1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Dohoda v hodině dvanácté

V pátek večer se britská delegace dohodla s ostatními účastníky bruselského sněmování o kompromisním řešení britských požadavků. Velitelka Evropské unie Angela Merkelová je přesvědčena, že ústupky ze strany EU nebyly velké, avšak Cameronnovi budou stačit na to, aby přesvědčil Brity v unii zůstat, až budou hlasovat v referendu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 20.2.2016 15:47

Re: Pane Vandasi,

Porušování Schengenské smlouvy a Dublinské smlouvy Německem, považuji za natolik k zásadní, že mne opravňuje vypovědět EU poslušnost, pro hrubé porušení smlouvy o přistoupení.:-):-).-)

O. Uživatel 20.2.2016 15:51

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 20.2.2016 16:21

Re: Pane Vandasi,

Ano. Zdá se to možná směšné, ale já opravdu prohlašuji, že vypovídám svou loyalitu k této EU, s tímto vedením. A to pro porušení smlouvy se mnou. Zápaďákem zůstávám, ale své spojence hledám u těch západních politiků, kteří se nebojí mluvit otevřeně o čem současní uzurpátoři moci lžou, až se jim práší od huby.

O. Uživatel 20.2.2016 16:23

Uživatel požádal o vymazání
M. Martinovská 20.2.2016 15:56

Re: Pane Vandasi,

Ale EU přijala třeba v roce 1992 asi 600 000 uprchlíků. Přijímala je pořád, celou dobu, předtím třeba 100 000 od nás. To ještě nebyla ta správná zrada, zrada byla až když přijali ty jiné...

K. Kovář 20.2.2016 15:45

Re: Pane Vandasi,

Milá paní Martinovská. Mám takový neodbytný pocit, že pan Vandas měl s EU hodně dlouhou dobu svatou trpělivost. Projdete-li si jeho příspěvky týkající se EU rok dva i pět zpětně, častokrát se jí zastával proti jejím oportunistickým "hanobitelům". Jestli poslední dobou na ni změnil názor (právě tak jako já), tak se budete asi muset zamyslet vy, proč tak učinil. Opravdu se vám zdá, že poslední postupy a činy EU je právě to správné ořechové, které je pro její občany to nejlepší???

P. Hofman 20.2.2016 15:49

Re: Pane Vandasi,

Zamyslet se nad svou změnou názorů musí pan Vandas. Nikdo jiný. Neb je to jenom jeho věc.

K. Kovář 20.2.2016 15:58

Re: Pane Vandasi,

Ano, byla by to jenom jeho věc, ovšem pokud by mu to tady pořád někdo nevyčítal!

P. Vandas 20.2.2016 15:54

Re: Pane Vandasi,

Ono je to prosté. Když mne partner se kterým jsem uzavřel vážnou smlouvu podvede poprvé (porušení Maastrichtské smlouvy Německem), tak se snažím pochopit, proč tak učinil a snažím se to přehlédnout. Když to však udělá podruhé i potřetí (Řecko v obou případech), tak už soucitem netrpím. A když mne ještě začne sprostě poté poučovat o mravnosti, tak má u mne konečnou. :-):-):-)

M. Martinovská 20.2.2016 16:00

Re: Pane Vandasi,

Vy jste prostě zhrzen. To je děsné, úplně vás lituju. Taková křivda! Ale kdo vás sprostě poučuje o mravnosti? Snad špatné svědomí nebo Bible?

K. Kovář 20.2.2016 16:02

Re: Pane Vandasi,

Připomínat panu Vandasovi Bibli je od vás faul na pět minut a do konce zápasu!!!

M. Vondráček 20.2.2016 16:08

Vážená paní Magdaleno

začínáte mít komentáře , podobající se sprosté a hulvátské Frau Netzer.

K. Kovář 20.2.2016 16:00

Re: Pane Vandasi,

Ano, geneze mého vztahu k EU byla naprosto shodná s vaší.

M. Vondráček 20.2.2016 15:47

Paní Martinovská :-)

To co existuje nyní není EU. Zkuste mi odpovědět na otázku , čím to je , že EU šéfuje Frau Merkel ??

Takže laskavě z oponentů unie nedělejte jedince s poškozeným charakterem.

A poslechněte si včerejší tiskovku Mr. Camerona. Zdá se , že jeho názory hodně blíží k názoru pana Vandase :-)

P. Lepew 20.2.2016 15:51

Re: Paní Martinovská :-)

Holt dohoda je obchod. A Británie to tak prostě bere.

To že ta dohoda vytvořila nějakou organizaci (v podstatě aby garantovala dodržování dohody) na tom nic nemění..

M. Martinovská 20.2.2016 15:29

Úpění pod jhem EU

Úpění pod jhem EU bylo slyšet i včera. Co se ale skutečně stalo? Sobotka

obhajoval názor některých (spíše východních) zemí EU, že jejich občané mají brát již po

krátkém pobytu v Británii dávky. Což se děje, a zřejmě to Britům působí jisté vnitropolitické potíže, tento fakt je tam zjevně nepopulární. Ovšem náš Sobotka jim to nedaroval a dávky uhájil. Snad jim omezí nějaké bonusy či část přídavků na děti mírně sníží. Takže vlastně uhájil příliv ekonomických migrantů od nás do Británie. Za to může zlý Brusel, jak jsem se dozvěděla včera v diskuzi. Je to detail, ale je na něm vidět, jak nám jde to úpění.

H. Balzám 20.2.2016 15:23

Vystoupení z Unie

je samozřejmě téměř nemožné, protože jsme až příliš dobrá kořist. A tak jako se rozjela masivní propaganda před referendem o vstupu, zapracovali by dobře soudruzi i při případném cukání a chuti vystoupit. Protože naším vystoupením by tratili především státní paraziti, politici a úředníci, kteří, tak jako Sobotka, budou klidně prodávat i vlastní babičku jako prostitutku, jenom aby se udrželi u koryta ještě jeden den navíc. Někdo tady argumentoval exportem do EU, resp. do Německa. Ví ten člověk, jak ten export vlastně vypadá? Jedná se převážně o výrobu ve firmách částečně nebo plně vlastněných zahraničním kapitálem, podle předem jasně daných dispozic se naoko koupí materiál z Německa a naoko se prodá vyrobená produkce, jde zejména o daňové čachry. S klasickým exportem toho má společného jenom velmi málo. A protože tento export se děje hlavně kvůli obrovsky výhodným podmínkám, kvůli ziskům, nebojím se, že případným rozvolněním našich vztahů se zbytkem EU (nikdo nemluví nutně o vystoupení, já bych uvítal i postavení občanů ČR do skupiny "lidé") by tento export nějak výrazně utrpěl.

P. Lepew 20.2.2016 15:37

Re: Vystoupení z Unie

Jojo, souhlas.

Dělal jsem v dostatku (a také pro dostatek) zahraníčních společností, abych měl představu jak je Česko země zaslíbená. Outsourcing vedení, vydržování mezinárodních odborníků, velmi výhodné financování do matiček..

Euro investoři přes Eufondy financují své české projekty. Vzhledem k tomu, že jsme taková malá levná montovna (a malý nenáročný trh pro odpadky) by se zejména ti co mají zainvestováno snažili ze všech sil abychom zůstali v EHS..

Přišli bychom o fondy a nejspíš bychom ouseli platit za bezcelní unii, ale NIC zásadního by se nestalo.

H. Balzám 20.2.2016 15:55

Re: Vystoupení z Unie

Taková je i moje zkušenost.

O. Uživatel 20.2.2016 15:37

Uživatel požádal o vymazání
P. Lepew 20.2.2016 15:38

Re: Vystoupení z Unie

Jste chytil od Hofmana? Tady to sebemsrskačství? :)

Přemlouvali i Řeky..

M. Martinovská 20.2.2016 15:42

Re: Vystoupení z Unie

Kde vidíte sebemrskačství? Myslíte, že je naše ekonomika srovnatelná s britskou?

P. Lepew 20.2.2016 15:43

Re: Vystoupení z Unie

"nám naše vysoupení nikdo vymlouvat nebude".

Je to samozřejmě nesmysl a sebemrskačství :).

O. Uživatel 20.2.2016 15:43

Uživatel požádal o vymazání
P. Lepew 20.2.2016 15:45

Re: Vystoupení z Unie

No takhle jsem nad tím nepřemýšlel :) - myslím nad tou argumentací.

Myslíte tedy že kdyby Řecko nemělo Euro tak by je z EU pustili bez problémů? Nebo je přemlouvali protože je pro EU významnější než nějaká ČR?

O. Uživatel 20.2.2016 15:56

Uživatel požádal o vymazání
P. Lepew 20.2.2016 16:02

Re: Vystoupení z Unie

To jejich referendum o vystoupení bylo podle Vás co? třeba si to pamatuju blbě, ale to bylo o unii ne o EURu, ne?

Vidím, že si to asi pamatujeme každý jinak. Podle mé paměti se EU mohla zbláznit, aby je udrželi - neustále prohlašovali zájem na jejich účasti v projektu a jediné co se řešilo byl možný exit z eurozóny a to ještě spíš aby se řešil.

Pak se pozohýbalo co bylo potřeba aby mohli zůstat.

O. Uživatel 20.2.2016 16:04

Uživatel požádal o vymazání
H. Balzám 20.2.2016 15:52

Re: Vystoupení z Unie

To samozřejmě není pravda, jsou to jen takové idealistické představy o tom, jak svět funguje. Rodinu jsem měl v cizině už před naším vstoupením do EU, takže moc dobře vím, jak to tam brali. Před referendem už to pro ně byla hotová věc, dokonce se objevily náznaky, jak nás v případě nesouhlasu přinutit. Mrzí mne, že zrovna ty , který jsi vždy byl za přemýšlivého diskutéra, snižuješ se na úroveň různých -manů a snažíš se udělat blbce z člověka, který nesdílí tvůj názor, byť je sebevíc otevřený diskusi. No, ale jaký si to tu uděláte, takový to máte. Já si radši najdu jinou hospodu, tady je na mě moc nakouřeno...

O. Uživatel 20.2.2016 16:00

Uživatel požádal o vymazání