9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

Do bubliny s Kuberou!

Kartáč od šestnácti senátorů dostal předseda senátu Jaroslav Kubera za proslov pronesený při Terezínské tryzně. Řekl v něm „jsme lhostejní k opětovnému nárůstu totalitního uvažování, ve kterém tak nepokrytě platí, kdo není s námi, je proti nám a je potřeba ho umlčet“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kotas 22.5.2019 6:29

Volby senátora Kubery předsedou našeho Senátu mně po dlouhé

Tak jest.

J. Vobr 22.5.2019 6:45

FRIDRICH,dobrý koreferát !!!

Tu-ááá.

H. Omar 22.5.2019 7:42

Re: Volby senátora Kubery předsedou našeho Senátu mně po dlouhé

Zkuste si přečíst co chce...

J. Fridrich 22.5.2019 8:26

Re: Volby senátora Kubery předsedou našeho Senátu mně po dlouhé

To jsem udělal - a co vy ? Mně názory pana Kubery vyhovují, ale jsme zatím v demokracii - tedy vám vyhovovat nemusí..

J. Vobr 22.5.2019 6:12

ŠPICEN DISKUTÉŘI NÁM TO VYSVĚTLÍ !!!

Děkuji za pozvání !!!

:-)))

P. Rajman 22.5.2019 6:12

Ničit přírodu je svaté přavo koho?

Kubera i Aston se dlouhodobě projevují jako stejní nebo velmi podobní advokáti ignorantství a tedy hlupáci. A teď by mě zajímalo, jestli jsem někoho okřikl nebo jen vyjádřil svůj názor za který mě okřikne nějaký advokát Neffa a předsedy senátu.

V. Kotas 22.5.2019 6:15

Re: Ničit přírodu je svaté přavo koho?

Názor ti nikdo nebere. Ale hlupák si ty.

K. Salajka 22.5.2019 7:04

Re: Ničit přírodu je svaté přavo koho?

V sobotu jsem po dlouhé době navštívil Teplice. Je tam vidět kus práce a vzduch se nedá srovnat s tím, co bývalo. Opatření, která přijala EU tím, že označila jádro za špinavý zdroj a stanovila deadlajnu pro tzv. obnovitelné zdroje, znamená jen jedno : Budou se rozšiřovat uhelné doly napříč Evropou a o to Merkelům jde.

Cestou z Bratislavy na Vídeň míjíte pole zrůdných trifidů, které se občas točí, občas nehybně stojí. Prokazatelně způsobují zkázu ptákům a hmyzu, ale i živočichům a lidem ve svém dosahu hlukem. V Rakousku jsou podél Moravy pravidelně větry, ale u nás je takových míst velmi málo. Takže zaplavíme pole galvanickými deskami - a co když bude slunce jako tento týden? Budeme čekat na příboj mělkého moře Thetis ? Kdyby ekologové měli pravdu, dokázali by se s protiargumenty vyrovnat v přímé diskusi.

V. Kotas 22.5.2019 6:11

Jenom Kubera nezmínil, že za tím vším

na co upozorňoval, stojí i média v čele s ČT.

V. Kotas 22.5.2019 6:09

Kubera se bez ODS obejde.

ODS bez Kubery těžko.

F. Žůrek 22.5.2019 6:08

Pravdu mají peníze a V.I.P...

I. Štípek 22.5.2019 6:08

Díky, Astone!

Nastotisíckrát!

J. Havelka 22.5.2019 5:51

Tak tady máte bábovičky a hezky si hrajte

se slovíčky a nezlobte. Kubera je zemanoidní politik a tak o zašmodrchané bonmoty a "vtipné " repliky nebude nouze, škoda slov a energie...

J. Strakoš 22.5.2019 5:40

Odkaz na projev

Díky za odkaz na projev, o kterém se v článku píše. Něco takového by mělo být samozřejmostí, bohužel je stále hodně článků, které se opírají do nějakého proslovu, interpretují ho, ale nedají čtenáři možnost si interpretaci porovnat s tím, co skutečně bylo řečeno.

J. Vavrochová 22.5.2019 5:32

Celý projev pana senátora Kubery jsem si poslechla

a myslím, že někteří naši politici jsou příliš senzitivní a vztahovační. Když nemají jinou možnost se vloudit do pozornosti voličů, osočují své politické konkurenty a dávají jejich vyřčeným myšlenkám jiný, dehonestující, význam. Jak vidno, senátoři se nudí a asi nemají nic důležitějšího na práci; co takhle přece jenom ten soubor nudících se politiků vyškrtnou z naší ústavy?

V. Kotas 22.5.2019 6:13

Re: Celý projev pana senátora Kubery jsem si poslechla

U některých politiků je to jediné, čím na sebe upozorní.

T. Kohout 22.5.2019 4:28

husy

Inu, potrefené husy se ozvaly. A ta paní spisovatelka, inu, má právo na básnickou licenci... - pro (zdánlivou) vtipnost by i plot přeskočila.

J. Sinnreich 22.5.2019 1:40

Prosta pravda

Popirat katastroficky klimatizmus, genderismus a prospesnot invazivni migrace se dnes rovna popreni vedouci ulohy Strany za komunisticke totality. V tom ma senator Kubera naprostou pravdu, kterou nemohou vyvratit ani osoby ovencene pochybnymi akedemickymi tituly.

B. Baron 22.5.2019 1:04

Aston by si měl nejprve zamést před svým prahem. Proč? Protože jsou příspěvky na tomto webu mazány.

V. Kotas 22.5.2019 6:32

Re:

Jo, občas to některý příspěvek nepustí do oběhu.

D. Bokr 22.5.2019 0:50

Potrefená husa hlasitě kejhá

Pan Kubera asi ťal do živého. Ti řvouni ohužel pro svojí zaslepenost a hluchotu zcela nechápou význam mluveného slova. Myslel jsem si, že v senátu sedí inteligentní senátoři. Bohužel se hluboce mýlím.

J. Pospíšil 23.5.2019 3:30

Re: Potrefená husa hlasitě kejhá

Nemýlíte. Jen berete senát jako jednu osobu. Ale ona to je skupina. Skupina velmi variabilních osobností s velmi variabilní i tak mezi lidmi se různícím komplexem schopností, vnímání, citlivosti a schopnosti řešit problémy, jako je inteligence.

Věřte tomu, že v senátu sedí inteligentní i hloupí senátoři. Nejvíc je tam senátorů inteligence průměrné.

P. Dostál 22.5.2019 0:29

Co s tím Kuberou

Ten člověk se v projevu opřel do nositelů pravdy. Je třeba ho okamžitě zdiskreditovat, zesměšnit a vyhnat ze společnosti slušných lidí. Až po něm ani pes neštěkne.

J. Václavíková 22.5.2019 0:29

,,totalitní praxe, překrucování, dezinterpretace a lež"

je tento Astonův pamflet, když se nenamáhá, jako obvykle, dát odkaz nebo ocitovat text, na nějž reaguje. Takže tady je text prohlášení senátorů:

Distancujeme se od slov předsedy Senátu Jaroslava Kubery, která pronesl při hlavním projevu na Terezínské tryzně, a v nichž přirovnal ekologii, ochranu životního prostředí, rovnost pohlaví, politickou korektnost nebo multikulturalismus k totalitě a rasismu.

Tato slova Jaroslava Kubery považujeme vzhledem k utrpení obětí totalitárních režimů za vysoce neuctivá, vzhledem k místu piety, kde bylo ve jménu nacistické ideologie zavražděno několik tisíc našich spoluobčanů, za nemístná, vzhledem k absurditě použité analogie za zcestná a vzhledem k funkci předsedy Senátu a druhého nejvyššího ústavního činitele také za nedůstojná. Připomínáme, že už samotný ústavní pořádek České republiky zaručuje základní práva a svobody všem bez rozdílu pohlaví a také právo obyvatel na příznivé životní prostředí.

Výše uvedené vyjádření Jaroslava Kubery při Terezínské tryzně považujeme za jeho soukromý názor, nikoliv za stanovisko Senátu Parlamentu České republiky, resp. za stanovisko nás, níže uvedených senátorek a senátorů.

P. Dostál 22.5.2019 0:34

Re: ,,totalitní praxe, překrucování, dezinterpretace a lež"

Vážená paní Václavíková, víceméně presně citujete, co napsal Aston. Detaily jako "my nejsme Kubera" jsou nepodstatné, klíčové je obvinění předsedy senátu z něčeho, co neřekl. A to jste svým textem potvrdila.

A. Holík 22.5.2019 0:47

Re: ,,totalitní praxe, překrucování, dezinterpretace a lež"

Ne. Senatori rikaji, ze 'prirovnal' .. Aston rika, ze rikaji, ze 'polozil rovnitko'. To nerikaji. A on vskutku prirovnal. Ackoliv samozrejme rovnitko nepolozil.

Imho prehnane je zde vse. Kuberuv proslov, reakce senatoru, i reakce Astona.

J. Václavíková 22.5.2019 0:57

Re: ,,totalitní praxe, překrucování, dezinterpretace a lež"

Odepsala jsem dřív, než jsem si přečetla vaše upřesnění.

R. Langer 22.5.2019 5:45

Re: ,,totalitní praxe, překrucování, dezinterpretace a lež"

Takže když vás přirovnám k idiotovi, nic se neděje, protože jsem tím rozhodně nepoložil rovnítko k tomu, aby si ostatní mysleli, že jste idiot. Takhle jste to myslel? :-D

J. Václavíková 22.5.2019 0:55

Re: ,,totalitní praxe, překrucování, dezinterpretace a lež"

A senátoři opravdu tvrdí, že Kubera řekl: ,,ochrana životního prostředí je totalita a rasismus"? Není náhodou ,,totalita se halí do slov" přesněji vystiženo slovy ,,přirovnal k...", než to Astonovo ,,je"? A mimochodem, pokud je takový rozdíl mezi ,,halí se do slov" oproti ,,je (totalita)", co je vlastně v těch slovech tedy zahaleno, když ne ona totalita, která v tom vyjádření dle Astona ,,není"?

A ještě, v čem tedy ta zahalená totalita spočívá? Kolik má na svědomí zatčených, mrtvých, či umučených? My snad nežijeme v právním státě, kde máte zaručena svá individuální práva? Připravil vás o ně někdo? Jak se to stalo?

M. Pechar 22.5.2019 2:19

Re: ,,totalitní praxe, překrucování, dezinterpretace a lež"

Slovíčkaříte, ale nic víc. Píší-li senátoři, že Kubera „přirovnal ekologii, ochranu životního prostředí, rovnost pohlaví, politickou korektnost nebo multikulturalismus k totalitě a rasismu“, lžou. Kubera to řekl takto:

„Vždyť totalita, nesnášenlivost k jiné rase, k jinému názoru může a má dnes zcela jinou podobu. Třeba zahalenou do slov ekologie, životní prostředí, rovnost pohlaví, politická korektnost a multikulturalismus.“

Totalita se halí do slov. Nikoli nesmyslný podvrh, že přirovnal ekologii etc. k totalitě. Jen to, že si tato slova berou do huby ti, kterým jde o totalitu.