29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Do vězení za děti

Na právní institucionalizaci svazků osob stejného pohlaví se můžete dívat zhruba dvěma způsoby. Podle jednoho představuje manželství takové dobro, že přístup k tomuto nebo podobnému uspořádání nesmí být z důvodů rovnosti nikomu odepřen.
Druhý pohled praví asi to, že stejnopohlavní svazky svou skutkovou podstatou své protagonisty nakonec stejně neuspokojí, zato však že s tím spojená "osvěta" může negativně ovlivnit společnost, především pak mládež v době dospívání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Čumil 10.3.2006 17:51

Re: já si myslím, že nás ODS jen tak straší

No, rezy, tlustá kolečka rovné daně již míří mezi lid. Tuším silný průser, pokud ji někdo bude chtít uvést v život. Nejsem zase tak mladý, abych to nesl s klidem.
Béda 10.3.2006 17:29

Re: Hele, ještě jsem to ani nezkousl a:

No, jestli oni ji nevymýšleli taky při meruňce, když těch trnek bylo na tom Valašsku loni hodně poskrovnu. To se přeci vědělo od samého začátku, že to je nereálné. Že na to EU nikdy nepřistoupí. Nulovou DPH na potraviny mají pouze ve Velké Británii. Zato Blair přivezl premiérovi patrový autobus, tak co bysme ještě chtěli.
Béda 10.3.2006 17:34

Re: Re: Hele, ještě jsem to ani nezkousl a:

Sem měl na mysli, že za popíjení meruňky vznikají pěkné hlouposti, jak jsme se dnes mohli přesvědčit na Šumavě.
Čumil 10.3.2006 17:39

Re: Re: Re: Hele, ještě jsem to ani nezkousl a:

Mno, musím částečně protestovat - pokud pili meruňku, je to samozřejmě možné (a na Šumavě pravděpodobné) Ale pokud by pili meruňkovici, muselo by z nich vypadnout něco daleko lepšího. Není totiž dokonalejší pití, než dobře vypálená meruňkovice.
Béda 10.3.2006 17:43

Re: Re: Re: Re: Hele, ještě jsem to ani nezkousl a:

Jo, znám, já bych ovšem upřednostnil jablíčko na pár měsíců uložené v dubovém soudku, tedy Calvados, který též pěstitelské pálenice vyrábějí.
Čumil 10.3.2006 17:47

Re: Re: Re: Re: Re: Hele, ještě jsem to ani nezkousl a:

Jo, dobrý calvados taky není k zahození, ale meruňkovice je meruňkovice. Aspoň pro mne.
rezy 10.3.2006 16:57

no včera mě zaujala u Topolánka jedna kraťoučká věta

snad to ani tak nemyslel, ale řekl něco v tom smyslu, že některé vývozy nelze považovat za úspěch. Nevím, zda to měl nějak promyšlené. Já bych jen k tomuto přihodil k zamyšlení následující. Naši zemědělci vyrábí mléko. Výrobní náklady se pohybují mezi 18 - 30Kč podle podmínek. Výkupní cena mléka je v rozmezí 7 - 9Kč. Když jsem poprvé slyšel, že se od nás mléko odváží do Němec, tak jsem to spíš považoval za kuriozitu. Teď se odváží mléko i ze Středočeského kraje. Zemědělcům to až tak moc nevadí, neb rozdíl mezi výrobními náklady a výkupní cenou dostanou v dotacích, takže oni vyjdou. Jen mě zaráží, že na jedné straně jdou naše dotace do EU v tomto vývozu a na druhé straně si tady nepochutnáme na dobrých mléčných výrobcích. Šedovous a další se rozčilují nad kvalitou, ale chybu nikdo nevidí.
Ivan Nový 10.3.2006 17:02

rezy,

žádný vývoz není úspěch, je to vždy nouzové řešení, které se časem stalo zdrojem růstu.
zíralek 10.3.2006 17:05

Re: rezy,

Čeho? Socialismu?
Ivan Nový 10.3.2006 17:05

zírálku,

každého producenta.
zíralek 10.3.2006 17:11

Re: zírálku,

To teda nevím, proč mi nadáváte do producentů.
irenak 10.3.2006 20:19

Re: Re: zírálku,

A tohle je, Zírálku, to, co je těžko k vydržení. Má-li se nějaká diskuze rozproudit, zareagujete tímto způsobem - je to taková absurdní volovina, že veškerá diskuze končí. A proto si mnoho lidí myslí, že jste normální provokatér. Já vím, že někde je diskuze ještě horší, třeba na Novinkách nebo v iDnes, tam jsou vyloženě debilní reakce - tedy alespoň podle mne, protože někoho to může neuvěřitelně rajcovat, samozřejmě. pak je to tedy oko za oko, zub za zub.kuze
šimon klein 10.3.2006 17:15

Re: zírálku,

Ivane - proč by měl být vývoz špatným řešením ???
Tedy obecně, nemluvím o tom, který je zkreslený nějakou dotací...
Ivan Nový 10.3.2006 17:21

vývoz není špatným řešením,

ale nouzovým řešením, když není domácí poptávka, původně tedy.
šimon klein 10.3.2006 17:24

Re: vývoz není špatným řešením,

no pokud jde (náhodou!) o vývoz něčeho dost speciálního, tak se s vývozem obvykle počítá už při rozjezdu (např. v případě něčeho, co se tady dosud málo využívá, ale má boom venku - příklad byl přímo v mé bývalé firmě - tedy zaměstnání).
rezy 10.3.2006 17:06

to bych tak kategoricky netvrdil

myslím, že ve většině případů je vývoz úspěchem, ale na druhou stranu se děsím vývozu který dotujeme, aby se někde někdo měl lépe za naše dotace a naši lidé tu chlemtali jogurty ze syrovátky a ještě hráli hru jestli to po 14 dnech pocítí:=(( to mi jde přimo proti srsti.
www racek 10.3.2006 17:06

Re: no včera mě zaujala u Topolánka jedna kraťoučká věta

to máš jedno. problém je v tom, že němec na rozdíl od našich paltí, nabízí o několik korun víc a nakonec si to stejně dovezem v jogurtech, co dotuje zase němec.
při tomhle dotačním kolotoči nakonec ten němec zaplatí víc.
ale jo, je to na hlavu ... ale když ty naše mlékárny platí blbě a málo ...
rezy 10.3.2006 17:08

no nemáš pravdu racku

právě proto, že se sem vozí buď totální šuncajk, a nebo si to ten Němec nechá zaplatit. Tedy jestli máš přehled třeba v těch jogurtech tak to víš.
Čumil 10.3.2006 17:11

Re: no nemáš pravdu racku

Hm, buď se část rodiny totálně přizpůsobila zdejší jogurtové produkci, nebo máme v tomto městě jiné dodavatele (jogurt nežeru), ale zatím si nikdo nestěžuje. Jinak - jestli to náhodou nebude tím, že sice jsme v jedné EU, ale přece jen je v té životní úrovni a kupní síle obyvatelstva nějaký patrný rozdíl.
rezy 10.3.2006 17:18

Čumile, ono není jak srovnávat, schází alternativní dimenze

v které by to bylo jinak. Pokud kupuješ dobrý jogurty, proč by si měl někdo v rodině stěžovat? Ale pokud bys sledoval ceny a kvalitu, pak bys ty rozdíly už viděl. Samozřejmě na srovnání, zda by mohl řekněme etalonový jogurt stát místo 9Kč jen 7.5Kč v dimezi, kde by se dotace do potravin užívali hospodárněji, to nemohu dokázat. Mohu jen tvrdit, že pokud se tu od nás bude odvážet kvalitní mléko a dovážet včera zmíněný jogurt nejogurt, tak jsme na tom biti.
Čumil 10.3.2006 17:33

Re: Čumile, ono není jak srovnávat, schází alternativní dimenze

No, já původně reagoval na tu Šedovousí stížnost - a pokud mi doma nenapíší, jaký jogurt přesně chtějí, tak jsem ztracen. Přiznávám, že ceny nesleduji - spíše dávám pozor, abych čapl tu správnou značku... :-)
Nejogurty jistě budou taky existovat, jako stále existují"špekáčky" - pardon, opekánky - a podobné produkty. A nepochybuji, že existuje celkem širkoý segment zákazníků pro tohle zdánlivé zboží, pro něž nemusí být už v Němcích odbyt. Nicméně, pokud jsme na tom biti jako zákazníci, pak existuje někdo, kdo na tom naopak hojně vydělává. Jak praví zdejší klasik: Trh je dokonalý... :-)
Béda 10.3.2006 17:20

Re: Re: no nemáš pravdu racku

On je hlavně rozdíl ve výši těch dotací zemědělcům v té dvou rychlostní EU. Vlastně třírychlostní Frantíci a Angláni jsou na tom jedni s dotacemi, druzí s úlevami do rozpočtu EU ještě lépe než například Němci nebo Rakušané.
Mysch 10.3.2006 17:28

nahodou,

olomouckej florian je jogurt vskutku vynikajici. co stoji nevim, nezajima me to.
a mlikarnu domspitz mam za dvouma, spis trema rohama. vloni vlete tam skutecne ceske cisterny mliko vozily, ale uz napodzim to ustalo. asi se taky nedohodli.
rezy 10.3.2006 17:11

a ještě nemáš jednu pravdu

němec neplatí víc, platí úplně stejně jako plati čech, pokud najdeš rozdíl, nebudou to velké rozdíly, tak 20- 50hal na litru
Halladin 10.3.2006 17:44

Re: a ještě nemáš jednu pravdu

Možná ti Němci platili rychleji a spolehlivěji. Tady nějaké mlékárny zůstávaly dlužné.
Kajan 10.3.2006 16:54

Čumile, to vypadá, že jste fakt jenom Čumil. Že vůbec nejste Myslel. Dzp.

Béda 10.3.2006 16:55

Re: Čumile, to vypadá, že jste fakt jenom Čumil. Že vůbec nejste Myslel. Dzp.

Sorry, prsty rychlejší klávesnice: Dzp. = drobné zbytky paměti.
zíralek 10.3.2006 16:57

Re: Čumile, to vypadá, že jste fakt jenom Čumil. Že vůbec nejste Myslel. Dzp.

Kajan jednou myslel,
moc to nedomyslel.
Co to vlastně, myslel?
Kajan 10.3.2006 16:59

Re: Re: Čumile, to vypadá, že jste fakt jenom Čumil. Že vůbec nejste Myslel. Dzp.

Zírálku ne a ne se chytit, viďte ? Dzp.
zíralek 10.3.2006 17:03

Re: Re: Re: Čumile, to vypadá, že jste fakt jenom Čumil. Že vůbec nejste Myslel. Dzp.

No jo, však já se rozjedu.