8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

Co je skandál

Čtu na serveru Echo24 o tom, že snad měla TV Prima nařídit redaktorům, aby informovali o uprchlících negativně. Článek – proti zvyklostem serveru podepsaný jen šifrou fb - čerpá jen z jediného zdroje, ze serveru HlídacíPes.org. Takže tedy HlídacíPes.org, tam už autor je, Robert Břešťan.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Křivan 31.5.2016 8:52

Re: pane Miloši Valento,

Tak například zkuste psát objektivně o psích hovínkách na chodníku. Žádný problém. Co z toho vyleze, pokud budete skutečně objektivní, bude velice negativní článek !

To Vás nenapadlo?

M. Valenta 31.5.2016 10:53

Re: pane Miloši Valento,

Vy si také pletete objektivní s pozitivním a s těmi exkrementy nemáte pravdu: " Město zakoupilo vysavač psích ex.... . Nebo, občané našeho města začali používat sáčky na .... . Jsou tyto objektivní zprávy to pozitivní nebo negativní?

R. Langer 31.5.2016 13:14

Re: pane Miloši Valento,

To ale nejsou články o hovínkách na chodníku. To je leda o odvádění pozornosti od těch ležících hovínek. ;-)

F. Doušek 31.5.2016 7:53

Jak je to s těmi aktivisty doopravdy?

Jednu, docela nedávnou dobu, u nás na liberecku jezdilo několik aut olepených hesly Bloku proti islámu. Budiž. Pár dní nazpět jsem se dočetl, že tyto aktivní liberečáky Konvička nevpustil na sněm. Jak se mezi ně připletla odpudivá Jana Volfová z Prahy dodnes nevím.

Včera mi ve schránce přistály Národní listy Bloku proti islámu, které ten předchozí incident a vlastně rozkol, ani nezaznamenaly.

P. Hlosta 31.5.2016 7:50

Astone už opravdu žádné milice nehrozí!

Zmínka Astona o tom, že nenapochodují Lidové milice je irelevantní k současnosti. Porovnává koše s baňama. Současnost má jiná rizika, než byla v minulosti a je to logika technologického pokroku. Kdyby Aston četl Lema, svého velkého konkurenta v sci-fi, pak by znal jeho knihu "Tajemství čínského pokoje". V té je v souvislosti s technologickým poznáním popsán i fakt, že každé poznání v technologii provází příchod dříve neznámých rizik a ta rizika se stupňují, jak se stupňuje vědění v technologické civilizaci.

Proto je podstata současných rizik lidské společnosti naprosto jiná, než byla po druhé světové válce. Současná snaha o demokracii se srazila s technologickým pokrokem v informatice. A TO je zásadní problematika současnosti! Nějaké milice nehrozí. Hrozí spíše Majdany. migranti, Islám. Ten Islám je obvzláště velké riziko pro demokracii oproti jiným rizikům. Je zhoubný právě proto, že zneužívá demokracii a jen ta může být jeho živnou, hostitelskou půdou. V diktátu nemá Islám šanci se udržet a prorazit do převzetí moci. Jen v zemích Islámem tradičních v diktátu už existuje. Ty naopak nemají šanci se s Islámem do demokracie změnit a to ani vojenským zásahem z vnějšku.

Jsou prostě jiné časy a jakékoliv historické reminiscence jsou tzv. mimo mísu!

P. Zinga 31.5.2016 7:20

Už je to tak:

vládnou nám "nevládní" organizace.

M. Berka 31.5.2016 7:27

Re: Už je to tak:

Nevládnou, jen se s námi snaží docela neuměle manipulovat. Výsledkem je paradoxně opak toho, co by vlastně chtěli... Možná to má ale nějaký skrytý smysl = Až začnou křičet vyhoďte ty ilegální islamistické migranty, možná se pak naopak o ně začneme opravdu starat, kdo ví... :D :D

J. Heincl 31.5.2016 7:49

Re: Už je to tak:

Kdepak starat. Většina lidí si nejspíš řekne, že když už i nevládní pošetilci začínají hlásat o muslimských migrantech pravdu, tak ten průšvih je opravdu velký.

J. Mrázek 31.5.2016 7:05

Gro.cevadevz

Pokud tohle napíšete obráceně, ihned to automat nepustí a žádný článek si nepřečtete. A přitom to není žádná protiruská, nebo protievropská, nebo je to nedejbože pravdivá informace...

M. Berka 31.5.2016 7:15

Re: Gro.cevadevz

A co zkracovač URL? Je s ním nějaký problém?

VŠECHNO jde obejít, i kanceláře v Pentagonu....

L. Křivan 31.5.2016 8:15

Re: Gro.cevadevz

Já se teď na něj bez problémů dostal. Přečetl jsem si článek o tom, jak se žije Francouzům v Calais.

J. Fridrich 31.5.2016 7:02

Naše "xenofobní" krajanka Helena píše svou osobní

Naše "xenofobní" krajanka Helena píše svou osobní zkušenost z Německého Dortmundu :

https://www.email.cz/web-office/0lpnYLmCxmlV5CCqMCR1h9kqwoL3KLrtkT2UG2ZXqXWmnB5g5krQnj0QR9rJHNPmZChf3vA/doc1.docx

Asi je "nenávistná" k přicházejícím "obohacovačům" Evropy - islámským doktorům, inženýrům, umělcům, fotbalovým trenérům..

J. Fridrich 31.5.2016 7:10

Re: Naše "xenofobní" krajanka Helena píše svou osobní

Tak snad takto půjde link na tu "zlou" Helenu otevřít :

https://www.email.cz/web-office/0lpnYLmCxmlV5CCqMCR1h9kqwo

L3KLrtkT2UG2ZXqXWmnB5g5krQnj0QR9rJHNPmZChf3vA/doc1.docx

M. Berka 31.5.2016 7:17

Re: Naše "xenofobní" krajanka Helena píše svou osobní

Když tak zkuste toto: http://1url.cz/

L. Křivan 31.5.2016 8:22

Re: otevřel jsem to bez problémů,

a stejné problémy s vetřelci máme i v Mnichově.

J. Švarda 31.5.2016 6:50

Aktiviste už tady byli

Četl jsem něco z historie Protektoratu Boehmen und Maehren a tam aktivně pracovali taky aktivisté. Byl to třeba redaktor Lažnovský a jiní. Nějak ten název v zemích Českých moc dobře nezní.

D. Polanský 31.5.2016 6:47

Aktivista je člověk, co se neumí za své peníze

a svými schopnostmi realizovat. Proto potřebuje státní peníze a budit dojem, že bojuje za všeobecnou spravedlnost a dobro pro všechny.

J. Myslivec 31.5.2016 7:45

Re: Aktivista je člověk, co se neumí za své peníze

Jó tak s tím naprosto souhlasím! Howgh

M. Berka 31.5.2016 6:38

"Aktivista"... Souhlas s Astonem...

Takto je dnes obvykle označován podvratný živel, feťák, anarchista. Někdo kdo je zavšivený a zablešený a myslí si, že stojí nad zákonem a nad společností. Pokud toto lejno společnosti označí něco jak špatnost, je velmi pravděpodobné, že se jedná o pravý opak reality.

Jedna klinika sama o sobě stačí. Je zajímavé a mělo by to být předmětem výzkumu, odkud se tyto vředy společnosti berou a z čeho vznikají.

P. Hlosta 31.5.2016 7:03

Re: "Aktivista"... Souhlas s Astonem...

Je to sice na dlouhý rozbor, ale dá se to shrnout do celkem malého popisu.

Od počátku studia se dá šikovně lavírovat, aby se nemuselo makat. Po studiu stačí být zavěšený na rodiče a poznat zároveň, jak od státu vydyndat peníze. Logicky se tihle paraziti sdružují mezi sobě rovnými a předávají si informace, jak se lehce v čem přiživit. A tohle celé pak se přiřadí do celo EU problému o obsazených postech na řídících místech bez odpovědnosti, kam se vypracovali právě stejní, jako oni naši současní parazité. Vypracovali se tam přes ekologická hnutí, různě mír hlásající hnutí a hlavně levně populistická hnutí, kde odbornost je nic a stačí humanitní vzdělání,

Z přibližně stejného důvodu existuje u nás názorově i tzv. kulturní fronta. Umělci a literáti, co nedosáhli své umělecké vrcholy, dají se na politiku a mají určité zadostiučinění ve své umělecké existenci. Mezi nimi platí, že kdo je umělec, ten má patent na pravdu, protože umělec, dle jeho víry, je pomazán prozřetelností a učiněn tak posvátně pravidivý a názorově správný. Je prostě celebritou automaticky, podle názoru onoho umělce, literáta, potažmo každého, kdo jen je ušpiněn od kultury. Odtud i ona "kulturní fronta" nebo "Pražská kavárna".

P. Čulík 31.5.2016 6:01

Doporučuji rozhovor CS Pavlem Kantorkem na DVTV

Dost mne vyděsilo, jak tam mluví a aotocenzuře na základě politické korektnosti v USA.

P. Čulík 31.5.2016 6:02

Re: Doporučuji rozhovor CS Pavlem Kantorkem na DVTV

...s Pavlem ....

P. Scheck 31.5.2016 4:59

Hmm nezávislý Robejšek

Hmm, Astone, nechci se s vámi přít. Pokud se ale i nadále budete držet nezávislého analytika Petra Robejška, brzy zjistíte, že se sunete stále víc k vyhraněné levici. Jinak řečeno, vyhranění levičáci plivou skoro na všechno a na každého. Není vám podezřelé, když se to tohoto pána už hodně dlouho netýká?

P. Han 31.5.2016 6:40

Re: Hmm nezávislý Robejšek

Aston, pokud jsem si všiml, se Robejška "nedrží", nýbrž ho děsí snahy o umlčení jiných názorů, než toho Jediného Správného. Máte s tím problém?

P. Hlosta 31.5.2016 6:48

Re: Hmm nezávislý Robejšek

On je problém ve vaší hlavě, protože ta pojímá svět v slepé víře v ideologie. Ono je v podstatě jedno, jestl slepě věříte v ideologie levé, či pravé. Zaslepuje vás to tak jak tak.

Robejšek je prost ideologického vnímání a tedy i podávání názoru. Je to zcela nezávislý ekonomicko poitický analytik. To 'analytik' je podstatné. Analyzuje děje a tím se živí. Je uznávaný ve světě byznysu za experta a pro jeho schopnost nezávislé analýzy je i žádán. On si prostě nemůže z existenčních důvodů dovolit zneužívání analýzy ve lži. Musí přinést na stůl vždy poctivě vyargumentovaný náhled na určitou část jevů a jen pravdivost té analýzy ho existenčně drží.

Robejšek si nemůže dovolit sklouznout do propagandistické úrovně kterékoliv strany! To by ho stálo důvěru jeho klientů do budoucna a měl by o chlebě. Jeho neplatí státní instituce, ani EU, ani Kreml, ani Waschington, nebo Čína. Je sám za sebe a bez cenzury! No a to vás trápí, že tomuto rozumět nemůžete, protože vy přeci věříte.

D. Polanský 31.5.2016 6:50

Re: Hmm nezávislý Robejšek

Robejšek je tlachal. Ale k demokracii patří, že můžou své názory prezentovat i tlachalové, ovšem neměli by tak činiti za státní peníze.

P. Hlosta 31.5.2016 7:32

Re: Hmm nezávislý Robejšek

Z vás mluví závist, že jste neprorazil se svými stránkami. Vaše komentáře sice nejsou až tak špatné, ale nějak vám chybí vyšší nadhled a argumentačně jste slabší. Na toho podle vás tlachala Robejška nemáte ani náhodou! Není se co divit. On je profesionál a vy amatér.

R. Gramblička 31.5.2016 8:32

Re: Hmm nezávislý Robejšek

mno, já jsem zatím lepšího komentátora a analytika nepoznal. Robejškovi všechna čest!

P. Scheck 31.5.2016 11:25

Re: Hmm nezávislý Robejšek

Pane Polanský, Robejšek je velice sečtělý a erudovaný tlachal. Jen mi vadí, když v mediích nepřipouští také pohledy jiných, stejně erudovaných, kteří dochází na základě stejných dat k poněkud jiným závěrům.

R. Gramblička 31.5.2016 8:21

Re: Hmm nezávislý Robejšek

když se bude držet pravicově orienotaného Robejška, tak se posune k levici... Teda pane Schecku, vaše myšlenkové pochody jsou opravdu velice pozoruhodné....