30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Brexit v mlze

Kolébka parlamentní demokracie nadále připomíná blbinec. V úterý neschválila dohodu o brexitu a ve středu nejspíš neschválí odchod Británie z EU bez dohody, aniž by bylo jasné, jak by měla eventuální dohoda vypadat

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Jirkovský 13.3.2019 20:30

Re: 312:308

To znamená, že nepůjdou, dokud druhá strana nebude souhlasit s jejich verzí dohody? To je fakt konstruktivní postoj.

J. Schořík 13.3.2019 20:33

Re: 312:308

Podle mne to znamená že May může odložit.. A pak třeba znovu až do dalších voleb :).

M. Mařák 13.3.2019 20:24

Re: 312:308

Odmítli tvrdý brexit.

S. Lazárek 13.3.2019 20:25

Re: 312:308

Díkec. Hmm, tak to bude ještě zajímavý.

J. Franke 13.3.2019 19:59

Koukám na BBC

V tom englickým parlamentu je to jako na fotbale! Naši čučkaři se mají ještě moc co učit.

M. Mikulec 13.3.2019 20:17

Re: Koukám na BBC

Jeremyyyy Corbyyyyn! :-)))

M. Mařák 13.3.2019 19:37

Nevíte v kolik Britové hlasují?

Mají patrně nějakou přestávku, nebo co...

A. Trick 13.3.2019 19:41

Re: Nevíte v kolik Britové hlasují?

20.00 SEČ (žádný zomrcajt)

M. Mařák 13.3.2019 19:42

Re: Nevíte v kolik Britové hlasují?

Dík.

L. Kolman 13.3.2019 19:36

Já bych jim to snad i přál,

ten výstup z EU. Janyškovi a spol. Já mám našetříno, já už bych to do smrti vydržel i bez EU. Za tu srandu by mi to snad i stálo. Páč jsem si o tom něco přečetl od odborníků, když tady s tím czexitem někteří začali vyšilovat, tak o tom mám jakés povědomí, jak by se to na nás podepsalo. Ta současná anglická šaráda proti tomu vesnické ochotnické představení. Naše vystoupení z EU by se dalo přirovnat k dobrovolné amputaci ruky. Česká ekonomika by se podle některých odborníků dostala na úroveň Běloruska. Když se například o těchto našich signálech dověděli Japonci, hned jim měl viceprezident Svazu průmyslu a dopravy Špicar co vysvětlovat, aby je uklidnil. Když tady byl před měsícem zeť z Holandska, mimo jiné jsem se od něho dověděl, že z Británie do Holandska už přesídlilo přes 300 firem.

I. Semrád 13.3.2019 19:46

Re: Já bych jim to snad i přál,

To máte pravdu, že vystoupení z EU by se dalo přirovnat k dobrovolné amputaci ruky.

Ale pan Janyška upozorňuje níže, že něco takového je vlastně velká příležitost. Například kdyby si on, či jakýkoliv jiný pravoruký nechal dobrovolně amputovat pravou ruku, vznikla by pro něj naprosto jedinečná příležitost naučit se utírat ř*ť rukou levou.

Fantastické, no neberte to!

M. Němec 13.3.2019 19:57

Re: Já bych jim to snad i přál,

Přesně.

Janyška jako správnej pošuk by byl nadšenej, že mu zbyla ještě jedna pazoura .

Já jsem zvědavej na Great Britain, jak se s tim popasujou. A to je nějaká ekonomika , proti nám.

J. Svoboda 13.3.2019 19:58

Re: Já bych jim to snad i přál,

Je to tak, vysvětlil jste to pěkně a "spontánně"! Ale obávám se, že to je jako hrách na stěnu... :-DDD

P. Spáčil 13.3.2019 20:08

Re: Já bych jim to snad i přál,

No, byla by to prdel, země mimo Schengen uprostřed EÚ. (:-))

P. Jirkovský 13.3.2019 19:29

Pro paní Varadinkovou

Je neskutečný, co jste pro obhajobu ruskýho ovlivňování života u nás a bagatelizaci všeho špatnýho, co tady vyvádějí, udělat. Ts vámi proklínaná BIS ve svý zprávě za rok 2017 v poznámce pod čarou na straně 7 napsala tuhle jedinou větu: "Moderní dějiny prezentované ve školách jsou de facto sovětskou verzí moderních dějin a proruským panslovanstvím je do jisté míry zasažena i výuka českého jazyka, resp. literatury (národní obrození)." Slušnej člověk by se alespoň pokusil napsat, v čem si myslí, že to není pravda. Vy neváháte řvát jako přejetá proti lidem, o jejichž práci nevíte vůbec nic, obviňovat je ze lži bez jedinýho důkazu a volat málem po lynči. Neuvěřitelný.

A. Trick 13.3.2019 19:44

Re: Pro paní Varadinkovou

Ještě existuje Sudetoněmecko-Havlovsko-Schwarzenbergská interpretace dějin.

M. Němec 13.3.2019 20:04

Re: Pro paní Varadinkovou

To je vo hovně, Trick.

Za tohle dává Soukup svejm trollům jen 5 halířů. To ale dobře víte a musíte přidat plyn a intenzitu.

P. Jirkovský 13.3.2019 20:28

Re: Pro paní Varadinkovou

Určitě je hodně interpretací dějin, ale nejmíň stojím o dvě - náckovskou, resp. neonáckovskou a sovětskou, resp. ruskou.

I. Kellner 13.3.2019 19:44

Re: Pro paní Varadinkovou

Slušný člověk.. to zní dobře. To je kdo? Drahoš, vy, a kdo ještě?

L. Kolman 13.3.2019 19:45

Re: Pro paní Varadinkovou

Tož já jsem si přečetl minulý týden v novinách rozhovor s nějakým našim významným historikem na toto téma. Mluvil i o tom, jak se k tomuto konalo nějaké sympozium našich předních historiků. V kostce řečeno, tento historik konstatoval, že BISka se nemá sr*t do něčeho, co jí nepřísluší a o čem nemá páru. Že co vypustila do světa, je snůška nepravdivých a ničím nepodložených blábolů, čímž se také totálně znemožnila.

V. Hájková 13.3.2019 19:47

Re: Pro paní Varadinkovou

A Vás to od takové primitivní nány snad překvapuje?

R. Brzák 13.3.2019 19:48

Re: Pro paní Varadinkovou

Díky za tu rešerši. Nemyslím si ovšem, že ta poznámka pod čarou je založena na realistickém hodnocení výuky moderních dějin v našich školách. To, že jsou mezi našimi historickými literáty i dobově panslovanstvím stižení jedinci, je jen součást naší historie. Od tajné služby neočekávám, že bude oproti tomu stižena panikářským pohledem - ne snad, že by Rusko nebylo rizikem...ale že by v našem školství mělo nějakého spojence, to už je paranoia.

M. Varadinková 13.3.2019 19:57

Re: Pro paní Varadinkovou

Radši si pořádně přečtěte, co jsem napsala a na co jsem ve skutečnosti reagovala, protože tu na mně bezdůvodně řvete jako přejetý.

Ta lež přece spočívá v tom, že je údajně někdo obviňoval, že přepisují dějiny. Byli ale obviňováni z toho, že lhali o té výuce ve školách (viz následné reakce mnoha lidí včetně mnoha učitelů na tu jejich zprávu) a taky že jim vůbec nepřísluší montovat se do výuky ve školách. Napsala jsme to dost jasně už předtím a když neumíte ani číst, tak raději nereagujte, zuřivče jeden hysterický! Nebo si to přečtěte vícekrát, když to napoprvé nepoberete.

M. Varadinková 13.3.2019 20:05

Re: Pro paní Varadinkovou

A krom toho já žádné ovlivňování života u nás neobhajuji, ani ruské, ani americké, ani německé, ani francouzské, ani čínské, ani sorošovské, ani žádné jiné. Prostě vůbec žádné, Vy prolhaný cvoku!

P. Jirkovský 13.3.2019 20:12

Re: Pro paní Varadinkovou

Račte se uklidnit, milostpaní, mně se vůbec nezved tlak. Přečtěte si po sobě to svoje vytí, třeba vám leccos dojde. I když ve vašem případě ....

J. Schořík 13.3.2019 20:14

Re: Pro paní Varadinkovou

Nedojde. SPD a spiknuti pravdolasky..

I. Kellner 13.3.2019 19:18

Jsem si myslel, že na Británii a její politice

není nic zajímavého ale to byl omyl - ten parlamentní křikloun je špicovej!

L. Kolman 13.3.2019 19:12

Až vystoupíme z EU,

tak potom bude co? Jistě to máte někteří dobře promyšlené, já bych také rád věděl, o kolik si polepšíme. Jestli se důchody zvednou o 1500, nebo rovnou o 2000 kaček, kam budeme vyvážet, odkud dovážet, s kým navážeme rovnocenné obchodní a politické vztahy a tak. I já bych měl jeden dobrý návrh, když jsme teď přes Babiše kámoši s Američany. Vyženeme Němce ze Škodovky a začneme vyrábět americké bouráky a Boeingy.

M. Kolář 13.3.2019 19:14

Re: Až vystoupíme z EU,

Stala se kosmická událost. Já asi souhlasím s p. Kolmanem .. Něco si přej ..

M. Kolář 13.3.2019 19:18

Re: Až vystoupíme z EU,

Pokud to myslí ironicky. Což snad jo ..