2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Chtěli jste Kosovo? Máte Jižní Osetii!

Přesto, že zcela nepochybně budeme číst a slyšet o posledních událostech na Kavkaze spousty komentářů typu „Rusové vpadli do Gruzie“, neměli bychom přehlédnout zcela zjevnou podobnost mezi nedávnou situací a nedávnými událostmi v Kosovu a srovnávat je se současnou situací v Jižní Osetii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
grr 11.8.2008 13:55

Džugašvili, rodák z Gori

by měl ze Saakašviliho radost. Ostatně Gruzínci dodnes svého Stalina oslavují jako velkého vůdce. Pomatenej národ.

Kladrfonc 11.8.2008 13:55

Ten sysel

se taky se*e do všeho. Ale nejlíp se cítí v podnájmu za levný peníz:-D

Loki 11.8.2008 13:55

Re: Re: Rusové nastolují spravedlnost!

když to nevíš, tak sem nepiš ;-P

huhu 11.8.2008 13:55

Re: Malí dotaz S.Křečku.

marate, ty si raději zavzpomínej jak ti tvoji bojovali za WWI na Kavkaze.

Rusové byli za kavkazských válek křesťanskými národy vítány jako osvoboditelé od muslimů a dodnes třeba Arméni, ale i Osetinci (kteří do Ruska utíkají do bezpečí) je považují za ochránce.

Walter 11.8.2008 13:55

Souhlas

Je to jasné a logické. Kdo to nechce slyšet, tak se sám obelhává falešnými představami spravedlnosti z jedné strany a peklem strany druhé. Ale chce to jen dívat se okolo sebe, číst více zdrojů a podívat se na dějiny. Nevzdělanost je pohodlná a vede k unáhleným nesprávným závěrům.

www racek 11.8.2008 13:55

Re: Komu vyhovět , -komu ne ???

někdo to přece rozhoduje ...

Fanda 11.8.2008 13:54

Socbolševici hlasují proti Jyrkovi a Čumilovi :-) Bude změna názoru :-)

Jste pro urychlené přijetí eura v ČR?

Ano - 26%

Ne - 74%

Celkem hlasovalo 11567 čtenářů

rfef 11.8.2008 13:54

Re: Komu vyhovět , -komu ne ???

přece ropné zájmy USA

www racek 11.8.2008 13:54

Re: Takže zbývá klíčová otázka - je trotl Saakašvili nebo ti, kdo mu jeho slabomyslný nápad nerozmluvili?

čumile, saakašvili hrubě podcenil rusy, s tím o jižní osetii rusové nemají vlastně vůbec žádný zájem a že se chtěj z toho závazku, drahého závazku vyvléci,  to je v místních krajích už dlouho známo. s tím také kalkulopval saakašvili, ale nějak si spletl jelcina s putinem. na válku se připravoval už nějakou dobu, v gori se soustřeďovali jednotky pro útok a teď se zas tam stahují.  no z důvodů kterým nemůžeme rozumět, ale budeš se divit, vnitropolitických .... alespoň nikoho to tady nenapadlo, do toho šel. s tou zběsilou reakcí rusů prostě nepočítal.

jinak, abcházie je už ztracená delší dobu a s tou ani gruzínci nepočítají ... tam se čeká vyhlášení nezávislosti už delší dobu.

hoiwg. už je konec a teď už jen na sebe budou plivat. ale na to se už, naštěstí, neumírá...

jarda 11.8.2008 13:54

Re: Re: Re: Re: tak , křeček

no ... to jsou právě ty jiné situace, kteří zde mnozí v mnoha případech nedokáží vstřebat s noblesou :-))

loula 11.8.2008 13:54

Re: Malí dotaz S.Křečku.

Ano, tato otázka se vyslovit sluší, stejně jako otázka, jak dlouho patří Osetie ke Gruzii.

Dag Badman 11.8.2008 13:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaroušku, nesedí ti to v tom okáčku skoro vše....

ale ale dulcibelko, nechcete se trošku uvolnit? ;-)

Miloš 11.8.2008 13:53

Komu vyhovět , -komu ne ???

Mladá Fronto DNES : Dnes Gruzie, koho dáme Rusům zítra.

Do toho mě Fronto nepleť, já nikomu nikoho nedávám. Již Osetii dal Gruzii Stalin a tenkrát se nesměl nikdo ozvat, sic by ho popravili. Dnes se ozývají a chtějí k Rusku.  V Kosovu chtěli odtržení, dostali ho. Jestli je nějaké spravedlnost, tak by se mělo měřit všem stejně.To vědí třeba Španělé a proto Kosovo neuznali, neboť pak my měli dát samostatnost Baskům. Kdo rozhoduje o tom , které požadavky menšin se mají vyřídit a které ne ??

westík 11.8.2008 13:53

Re: Re: Re: Re: Co westík zapomněl vyčuchat...

Milý antoušku, Vaše odkazy k situaci na kavkaze by mně byly milejší, kdybyste místo posezu v Brně  a googlování ve wikipedii přinesl zaručené zprávy z místa bojů ........:-/ a také byste měl ověřit na místě ty sympatie a antipatie místních domorodců Osetinců, Abcházů a spol. k válčicím  stranám :-/

jarda 11.8.2008 13:52

Re: Rusové nastolují spravedlnost!

? který svobodný svět máte na mysli? :-(((

loula 11.8.2008 13:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaroušku, nesedí ti to v tom okáčku skoro vše....

Vůbec není podstatné, jak se kdo nazývá. Podstatné je, co dělá. Ano, pokud ruská posádka dislokovaná v J.Osetii odstřelovala Gruzínské území, potom se jedná o agresory. Pokud gruzínské jednotky začaly dělostřeleckým přepadem J.Osetie, potom jsou agresory ony. Je to jednoduché, komplikace do toho vnášejí politici, kteří sledují své zájmy, nikoliv realitu.

huhu 11.8.2008 13:52

Re: Re: Re: tak , křeček

já jsem pro to, aby byly hranice měněny jen dohodou, jinak ne. 

Ale nelíbí se mi ten dvojí metr - co je povoleno sakašvilimu, za to byl souzen Miloševič, za to je odsuzována Čína v Tibetu atd....

dulcibelka 11.8.2008 13:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaroušku, nesedí ti to v tom okáčku skoro vše....

Ano. Pro mnohé ostatní ,včetně Daga Badmana, budou i nadále bratrskými pomocníky.

Marat 11.8.2008 13:52

Malí dotaz S.Křečku.

Stanislave Křečku,jak dlouho patří Kavkaz k Rusku? Tedy nejen Abchazie a Osetie,ale i Gruzie?

Staly se tyto země dobrovolně části Ruska?

Karel 11.8.2008 13:52

Pokračováním Topolánkovsko-Schwarzenbergské zahraniční politiky nyní bude důraz na samostatnost Jižní Osetie,

což ruské bombardéry a tanky rády umožní.  Takže naše vláda - analogicky podporující Kosovany, sudestké Němce - musí podpořit Rusy.

Mám s tím určité vnitřní problémy, ale pravdu, ale opravdu,  měl Klaus (a Zahradil), když říkal, že Kosovo je nebezpečný precedens..

jarda 11.8.2008 13:51

Re: Re: Re: tak , křeček

? ... jinak ... demokrat je sociální :-)))

wiedo 11.8.2008 13:50

Rusové nastolují spravedlnost!

Jo, jo Rusové nastolují právo a spravedlnost, chrání utištěné národy a prosazují dělnicko-rolnické vlády. Vděčně na spásné ruské tanky vzpomínají Češi, Maďaři, Litevci, Lotyši, Estonci, Rumuni, Finové, Afghánci, dederóni v 53, Čečenci a nyní i Gruzíni. Ať jim vládne car, Lenin, Stalin, Brežněv, Jelcin či Putin, stále jsou ohrožením pro svobodu i holý život všech svých sousedů. Měli bychom si uvědomit, že Rusko je pro svobodný svět nepřítelem.

huhu 11.8.2008 13:50

Re: Re: Re: Re: Re: Jaroušku, nesedí ti to v tom okáčku skoro vše....

vám ještě nedošlo, že Gruzínci usilují o ovládnutí území a národa, které jim věnoval Stalin, jinak jim nikdy nepatřilo. Vy jste bolševik nadšený stalinskou národnostní politikou...

baranka 11.8.2008 13:50

Re: Re: tak , křeček

já ano ale vy chcete osvobodit :čečnu,tibet,osetii:kosovo.baskicko a další

Dag Badman 11.8.2008 13:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaroušku, nesedí ti to v tom okáčku skoro vše....

No, řekl bych, že je tak nazývali i v OBSE, ale když je dulcibelka nazve třeba teroristy, tak to bude platit taky maximálně pro dulcibelku.

huhu 11.8.2008 13:48

Re: HUHU,LEA,POKLOP

vy se raději věnujte svému brku Rv

huhu 11.8.2008 13:47

Re: Re: Kosovo a Osetie

heleďte já tedy socany opravdu nemusím, ale ty vaše argumenty nemají s Osetií nic společného. Vy se projevujete jen jako fanoušek....prostě "naši" ať dělají co dělají tak je to výborné Rv

dulcibelka 11.8.2008 13:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaroušku, nesedí ti to v tom okáčku skoro vše....

Ti, co tam byli umístěni, se mírotvůrci nazývali. To je něco podobného, jako nazývat se Dagem Badmanem.;-)

čulibrk 11.8.2008 13:46

HUHU,LEA,POKLOP

1. Huhu=absolutní ignorant napsaného,ve stylu "a Američani bijí černochy"=magor křeček

2.Lea=snaží se příklad JFK pochopit.Nečte však dál=Reagan s Rusy jednal,ale nejdříve dostali přes držku.

3.Poklop=totál decerebrovaný jedinec=komunikace nemožná

Tož,to je potom diskuse ve stylu dyzguze.....8-o8-o8-o

stínový občan 11.8.2008 13:46

Re: Re: Čečna

Ještě jinými slovy - velmoci mají vždycky pravdu a na jakoukoliv ideologii kašlou!;-O