5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Co je podstatné

Zatím se bavíme o nesmyslech a Reportéři bez hranic řeší světaborný problém, že při oslavách Zemanova vítězství novinář natáčející ožralého zemanistu dostal pár facek. Holt, když budete na veselce fotit strejdu, jak blije, nakopou vás, toto tajemství by měl někdo Reportérům bez hranic prozradit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Novák 31.1.2018 11:03

Re: Už jste viděla US Tomahavky?

Ano, Mrázku, vaše příspěvky jsou opravdu varováním, jak daleko a hluboko lze klesnout.

R. Neveselý 31.1.2018 11:05

Re: Už jste viděla US Tomahavky?

A jejda, Mrázek tady zase trousí.

J. Venc 31.1.2018 11:23

Re: Už jste viděla US Tomahavky?

Skládal jste je tam osobně, předpokládám. Papíry na "jeřáb" máte anebo načerno?

:-)

J. Jelínek 31.1.2018 12:45

Re: Už jste viděla US Tomahavky?

Pane Mrázku, tohle už je moc, to už nezkousne ani paní Břízová.

J. Matuška 31.1.2018 10:16

Projev prezidenta Trumpa schvaluje 75 % Američanů,

nesouhlas s projevem vyjádřilo pouhých 25 %...97 % Republikánů s projevem prezidena souhlasí, souhlas vyjádřilo i 43 % Demokratů, souhlas u Nezávislých je 72 %. Projev je tak velkým úspěchem prezidenta Trumpa. Dokonce i CNN poll: Souhlas - 70 %, Nesouhlas 29 %. http://www.breitbart.com/big-government/2018/01/30/poll-75-approve-trump...

/Z komentáře pana Stana na Virtually./

M. Prokop 31.1.2018 10:05

Ta novočeština, to je věc!

"Zrovna tak by měl někdo laskavě komunikovat listu Washington Post ..." :-P

V. Hájková 31.1.2018 10:10

Re: Ta novočeština, to je věc!

Velmi nepovedený uvodník :-))))))))

J. Mrázek 31.1.2018 10:51

Havloidi, fíkusoidi, co se vám nelíbí?

Docela výstižné. Nebo se stydíte za TO, čemu fandíte ?

V. Hájková 31.1.2018 9:53

to. MORAVCOVÁ

To, co jste napsala o p. HŘEBEJKOVI .- je sprostá LEŽ z PARLAMENTNÍCH LISTU , které jsou naprostou ŽUMPOU - novinářské práce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pokud jste demokratka a ne tupý hysterický žvanil, jistě si k tomuto přečtete vyjádření p. HŘEBEJKA !

https://nazoryakomentare.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=320550

jEN DODATEK- když jsem si to vaše štvaní přečetla , ani na vteřinu jsem tomu nevěřila, že by právě slušňák p, režiser se takto vyjadřoval !!! Bylo lehké zjistit- která žumpa to psala

V. Klepetko 31.1.2018 10:10

Re: to. MORAVCOVÁ

Viz. Britské listy:

http://1url.cz/vtbJO

Ale nejvíce se rozčílil Zdeněk Škromach:

http://domaci.eurozpravy.cz/politika/64366-reziser-hrebejk-zemana-na-hrad-dostala-prasata-skromacha-tim-rozcilil/

Když to slušný Škromach vztáhnul na sebe, tak asi to citili jako plivanec i ostatní slušní voliči Miloše Zemana...

V. Hájková 31.1.2018 10:15

Re: to. MORAVCOVÁ

UBOŽÁKU - je vidět, že jste slovo p. HŘEBEJKOVI NEDAL - jinak byste nemohl psát tuto z dalších prasáren!

V. Klepetko 31.1.2018 10:33

Re: to. MORAVCOVÁ

Paní Hájková, Vaše reakce dobře dokumentuje podstatu Hřebejkova selhání. I Vy paušálně utočíte na lidi s odlišným názorem a nálepkujete je pejorativně a hrubě!

Asi jste to pochytila od toho Hřebejka, a pak že elity nemají žádný vliv :-)))))))))))))

M. Prokop 31.1.2018 10:16

Re: to. MORAVCOVÁ

Slušný Škromach, to je nějaká nová postava naší politické scény? Marťan, nebo tak něco?

V. Klepetko 31.1.2018 10:29

Re: to. MORAVCOVÁ

Je "lidový" - ale není to žádný hulvát. Dobře reprezentuje ty, pro které byl Hřebejkův výrok urážlivý, nic víc.

M. Prokop 31.1.2018 11:03

Re: to. MORAVCOVÁ

Exkomouš a exkomoušský odborář slušný? Měli bychom začít definicí pojmů.

Nepsal jsem nic o hulvátech ani lidovosti.

V. Klepetko 31.1.2018 12:41

Re: to. MORAVCOVÁ

Slušný ve smyslu "neporušuje běžné konvence chování ve společnosti", nikoliv ve smyslu "rovný charakter".

Když máš slovo s několika možnými významy,tak je považováno za slušné předpokládat, že Tvůj partner v diskuzi má na mysli ten nejširší možný význam (který zahrnuje i toho Škromacha)

:-)))))

P. Boublíková 31.1.2018 10:19

Re: to. MORAVCOVÁ

Zasazeno do kontextu https://echo24.cz/a/iLKAK/hrebejk-ruda-a-hneda-prasata-tahnou-zemana-na-hrad-uz-bych-nerekl

No a „rudá a hnědá prasata“ mě mrzí mnohem míň, ale neměl jsem to takhle říkat. Bylo to bezprostředně po vyhlášení výsledků, stál jsem dole v Lucerně, byl ze zoufalství trochu připitej, přišla ke mně Nova a dala mi otázku, co na to říkám. konec citace

Nevím, zda je možné brát opilost jako polehčující okolnost, Zemanovi by to určitě nepomohlo :-):-)

J. Venc 31.1.2018 10:27

Re: to. MORAVCOVÁ

Stál rovně a zpříma, artikuloval naprosto v pohodě a srozumitelně.

Emoce, spíše.

:-)

J. Václavíková 31.1.2018 10:30

Re: to. MORAVCOVÁ

Ještě štěstí, že ten jeden výrok jednoho Hřebejka mají. Už pět let. No uznejte, čím by jinak vyvažovali tu svou žumpu, co tryská den co den?

P. Boublíková 31.1.2018 10:36

Re: to. MORAVCOVÁ

Ono by se toho našlo vic, v poslední době mám v oblibě zejména Drahošův Balíkov.

Až budu mít chvilku času, toto i ledacos dalšího vám vyhledám i s uvedením zdrojů, je toho fakt hodně (namátkou ještě třeba Fenič). Teď už musím zas pryč.

J. Václavíková 31.1.2018 10:49

Re: to. MORAVCOVÁ

Vy už mě překvapit nemůžete! ,,Drahošův" balíkov, ač on nic takového neřekl a nikdo neví, kdo byl vlastně citován. No, jste pěkně zoufalí!

J. Venc 31.1.2018 10:43

Re: to. MORAVCOVÁ

Osobně s ním souhlasím. Takže tak.

Pro Šloufa, A.B. Bartoše a další koumáky z té jeho kampaně jde o sice nadbytečně pejorativní, nicméně přiléhavé označení.

:-)

V. Klepetko 31.1.2018 11:07

Re: to. MORAVCOVÁ

Možná. Ale celkově byl ten výrok natolik nešťastný, že ovlivnil volby ještě za pět let - lidé si ho pamatují, jak dokumentuje tato diskuze. I slušní voliči to vnímali jako útok na sebe!

J. Venc 31.1.2018 11:21

Re: to. MORAVCOVÁ

Ovlivnil ten výrok volby i za 5let, říkáte?

Nejsou ti lidé příliš chytří, jak se zdá - když tedy i po 5ti letech volí dle výroku jednoho komediantského rejži. Ani ti slušnovoliči na tom nebudou o mnoho lépe, řekl bych. Ale co už s tím.

:-)

V. Klepetko 31.1.2018 12:51

Re: to. MORAVCOVÁ

Podceňuje moc masmédií.

Hřebejka ten výrok dozajista velmi mrzel, ale měl natolik širokou publicitu, že jsem vlastně za těch pět let nepotkal ani jednoho voliče Miloše Zemana, který by ho neznal. A to napříč vzdělanostním a profesním spektrem.

Vy si to prostě neuvědomujete protože Vás to tenkrát nedopálilo. Stejně tak ale voliči MZ nechápou, že si voliči Karla ještě stále pamatují ten pitomý inzerát v Blesku. Který třeba naopak v mém okruhu tenkrát Karlovi dodal několik nerozhodných hlasů, byla to přirozená reakce na nespravedlivé osočení!

P. Boublíková 31.1.2018 10:32

Re: to. MORAVCOVÁ

To je možné, neviděla jsem ho :-) Emoce, nabeton. Jak může být někdo z nějakých voleb zoufalý? Ale i zde jsou takové případy. (Mmch musela bych si se svými Svobodnými a Realisty zoufat téměř nepřetržitě :-) )

Ještě k vaší poznámce níže o veteši: výrok je starý 5 let, s oblibou se tu však rozebírají výroky mnohem starší, např. Zemanův o rozložení iq v populaci (cca 25 let) apod. Takže nemám paní Moravcové nijak za zlé toto téma.

J. Venc 31.1.2018 10:37

Re: to. MORAVCOVÁ

Však žádný problém. Paní Moravcová to ovšem podala poměrně zkratkovitě a lživým způsobem a navíc "jakoby" snad šlo o nějaký novější výrok. Ovšem každý nechť se svou nenávistí vůči "elitám", (skutečným či domnělým) vypořádává po svém. Jen jsem si dovolil upřesnit, kdy a jak to tenkráte skutečně proběhlo.

:-)

J. Václavíková 31.1.2018 10:47

Re: to. MORAVCOVÁ

Neustále zemanovci dokazují, že volili snad jen z přebytku frustrace :-)

P. Spáčil 31.1.2018 10:52

Re: to. MORAVCOVÁ

Nefňukejte a nesvádějte to, že to fíkus projel i přes Vaši neustálou agitaci na nějakou frustraci voličů MZ.

J. Václavíková 31.1.2018 10:54

Re: to. MORAVCOVÁ

Inu, nečekám, že takový intelektuální gigant jako vy mi dokáže vysvětlit, jak přišel na to, že tu fňukám. Přání otcem myšlenky?