24.6.2024 | Svátek má Jan


Diskuse k článku

Co není, může být

Jestliže není havlismus, musíme ho vytvořit, tak nějak se dá charakterizovat postoj Václava Klause a nejen jeho. Je to zvláštní jev.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 3.11.2014 18:12

Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

zblblost a odtrženost od reality. Je to posměšný termín pro neexistující koncept... Dzp.

S. Netzer 3.11.2014 18:13

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Jako vaše kompostovka?

K. Janyška 3.11.2014 18:29

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Kompozitivní teorie není moje, na to nemám, abych ji dal dohromady, je to dílo mistrů. Ale jako jediný, tu i jinde, ji ovládám, to ano. Proto také vím, že havlismus neexistuje, lépe řečeno je to název pro jedno velké a směšné nic... Dzp.

P. Čech 3.11.2014 18:45

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Velkým a směšným nic jste tady jedině Vy, pane Janyško. I s celou Vaším papouškovaným spontánním řádem mezilidské interakce.

K. Janyška 3.11.2014 18:53

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Rozumím vám. Nemohu se vám jinak jevit. Vždyť nemáte tušení, o čem mluvím. Bohužel, jste všichni neuvěřitelně v těchto věcech nevzdělaní. A nejen vy, ale většina lidí, blížící se všem... Dzp.

P. Vandas 3.11.2014 18:57

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Především nemáte tušení o čem mluvíte, právě vy. :-):-):-)

P. Čech 3.11.2014 20:20

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Ano, máte pravdu. My všichni zde jsme neuvěřitelně nevzdělaní. Zato Vy, který jste v životě přečetl jedinou knihu a to ještě od nějakého, málokým uznávaného Hayeka, jste neuvěřitelně vzdělaný. Neumíte nic jiného, než papouškovat názory zmíněného Hayeka a ještě dalšího dárečka. Vlastizrádce, Václava klause.

O. Slavík 3.11.2014 18:15

PYTCHA,kůůůůrwa,Svazarmismus !!!

Páááááásy !!!

:-)

:-)

I. Tellner 3.11.2014 18:17

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

..na Havla bych se už vy""al. Jak píše Aston, žádný polický odkaz po sobě nezanechal, a o páchání Dobra nemá cenu vést diskuze. Pokud byl někomu sympatický, ať si ponechá hezkou vzpomínku, a pokud ne, ať si to po jeho smrti nechá pro sebe.

M. Prokop 3.11.2014 18:18

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

No jo, to celkem souhlasím, ale když ona ho P&L stále vytahuje.

P. Vandas 3.11.2014 18:21

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Havla vytahuje pouze Klaus svými hloupými kydy. Jinak by bylo ticho. :-):-):-)

K. Janyška 3.11.2014 18:39

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

VK pouze uvádí věci na pravou míru. V poslední době se začíná myslet, že Havel je pro naší prý otřesnou současnost nepostradatelný. Ale ono to není pravda. Nepřispěl ničím tehdy, nepřispěl by ničím ani teď. V pozitivně pozitivně pozitivním smyslu. Nebo jak to vy, zdětinštělé ženy a zženštilí mužové, módně, ale absolutně chybně a ohroženecky, říkáte... Dzp.

M. Varadinková 3.11.2014 18:42

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Tak proč se ho havlističtí novináři na Havla pořád ptají? Klaus odpovídá slušně, věcně a pravdivě. Problém je, že hysteričtí pravdoláskaři obvykle pravdu o Havlovi nejsou schopni vydýchat.

P. Vandas 3.11.2014 18:18

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Havlizmus máte pouze Vy a Klaus ve své hloupé palici. Žádný havlizmus neexistuje. Co však existuje jste vy bolševici, kteří nemůžete dodnes strávit, že vás vyhnal Havel od koryt. :-):-):-)

I. Tellner 3.11.2014 18:21

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

a) žádní bolševici od koryt nebyli vyhnáni. Naopak.

b) Havel nebyl ten, kdo by kohokiliv odkudkoliv hnal. Naopak.

P. Bolec 3.11.2014 18:28

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Havel byl kompromis vyhovující komunistům a reformátorům z r. 68. Je směšné si myslet o takovém nýmandovi takové věci. Prostě posloužil ! Alkohol a cigarety mu zkrátily život

P. Vandas 3.11.2014 18:40

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Ale byli. Nevím co naopak, ale jistě poznáte nadsázku. Navíc má diskuze s Kajanem má svá špecifiká, neb se držím biblického : " Odpověz bláznu podle bláznovství jeho, aby sám u sebe nebyl moudrý." :-):-)

M. Varadinková 3.11.2014 18:45

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Udělal byste lépe, kdybyste se radši držel biblického "Nepodáš křivého svědectví".

P. Vandas 3.11.2014 18:55

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Vy byste se mi raději měla vyhýbat obloukem. :-):-):-)

K. Janyška 3.11.2014 18:45

Re: Havlismus se nedá přeložit jinak, než totální

Havel ani nevěděl, že nějaký 17. listopad je, podle svých slov, troubo. A vůbec o nic se nezasloužil ani potom, když bylo třeba makat. Hajzlík jedem... Dzp.

K. Berka 3.11.2014 17:58

Raper Miloš

http://g.cz/dirty-talking-mix-milose-zemana/

I. Tellner 3.11.2014 18:04

Re: Raper Miloš

..pane Berka, nevím jak to děláte, ale jakýkoli váš odkaz je a) úplná pitomost b) fejk c) něco, co tady už několikrát bylo.

M. Prokop 3.11.2014 18:19

Re: Raper Miloš

Řším velmi jednoduše: Neotvírám to.

P. Vandas 3.11.2014 17:56

Co by tomu řekl Tatíček Masaryk. :-):-):-)

K. Janyška 3.11.2014 18:02

Re: Co by tomu řekl Tatíček Masaryk. :-):-):-)

Asi hovno, kurwa... Dzp.

S. Netzer 3.11.2014 18:06

Re: Co by tomu řekl Tatíček Masaryk. :-):-):-)

Imitujete ovara, svazarmovče?

K. Janyška 3.11.2014 18:06

Re: Co by tomu řekl Tatíček Masaryk. :-):-):-)

Ne, vás, soudruž... Dzp.

M. Prokop 3.11.2014 18:02

Re: Co by tomu řekl Tatíček Masaryk. :-):-):-)

Asi by se divil.

V. Novák 3.11.2014 18:14

Re: Co by tomu řekl Tatíček Masaryk. :-):-):-)

V době Tatíčka Masaryka takové Pussy Riots zavírali pro hrubou neslušnost - tenkrát byl výrazem opoziční politiky transparent nebo stávka. Ne "pizdění cypljonka" nebo hromadná soulož na veřejnosti v Přírodovědném muzeu v oddělení savců.

P. Bolec 3.11.2014 18:15

Re: Co by tomu řekl Tatíček Masaryk. :-):-):-)

Opět by černoprdelníky poslal do perdele. Neměl je vůbec rád. Dokonce i hajaja by si u něho neškrtl.