30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Do dalších dvaceti let

Dnes oslaví svět internetu dvacáté výročí svého vzniku. 6. srpna 1991 byl na půdě CERN zveřejněn projekt zvaný World Wide Web, multimediální komunikační prostředek založený na myšlenkách britského vědce Tima Berners-Lee. Vzestup nového média byl doslova raketový.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jílek 7.8.2011 14:07

Re: až budete zase jednou říkat Klaus měl zase pravdu...

Turecký záchod bude jednou symbolem celé Evropy: Autor: M. Varadinková Datum: 07.08.2011 10:51 Až bude výtvarník Černý tvořit nějakou příští verzi své Entropy, tak už tam turecký záchod nebude symbolem jen Bulharska, ale celé Evropy.

to tu píše Varadinková I. nebo Varadinková II.? Varadinková I. píše plná obav, že se symbolem Evropy stane turecký záchod....když jí postnu "supliku" jejího guru za přijetí Turecka bez podmínek, ozve se Varadinková II hájící přijetí a mlčící k problému bezpodmínečného přijetí Turecka.... :-))))))

J. Jílek 7.8.2011 14:05

vy jste si pěkně naběhla už v otázce přijetí Turecka, natož v otázce přijetí bez podmínek

Turecký záchod bude jednou symbolem celé Evropy: Autor: M. Varadinková Datum: 07.08.2011 10:51 Až bude výtvarník Černý tvořit nějakou příští verzi své Entropy, tak už tam turecký záchod nebude symbolem jen Bulharska, ale celé Evropy.

to tu píše Varadinková I. nebo Varadinková II.? Varadinková I. píše plná obav, že se symbolem Evropy stane turecký záchod....když jí postnu "supliku" jejího guru za přijetí Turecka bez podmínek, ozve se Varadinková II hájící přijetí a mlčící k problému bezpodmínečného přijetí Turecka.... :-)))))) kdo tady překrucuje?

J. Tolman 7.8.2011 14:01

Re: Já jsem proti vstupu Turecka do EU...Již nyní máme

Tady se slečno Lukešová lehce shodneme. Turecko je velice sympatická země pro turistu, ale není to Evropa. Navíc se zdá, že islamismus tam je na postupu. Přátelství s Tureckem ano, integrace ne. 

Ovšem vaším postojem jste se dostala již podruhé do rozporu s jedním pánem. Nedávno jste tvrdila, že nesouhlasíte s jeho podporou Bátory a teď tohle. Zamyslete se nat tím, kde je problém.

H. Lukešová 7.8.2011 14:01

Re: Já jsem proti vstupu Turecka do EU...Již nyní máme

Ano, je to tak...Tomu se divím, pan Hájek je katolík, měl by dbát o křesťanský ráz Evropy a ne prosazovat příliv dalších 70 milionů muslimů do Evropy...

R. John 7.8.2011 14:00

Bez vaší práce, nejsou naše koláče,

 zní unisono sněmovnou, za vydatného souhlasného vytí státní správy. :-)

   Jinak mě dojmula k slzám starost o životy na dálnici Olomouc -Vyškov, dali tam stovku, více prý ta dálnice nesnese. Krásná ukázka práce státní správy. :-)

J. Jílek 7.8.2011 13:57

Re: paní Varadinková jistě vysvětlí, jak to myslí ona a Klaus, když by mělo být Turecko připojeno bez splnění jakýchkoliv přístupových podmínek

jistě jako já oceníte tancuj tancuj vykrúcaj paní Varadinkové, které právě probíhá.....

S. Maršálek 7.8.2011 13:57

Re: Já jsem proti vstupu Turecka do EU...Již nyní máme

Francie je jich plná, ale u nás jsou velké rezervy. Však V.K. toto navrhuje napravit.

J. Jílek 7.8.2011 13:56

Re: paní Varadinková jistě vysvětlí, jak to myslí ona a Klaus, když by mělo být Turecko připojeno bez splnění jakýchkoliv přístupových podmínek

nevysvětlila jste to zásadní, tomu jste se vyhnula.... proč by mělo Turecko být přijato do EU bez splnění přístupových podmínek? Nic jsem nevynechal, nepřekroutil...citoval jsem Klause naprosto přesně...ptal jsem se vás proč mají být přijati BEZ SPLNĚNÍ přístupových podmínek, prostě jen proto, že je to Klausova vůle? Proč....vy jste vysvětlila, že mají být přijati...s tím nepolemizuju ani na okamžik...já se ptám, proč bez splnění podmínek....

M. Varadinková 7.8.2011 13:52

Re: paní Varadinková jistě vysvětlí, jak to myslí ona a Klaus, když by mělo být Turecko připojeno bez splnění jakýchkoliv přístupových podmínek

Ale vysvětlila, jen Vy jste nepochopil a ani nikdy nepochopíte, protože chápat nechcete. Chcete totiž jen rozesírat tuto diskusi svými výmysly a překrucováním.

Teď třeba čekáte, že Vám ty Vaše překroucené věty, kde doplníte, vynecháte, či zaměníte slova, budu vyvracet. Na to ale nemám čas ani chuť. Trhněte si nohou, rozesírači.

H. Lukešová 7.8.2011 13:50

Já jsem proti vstupu Turecka do EU...Již nyní máme

v Evropě 30 milionů muslimů a chtít přijmout dalších 70 milionů muslimů...To by bylo 100 milionů muslimů!!! Pro Krista to by bylo děsivé...Nechci teď změnit Evropu v muslimský chalifát, jakože se tak do roku 2050 stane...Pokud se mi nic nestane, tak se tohoto data určitě dožiji...Navíc islamonacista Erdogan...Bůh ochraňuj Evropu...

J. Jílek 7.8.2011 13:44

Re: paní Varadinková jistě vysvětlí, jak to myslí ona a Klaus, když by mělo být Turecko připojeno bez splnění jakýchkoliv přístupových podmínek

nic jste nevysvětlila...proč by měli být přijati bez splnění jakýchkoliv podmínek?

P. Hofman 7.8.2011 13:43

Co to vidí oko mé?!

"Zatímco v 5. volebním období měla sněmovna 148 předsedů a místopředsedů výborů a předsedů podvýborů (což jsou funkce s příplatkem), současná sněmovna jich má 121." (zdroj: Aktuálně.cz)

Šetřete, blbečkové, my potřebujeme vaše prachy do našich kapes. Prací a hlavou už se v této zemi živí jenom vůl.

S. Maršálek 7.8.2011 13:38

Re: Pozor, objevil se expert na vše.

Velmi dobře si pamatuji na ty tvá moudra.

M. Varadinková 7.8.2011 13:36

Re: paní Varadinková jistě vysvětlí, jak to myslí ona a Klaus, když by mělo být Turecko připojeno bez splnění jakýchkoliv přístupových podmínek

Již jsem vysvětlila níže v diskusi, pane Jílku. Pokud jste to vysvětlení nepochopil, hledejte chybu u sebe.

J. Jílek 7.8.2011 13:21

Re: Na Lidovkách

pane Šimku, možná je to tak, že když se uvede "levičák" tak to není myšleno moc vážně, já když píšu o "pravičácích", tak tím myslím ty, kteří se jimi cítí být jen proto, že drží lžíci v pravé ruce....

J. Jílek 7.8.2011 13:18

Re: paní Varadinková jistě vysvětlí, jak to myslí ona a Klaus, když by mělo být Turecko připojeno bez splnění jakýchkoliv přístupových podmínek

ano....přesně tak mi to vždycky vysvětlovali "ultras" černých holin na blogu np-diskuze.cz i zde :-)

P. Hofman 7.8.2011 13:06

Re: paní Varadinková jistě vysvětlí, jak to myslí ona a Klaus, když by mělo být Turecko připojeno bez splnění jakýchkoliv přístupových podmínek

U Klause vám to vysvětlím lehce - čím víc problematických zemí EU přijme, tím bude méně funkční až se rozsype.

To je průhledné jako křišťál.

P. Hofman 7.8.2011 13:04

Re: Tu paní Brabencová

S vaším příspěvkem, pane Brodský, je jednoduché se ztotožnit, což též činím, ale...

Nežijeme v ideálním natož harmonickém prostředí, takže hádky budou. Je taky nutno si uvědomit, že jsou jedinci, kteří na internetovou diskusi chodí právě a jenom kvůli nim. Daleko větší uspokojení mají, když urazí či poníží nějakého diskutéra (a kupodivu to ani nemusí být za každou cenu oponent, i když u něj je orgasmus větší), než kdyby svými argumenty zadupali do země jiný názor. V normálním běžném styku s ostatními lidmi to většinou bývají srabové, což ovšem nemusí být pravidlem.

Moderátor diskuse prakticky není možný. Pes nemá prachy a tak si člověka, který by diskusi zkvalitňoval nemůže dovolit. Automat nepouštějící sprostá slova je v podstatě k ničemu, neb kdo chce, rychle se naučí jak ho obejít.

Už tady párkrát zaznělo s hulváty nediskutovat. V praxi to ale mnozí stejně nedodrží, takže to taky nevede nikam.

J. Jílek 7.8.2011 13:04

Re: Na Lidovkách

nebo raději čéééésky? :-) http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/milan-zeleny.php?itemid=2819

P. Boublíková 7.8.2011 12:56

Re: Přiznám se, že přímočarost

V tureckých hotelích jsou evropské - no a vo tom to je. Ve Švédsku ty turecké nachystané neměli a tak je sehnali. Máte s tím zřejmě nějaký problém, ale oni asi ne...

P. Boublíková 7.8.2011 12:54

Re: Přiznám se, že přímočarost

Ano, konečně jste pochopila, že záchody si hosté do Švédska přivézt nemohli.

Jenom si nejsem jistá, za jste také pochopila, že sehnat pro hosty turecké záchody nebylo pro organizátory nijak složité (asi jako sehnat pro návštěvu sacharin), a že sehnat něco pro hosty neznamená podlehnout jejich diktátu.

Sice nejsem tak zcestovalá jako vy, ale na svých pracovištích jsem byla zvyklá často přijímat zahraniční návštěvy a taky jsem několikrát pomáhala organizovat v Brně různé mezinárodní konference (velmi mě to bavilo). Hosté měli různé požadavky, někdy i neočekáváné, něco z toho splnit šlo, něco ne (zvláště před Listopadem). Každopádně jsem však považovala za svou hostitelskou povinnost a ne za diktát se vynasnažit jejich přání splnit.

J. Jílek 7.8.2011 12:49

Re: až budete zase jednou říkat Klaus měl zase pravdu...

paní Varadinková jistě vysvětlí, jak to myslí ona a Klaus, když by mělo být Turecko připojeno bez splnění jakýchkoliv přístupových podmínek

F. Doušek 7.8.2011 12:48

Re: Přiznám se, že přímočarost

Ty být blbý od narození rudouši? Jsi to ty, kdo se dnes nalepil na mně.

P. Brodský 7.8.2011 12:47

Re: Tu paní Brabencová

oprava: Jeden z diskutujících nikoli s diskutujících.

J. Jílek 7.8.2011 12:46

Re: Přiznám se, že přímočarost

turecké záchody jsou ve Francii skoro na každém odpočívadle....

J. Jílek 7.8.2011 12:45

Re: Přiznám se, že přímočarost

NATO je spojeno s pohybem pracovní síly a přistěhovalectvím, které vás tak irituje? :-), paní Varadinková jistě vysvětlí, jak to myslí ona a Klaus, když by mělo být Turecko připojeno bez splnění jakýchkoliv přístupových podmínek

J. Jílek 7.8.2011 12:44

Re: Proč tu dnes nediskutuje A družstvo modrých?

s "původními" to nebylo jiné....

J. Jílek 7.8.2011 12:42

Re: Tu paní Brabencová

"Názory oponentů, včetně autora původního článku je třeba vyvracet, nikoli hodnotit"...to jste ovšem před paní Brabencovou a její "spolubojovnice" postavil "osmitisícovku"

J. Jílek 7.8.2011 12:40

paní Varadinková jistě vysvětlí, jak to myslí ona a Klaus, když by mělo být Turecko připojeno bez splnění jakýchkoliv přístupových podmínek

na tu odpověď se moc moc těším :-)

F. Šimek 7.8.2011 12:40

Re: Na Lidovkách

beru to!