2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

Bureš je Bureš

Krajský soud v Bratislavě odmítl žalobu Andreje Babiše založenou na tvrzení, že je veden ve svazcích někdejší StB neoprávněně. Babišovo ztvrzení se opíralo o prohlášení dvou někdejších důstojníků StB, že záznam zfalšovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 14.2.2018 7:18

pane Sorge

tohle se antibabišovcům nehodí do krámu. Samozřejmě, že estébáky si jako svědky pozval Ústav paměti národa a zpochybnil pak jejich důvěryhodnost až ve chvíli, kdy estébáci svědčili ve prospěch Babiše.

R. Sorge 14.2.2018 7:19

Re: pane Sorge

Ano, nehodí do krámu. A klidně stále opakovaně lžou.

F. Ogáv 14.2.2018 8:05

Re: Sorge,Šejna a podobná rudá h....a

(Ani je neoslovuji Pane, nějak mi to neleze přes pysky.) Chce se mi z nich blít, zvracet, vrhnout. Taková a podobná rudá hovada nás posílala do kotelen a na nádraží vykládat vagony. Maďaři ta svoje hovada věšeli v 56tém na lucerny v Budapešti. Škoda....

D. Polanský 14.2.2018 7:02

Babiš se v tom plácá jako ti taxikáři.

Kdyby on i oni jednali férově, bylo by líp. Přitom stačí tak málo: Babiš nelhat a taxikáři nebrat zákazníky na hůl. Jak lidsky prosté a jednoduché!

J. Kubik 14.2.2018 6:30

Ať žaluje ty dva estébáky

Proč Babiš nežaluje dva estébáky,kteří ho podle jejich tvrzení vedli jako agentabez jeho vědomí? Lůze to stejně nevadí a volí ho, stejně jako volí kremlohujera Zemana.

Č. Urban 14.2.2018 6:59

Re: Ať žaluje ty dva estébáky

Zeman znovu prokazuje, jak si účelově přizpůsobuje realitu podle osobních potřeb. Není to tak dávno, co odmítl jmenovat profesorem Ivana Ošťádala se zdůvodněním, že spolupracoval se Státní bezpečností. I za tu cenu, že vyhrotil vztahy s akademickou obcí. Dnes mu evidovaný agent StB a trestně stíhaný Bureš nevadí v čele české vlády.

V. Hájková 14.2.2018 7:14

Re: Ať žaluje ty dva estébáky

Skvělé- bohužel na toto zdejší smečka hájící BUREŠE do roztrhání těla bude dělat mrtvé brouky! To je zde tak běžné! Díky, za vaše připomenutí toho to FAKTU!

A. Bocek 14.2.2018 6:18

Kdo troch přičichl k zahraničnímu obchodu,

ten musel spolupracovat s STB, Andrej není vyjímka. Kdyby jako chlap řekl, že spolupráce byla součástí zaměstnání , bez které to nešlo , každý by to pochopil. Když však hystericky vykřikuje, že to není pravda, přísahá na zdraví svých dětí, zatlouká .... Tož to není chlap ,to je baba! Inu Babiš nomen omen.

D. Polanský 14.2.2018 7:04

Re: Kdo troch přičichl k zahraničnímu obchodu,

Jistě, máte pravdu, jenomže Babiš asi nemá čisté svědomí.

F. Žůrek 14.2.2018 6:15

Historie je historie - nedej Bože na ni sáhnout

Andrej Babiš je problém historického vnímání. Byl TGM kapitalistický prezident? Byl anebo nebyl? Tak byl přece u nás kapitalismus v té době, tak on byl "jejich" prezident - to se přece nedá upřít. Tož tak nějak je tomu na tomto světě... Chytrouši nám vykládají historii - tak tomu bylo odjakživa.

L. Němec 14.2.2018 6:40

Re: Historie je historie - nedej Bože na ni sáhnout

Kapitalistický prezident, chachachachacha. Nový pojem docenta Žůrka vejde do dějin a učebnic dějepisu.

Docente, přečtěte si něco o Masarykovi a jeho chování k prostým lidem a pak žvaňte. A jaký prezident vlastně je, docente, Zeman zvaný Eman ? Kapitalistický, socialistický, komuno-fašistický, feudální, marx-leninistický, trockistický,republikánský, postmodernistický, prognostický, punkový, mainstreamový ?

J. Fridrich 14.2.2018 6:12

Rozhodující by byl vázací akt - a ten neexistuje..

Rozhodující by byl vázací akt - a ten neexistuje.. Někteří lidé u nás to neznají ( mladí..), někteří to znají, ale nedbají..

No a naši " skvělí taxikáři - ti nám dělají na vstupu do naší země ostudu cca 20 roků, jsme tím známí po celém světě. Mnoho vlád a pražských radních nám slibovalo, že je přivedou k pořádku - a nic, oni si stále dělají co chtějí a okrádají své zákazníky. Tak asi tak..

P. Jirkovský 14.2.2018 6:30

Pravil pan Fridrich,

pravil pan Fridrich, jako téměř vždy mimo mísu. Jak jinak, když jeho milovanýho vůdce tejraj ....

J. Fridrich 14.2.2018 7:06

Re: Pravil pan Fridrich,

Vaši skvělou poznámku je škoda a není nutno " zdobit " odpovědí....

P. Jirkovský 14.2.2018 7:28

Re: Pravil pan Fridrich,

Tak si klidně vyberte, je škoda nebo není nutno?

L. Němec 14.2.2018 5:57

Blahopřání

Dovoluji si všem zde přítomným voličům a příznivcům agenta Bureše poblahopřáti a předati pomyslnou rudou kytici karafiátů. ANO, bude líp.

P. Rajman 14.2.2018 4:27

Ideální souznění obětí perzekuce

České vypořádání s minulostí po roce 1989 bylo stejně kolektivní a tedy maximálně povrchní, alibistické a tudíž blbé, jako to v roce 1945. Vzaly se seznamy, přihoodilo se pár více či méně evidentních kolaborantů a už to jelo. V roce 1945 pochopitelně s mnohem větším revolučním elánem, který na dalších čtyřicet let zbarvil zemi do ruda a v místech elánu největšího ji barví dodnes. Pan Babiš je polovičatý, pokud to neřekne takhle na rovinu stejně jako jeho voliči, kteří jej hájí jako neestébáka a ne jako oběť StB nebo ŠtB, která byla vedena ve svazcích, ale tím se ještě žádného zločinu nemusela dopustit. Za mnohem problematčtější, ale také vysvětlitelnou, polud se tím bude pan Babiš zanýbat, vidím problém jeho jako kohokoliv jiného pro jeho členství v KSČ nebo KSS. To se odříci dalo bez hrozby přímé perzekuce. Dokonce se budoucí soudruh musel, alespoň trochu snažit. Tím se koneckonců soudruzi ani netajili.

I. Širůček 14.2.2018 3:32

Lidi jsou už tím vším otráveni

takže mu to všechno poslouží spíše jako reklama. Všechny ty strany, co na něho útočí, mají příliš mnoho "čerstvějších" průserů. A taky konkretnějších - co takhle vytáhnout na něho nějaké konkretní udání, ktrého se dopustil?Á propos, kdypak naposledy "vydržela" vláda "pravice" celé čtyři roky?

A. Holík 14.2.2018 14:44

Re: Lidi jsou už tím vším otráveni

Tak komunistum vydrzela vlada 40 let. Kazda jina vlada by se s takovymi prusery rozpadla. Protoze v CSSD, v ODS, jsou dalsi kandidati na sefa, kteri se tam tlaci. Neni mozne aby clovek se skraloupem zustal ve vedeni. V ANO nic takoveho nefunguje, neni vnitrne demokraticka strana. Je to Babisova firma. Babis neodstoupi, dokud ho nezavrou.

P. Dvořák 14.2.2018 2:02

A jak by to šlo s StB jinak?

Státní bezpečnost musela dostat po převratu generální pardon. Jinak by se za ministra Richarda Sachera v první polovině roku 1990 "neztratily" všechny ty práskačské svazky, vedené na prominentní chartizány. Přímí účastníci a někteří pamětníci si jistě vzpomenou na fond "Z", jinak zcela opomíjený Úřadem pro dokumentaci zločinů komunismu.

Do kamene tesat: "Ta záležitost se potáhne, dokud poslední pamětníci a účastníci toho všeho nezemřou... pokud vůbec to někdy skončí."

L. Němec 14.2.2018 5:56

Re: A jak by to šlo s StB jinak?

Bravo.

Bureš je znovupotvrzenej estébák, ale pan Dvořák má nutkání psát o chartistech a fondu Z.

P. Dvořák 14.2.2018 7:30

Re: A jak by to šlo s StB jinak?

Kdybyste nejprve četl, co číst máte a jak se tak dívám, nepindal do všeho, co kdo napíše v komentářích, tak byste přišel na to, že jsem se vyjádřil k tomu, čemu jsou v článku věnované dva odstavce.

Kromě pindů jste k nikomu nic konkrétního nenapsal.

V. Kolacik 14.2.2018 1:10

Astone, nevím, moc rozumu jsem nepobral

ale šoféři jsou snad živnostníci, nikoli zaměstnanci dispečinku.

D. Bokr 14.2.2018 0:49

Také konstatuji

Nejen ti, kteří vyjížděli, ale i ti kteří v tuzemsku jednali s cizími firmami, také museli předat hlášení o čem se jednalo, kdo byl přítomen atd.

S. Petr 14.2.2018 0:43

Jenom konstatuji.

Každý, kdo vyjížděl pracovně na jednání na západ, byl v evidenci STB. Musel podávat hlášení s kým se setkal a o čem jednali. To platilo hlavně pro pracovníky zahraničního obchodu.

L. Němec 14.2.2018 5:59

Re: Jenom konstatuji.

Neměli by se tedy všichni agentovi Burešovi omluvit ?

J. Fridrich 14.2.2018 6:06

Re: Jenom konstatuji.

Je to přesně tak, jak říkáte pane Petr.. Rozhodující by byl vázací akt - a ten neexistuje.. Někteří lidé u nás to neznají ( mladí..), někteří to znají, ale nedbají..

L. Němec 14.2.2018 6:24

Re: Jenom konstatuji.

Ano, Bureš jenom plnil dobové zvyky a předpoklady. A podle stejné logiky plnili Kesselring, Jodl, K.H.Frank a další dobové rozkazy. My nic, my nic , my jenom muzikanti. ANO, bude líp.

M. Klas 14.2.2018 8:10

Re: Jenom konstatuji.

To opravdu musel, taky musel psát hlášení o jednání s cizincem tady v ČSSR, ale nikdo nemusel podepsat spolupráci!

S. Ševeček 14.2.2018 0:27

ten první odstavec, vážený pane Neffe

se Vám opravdu povidl.

Mistrný plivanec jazýčkem elitového intelektuála.