1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Do bubliny s Kuberou!

Kartáč od šestnácti senátorů dostal předseda senátu Jaroslav Kubera za proslov pronesený při Terezínské tryzně. Řekl v něm „jsme lhostejní k opětovnému nárůstu totalitního uvažování, ve kterém tak nepokrytě platí, kdo není s námi, je proti nám a je potřeba ho umlčet“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 22.5.2019 15:40

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Snad vidíte, kdo všechno se cítí postižen a protestuje.

J. Venc 22.5.2019 15:47

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Hned první byl ráno Aston, patrně dospěvší k fóbii z bublin. A od rána to tu lítá všemi směry.

:-)

J. Schořík 22.5.2019 15:30

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Místní nechápou, že nemusíte patřit do žádné z těch skupin (nejspíš, popravdě ani moc nevím koho myslel) a přesto se Vám nemusí líbit projev o totalitě akologie na místě vyhlazovacícho tábora.. Chucpe.. Zase srovnávání nesrovnatelného.. Nicméně zde extrémně oblíbené (jednoduché a chytlavé)..

J. Václavíková 22.5.2019 15:33

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Ano. Čím primitivnější, tím chytlavější. Proti gustu... Není náhodou, že máme krále Ubu.

M. Prokop 22.5.2019 15:34

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Jen tak pro přesnost, Terezín obvykle není označován za vyhlazovací tábor.

Jeho existence byla neskutečné svinstvo, ovšem vyhlazovací tábory, jichž byl předstupněm, ještě neskutečnější.

Jednoduché a chytlavé, třeba jako heslo "Děti nebo banky?"

M. Kolář 22.5.2019 15:34

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Ten Kuberův příměr je totální nesmysl.. Jsou to jen takové módní kecy, ovšem pronést je v Terezíně na tryzně může jen trouba a sběratel laciných politických bodíků ..

J. Schořík 22.5.2019 15:36

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Kdyby to řekl v rozhovoru tak je to jeho standard a holt tam máme co si zasloužíme. V Terezíně je to už na úrovni Zemana. Asi přítí president :).

M. Kolář 22.5.2019 15:38

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Asi jo. Laťka je nyní nastavená proklatě nízko.. Teď už tam může být opravdu kdokoliv...

E. Derat 22.5.2019 15:50

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Když kdokoliv, tak to třeba příště vyjde tomu chovateli drobného zvířectva, se zaměřením na chov králíků.

V. Kotas 22.5.2019 15:41

Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Kdyby to řekl v normálním rozhovoru, tak to většina i médií ani nezaregistruje.

J. Schořík 22.5.2019 15:43

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

To je nesmysl pane Kotasi. Pokud by řekl to stejné, tak je to zase na tapetě. Opoziční senátoři by si to nenechali ujít.

V. Kotas 22.5.2019 15:48

Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Kritizují ho především ti, co ho volili za předsedu Senátu.

J. Schořík 22.5.2019 16:48

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

A co? Zase nemáte žádný argument, alepotřebujete něco říct? :)

M. Prokop 22.5.2019 15:42

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Kéž by to byl totální nesmysl. Ale není, ty snahy umlčovat oponenty jsou dost běžné a rozšířené.

M. Jandáková 22.5.2019 15:45

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

O míře vhodnosti zvoleného MÍSTA, k pronesení řeči, obsahující varování proti totalitě, lze diskutovat. V případě každého projevu: )

J. Venc 22.5.2019 15:36

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Však proto tu bombici odpálil, ne? Své posluchače zná dobře, myslím.

V mých očích splácal plytkou směs všeho možného, souvisejícího i nesouvisejícího. Diskusní rvačka naprosto neadekvátní obsahu.

:-)

J. Schořík 22.5.2019 15:41

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Asi chtěl přidat ODS nějaké hlasy před Eu volbami. Uvidíme jestli mu to vyšlo. Tady na psu to vypadá že ano, ale podle Psa by nám vládli Realisté se Svobodnými s tichou podporou SPD..

J. Venc 22.5.2019 15:53

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Ano. Psí preference třeba udržet jen na Psu, ven nepouštět.

Takovou politickou apokalypsu si nemůžeme dovolit nikdo, nakonec ani zdejší Psí mudrci.

:-)

M. Jandáková 22.5.2019 15:51

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Před nebezpečím totality lze varovat, ovšem nikoliv nad jejími mrtvolami? Anebo nelze varovat před nebezpečím totality proto, že se o existenci toho nebezpečí vede spor? Druhá odpověď je správně. Máte pravdu. Neziskovky, genderovky, klimaktici vyhlásili boj a vrací se jim bomby. )

J. Venc 22.5.2019 16:08

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Z mého pohledu okřikují jedni druhé a naopak. Vcelku svobodně. Příměr s totalitou jest tedy neadekvátní a nadnesený.

Ale proč by ne, když panuje pocit, že důležitější témata nejsou.

:-)

V. Novák 22.5.2019 16:06

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Možná jsou mlhavé a nezřetelné, ale jejich členové (a členice) byli/y trefeni/y do brňavky, jak jest poznati z potrfeneckého kdákání, kvákání a kvičení.

Stačí se začist a zaposlouchat a hranice se vymezují zřetelně.

J. Venc 22.5.2019 16:09

Re: Ze se Kubera "trefil" do skupin mlhavých, až nezřetelných

Ale jděte. Každý si v tom najde co chce.

O ničem jiném to není.

:-)

K. Janyška 22.5.2019 15:24

Je mi líto, Astone, ale jsem z vašeho komentáře rozpačitý.

Věda totiž směřuje neosobně své úsilí k jednomu správnému názoru na tu, kterou věc. Například, že jedna jedna jsou dvě, že černé říkáme černá a bílé bílá z vědecky popsaných důvodů a další hory platných věcí, ze kterých jsou děti a mládež ve školách zkoušeny a když řeknou na patřičné otázky něco jiného, dostanou kouli. Takže prrr s tím právem na jakékoliv názory. Ano, mohou je lidé beztrestně říkat, ale jsou za blázny nebo provokatéry a dostávají od ostatních poučených za to do nosu.

Lidský svět a lidská situace jsou také vědecky popsány a platí o nich jen to, co věda potvrdila. Nechápu, proč si lidstvo nechá líbit od černých a rudých socialistů, tedy permanentních agresorů, napadajících vědou už nezpochybnitelně popsanou podstatu lidského světa, tedy jeho spontánní řád, jejich svinstva a nedává jim všem, kdo říkají o lidskékm světě něco něco jiného, ve školách i na veřejnosti, pětku. Vždyť říkají, že jedna a jedna jsou tři a černou a bílou prohazují podle potřeby.

A nechci od nikoho vidět napsáno, že na světě je všechno relativní a že za jistých okolností atd. Kdyby lidstvo takto postupovalo, intelektuální vývoj by se zastavil.

Kubera měl v Terezíně pravdu a jeho senátorští kritici jen prokazují pravdivost mého známého přísloví o hlupácích s tituly i bez... Dzp.

L. Novák 22.5.2019 16:03

Re: Kubera měl v Terezíně pravdu

Souhlas.

K. Berka 22.5.2019 15:23

Boj začal, a to urputně!

Babiš prohlásil, že boj se suchem je jeho prioritou, ale nesmí se to přehnat (viz dnešní déšť).

https://www.lidovky.cz/noviny/stat-zrychli-vystavbu-prehrad-kvuli-suchu-je-to-priorita-nejvyssiho-vyznamu.A190521_205337_ln_noviny_vag

J. Václavíková 22.5.2019 15:29

Re: Boj začal, a to urputně!

Lepší než přehrady jsou opatření na orné půdě, zvlášť vytváření remízků a vsakovacích rýh. Jenže to není v zájmu ani Agrofertu, ani Tomana. Takže radši betonářská lobby :-(

V. Kotas 22.5.2019 15:36

Re: Boj začal, a to urputně!

Zatím ani politici, jinak by už dávno zrušili daně za tyto pozemky. Potřebné je obojí.

J. Holíček 22.5.2019 15:29

Re: Boj začal, a to urputně!

Není to o přehradách, ale o stromech. :-))

K. Janyška 22.5.2019 15:29

Re: Boj začal, a to urputně!

To nic, od zítřka bude jeho prioritou boj s vodou. To on tak má, lotr, podle toho co lidi vidí. A oni mu to žerou... Dzp.

V. Kotas 22.5.2019 15:30

Re: Boj začal, a to urputně!

Nevím jak u vás, ale tady prší tak akorát, aby se to vsakovalo a bylo na chvíli zalito. Na likvidaci srážkového deficitu a doplňování spodních vod, by to muselo být pravidelně 1/2každého týdne.