21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Do týdne

Na případu fotbalového bosse Vlastimila Košťála není zajímavý ani tak fakt, že viník nehody tří aut vyvázl dvoutisícovou pokutou a nemusel dýchat do balónku. Zajímavé je, že se to odehrálo doslova před očima médií, že to snímala televize zřetelně nikoli skrytou kamerou, a že tedy neslavní aktéři této bezpečnostní frašky si mysleli, že "je to normální".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dag Badman 30.6.2007 12:12

Re: Ono je vůbec zajímavý,

Pokuty se snad z pojištění neplatí... :-)

clay 30.6.2007 12:18

to snad není možný

...tak opravu zacáluje jeho pojišťovna a ta mu potom adekvátně zvedne platby...

Dag Badman 30.6.2007 12:19

Re: to snad není možný

Že byste byl opravdu tak natvrdlý?

clay 30.6.2007 12:25

Re: Re: to snad není možný

vy tu větu čtete tak, že si Petr myslí, že mu pokutu proplatí pojišťovna? On píše výslovně, že mu proplatí opravy. Že je blbost platit pokuty na místě? V emerice dobrej zvyk. Petr jako emeričan to ví

Dag Badman 30.6.2007 12:32

Re: Re: Re: to snad není možný

Obávám se, že nikoho nezajímá, jestli mu někdo proplatí opravu. Zajímá nás, jestli zaplatil pokutu, předpokládám, že i Petra H. Proč do toho tedy motá pojišťovny?

clay 30.6.2007 12:42

Re: Re: Re: Re: to snad není možný

tím jste ovšem tu natvrdlou větičku Pokuty se snad z pojištění neplatí... vůbec neodůvodnil. Nic takového Petr ani nenaznačil, tím méně řekl. Máte-li problém sledovat více než jednu myšlenku komentáře, pak komentář raději nekomentujte. Petra neabgébuje, co "zajímá" zrovna vás. On se k případu vyjadřuje po svém, jak uzná za vhodné, vyjadřuje se jak k pokutě, s tou klidně mohl počkat, tak k následným lapáliím po nehodě. Ty pořeší pojišťovna a následné zhoršení pojistky.

Dag Badman 30.6.2007 12:56

Re: Re: Re: Re: Re: to snad není možný

Co kdybyste se radši zdržel komentování mých komentářů?

clay 30.6.2007 16:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to snad není možný

vy jste si rovnější?8-o8-o

Halladin 30.6.2007 12:24

Re: Ono je vůbec zajímavý,

On asi při té nehodě porušil nějakej dopravní předpis..Třeba nedal přednost.......A to se pokutuje.

clay 30.6.2007 12:28

Re: Re: Ono je vůbec zajímavý,

v Americe ale ne na místě a cash. Třeba něco porušil, třeba, třeba taky ne a Petr říká, že mohl počkat na vyšetření. Košťál vinu uznal, nebo mu to nestálo za ty dohady

Halladin 30.6.2007 12:31

Re: Re: Re: Ono je vůbec zajímavý,

Jistě, u nás má každej možnost zaplatit na místě, když si je vědom viny, a mít věc z krku. A když nesouhlasí, nezaplatí, může to řešit před nějakou komisí, či úřadem.

Systém, ve kterém člověka zatknou, zavřou do basy, aby druhý den dostal od soudce pokutu ,taky není bůhví co.

Petr H 30.6.2007 12:41

Re: Re: Re: Re: Ono je vůbec zajímavý,

Za takovouhle bouračku nikdo nikoho nezavře.Jestli byl střízlivej a nikomu se nic nestalo.Ani kdyby při té nehodě porušil pravidla by před soudce nešel,alespoň v Tennessee ne,dostal by nějaký body navíc a platil větší pojistku.

Halladin 30.6.2007 12:50

Re: Re: Re: Re: Re: Ono je vůbec zajímavý,

No, nevím, ale nějakej zdejší emeričan tu popisoval, jak se za nadměrnou rychlost či co do té basy dostal, šel před soud, a tuším ani nehoda nebyla.

Nebyl jste to Vy, kdo něco takového psal ?

Petr H 30.6.2007 13:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ono je vůbec zajímavý,

Byl,ale to bylo pro to,že už jsem měl tři tikety a jel jsem o dvacet víc přes limit v business čtvrti.Tohle ale platí u nás v county,to není po celý Americe stejný.V roce 2003 mi ženská nedala přednost a ťukli jsme se,její pojišťovna mi vyplatila podle tabulek hodnotu auta,protože už spravit nešlo,byl ťuklej předek a ona k žádnýmu soudu nešla.To by se soudce z toho musel zbláznit.

clay 30.6.2007 12:53

Re: Re: Re: Re: Ono je vůbec zajímavý,

Halladine, byl jsem se podívat, jaké případy takový soudce v Americe odsoudí za den. Takováto bouračka před soud vůbec nepřijde a když už ano, pak soudce navrhne trest a když s ním hříšník souhlasí (jedná se o pokuty odstupňované podle počtu opakování přestupků), pak je odsouzen na místě a finito. Žádné vězení před ani po.

Halladin 30.6.2007 12:55

Re: Re: Re: Re: Re: Ono je vůbec zajímavý,

No, mám dojem ( ale jistej si nejsem) ,že buď D.N, anebo P.H nějakej pobyt v base za dopravní přestupek popisovali.

Petr H 30.6.2007 13:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ono je vůbec zajímavý,

Jenže to mně odvezli do basy,zavolal jsem domů manželce ať mně přijde vyplatit,bylo to tuším $500,druhý den byl soud,ten navhrl jestli souhlasím s trestem ve výši kauce,já ano,on k tomu přihodil,že v následujících třech letech nesmím dostat žádný tiket,v připadě recidivy buď 15 dnů basa nebo veřejné prospěšné práce.Otázka deseti minut.Next.Plus si to se mnou ještě vyřídila pojišťovna.:-)

Halladin 30.6.2007 13:17

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ono je vůbec zajímavý,

No, manželka musela přijet do basy, zaplatit, dtuhej den jste musel jít k soudci.

Upředňostňuju zaplatit pokutu na místě, a mít pokoj. Hned.

Ale připouštím, že tahle "buzerace" může mít preventivní účinek. Že příště je člověk opatrnější. Alespoň někteří.

huhu 30.6.2007 11:51

rovnost před zákonem je základem demokracie a svobody

absolutně si samozřejmě lidé rovni být nemohou, někdo je blonďák jiný

ne, v tomto máte pravdu. Ale tady jde o rovnost před zákonem. Jiná otázka je, jak kdo umí/je schopen svá práva před soudem obhájit, ale i to je část zodpovědnosti/schopností každého občana. Kdo má na dobrého advokáta, má jistě více šanci....bohužel u nás sama policie nedodržuje často zákon a soudci si ho vykládají nejednou každý jinak

Modrý pták 30.6.2007 11:43

AndyO,

zda-li si to přejí či nikoli, je zcela lhostejné. Samotný nápad, aby si byli všichni rovni, je taková absurdita, že je směšné, že se k tomu vůbec někdo hlásí. A požadavek na zajištění rovnosti zákonem, je záležitost ještě absurdnější než požadavek rovnosti. Což jim ovšem nebrání, aby po tom volali.

Zkuste jim nabídnout maximalizaci možností, to bude tanec.

Dag Badman 30.6.2007 11:52

Re: AndyO,

Nepletete si náhodou "rovnost danou zákonem" s "rovností před zákonem"? Hodně zásadní rozdíl.

Dear Jelen 30.6.2007 11:53

Jsem z toho sam sebou

Mozna by bylo dobre si definovat co znamena ze lidi si jsou rovni. Pokud ma nekdo problem s rovnosti jak definovanou Listinou zakladnich prav a svobod respektive konceptem rovnosti timto dokumentem reflektovanym, dost dobre nechapu proc jste se obtezovali sesazovat komunistickou totalitu.

Prestoze lidi si nikdy nemohou byt rovni dejme tomu ve smyslu svych schopnosti, mam za to ze rec je o rovnosti pred zakonem. Zda se ze ten komunismus dos ral vase mozky o trochu vic nez je zdravo.

clay 30.6.2007 12:22

Re: Jsem z toho sam sebou

Ty jsi tu žakokote propagoval střídání totalit. "Zda se ze ten komunismus dos ral tvuj mozek o trochu vic nez je zdravo".

MIKLAS 30.6.2007 11:42

on prostě ví, že může

Mně se zdá mnohem horší zdůvodnění havárie tím, že prostě svůj automobil nedobrzdil. To je krásné zdůvodnění. Pil, nebo, má špatný technický stav vozidla, nabo jezdí, jako arogantní hovado a měl by absolvovat psychotesty? On prostě ví, že takhle může beztrestně jezdit - to mi vadí! Dokonalejší diskreditace dopravní policie i bodového systému už být nemůže.

AndyO 30.6.2007 10:32

skutečně si přejete, aby si všichni byli absolutně rovni ?

a co vás bude pohánět kupředu, nutit vás se vzdělávat, pracovat co nejlépe ? Dochází vám, že pak už jako motivace zbyde jen bič a ten bič bude zase držet v ruce někdo "rovnější" než vy?

Lea 30.6.2007 10:55

Re: skutečně si přejete, aby si všichni byli absolutně rovni ?

co to má společného s výkladem předpisů,či zákonů? Před těmi by si snad všichni rovni být měli.I když při jejich překročení následky nenesou všichni stejně.Každej na Sokola,nebo Teryngela nemá.

huhu 30.6.2007 11:08

Re: skutečně si přejete, aby si všichni byli absolutně rovni ?

právě rovnost šancí a rovnost před zákonem je velkou motivací.

Myslíte, že komunismus, kde si dělníci, "rolníci a pracující inteligence" nebyla rovna, byl nějak motivující ? Myslíte, že je motivující, když má spousta lidí pevné přesvědčení, že pro někoho zákony neplatí ?

Dear Jelen 30.6.2007 11:12

Re: skutečně si přejete, aby si všichni byli absolutně rovni ?

Co je zas tohle za vyhrez?

Napada me jen ze bud mel tvuj lobotomizovany mozek dnes po ranu prozreni a ty sis uvedomila ze Einstein z tebe uz asi nebude, nebo te vcera v noci pri masochistickych hratkach zbicoval o trochu vic nez bylo nutne. ;-(

AndyO 30.6.2007 11:15

Re: Re: skutečně si přejete, aby si všichni byli absolutně rovni ?

miláčkové, netýrejte se přemýšlením, není humánní něco takového po vás požadovat. V rámci  boje za rovnost doporučuji, aby si Lea utrhla ramínko od podprdy a s práporem vystoupila na barikádu, ty ji můžeš investigativně vytěžit a nakonec se bude tančit všude....

Klapacius 30.6.2007 11:21

Re: Re: Re: skutečně si přejete, aby si všichni byli absolutně rovni ?

Moc slabá obrana na tu hloupost, co jste napsala, dámo !