27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Další blamáž dua Blažek - Nečas

Návrh na výběrové řízení stran vrchního žalobce v Praze neměl dlouhé trvání. Vzbudil všeobecný úžas, že ministr spravedlnosti prosazuje něco, co nemá oporu v zákoně. Podle zákona č. 283/1993 Sb. vrchní státní zástupce jmenuje ministr spravedlnosti na návrh nejvyššího státního zástupce. Tečka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Spáčil 24.7.2012 17:45

Re: Dámy a pánové

Pravda, ale když víte, že reakce přijde z žumpy, pak Vás to nepřekvapí.

S. Maršálek 24.7.2012 18:20

Re: Dámy a pánové

Na žumpu pozor, Boublíková už vykukuje. :o)

O. Kadlec 24.7.2012 16:20

Dobešův problém

Před pár dny jsem četl rozhovor s jedním populárním německým spisovatelem. Ten na otázku zdali by nešel do politiky odpověděl asi toto: "představte si berlínského starostu, jak má problém, protože nové letiště mělo být otevřeno 3.5. ale nebylo. A on, starosta, se musí v televizi zkroušeně omlouvat, přestože on ten slib s termínem nedal a letiště nestavěl a zpoždění nezpůsobil. Politik...strašná práce!"

M. Martinovská 24.7.2012 16:27

Re: Dobešův problém

Ano. Politici jsou proto už naprosto odvaření, hnusní, slizcí, chrochtající a nikdo je nechce. Chceme naše oblíbené herce a herečky, ušlechtilé, pravdomluvné, čestné, hrdé, pracovité, avšak zase na druhou stranu obrovsky lidské. Známe je přece z televize, a co vidíme na vlastní oči, je přece pravdou.

P. Hofman 24.7.2012 16:32

Re: Dobešův problém

A tím chtěl básník říci co? Že jsou ti naši politici neprávem kritizovaní chudáčci? Potřebovali by více klidu na práci, ne?!

O. Kadlec 24.7.2012 16:37

Re: Dobešův problém

Za sebe mohu říci, že - přesněji řečeno - voliči jsou tupí. Nedají pokoj, dokud všechnu vlastní, pravím vlastní, reprezentaci neznemožní. Bude se jim pak líp nadávat. Protože aby si zvolili politiky toho hodné - to ani náhodou.

M. Martinovská 24.7.2012 16:39

Re: Dobešův problém

Voliči potřebují politiky také jako obětní beránky - kdo jiný by za naši, např. hospodářskou,  situaci mohl?  Je to tak snadné... spravedlivě se rozhořčíme, a hned se cítíme ušlechtilejší.

P. Hofman 24.7.2012 16:43

Re: Dobešův problém

Máte dvě možnosti: buď vyměnit voliče, nebo se smířit s tím, že politici nemají lhát a krást a když to nechtějí pochopit, tak na ně lid shodí všechnu bídu světa. Jednoduché.

O. Kadlec 24.7.2012 16:57

Re: Dobešův problém

Pane Hofman - víte co je problém? Já znám politiky, a některé bývalé, protože je voliči nezvolili, kteří nelžou a nekradou. Ale tohle spoustu lidí nezajímá. Takhle se většina voličů nerozhoduje. Takže i kdybychom měli většinu politiků poctivých, o čemž tedy pochybuji, tak to voliči nepoznají. To je problém voličů: že nevěří svým politikům ani ň - to dlouhodobě ubližuje nám, voličům, politikům ne, ti si na své přijdou a pak odejdou, bohatí, do soukromého života jako Gross nebo Topol.

P. Hofman 24.7.2012 17:06

Re: Dobešův problém

Po svých zkušenostech by byli Češi blázni, kdyby těmto politikům ještě věřili. Dělali to v 90-tých letech skoro celých 10 let. Politici se jim za to skvěle odvděčili. Myslím, že český snaživý diletant a zloděj v plášti politika už nebude mít více na růžích ustláno. Lidé právě že věří těm slušným, to vím zase na rozdíl od vás já.

M. Martinovská 24.7.2012 17:11

Re: Dobešův problém

No vidíte... Tak byste taky mohl napsat na oplátku konkrétní jména, komu věříte... to by mě zajímalo.

O. Kadlec 24.7.2012 17:12

Re: Dobešův problém

Vy tomu, negouši, stále nechcete rozumět. Já píšu, že by si měli lidé zvolit opravdové politiky, úctyhodné lidi, do parlamentu. Ale lidem se nééchce. To by totiž dalo práci. Politickou.

P. Hofman 24.7.2012 18:21

Re: Dobešův problém

To by se tací ovšem napřed museli nabízet.

M. Martinovská 24.7.2012 17:10

Re: Dobešův problém

Ano. Voliči požadují jiné vlastnosti, než poctivost. Voliči například zvolili Davida Ratha, a některé aféry (Klimovičová, časopis VZP), byly dávno známy a v tisku popsány. Rath byl zvolen také jako ten, kdo "jim to nandá" - myslím pravičákům, podnikatelům nebo tak, a zároveň jako šikovný populista - daroval lidu 30 Kč. Pro sebe používám jednoduchou rovnici - čím víc kdo slibuje nemožné, ale příjemné věci, tím víc myslí na vlastní kapsu. 

Taky Paroubek byl volen jako klacek na ty druhé, myslím.

M. Martinovská 24.7.2012 16:38

Re: Dobešův problém

Ach ne, politici i herci jsou samozřejmě příliš obecná kategorie, než aby šli jakkoliv celkově hodnotit  nebo "nekritizovat". Ale přesto u nás existuje nepochopitelná důvěra například k hercům - nebo vlastně, ono je to dost pochopitelné - viz "primář Sova", kterého se ptali i na lékařské záležitosti. Úspěšný seriál je z podstaty věci velmi působivá věc.

P. Hofman 24.7.2012 16:41

Re: Dobešův problém

Ale to není jen u nás, to existuje všude na světě. Známá tvářička sympaťáka dělá divy. I na reklamách na chlast či cigára. Na Západě se lidem ale krom toho nabízejí profesionální politici, kteří se snaží z velké míry po volbách dodržovat co slíbili a moc nekrást. Až to tak bude i u nás, tak ti herci budou mít až na výjimky smůlu.

M. Martinovská 24.7.2012 16:43

Re: Dobešův problém

Jak říkám, je to na mě moc obecné. I u nás jsou ale takoví politici, podle mě.

P. Hofman 24.7.2012 16:44

Re: Dobešův problém

Tak ta jména bych chtěl znát?!

M. Martinovská 24.7.2012 16:46

Re: Dobešův problém

Nečas, Schwarzenberg, Heger a další - ovšem patrně se neshodneme....

P. Hofman 24.7.2012 16:52

Re: Dobešův problém

Nečas? Proboha, to snad nemyslíte vážně. Kníže? Po tom manévru s Parkanovou a Kalouskem snad ne. Heger? Slušný, pravda, ale ve zdravotnictví do toho zásadního (kde se krade) ani nešáh. Ale kdybych vzal ty druhé dva s přimhouřením jednoho a půl oka, tak to je opravdu v 300-hlavém Parlamentu síla přímo revoluční.

M. Martinovská 24.7.2012 16:56

Re: Dobešův problém

Vyjmenovat slušné poslance by trvalo příliš dlouho. Vybírala jsem z vlády.

Obvinit někoho z nepoctivosti či krádeže je snadné až jednoduché, doložit obvinění je těžší... no, už musím jít.

P. Hofman 24.7.2012 16:58

Re: Dobešův problém

Tak si chvilku počkáme, ony nám to ty orgány činné v trestním řízení snad pomalu řeknou. A nebo taky neřeknou, třeba se o to ti slušní a poctiví poslanci mezi tím postarají.

O. Kadlec 24.7.2012 16:59

Re: Dobešův problém

Paní Martinovská - přece všichni tu víme že pan Hofman slušnýho politika nepozná ani kdyby se jím stal jeho syn. Politik je prostě zločinec a hotovo!

P. Hofman 24.7.2012 17:03

Re: Dobešův problém

Hluboce se mýlíte, mému synovi bych do jeho života nikdy nemluvil. Ale jak chcete, český politik je pro mně opravdu špína, neb mne o tom denně už 60 let přesvědčuje. Znáte slušné, budiž vám přáno. Já taky, ale ti už tam právě proto dávno nejsou, jen kdysi nakoukli. Neb mezi ty současné se nikdo slušný šanci dostat nemá.

Ale naivitu považuje za v podstatě hezkou lidskou vlastnost. Držte si ji.

O. Kadlec 24.7.2012 17:04

Re: Dobešův problém

Naivita s tím nemá co dělat. To je vočima!

P. Hofman 24.7.2012 17:07

Re: Dobešův problém

No, když myslíte, já vám to brát nebudu.

J. Forman 24.7.2012 17:27

Re: Dobešův problém

Dóst dobrý a taky Drobil a Zgarba, že vážená?

S. Maršálek 24.7.2012 17:00

Re: Dobešův problém

Jak je vidět, tak vám asi Táňa nedá spát. Vraťte se do reality. Ona je na tom ve výhledu stejně bez úspěchu, jak ten s těma propitýma očima, kterého podporuje ODS. Vemte na to ale jed, že kdyby došlo k volbě mezi Přemyslem a Táňou, tak ona vyhraje na celé čáře. Lidé, jak je p. Kadlec nazval tupí voliči, už té pakáže mají dost. Jste setsakra v menšině.

V. Hajková 24.7.2012 15:58

to: p SEDLÁČEK

jste   tu  ještě?    To  je  ale  prča    sledovat    příspěvky   zn:  DROBKOVÁ   :-))))))))))))))))))))))

P. Vandas 24.7.2012 16:00

Re: to: p SEDLÁČEK

Jsem.