3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Definitivní konec jednoho nesmyslu

Projekt předpokládal investici 610 miliard korun na stavbu, předpokládající tunely pro lodě, výtahy pro lodě a mosty pro lodě a to mělo být hotovo v roce 2045. Tak aspoň tvrdí studie o třech tisících stranách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 10.2.2023 7:18

;-D ;-D ;-D

V. Mokrý 10.2.2023 7:14

Astone,

ti co jsou proti D-O-L i dalším dopravním cestám, si zřejmě myslí, že potraviny i další zboží - roste v regálech hypersuper márketů. A že jsou na světě proto, aby se ubavili k smrti - po nás potopa, na co něco nechávat/předávat potomkům.

Ti naši předkové, co to dělali, byli vlastně blbci, že !!

P. Jirkovský 10.2.2023 7:20

Ty vole, já jsem proti kanálu od, a to jsem celej život dělal a pořád dělám, taky jsem hodně let dřel fyzicky, neseděl jsem na prdeli a netočil kolečkem, jako ty. Tak si dej volnou.

V. Mokrý 10.2.2023 7:27

Já jsem u toho " kolečka " zůstal jako OSVČ až po " sametu. Do té doby jsem pracoval tam, kde se dali vydělat peníze, proto jsme se s manželkou stěhovali do vlastnoručně/ ano, práce - elektrika, voda, odpady, dělali odborníci / postaveného rodinného domu, už před Vánocemi v r.1980.

D. Mach 10.2.2023 7:34

Kotaz, které potraviny se přepravují loděmi? ;-D

R. Langer 10.2.2023 7:40

Z technických důvodů většina mořských produktů, uznávám ale, že ne kanálama. ;-D

F. Navrátil 10.2.2023 7:13

Úvaha o kanálu Dunaj-Odra-Labe se táhne již od dob Karla IV. Za první republiky se dokonce přikročilo k výstavbě některých zdymadel, jako prvků postupně budovaného vodního díla. Nebylo zamýšleno jen jako vodní cesta, ale jako projekt na zadržování vody, která z Českých zemí odtéká. Oslava likvidace projektu k radosti mediálních kavárenských povalečů je stejná jako by byla likvidace díla Jakuba Krčína nebo Baťova kanálu. Této vládě jde jen o to, aby odblokovala rozsáhlé pozemky, které si vylobovali jejich kamarádi, aby na nich postavili šílené krabice skladových areálů nebo mohli těžit štěrkopísky a zasvinit spodní vody. Co jiného byste chtěli od fialové vlády, která tuší svůj konec a ještě chce udělat něco pro spřátelené developery.

L. Polehla 10.2.2023 7:15

R^!

V. Mokrý 10.2.2023 7:15

[>-]R^!!

P. Jirkovský 10.2.2023 7:18

Standardní překroucení smyslu. Kdyby se ten kanál postavil ve středověku, resp. do konce 19. století, tak by opodstatnění a využití v tý době měl a dneska by byl fajn pohled na něj, jak se kolem kanálu tý dopravní cestě všechno přizpůsobilo. Dneska už je to jen dost slabomyslnej nápad a pitomost; je tu mimořádně hustá a nevyužívaná síť železnic a silnic, i když mnohdy mizernejch. .

L. Polehla 10.2.2023 7:21

Ten kanál má opodstatnění vždycky. Je to totiž VODA!

P. Jirkovský 10.2.2023 7:24

Kolik vody jste si zajistil na svým pozemku a jak? Jak hospodaříte s odpadovou vodou?

D. Mach 10.2.2023 7:39

Proto se do něj měla čerpat voda z Dunaje, s čímž Rakušáci nesouhlasili.

https://arnika.org/novinky/rakousko-kanal-dunaj-odra-labe-nepodpori-jde-o-nasi-budoucnost-pise-ministryne-dopravy

F. Navrátil 10.2.2023 8:30

Děkuji vám za originální nápad. Dosud jsem netušil, že hustá a nevyužitá síť železnic a silnic je vodohospodářské dílo sloužící k zadržování vody v krajině. Hold se člověk stále učí. Snad to není nějaká dezinformace, abyste z toho tvrzení nemel opletačky s fialovými cenzory.

D. Mach 10.2.2023 7:37

To ale nebyl kanál Dunaj-Odra-Labe, ale kanál Vltava-Dunaj.

E. Novotny 10.2.2023 7:10

p.Kohout:

V roce 1621 se musel Komenský jako příslušník protestantské církve i s rodinou skrývat, nejprve na východě Čech, na konci dvacátých let pak odešli do polského Lešna, které bylo s přestávkami jeho domovem až do roku 1656. Možnost návratu do vlasti, k níž se ve své práci nadále vztahoval, zhatil Vestfálský mír

T. Kohout 10.2.2023 7:13

Je to "kuriozní", či paradoxní. Jeden z největších Čechů kolaboroval závěrečnou část svého života s nepřáteli Čechů a známými vykrádači, tedy Švédy. Viděla jste bitvu studentů proti Švédům na Karlově mostě? .......

E. Novotny 10.2.2023 7:16

O Komenskem najdete na webu materialu spoustu a vysvetlenich, proc se tak stalo, taky.

E. Novotny 10.2.2023 7:18

Jenze to velmi malo souvisi s uteky emigrantu z totalitniho zadratoveneho a zlocineckeho rezimu.

P. Jirkovský 10.2.2023 7:22

To je marný, jednou se jim hodí Hus jako pěst na ztučnělý preláty a Němce, druhej den ho pošou do pekla jako náboženskýho fanatika.

T. Kohout 10.2.2023 7:21

Já to snad nevím?

J. Fridrich 10.2.2023 7:09

Dnes pochvala Astonovi, který ve svém úvodníku jméno "zlého" Babiše použil jen jednou. A druhá pochvala za odsouzení toho Zemanova velikášského a zcela nereálného projektu kanálu Dunaj – Odra - Labe za 610 miliard korunek. Víme, že by to bylo jistě mnohem víc. Dál píše, a správně o našich "schopnostech" - "Proč ta skepse? Protože tu žiju. Žiju ve státě, který není schopen dokončit 25 km dlouhé napojení dálnice na Vídeň a 60 km dálnice na Linec, přestože nám z rakouské strany přistrčili jejich dálnici Rakušáci až pod nos. Není schopen dokončit obchvat Prahy , dokončit pár kilometrů u Hradce, napojit se na Poláky."

V. Mokrý 10.2.2023 7:18

NO,

kdyby " demokrati " pokračovali se stavbou po " sametu, tak dnes by byl ten průplav minimálně ze 75% v provozu a stálo by to maximálně polovinu tebou uváděné ceny.

!

J. Fridrich 10.2.2023 7:26

Tu cenu uvedl Aston, a je to oficiální cena toho projektu... A kdyby to stavěli po sametu jak píšeš, tak by zde nebyli ani ty kousky našich dálnic - nebyli by na ně prachy a kapacity stavařů...

V. Mokrý 10.2.2023 7:30

Stavět se mohlo obojí/dopravní cesty, jen chtít !

J. Fridrich 10.2.2023 8:18

Jste veselá kopa. Náš rozpočet a kapacity stavařů nejsou nafukovací.

J. Majzlík 10.2.2023 8:39

R^

L. Polehla 10.2.2023 7:08

Zeman měl víc rozumu než všichni ostatní. Souboj vodní plocha versus beton vyhrál beton. A bude se stavět až do úplného celkového zblbnutí. To by v tom byl čert, abychom tu zemėkouli nezničili.

P. Jirkovský 10.2.2023 7:00

Každý ráno se sem nasype zástup podivnejch mamlasů, který demonstrujou, s jakým odporem čtou Astonovy úvodníky. Během dopoledne a odpoledna sem pak nanosej hromady smradlavýho průjmu z Parlamentních žvástů, Sputniků, Aeronetů a jejich odnoží a vyšprajcujou tu odpornou směsku obvzlášť blbým Vidlákem či jiným "spisovatelem". A tak a proto bych se rád zeptal: když se vám to tady nelíbí, ajk to je, a vaše to rozhodně není, abyste si dovolili to opravovat, proč netáhnete kuuwa už konečně do prdele?

T. Kohout 10.2.2023 7:01

Vy jste Osvícenec!