4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Dobrá zpráva pro ODS - Rath zůstává, Zubová přichází

David Rath zůstává na kandidátce ČSSD a tým posiluje Olga Zubová, bývalá zelená, pak předsedkyně Demokratické strany zelených, která ale do sněmovny kandidovat nebude. Nyní se Zubová posadí na páté místo kandidátky sociální demokracie v Praze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
hleena 4.7.2009 12:02

Zubová: Budeme se snažit naplnit očekávání ČSSD :-)))))))))))

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/zubova-budeme-se-snazit-naplnit-ocekavani-cssd_127662.html

huhu 4.7.2009 12:04

Re: Politická korupce par excelence. Kdo podá žalobu?

asi jde především o těch 100 milionů od Soukupa

honzak 4.7.2009 12:35

Re: Politická korupce par excelence. Kdo podá žalobu?

to je pravda. Nicméně to vynucuje otázku - co za to přítel soudruh Soukup bude chtít?

westík 4.7.2009 11:48

víte,clay,

kocourův názor jako specialisty na mezinárodní právo je pro mne věrohodnější než názor  nějakého externího učně právní vědy ;-P  Vás jako opravdového věřícího IMHO hubí už vlastní vášeň....chce to klid ( a nohy v teple) :-/

hleena 4.7.2009 11:54

Re: víte,clay,

Bacha na to,casius není žádnej vášnivej externista ;-D;-D;-D

clay 4.7.2009 11:59

Re: víte,clay,

tak se podívejte na to, co on sám uvádí k Vídeňské smlouvě....Ale i podle ní platí: "1. Skutečnosti, že souhlas státu být vázán smlouvou byl vyjádřen za porušení některého ustanovení jeho vnitrostátního práva týkajícího se způsobilosti uzavírat smlouvy, se stát nemůže dovolávat jako důvodu pro zrušení svého souhlasu pokud toto porušení nebylo zjevné a netýká se zvlášť důležitého pravidla jeho vnitrostátního práva.

2. Porušení je zjevné, jestliže je objektivně zřejmé každému státu, který ve věci postupuje podle obvyklé praxe a v dobré víře."

za prvé platí dikce LS, která říká, že ER "se zeptá" národních parlamentů a podle stanovisek (může bý žádné, kladné, záporné) parlamentů změnu přijme nebo nepřijme....pokud by někdo toto obešel, nelze aplikovat ani dobrou víru, ani obvyklou praxi, porušení by bylo zřejmé každému státu. Navíc Sněmovna i Senát přijala vnitrostátním normu, která toto explicitně řeší

kocour dělá z lidí blbce....Rv

čulibrk 4.7.2009 12:03

Já bych dodal TULIK,že

z EU lze též VYSTOUPIT !!! To není žádný ruský kamoš.:-D:-D:-D

clay 4.7.2009 12:08

Re: víte,clay,

úplně pro blby: ER se musí zeptat b]národního parlamentu a když od národního parlamentu obdrží veto, tak změna neplatí. Zástupce státu je účastníkem "řízení" jen v prvé fázi, kdy musí být se změnou souhlas všech. Pak je účastníkem "řízení" ER na straně jedné a národní parlament na straně druhé. Pokud národní parlament rozhodnutí ER vetuje, tak ER změnu neprovede. Jasné jak facka. LS neříká, ER se zeptá vlády a ta pokud souhlasí, tak ER změnu provede....;-P

westík 4.7.2009 12:37

Re: víte,clay,

no, tak ten blb  se ptá :  a) kdy a jak se ER "zeptala" obou komor našeho parlamentu o souhlas k převzetí záruky za Iry , b)  pro případ, že dojde k "excesu", kdo a jak posuzuje (zajisté že "objektivně") , že "porušení je zjevné, jestliže je objektivně zřejmé každému státu, který ve věci postupuje podle obvyklé praxe a v dobré víře" , c) proč tedy se tak trvá na ratifikaci LS, když se nic nezměnilo ?  

Vy si vážně, clay, myslíte, že všichni premiéři unijních států  znají ústavy (včetně zmíněných vázaných mandátů) všech ostatních států (když naši poslanci -jak se zdá,neznají ani naši) ?  Představte si (v naší současné situaci nepravděpodobný případ) ,že např. náš parlament  podá ER supliku, že náš premiér překročil své opravnění (dané mu vnitrostátním vázaným mandátem) . Co se bude dít ? ;-) Budeme se soudit u Mezinár.soudního dvora nebo o této otázce budou rozhodovat parlamenty všech unijních států nebo ER ?

Realista 4.7.2009 12:51

Re: víte,clay,

Kašli na něj,.... on sice cituje a zvýrazňuje, ale na blbých místech:"Skutečnosti, že souhlas státu být vázán smlouvou byl vyjádřen za

porušení některého ustanovení jeho vnitrostátního práva týkajícího se

způsobilosti uzavírat smlouvy"

Tohle si tam měl přečíst! Předseda vlády a ministr zahraničía president je způsobilý vždy. Co podepíše platí ať si k tomu náš parlament říká co chce. Podepíše-li to nějaký neoprávněný čičmunda, pak to lze (možná) zvrátit...

clay 4.7.2009 13:08

Re: víte,clay,

neplatí. Lisabonská smlouva říká explicitně, kdy to platí....popisuje celou proceduru, která je tak součástí mezinárodního práva, ministra, předsedy vlády ani prezidenta se ER ptát nebude. Nemohou tedy stát zavázat....

tyhle fantasmagorie můžete rozvíjet naopak o současném stavu..... bacha na ty hrábě....;-PRv

clay 4.7.2009 13:01

Re: víte,clay,

ER má přesně v LS popsáno, jak postupuje....no kdo myslíte, že to posuzuje

na ratifikaci trvá zejména kvůli zákazu majorizace po rozšíření.

Realista 4.7.2009 13:06

Re: víte,clay,

zákaz majorizace... to je to jednomyslné rozhodování národních parlamentů, ano???

clay 4.7.2009 13:10

Re: víte,clay,

u určitých otázek platí zákaz majorizace dál, u určitých se ruší...

Stanley 4.7.2009 11:42

Problémy

V tomto člíánku je nastoleno několik problémů a já se chci vyjádřit stručně ke všem a to postupně, ale od zadu. Aby se EU postavila za svého člena, to je jeden z důvodů, proč v ní být! To je velmi hezky řečeno, ale skutečnost je přece jiná! Česko, tento malý a často protivný a neposlušný člen nemá přeci váhu zemí jako je Velká Britanie, Francie, Německo, Itálie, Španělsko a ty bezesporu udávají hlavní rozhodující tón, chování a jednání celé EU. A naše problémy s Rómy , ty jsou jim ukradené ! Otázka dvou hlavních protagonistů současné politiky ČSSD, pánů Paroubka a Ratha se mi jeví tak. Pánové jsou svým neudržitelným chováním protivní již asi většině "věrchušky" ČSSD. A ani se nedivím. Ale asi se soc. demáci bojí, že kdyby se zbavili Paroubka a Ratha teď, byli by jako vojsko bez velitele a jeho zástupce. A v nastalém zmatku by prohráli bitvu! A paní Zubová? Krátce, zelená, demokraticky zelená a nyní dokonce sociálně demokraticky zelená? Aby se jednou neobarvila na modro. Co dodat takových je! Jen se mi kamsi vytratila její věrná pobočnice paní Jakubková !

karel-smichov 4.7.2009 12:10

Re: Problémy

Stanley:Dovolím si můj názor na váš příspěvek.Jsme podle Hradního pána suverejní stát,proč chceme ,aby EU za nás vyřešila problém s

vystěhovalci?2)P. Zubová,se již projevila při volbě prezidenta!,nyní

se přičinila o rozpad str.Zelených,kdopak jí asi radí a řídí?!Co se

týká ČSSD mě nezajímá,nejsou moje  parketa >->-

hleena 4.7.2009 11:36

Nevíte někdo kdo se postaví do čela protestní akce "vědců" ?

Vědecký komunista Jičínský,nebo jeho následovník Zaorálek ? Taky už by konečně mohli obnovit Vokovickou Sorbonu ,líheň socialistických talentů ;-D;-D;-D

Ludmila 4.7.2009 11:38

Re: Nevíte někdo kdo se postaví do čela protestní akce "vědců" ?

na to jsem také zvědavá,není jasné,kdo je jejich mluvčí.

No 4.7.2009 11:41

Re: Nevíte někdo kdo se postaví do čela protestní akce "vědců" ?

kuzeloviti bastardi jsou ti nejkvalifikovanejsi

http://www.tyden.cz/rubriky/veda-a-technika/veda/prumysl-i-politici-komentuji-kraceni-rozpoctu-akademie-ved_127690.html

Ludmila 4.7.2009 11:42

Re: Nevíte někdo kdo se postaví do čela protestní akce "vědců" ?

Janota i vzkázal, že vědu a

výzkum bude vláda v následujících letech podporovat stejnou částkou

jako letos - 24,8 miliardy korun. Část peněz se však přesune od

akademiků na vysoké školy

No 4.7.2009 11:45

Re: Nevíte někdo kdo se postaví do čela protestní akce "vědců" ?

Kdyz lopaty a vexlaci z reklamky organizuji ZAKLADNI VYZKUM, nastava cas na revoluce

http://estat.cz/share/pdf/cv2/kuzel.pdf

xicht = Bohous Sobotka 2, var.modra

HANKA 4.7.2009 11:34

Víte

proč SOBOTKA- uznal svuj podvod???  Ani náhodou , že by šel jak se říká do sebe!!!  Tady jde- o zavření huby novinářum, kteří objevili jeho podvody!  On totiž jako jeden z nejmladších politiku je skutečně za vodou díky jeho - kšeftum v odpouštění daní!!!!20 milionu- estébaku a majiteli nejdražšího hotelu v Mariánkách /mimochodem- ženil se tam Paroubek  jeho velký přítel! A 16 milionu příteli Vánovi z Pardubic!!! - že by nekáplo!  A pochybuji, že je to vše!!!!!!!!

Skybird 4.7.2009 12:02

Re: Víte

Hanko, bohužel nevíte !

Jednání Sobotky není podvodem. Jeto neetické ale standardní jednání našeho poslance.

čulibrk 4.7.2009 11:26

WESTÍKU,nemohla by jste

dělat preceptora i tomu Rathovi? :-D:-D:-D

westík 4.7.2009 11:39

Re: WESTÍKU,nemohla by jste

No, čulibrku, nevím, nevím .....on Rathův interiér neodpovídá jeho exteriéru ...alespoň nikoliv dle mého vkusu :-/ U Vás je to naopak ??? ....no, pokud  žijeme v ráji bláznů tak pravděpodobně ano ;-P

HANKA 4.7.2009 11:18

ČSSD

VE SVÉM PROJEVU - KE SVÉMU VOLEBNÍMU PROGRAMU - nezklamala!!  A víte lidičky v čem?? Ve vás, kdo ji pujdete dostat zpět k jejim korýtkum!  Zdroje jsou- jak je známo ze socanské rétoriky!  Jen už vám nikdo neřekne kde??  Hodinový projev Paroubka- to byl jeden demagogický argument vedle druhého!  Příklad:  jaká je vaše představa- čerpání dotací z EU??  Pan Paroubek zapoměl dodat, že nejprve příslušný program musí zainvestovat stát- tedy my všichni!  V době celosvětové recese- kdy naše otevřená ekonomika- odkázaná na především německý trh- kolabuje- díky této návaznosti- bude mít asi málo likvidních peněz na investice!  Korunu všemu dodal svýn projevem- zloděj a podvodník SOBOTKA!  jAK MUŽETE mít duvěru v člověka- , který si podvodně- nechal vyplácet příspěvek na bydlení a cestovné- lživým tvrzením, že bydlí  v Brně, když ji ž více jak 2 roky bydlel v Praze? HUMUS!!!

HANKA 4.7.2009 11:26

Re: ČSSD

Co jsme to za blbce, že  SOBOTKA- tento - zlodějský xindl- je nejoblíbenějším politikem této země?? To je neskutečný paradox!  PARADOX- ze kterého mrazí!

čulibrk 4.7.2009 11:35

Re: ČSSD

toho nejoblíbenějšího nesmíte brát zcela vážně.....Karel Gott je taky doživotní zlatý slavík.:-D

Ghost Dog 4.7.2009 11:54

Re: ČSSD

..Karel Gott umí zpívat, poctivě.....Sobotka určitě zpívat neumí..on toho asi vůbec moc neumí, taky poctivě...

hleena 4.7.2009 11:09

čulibrku,včera si psal ,že budou ostrý střelby v Liháku,

jenže armádní generál v,v. Tvrdík rozdal slepý patróny ;-D;-D;-D