3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Definitivní konec jednoho nesmyslu

Projekt předpokládal investici 610 miliard korun na stavbu, předpokládající tunely pro lodě, výtahy pro lodě a mosty pro lodě a to mělo být hotovo v roce 2045. Tak aspoň tvrdí studie o třech tisících stranách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Rybník 10.2.2023 10:01

Pouč mě, ty kolaborantská špíno. A začni tím, co proto udělala dotčené instituce.

D. Polanský 10.2.2023 10:00

Je to druhý kozel zahradníkem po Schillerové. Stanjura podpořil 100 miliardovou sekeru kvůli snížení daně ze mzdy, tedy společný projekt ODS a ANO, a teď zoufale honí tu půl miliardu, tam zase 1 a půl miliardy atd. Ovšem těch 100 miliard stejně nedohoní a těmi částečnými zvýšení daní na maličkostech, naštve celý národ. To by jeden nevymyslel. Jenom ekonomický nedouk.

F. Navrátil 10.2.2023 10:00

Ten kanál by měl zadržovat a regulovat vodu z vodních toků pramenících na území Čech a Moravy, která zatím odtéká do okolních zemí. Tedy vodu by bral zejména z řek Moravy, Odry a Labe.

O. Hávová 10.2.2023 10:00

Ještě nejsme jako v Zimbabwe, takže Stanjura dobrý_

D. Mach 10.2.2023 10:00

Vodu chtěli čerpat z Dunaje. Rakušáci ale nesouhlasili.

D. Mach 10.2.2023 9:59

Chodíte kupovat léky do Billy? Tak tam fakt nejsou!

P. Diviš 10.2.2023 9:59

Ve Francii, GB, Holandsku nebo Německu je vnitrozemských kanálů docela dost. Jenže byly vybudovány v době, kdy bylo méně konkurenčních dopravních systémů, v krajině k tomu vhodné a dnes jako dopravní tepny spíše dožívají, kromě několika vyjímek.

L. Novák 10.2.2023 9:58

Žvaníš kraviny, osle, nastuduj si, co je to inflace a jaké jsou její příčiny...Rv!!!!

D. Mach 10.2.2023 9:58

Poptejte se na ČNB, proč to tak je. Za Rusnoka zjevně fungovali lépe.

Jinak už jste slyšel něco o inflaci v Maďarsku, nemluvě o Argentině nebo Zimbabwe?

V. Kuhaj 10.2.2023 9:57

No jestli nás Američani vysosají energeticky i průmyslově, tak mi asi nic jiného nezbyde. Vám je fakt jedno, že jestli to udělali, tak tím hodně zkomplikovali život nejen Němcům, a to jen proto, aby nás dostali ze závislosti na ruských energiích do závislosti na těch jejich?!

R. Nešpůrek 10.2.2023 9:56

Jsem se leknul, že napíšete : Bude zajímavé sedět se Zelenským v jedné cele ... ;-)

P. Diviš 10.2.2023 9:56

Nebo spíš s tím, že kanál nikdy vystavěn nebude, ale na přípravě lze vydělat dost.

J. Rybník 10.2.2023 9:55

Česká republika má držitele světového rekordu. Je jím Stanjura, neboť je to nejdéle sloužící ministr s obří inflací, která ne že stagnuje či klesá, nýbrž roste!!

P. Diviš 10.2.2023 9:55

Jednoduché vysvětlení, ceny banánů nikdo nereguluje. Ceny léků jsou regulovány dost striktně, takže léky sice jsou levnější, než by byly na úplně volném trhu, podobném tomu banánovému, ale zase občas chybí, když je výrobce dodá tam, kde platí více.

Na vládu lze nadávat tak jako tak.

P. Odložil 10.2.2023 9:55

říkají tomu reexport, hloupý Nováku ...Blik!

R. Nešpůrek 10.2.2023 9:54

Zajímavá otázka. ;-)

Možná se počítalo s tím, že občas prší.

J. Hajský 10.2.2023 9:54

Možná se Stanjurou. Nevím koho víc litovat?

P. Odložil 10.2.2023 9:53

Řeknu vám, sedět se Zelenským u jednoho stolu bylo úžasné, liboval si Fiala.

Probrali jsme spustu věcí, korupci na Ukrajině, zoufalou situaci jejich ekonomiky, stálé narůstání jeho devizového konta , atd ......došlo samozřejmě i na válku, ale jen velmi okrajově !! .....asi tak.

L. Novák 10.2.2023 9:53

Blbé kecy. Najděte si, proč vznikl nedostatek některých léků na trhu. S vládou to nemá nic společného, vláda není velkoobchod s léky. Ledaže by přišla nová pandemie a vakcíny... :-P

D. Polanský 10.2.2023 9:53

Tohle není průplav mezi moři. Rusové již s několika řekami zacvičili, a kupříkladu Aralské jezero to pěkně odneslo.

P. Diviš 10.2.2023 9:52

Přemýšlíte velmi správně. To je jeden ze základních problémů, ne jediný, ale prakticky neřešitelný.

L. Novák 10.2.2023 9:51

Potraviny se rozváží až do domu. Chtělo by to plavební kanál ke každému domu, Rohlík by se přejmenoval na Parník a bylo by to. Dodávka do tří týdnů... Proč ne? ;-D

J. Hajský 10.2.2023 9:51

Dnes ráno jsem viděl v Bille, jak prodavačka ulkádala do regálu se zlevněným zbožím neprodané banány s hnědou slupkou. Hlavně, že banánů máme, že je můžeme vyhazovat, to za komančů nebylo. Že nejsou léky? To je vládě u brusele.

P. Diviš 10.2.2023 9:51

Dost málo. Ono to totiž dává smysl jen za určitých podmínek a ty většinou nejsou naplněny. A dopravci zatím stále ještě dbají o efektivitu, jinak by krachli.

P. Jánský 10.2.2023 9:50

koukám na ten obrázek D-O-L

a přemýšlím kde by kanál vzal vodu?.. Dunaj teče do Černého, Odra do Baltského a Labe do Severního moře..

D. Polanský 10.2.2023 9:50

Turisti a vodáci.

R. Nešpůrek 10.2.2023 9:49

Souhlas.

D. Polanský 10.2.2023 9:49

Lodní doprava je levná, pokud je k dispozici levná plavební trasa a hlavně je to zájmová trasa pro přepravu hlavně objemového zboží, např. ruda, uhlí apod. Bohužel kanál by vyšel na obrovskou částku. V článku uvedená cena, by byla několikrát překročena. Nemluvě o zásahu do přírody, viz vodní dílo Gabčíkovo. Slováci se ještě dnes chytají za hlavu.

P. Spáčil 10.2.2023 9:49

Nevděk světem vládne.

R. Nešpůrek 10.2.2023 9:48

Po vodě se dnes nic nedopravuje ? 8-o