4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Chtěli jste Kosovo? Máte Jižní Osetii!

Přesto, že zcela nepochybně budeme číst a slyšet o posledních událostech na Kavkaze spousty komentářů typu „Rusové vpadli do Gruzie“, neměli bychom přehlédnout zcela zjevnou podobnost mezi nedávnou situací a nedávnými událostmi v Kosovu a srovnávat je se současnou situací v Jižní Osetii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
PetrH 11.8.2008 12:31

Re: Re: Re: Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

Ani jedno, ani druhé...

strejda 11.8.2008 12:29

Re: Re: Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

Playa Girón vám jistě nic neříká. To byl velký výprask.

Petr H 11.8.2008 12:29

Ať se nám to líbí nebo ne

riskovat jako Západ v současné době globální konflikt s Ruskem(kvůli Gruzii) nebo Čínou(kvůli Iránu) je sebevražda.Ano,bejvali časy,kdy anglo-americké jednotky pochodovali vítězně Pekingem při revoluci boxerů,ale ty časy už jsou dávno pryč.Dnes každá členská země NATO má podstav(i USArmy),každá šidí armádní rozpočet ve prospěch sociálních dávek pro nepřizpůsobivé a hlavně,obyvatelstvo je nespokojeno se směrem,kam jeho země kráčí.Podle Pew Research ve Francii,Británii a Německu každý druhý z deseti je nespokojen.v USA je spokojeno jen 20%.Zatímco v Číně 85% a v Rusku 70%.Teď se na Západě sklízi plody pacifismu,humanrightismu,multi-kulturalismu a socialismu.Je to v pr/deli a v takové situaci riskovat globální konflikt může jen cvok.Kdo by asi za ten Západ tak cedil krev?Rozmazlený jedináček kojený Plastationem těžko,jedině ilegální muslim bojující za zelenou kartu,což je na druhou stranu přimá cesta k nějaké obdobě euro-amerického maršála Dudajeva v Rusku.

AndyO 11.8.2008 12:28

Re: Re: Vojenska akce v Osetii je u konce, Prohlasil Medvedev

možná, Zuzane. Rusáci jsou mnohem zajímavější a narozdíl od Tamilských tygrů s nimi máme své neblahé zkušenosti. Ostatně už ve druhé světové předvedli, že podílet se na tvorbě problému a pak ho jít hasit je jejich doména. Škoda že přitom zařve vždycky tolik lidí.

Dag Badman 11.8.2008 12:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

Co se dá dělat, i takoví se mezi náma najdou ;-D

strejda 11.8.2008 12:28

Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

Zajímáte se také o to, kdo zničil Cchinvali a vyhnal 30 000 obyvatel? Vy si opravdu, ale opravdu myslíte, že každý Rus může zastřelit libovolného Gruzínce, kdekoli ne něj padne, Nepřipadáte si jako excentrický podivín?

jarda 11.8.2008 12:27

Re: Re: to baranka

chyba zdravotního systému je v logice vazeb, nikoliv ve výšce poplatků ... lékař není závislý na tom, kolik proléčí tržně, ale byrokraticky - a to dlouhodobě nemůže být udržitelný stav ... vždycky se najde cesta, jak zákon obejít - jsme v česku :-))

PetrH 11.8.2008 12:26

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

Já jsem Čech, rusáku...;-D

Olin 11.8.2008 12:26

Re: Též si myslím, že nemocnice tak ohrožuje reformu jako celek...

Karle, vlak nevlak - až se někde na dálnici rozsekám a budou mě dávat v nemocnici dohromady, tak mě ze všeho nejvíc bude zajímat, jak vysoký jsou v tý nemocnici poplatky. Určitě!

Poklop 11.8.2008 12:24

Re: Re: Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

Říká Vám něco Grenada?To přepadli suverení stát Rusové a nebo Amíci?

Dag Badman 11.8.2008 12:24

Re: Re: Re: Re: Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

Vy emeričané máte jedno pěkné sousloví: collateral damage ;-D

Šumavák 11.8.2008 12:24

navíc nevidí ven,

a realitu posuzují jen podle stínů, dopadajících do jeskyně.:-)

PetrH 11.8.2008 12:24

Re: Re: Re: Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

Ale!?! Rusové bombardují pouze vojenské cíle... a i kdyby to byli samí civilové, je to jedno, že? Takže od této chvíle legitimujete právo každého Gruzína odstřelit libovolného Rusa, kdekoliv na něj padne?:-/

Dag Badman 11.8.2008 12:23

Re: Re: Re: Re: Zapomíná se na jedno

Nepamatujete si na Kubu? ;-)

Cricket 11.8.2008 12:22

Otázka pane Křečku

BVude teď NATO po stažení se Gruzie bombardovat Rusko za eskalaci bojů a vpád na Gruzínské území?? To by ale  byla šou, že bychom takovou do konce života neviděli - pokud by nám jej rozrůstající se válčička nevzala dříve. Mě strašne mrzí to neustále srovnávání - však Amíci jsou stejní jak Rusové - ano, všichni stejní v prostředcích, které posvěcuje účel. Vy si z toho ale politické body pro sebe a svoji rodnou ČSSD(b) nedělejte. 

baranka 11.8.2008 12:21

Re: to baranka

to je ale v pořádku,přiznám se že s důchodem č.i. 5800 ikdyž bych asi byl osvobozen tak je bez velkých problémů platím větší problém je cena léků (na tlak ,ředění krve a insulín)

PetrH 11.8.2008 12:21

Re: Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

To máte pravdu, USA dělají v Latinské Americe totéž. Viz masivní bombardování Venezuely a Bolívie, o Kubě nemluvě.:-/

westík 11.8.2008 12:20

Re: A já vím i o wesťovi...

to jsem ráda ........no, když jinak nedáte , můžete Westíka mít.....je mu 9 let, pěstuje kariéru gaučového psa a má rád pražskou šunku .......jako součást dodávky je rodokmen, el.stříhací strojek a můj syn .........vše gratis ........pouze si vyberu provizi ve výši 1 mio ;-D

Dag Badman 11.8.2008 12:19

Re: Stejne Gruzincum nerozumim.

Existují ještě dvě cesty a ty by přivedly Rusy přímo do Gruzie. Takže by se museli do JO nejdřív probít. No, na počtech mrtvých by to asi šlo poznat.

Dag Badman 11.8.2008 12:18

Re: Re: Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

Holt se Gruzíni přepočítali a teď svou medecínu okoušejí na vlastní kůži. Ale vypadá to, že jim moc nechutná.

PetrH 11.8.2008 12:18

Re: Re: Re: Vojenska akce v Osetii je u konce, Prohlasil Medvedev

Když jste tak zásadovej, proč jste se v '89 nešel sám pověsit na lucernu? Teď už zase pindáte...(Y)

JJ 11.8.2008 12:17

Stejne Gruzincum nerozumim.

Rusove se do provincie dostanou jedinym tunelem a ten zustal otevreny pred tim, nez zautocili.

jarda 11.8.2008 12:16

Re: Re: Re: Gruzínský diktátor dostal po čuni! Dobře mu tak!

ono také není dost obvyklé, když v šachu nabízí remizu ten, kdo má horší postavení :-))

PetrH 11.8.2008 12:15

Re: Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

Nějak si ty vojenské cíle nestačily ani oblíct kopřiváky, divnej strejdo...:-/

dulcibelka 11.8.2008 12:15

Re: Re: Vojenska akce v Osetii je u konce, Prohlasil Medvedev

Tamilští separatisté vs. cejlonská vláda. OK. Osetijští separatisté vs. gruzínská vláda. Kde, u vousu z brady Prorokovy, vidíte místo pro TŘETÍ stranu?

David 11.8.2008 12:15

Re: Soudruhu Křečku a ostatní socbolševici, proč Rusové neustále bombardují Gruzii?

Rusové už nejsou bolševici, ale kapitalisti. A teď si chtějí především upevnit své pozice před vyjednáváním, což je celkem logické. Nezapomeňte, že NATO bombardovalo Srbsko po celých 78 (!) dní. Rusům stačí méně. Stejně jako NATO se snaží bombardovat vojenské cíle, ale civilním ztrátám se stejně jako NATO nevyhnou, Američané tomu říkají "collateral damage", Iráčané a Afghánci by mohli vyprávět. Rusové brání své mocenské regionální zájmy (netvrdim, že s tim souhlasim, ale chápu je), třeba i za použití zbraní, ale copak se Spojené státy nechovají stejně např. v Latinské Americe viz Monreova doktrína? Prosím žádný dvojí metr.

jarda 11.8.2008 12:14

to baranka

já se s VK v 90% názorů shoduji :-))   ... jen na rozdíl od něj nemusím používat institut jiné situace, protože své omyly nemusím obhajovat ... prostě je přiznám :-))

strejda 11.8.2008 12:14

Re: Re: Vojenska akce v Osetii je u konce, Prohlasil Medvedev

Když Egypťané a Syřané napadli Izrael a pak dostávali na frak, tak také prosili o příměří. Museli počkat až Izrael dokončil své vojenské zajištějí. Je to jasné a prosté, nehraj si se sirkami, když na to nemáš.

Zuzana 11.8.2008 12:13

Re: Re: Gruzínský diktátor dostal po čuni! Dobře mu tak!

I k příjetí příměří je třeba souhlasu obou bojujících stran. Včerejší gruzínské (vynucené) příměří bylo pouze jednostranné a nebylo patrně ruskou stranou přijato. Toť vše (jinak viz výše reakce na stesky ob).

Karel 11.8.2008 12:12

Odcházím nakupovat, pokračujte v osvětové práci - Čumila, učíte integrály na zvláštní škole...

..ale ta rozzářená modrá očička, když pochopí trojčlenku (regola di tre- to si ta mača pletou s regulačními poplatky)....to je radost....