loňský rok je jen tou spodní hranicí, neboť skutečnost je určitě vyšší. .. Současná ČR je prakticky okupována EU, NATO, USA. K moci přišli zrádci a kolaboranti, kteří dělají vše, aby se udrželi a pomáhali Západu v rozkrádání země.

Pobavený pravicový volič® 3.9.2006 16:05

Re: Již jsme KOLONIE západu

Mirku56,

co navrhujete? Krafat umí kdekdo, ale co navrhujete? Děkuji.

S natěšeným očekáváním, Váš PPV

BIS 3.9.2006 16:11

Re: Re: Již jsme KOLONIE západu

Pit vic kokakoly.

dulcibelka 3.9.2006 16:06

Re: Již jsme KOLONIE západu

Ano, konečně to klaplo. Po čtyřiceti letech, kdy se Západ třásl hrůzou v obavách z konkurence hospodářského titána ČSSR, si konečně může bez obav vydechnout...

Pobavený pravicový volič® 3.9.2006 16:20

Re: Re: Již jsme KOLONIE západu

;-DR^

mirek56 3.9.2006 15:36

Členové KSČ přeběhlí k jiným stranám jsou NEVINNÍ?

Z KSČ uprchli všichni komunističtí nadutci, funkcionáři mdlého rozumu, prospěcháři a zrádci sociální ideje. Těm, kterým západní „pátá kolona-disidenti“ neohnuli páteře, se sešli 31. března 1990 v Praze a založili novou Komunistickou stranu Čech a Moravy. KSČM má dnes cca 100 000 členů a každý rok přijímá 500 až 600 nových členů z toho celkem třetina tvoří mladí lidé mezi 18 až 25 lety. KSČM zůstane masovou stranou. Proto můj seriál – mirek56 – doplňuji a kopíruji o nick OREL:

: 26.06.2006 20:28 Autor: OREL IP:[85.71.234.*] Titulek: Re: Pan Grizzly z USA má pravdu!

Jenom těžko můžů pochopit proč KSČM nachává od soudruhu v ODS a jíných politických stranách po sobě i své straně plívat ? Padesátá leta i s jejích problémy nevytvářela současná KSČM. Účast na vzniknuvších probléméch jsme měli všichni,ať se nám to líbí nebo ne! Rozhodujíci většina soudruhu z bývalé KSČ je dnes v ODS a ďalších politických stranách . KSČM ve svých stanovách ani v programu nemá ani třídní boj,ani vedoucí úlohu KSČM ,ani znárodňování ani nic co by bylo v rozporu s demokratickým rozvojem společnosti.Tak se ptám znovu PROČ za negatíva našeho minulého vývoje voláme k odpovědnosti komunisty v KSČM a nevoláme rovným dílem komunisty v ODS a ďalších politických stanách? Je to snaď proto,že nekradou , nerozkrádají,netunelují,neuplatňují mafianské praktiky? Je to snaď proto, že mají v programu ochranu lidí práce? Asi áno! Po roku 1989 zavoněla nám mnohým možnost získání bezpracného bohactví. A kdo nejde s námi jde proti nám! Překáží prýč s ním jako se škodnou!Důvod se vždy najde.Kdýž ne jiný tak odpověddost za minulost. V současné době je asi 100 000 členů KSČM .Před rokem 1989 jích bylo 2 mil,kteří následně přešli do ODS a jinde. Ale paradox naše společnost domáhá se odpovědnosti za minulost u těch 5% dnes organizovaných v KSČM, ale těch 95% v ODS a jinde jsou demokraté a tléskame jím! Vůbec nám nevádí,že právě oni v rozhodujíci míře nesou odpovědnost za negatíva minulosti.