14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Diskuse k článku

Boje na každém kroku

Na polích kolem naší Zvole už kombajny sklízejí obilí. Noviny si toho nevšímají, proč taky, je to normální součást pracovního procesu. Za minulého režimu se tomu říkalo boj o zrno a televize vysílala hrdinský seriálový epos o plechové kavalerii. Doba se změnila, duch přetrvává či spíš se oživuje. Všimněte si, jak se dnes s kde čím bojuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fialová 1.8.2017 10:14

Re: Co se týče bitev a bojů na každém kroku....

Mě také. Ale docela by mě zajímalo, jestli bojovníci proti očkování někdy viděli na vlastní oči třeba pohybovat se člověka zkrouceného obrnou.

J. Vobr 1.8.2017 10:18

Re: Co se týče bitev a bojů na každém kroku....

Pak však řvou,že chtějí elektrický vozík,výtah pro imobilní,státem placeného asistenta,vodícího psa etc.,etc.

P. Vandas 1.8.2017 10:20

Re: Co se týče bitev a bojů na každém kroku....

Vy máte také Oldu na předpis? :-):-):-)

J. Vobr 1.8.2017 10:51

Re: Co se týče bitev a bojů na každém kroku....

Ale "regulák" jsem musel zaplatit !!!

:-)))

I. Břízová 1.8.2017 10:19

Re: Co se týče bitev a bojů na každém kroku....

Ještě si pamatuji strach rodičů z dětské obrny a také jak se rozmohl černý kašel.

P. Vandas 1.8.2017 10:27

Re: Co se týče bitev a bojů na každém kroku....

Měl jsem spolužáka, který byl obrnou postižen. Opravdu jsme se toho v dětství báli.:-):-):-)

J. Anděl 1.8.2017 10:27

Re: Co se týče bitev a bojů na každém kroku....

Bojovníci proti očkování věří tomu, že pravděpodobnost negativních důsledků očkování je vyšší, než pravděpodobnost onemocnění obrnou. Nehodlám tu vůbec hájit jejich boj, jakkoliv s některými jejich argumenty souhlasím, je v tom příliš mnoho ideologie a slepé víry.

Nevýhoda vyhlášení jakéhokoliv boje (ať už s batolaty, nebo s očkováním) je, že v boji nutně ztratíte schopnost rozlišovat jemněji, než na vlastní a nepřátele. Díky čemuž můžete udělat i kdejakou pitomost z ideologických důvodů, navzdory vlastním instinktům (abych se vyhnul zneužívanému "zdravému rozumu"). To je stejný jako s islámem, komunismem, atd.

Naproti tomu boj s jakoukoliv ideologií tuto posiluje. Každá ideologie, není-li tedy napadrť rozdrcena, bojem spíš sílí. Kde to jde, je lepší volit lhostejnost. Tak se na to dívám. Ale chápu, že když někdo vidí díte s obrnou a napadne ho, že se tomu dalo zabránit očkování, může se mu kudla v kapse obracet. Pokud ale rodiče nežalují stát, že je dostatečně nevaroval, a nesou svůj kříž, pak jakkoliv je to smutné, já se nad tím pozastavovat nechci.

J. Anděl 1.8.2017 10:29

Re: Co se týče bitev a bojů na každém kroku....

Kudla se v kapse vlastně otvírá, obrací se mrtvý v hrobě :-)

P. Vandas 1.8.2017 10:30

Re: Co se týče bitev a bojů na každém kroku....

No jo. Ve stepi, tváří v tvář šelmě, člověk velmi zjednoduší svůj jindy složitý a košatý rozhodovací proces. :-):-):-)

J. Anděl 1.8.2017 10:34

Re: Co se týče bitev a bojů na každém kroku....

Velice obecně se domnívám, že člověk v srdci obvykle cítí, co je pro něj dobré. Ale dokáže to snadno přehlušit. Alkoholem či drogami, adrenalinem - nebo právě ideály. Někdo může cítit, že porod doma (či neočkování) bude v pohodě, někdo má třeba strach, ale rozhodne se ho potlačit a vzepřít se mu, protože Svatý boj.

Stát (ostatní lidé) samozřejmě neumí tyhle vnitřní rozdíly rozlišit. Silně se domnívám, že problémy se dějí podstatně častěji těm ze druhé skupiny.

Ke státu jediná výhrada - jeho zástupci se musí zdržet pomstychtivosti (kráva blbá, zaslouží si to, dáme jí to sežrat)

J. Vobr 1.8.2017 10:55

VAKCINOLOG ANDĚL SE ROZPOVÍDAL !!!

:-)))

J. Anděl 1.8.2017 11:06

Re: VAKCINOLOG ANDĚL SE ROZPOVÍDAL !!!

Jakej vakcinolog, já sem děd vševěd :-)

M. Malovec 1.8.2017 9:49

Nenapsal jste, Astone

o důsledcích nečinnosti policie v nedůvěře státu, že ochrání jeho majetek, kdo zaplatí škody a úklid, jak je možný nerovný přístup státu k občanům. Chápu, že se jednotliví esenbáci bojí tvrdě zasáhnout, protože dobroserové čekají s fotoaparáty. Já však být policajtem navlečeným do černého mundůru ve 30 stupních, asi bych se nerozpakoval zasahovat tvrdě.

J. Anděl 1.8.2017 10:18

Re: Nenapsal jste, Astone

Včera jsem se tu ptal, jaký byl osud konkrétních stížností obyvatel. Nevíte náhodou? Díky.

Co se týče obecného postoje policie (snb už nemáme :-)))), tam existují jen dvě špatná řešení. Ano, z toho řešení, které zvolili, plyne oslabení důvěry v ochranu policií. A to před jinými hrozbami, než technaři (ultralevicoví demonstranti, teroristé s psychickými problémy). A veřejnost zdá se býti nakloněna těm tvrdším postupům.

Protože jsem nebyl účastníkem, ani poškozeným (majitelem zničených pozemků), nemohu si dovolit to soudit tak ani onak. Z mého pohledu jsou oba přístupy validní, policie musí zvážit a zvolit takový postup, který zabrání většímu násilí a poškození majetku, z nepovolené akce 6tis lidí takové problémy vyplývají, ať zvolíte to či ono řešení.

Možná by to šlo řešit i dodatečně, či se poučit pro příště. Taková věc nevznikne úplně spontánně, že náhodou jedou nějací lidé s výbavou kolem louky a řeknou si - pojďme si tu zahrát - a jiní lidé, co náhodou jedou kolem, se tam staví na pivko, extázi a taneček.

R. Tesařík 1.8.2017 10:39

Re: Nenapsal jste, Astone

ano, ten poslední odstavec...takže to i s nelegálností nebude tak jednoduchý.

J. Anděl 1.8.2017 11:46

Re: Nenapsal jste, Astone

Je fakt, že "nelegálnost" jsem prostě převzal tady z diskuze, aniž bych jí zkoumal.

P. Portwyn 1.8.2017 12:49

Re: Nenapsal jste, Astone

No, nelegální to je, pokud nemají souhlas majitelů pozemků. obecního úřadu atd. To je jednoduché až dost. Zda mají či nemají, by měly vyšetřit příslušné orgány.

Mobilní aparatury a domlouvání se přes FB jsou dneska technicky jednoduchá záležitost.

J. Chaloupka 1.8.2017 9:47

Víte kolik těch rakouských nanynek se doma pochlu-

bí, že se u nás může nelegálně dělat např. technoparty? Vzpomínám na první návštěvu tzv. západu a na cedulky privat, privat, na každém kroku. Nebyly pouze na dálničním odpočívadle. Na ten pozemek jen šlápnout a majitel volal skutečnou policii. Ne tu rádobypolicii, která nechá najet tisíce lidí na louku a pak "nemůže" zasáhnout. To tam přijeli najednou?

R. Tesařík 1.8.2017 9:49

Re: Víte kolik těch rakouských nanynek se doma pochlu-

No, ono to vypadá, že po všech mediálních žvástech tam nebyli až tak ilegálně...

P. Vandas 1.8.2017 10:06

Re: Víte kolik těch rakouských nanynek se doma pochlu-

Já to tušil. :-):-):-)

J. Vobr 1.8.2017 10:09

Re: Víte kolik těch rakouských nanynek se doma pochlu-

Já to předpokládal na základě tušení !!!

:-)))

J. Vobr 1.8.2017 10:11

KDO NETUŠÍ,NIC NEVÍ !!!

:-)))

R. Tesařík 1.8.2017 10:26

Re: Víte kolik těch rakouských nanynek se doma pochlu-

Zemědělci sice říkali, že to nikomu nedovolili, jenomže zapomněli dodat, že louky pronajali soukromé firmě.

M. Prokop 1.8.2017 10:08

Re: Víte kolik těch rakouských nanynek se doma pochlu-

Otázka je, zda vůbec lze tam být legálně (hygiena, etc.).

Ovšem, POKUD by tam byli legálně, tak jsou policejní manévry "naprázdno" ještě větší blbost.

P. Vandas 1.8.2017 10:26

Re: Víte kolik těch rakouských nanynek se doma pochlu-

Ale o tom pořád píši! Samozřejmě, že nelegálně, neb stát už udělal tolik předpisů, nařízení a institucí, které se k tomu vyjadřují a povolují(totiž nepovolují) , že je splnit nelze, ani při dobré vůli pořadatelů. Navíc tyto úřady obsáhly celý stát chapadly svých dohledů natolik, že není na mapě Česka místo, kde by to bylo možné uspořádat. Krátce stát si osobuje právo mluvit za vlastníka pozemků, bez ohledu na jeho názor. Vlastník je podle nich ten úplně poslední pitomec, který nemá co do toho mluvit. Tož,tak!: :-):-):-)

P. Smatlak 1.8.2017 10:41

Re: Víte kolik těch rakouských nanynek se doma pochlu-

ANO TO CO SE U NÁS DĚJE S TĚMI VYPATLANCI NA TĚCH PÁRTY NEBO JAK SE TO ZOVE AJE TRAGÉDIE NEJEN STÁTU ALE i potvrzení o tom,že nejsme právní stát a to se ještě nezmiňuji o duševní a morální imootenci u myšlení většiny občanů a hlavně politiků,soudců a i policie,která to má ale složití,protože jí do všeho ty o kterých se zmiňuji kafrají a s nimi i většina těch pomatených rádoby humanistů a ochráncvů lidských práv .

M. Šejna 1.8.2017 9:47

tančící děti a dobroserové

tak dnes se Astonovi (panu Neffovi) povedl dokonalý zásah na solar. Přesně tentokrát pojmenoval obhájce "tančících dětí" na Czechtechu jako dobrosery. Těmi dobrosery totiž byli tehdy vrcholní představitelé ODS.

ODS - Občasné dobroserové seskupení.

:-D

J. Kopp 1.8.2017 9:37

Rok dva třináct

Všiml jsem si, že tento způsob vyjádření letopočtu užívají někteří jedinci v rozhlasovém či televizním vysílání. Myslel jsem si, že tím zdůrazňují svoji vytíženost. Ušetří prostě čas za slovo "tisíce".

V psaném textu to vidím poprvé. Zde je výraz naopak delší než prosté "2013". Nic se neušetří. Doufám, že se tento způsob vyjadřování nerozšíří. Ale opak bude asi pravdou.

P. Vandas 1.8.2017 9:35

Když už mám číst kritiku Nohavicovy písničky...

... tak je dobré si kritizované nejdříve poslechnout. Že.

https://www.youtube.com/watch?v=Z4NGANS4aLQ

V. Klepetko 1.8.2017 9:25

Dobré ránko, Aston asi o tom ozonu něco ví,

Ozonová díra nikam nezmizela:

https://ozonewatch.gsfc.nasa.gov/

a řeči o jejím výrazném ústupu jsou jen zbožným přáním. Podívejte se na ta data! A existuje velmi silný názor o jejím neantropogenním původu: Motrealský protokol byl možná jen komerčně motivovanou manipulací. Ostatně, nedávno se podepisoval jakýsi dodatek k tomuto protokolu, protože se ukázalo, že nově patentované náhrady freonů jsou extrémně "skleníkové":-)))))

Opět bude celosvětová kampaň - (boj) - spojená s nutností výměny všech ledniček :-)))))