5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Dilema mezi zločinem a lží

Pokud by sociální demokracie měla po svém eventuálním volebním vítězství splnit svoje volební sliby, uvázala by české ekonomice na krk takový balvan v podobě úplatků voličům, že by se ekonomika mohla utopit. Anebo to, co slibuje, nesplní a pak se dopustí klamání, prostě lži.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
dr Turnowski 9.7.2009 10:56

Re: Klaus vetoval šrotovné

No proč ne.....a spostu jiného, aby se systém zjednodušil, byl levnější a bez vyjímek.

Ivan Nový 9.7.2009 10:57

racku,

ne, protože plátce DPH má právo na odpočet DPH z čehokoliv. Ta auta byla jen populistická výjimka. Je dobře, že byla odstraněna.

www racek 9.7.2009 10:59

Re: racku,

aha ...  tak to teda jo ... to je krásný ...

Ivan Nový 9.7.2009 11:07

racku,

jaký je rozdíl mezi soustruhem a automobilem z hlediska odpočtu DPH? Proč by na auto měla být výjimka? Aby si podnikatelé nemohli jezdit drahými auty? To je ale populismus nejhrubšího zrna.

Petr Kunetka 9.7.2009 11:15

Re: racku,

Problem je jasny, soustruh neni tak casteji vyuzivan pro soukrome ucely. Kdyby si na soustruhu soukrome cvrlikal temer kazdy, take by to nutilo k zamysleni, zda se nejedna o unik pred DPH.

Nicmene jsme ale neschopnost financnich uradu postihovat vyuzivani firemnich automobilu pro soukrome ucely vyresili prijetim zakona, ktery tresta vsechny firmy, ktere potrebuji ke svemu podnikani automobil.

Petr Kunetka 9.7.2009 10:58

Re: Klaus vetoval šrotovné

Ne. Proc by si zrovna z vozu (pro ucely podnikani, samozrejme) nemeli odpocitavat DPH skutecne nechapu. Treba z pocitacu by si taky nemeli, kdyz je muzou pouzivat i pro soukrome aktivity, ne? ;)

Jenze zakon se da vetovat pouze jako celek (zrusit pouze cast umi, velmi umelecky, Ustavni soud ;)

www racek 9.7.2009 11:02

Re: Klaus vetoval šrotovné

no, jak se to vezme ... ono skutečně je jistý  malý rozdíl mezi užitkovým vozem a sportovním bourákem ... a tak to i bylo. proto ty síťky do porschí, aby mohli vozit pytle cementu.

jo a výpadek daní se pak hodí třeba do dph nebo odpočitaelných položek nebo jiných výpočtů základů ... on si erár poradí.

Petr Kunetka 9.7.2009 11:05

Re: Klaus vetoval šrotovné

Problem sitek je jasny, a je to klasicka demonstrace toho, jak se selhani financniho uradu (neschopnost dolozit uziti automobilu pro soukrome ucely - pricemz cas od casu to zazracne umi) flikuje pochybnym a ve svych dusledcich mizernym zakonem.

Sitky byly spatne, ale mely byt reseny financnimi urady (protoze ze soukromych jizd ma stat celkem slusny prinos na DPFO, rekl bych vetsi, nez z DPH)...

Tino 9.7.2009 10:46

Klaus vyčistil pro nové povolební období ekonomické státní pole

Klausovo veto šrotovného je krok hodný státníka. Umožnil nové vládě v budoucnu přistoupit ke krizi s nestíženým postojem. Šrotovné a balíček protikrizových opatření by diktovalo nové vládě podmínky pro postupy v krizi.

Jestli se ČSSD podaří dostat k moci, pak si může balíčkovat podle svého rozumu. Nadiktovat ale podmínky druhým po volbách je nejen nefér. Je to podminování případné vlády pravice.

ČSSD má ve své taktice horu podminovávání podmínek jiným vládám. Jejich zákony prosazené při jejich vládě na konci období, byly pro ODS v koalici devastační. Potýkali se s jejich dopadem až do konce vládnutí. Destrukce je program ČSSD. Podraz je u nich úspěšně zvládnutý.

www racek 9.7.2009 10:49

Re: Klaus vyčistil pro nové povolební období ekonomické státní pole

šrotovné bylo koncipováno tak, že ho vláda může zavést uzná li to za vhodné.

jo ty zákony co máte na mysli vyprqacovala skupina posranců kolem lidovců a přidalo se spontánně dost odeesáků a socanů a všichni komouši. prostě ve sněmovně je plno dobrých lidí, jako všude kde se rozdělujou cizí peníze,

jo a abych vám připoměl, tehndy sobotka i paroubek byli proti. zato pro byl kalousek.

James 9.7.2009 10:54

Re: Klaus vyčistil pro nové povolební období ekonomické státní pole

Všichni se chystají na volby ...:-))

Tino 9.7.2009 10:55

Re: Klaus vyčistil pro nové povolební období ekonomické státní pole

Jinými slovy tvrdíte tedy že šrotovné a protikrizový balíček vyšly z kuchyně Kalouska, ODS a Lidovců. Kdežto že Paroubek se Sobotkou byli proti a nedokázali narušit schválení v parlamentu.

Výkon hodný Goebelse!

kiwi 9.7.2009 11:06

Re: Klaus vyčistil pro nové povolební období ekonomické státní pole

Také nechápu jak poté co Kalousek uvaří zákon o šrotovném, tak v zápětí o něm hovoří jako o debilném? Ti levičáci - co slovo, to perla. Držky jim pozlatit.

PavelS 9.7.2009 11:14

Re: Klaus vyčistil pro nové povolební období ekonomické státní pole

Chtělo by to trochu chápat text. Ta reakce byla na : "Jejich zákony prosazené při jejich vládě na konci období, byly pro ODS v koalici devastační."

-ferry- 9.7.2009 10:37

To vrhání vajec,drahý Astone ...

... nebyl,podle mne,výraz nesouhlasu s Paroubkovou taktikou,či strategií.Pochybuju totiž,že by jejich intelekt byl natolik dostatečný,aby tyhle věci chápali.Podle mne je to výraz uličnictví,je-li totiž něco povoleného,tedy netrestaného,pak se to děje.Internet to znásobí.Má obrovský dosah a vliv.Stačí impuls a je to ...Tvrdit,že vrhání vajec na Paroubka a spol.byl výraz protestu mládí proti bafuňářství socdem je stejná hloupost,jako tvrdit,že Schwarzenberg použil vůči Rakušanům slovo magoři z laskavého rozmaru a vrozené vtipnosti. Myslím,že si jednoduše nevzpomněl na jiné slovo ...

 Kdyby ti mladí byli inteligentní a aspoň trochu chápali politiku jako věc,která slouží,či neslouží lidem (voličům),pak by spíš měli vrhat vejce na Topolánka a členy jeho vlády.Vždyť činy této vlády sloužily vesměs menšině lidí,tedy těm nejbohatším.A ti nejbohatší (i když možná byly výjimky) se k majetku většinou dostali způsobem hodně,ale hodně kontroverzním.Kožený,Mrázek,Krejčíř,Pitr ..ti už navždy zůstanou ikonami Klausových reforem.Zlodějny,podvody,politické krytí ... Klaus,Kočárník,Dlouhý,Dyba a další hvězdy Klausovy vlády se snad jednou dočkají významné zmínky v historii,ale pouze v části Černá kronika.A příští generace (příští mladí) se možná budou divit,že jim to všechno nejen prošlo,ale ještě se stali obdivovanými politiky,ekonomy a pod.Holt český Kašpárkov ...! Nevím proč se Astone ometáš o komunisty... že jejich program je populistický a dokonce devastační.Už dvacet nevládnou.dvacet let vládnou demokrati,tedy ti,kteří to sobě s drzostí sobě vlastní prohlašují....

 Resumé..? Máloco je dnes české, půl milionu lidí bez práce... tisíce lidí bez výplat ... tisíce lidí bez domova...  účast v několika válkách proti těm,kteří nám nikdy neškodili ...  zlodějna,korupce,podvody... obludné hrabání politiků pod sebe (vysoké platy,vysoké náhrady,vyležené prachy ve správních a dozorčích radách ač jejich kvalifikace tomu mnohdy neodpovídá)...Kdo devastoval a devastuje ...?

Ivan Nový 9.7.2009 10:39

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

Komunisti ukradli majetek, a způsobili, že jsme se tady 40 let flákali, mezitím nám ujel vlak.

Petr Kunetka 9.7.2009 10:40

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

"Pochybuju totiž,že by jejich intelekt byl natolik dostatečný,aby tyhle věci chápali."

"Kdyby ti mladí byli inteligentní a aspoň trochu chápali politiku jako věc,která slouží,či neslouží lidem (voličům),pak by spíš měli vrhat vejce na Topolánka a členy jeho vlády"

Kdo nevoili CSSD je politicky idiot, ci jak to bylo? ;)

Bzuk 9.7.2009 10:46

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

je to od toho pána variace na stále stejné generační téma. Shodou náhod (?) vždy po 20 letech ....

www racek 9.7.2009 10:47

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

no, opravdu si myslíte, že když ta vejce neházeli na ods, že pochopili, kdo to s nimi myslí dobře?:-D 

přisuzovat jakékoliv dospělé pohnutky této spontlně organizované akci bych si tedy netroufl. snad jen ... kdby házeli na čunkovce.

Petr Kunetka 9.7.2009 10:49

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

Ne, to si skutecne nemyslim... Ani nepisu ;)

Uz jen proto, ze bych si netroufl rici, kdo to s nimi mysli dobre. Jen jsem rozebiral nazor, ze hazet vajicka na CSSD je priznakem slabeho intelektu, zatimco hazet vajicka na ODS by bylo priznakem silnejsiho inmtelektu, ktery vyjevil predrecnik ;)

www racek 9.7.2009 10:53

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

no jo ... dobře. možná jsem nepozorný . a že to někdo krmil a že to někdo, když odezní vášně začíná znovu přikrmovat , jako pan aston, no ... to nesvědčí o vasokém intelektu.

ale něco jsem zase zaslech z kruhů blízkých ... no jo, vždy je vše jinak.

Petr Kunetka 9.7.2009 11:01

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

Obavam se, ze s Astonem muzu souhlasit jen zridka... ;)

Bzuk 9.7.2009 10:45

váš příspěvek je výpovědi o zoufalství vaší generace

a o nepochopení polistopadového vývoje, včetně všech objedktivně nutných excesů a lidských selhání ....

Nakonec na sebe prozrazujete, že nerozumíte ani současnému dění a globální situaci. Hledejte dále viníka, to je jednodušší cesta, než hledat řešení ...:-/

JJ 9.7.2009 10:45

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

Jste me pobavil, evidentne vec nesledujete, kdyz pisete takove kraviny. Paroubek mladou generaci vyzira a te se to nelibi. Tot vse.

yorik 9.7.2009 10:49

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

A to jak? Tím, že financuje školství od jeslí až po univerzity, že za ně platí zdravotní a sociální pojištění? Měl byste to vyžírání, které dělá jenom Paroubek více rozvést.

Petr Kunetka 9.7.2009 10:51

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

Hm... S tim financovanim skolstvi znacne opatrne, prosim. Aby zas nebyla stavka ucitelu...

Ale, ten statni dluh zaplati kdo?

yorik 9.7.2009 10:59

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

Ten kdo ho vytvořil a průběžně vytváří. Občané státu, zastoupení svými politiky. Nepředpokládám, že to všechno prožral Paroubek.

Petr Kunetka 9.7.2009 11:03

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

Ehm... Vy mate pocit, ze se nyni dluh splaci? Maximalne uroky, a i na ty si musime pujcovat... ;(

Zplacet ho budou samozrejme obcane, ale tak za 10-20 let, a prevazne ti, kteri zastoupeni politiky nebyli, protoze nemeli hlasovaci pravo.

yorik 9.7.2009 11:07

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

Tak proč se nesplácí, místo vypisování velkolepých tendrů, které neradno kontrolovat.

Petr Kunetka 9.7.2009 11:13

Re: To vrhání vajec,drahý Astone ...

No to je jednoduche, drtiva vetsina volicu je presvedcena, ze se splacet jeste nema ci nemusi. Bud nad tim nepremysli, anebo doufa, ze to nezacne za jejich zivota. A vlada je dostatecne kvalitne reprezentuje.