30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Bohatý týden

Byl to týden pro smíšky. Z tance kolem roušek se udělala estráda – teď mě napadá, že jako Aram Chačaturjan složil Šavlový tanec, Adam Vojtěch by mohl složit Rouškový tanec. Musel by mít dvakrát rychlejší rytmus než ten šavlový. A ten tanec kolem přidání důchodcům?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Kolman 24.8.2020 14:40

Vám můžu napsat závěrečnou lékařskou zprávu o Navaleném, ani jsem nemusel studovat medicínu a vidět ho z blízka. Stačí z fotky. Jed v jeho těle se sice nepotvrdil, ale vyloučit to rozhodně nelze. S pravděpodobností hraničící s jistotou, ho v těle měl.

R. Nováček 24.8.2020 14:45

Ano,

podezřelý je hlavně ten plastový kelímek ze kterého ethanol ty jedy vylouhoval.

R. Tesařík 24.8.2020 14:49

Vy můžete napsat zprávu o čemkoli.

L. Kolman 24.8.2020 14:58

Tož až tak zas ne, to jste mě přechválil. Formulujme to tak, že skoro o čemkoli.

P. Boublíková 24.8.2020 14:58

Ach ten váš humor :-)

Hodně bych se divila, kdyby při sebemenším podezření na otravu pustili Rusové JAR (jediný abstinent ruský) do Německa.

L. Kolman 24.8.2020 15:01

Mně to nepovídejte, já si myslím od začátku totéž. No ale vidíte, přesto ho tam najdou. Sice ne moc, ale bude tam. A protože byl zrovna hladový, mělo to tak devastující účinek.

V. Novák 24.8.2020 15:41

A když nenajdou - tím hůř!

Protože pak to byl nějaký neznámý a nezjistitelný jed, tedy jed rafinovaný - a kdo je v Rusku rafinovaný? Aha?!?

I. Kellner 24.8.2020 15:06

Nádherná formulace na webu ct24: "Německá vláda nadále nevylučuje, že za vážným stavem ruského opozičního předáka Navalného byla otrava, je nutné ale vyčkat na zjištění lékařů."

Naděje tedy stále trvá.

P. Boublíková 24.8.2020 15:14

To píšou i na Novinkách, na které asi pan Láníček reagoval.

Pak je tam ještě uvedeno, že Navalnému se udělalo špatně. Docela pozitivní posun od toho krůčku, který ho den a půl dělil od propasti smrti ;-D

Co naděláme, lidi baví hysterčit. Kubera, ricinový agent, JAR - to jen co jsem si vzpomněla za letošek. A doufám, že nekončíme! ;-D

I. Kellner 24.8.2020 15:17

No jo, Skripal, Novotný, Kolář a Navalnyj to jentaktak přežili, a nakonec to odnesl jen chudák Kubera!

K. Zelený 24.8.2020 14:30

Pro Jardu Matušku:

Copak fotka, soudím, že tě rozpálily ty popisky k nim, třeba to, jak „Bernard Henri Lévy diskutuje s Porošenkem o ostřelování doněckých dětí a trochu dohlíží na vraždy dětí.“ Ciwe to je tak primitivní!!

Ta první, ke které se píše: „Bernard Henri Lévy s mudžáhedíny v Afghánistánu.“: Na pár kliků zjistíš, že na obrázku je s Lévym Ahmad Shah Masúd, legendární bojovník proti sovětům i tálibům, zavražděný Al-Kaidou. Stejné je to s ostatními fotkami - prostě BHL podporuje lidi bojující za svobodu a proti diktátorům. Znovu musím opakovat - důvěřuj ale prověřuj a dvakrát měř, jednou řež a neobdivuj nácky: Zde jeden příhodný citát: „Máme-li dát lidu naději, musí tu být nepřítel. Někdo řekl, že vlastenectví je poslední útočiště chátry: kdo nemá mravní zásady, obvykle se zahalí do praporu, a pancharti se vždycky dovolávají čistoty své rasy. Národní totožnost je poslední zbraň vyděděnců. A smysl pro ni se zakládá na nenávisti, na nenávisti k těm, kdo totožní nejsou. Musíme pěstovat nenávist jako občanskou vášeň. Nepřítel je přítel národů. Vždycky musíme někoho nenávidět, abychom se cítili vykoupeni ze své bídy.“

J. Václavíková 24.8.2020 14:33

R^

J. Drobný 24.8.2020 15:03

"Musíme pěstovat nenávist jako občanskou vášeň."

To vám jde znamenitě Václavíková, ani jste tam ten palec nahoru nemusela dávat.:-/

K. Zelený 24.8.2020 15:10

Drobku, musíte to přečíst celé a pak ještě pochopit kontext a smysl. My, vydědění náckové musíme pěstovat ... Jestli jste ani teď nepochopil, vraťte sobotáles!

P. Novák 24.8.2020 15:45

Tak co, Drobný? Bylo to přehlédnutí, hloupost nebo sviňárna, že jste si vytrh tuhle část věty z citátu? Já tipuju, že b je správně. Jenom prostá natvrdlost.

J. Matuška 24.8.2020 15:24

Jano, jestli se někdy stane, že pod můj příspěvek pošleš palec nahoru, budu se muset nad sebou zamyslet, v čem jsem udělal chybu. AHOJ!

L. Kolman 24.8.2020 14:49

Kurňa, nepřítel dnes být musí, bez toho by dnešní svět nefungoval. Když náhodou momentálně není, tak si ho musím vymyslet. Copak vám není známo, který průmysl je dnes nejvýnosnější a který mnohde drží nad vodou celou ekonomiku? Třeba v USA? Ať vás ani nenapadne dosáhnout světového míru, o tom se může jenom mluvit! Víte kolik byste musel v pekárně napéct chleba a rohlíků, abyste utržil tolik, co za jednoho peršinga?

K. Zelený 24.8.2020 14:56

Mimo mimoni.

L. Kolman 24.8.2020 15:05

Já jak čtu o nějakém nepříteli, jsem hned úplně mimo. Já za to nemůžu, že to na mě má takový účinek. Vy jste na tom přece jen o něco líp, vy vidíte nepřítele jen někde a v někom.

K. Zelený 24.8.2020 15:07

Vy jste mimo permanentně, ne jen když čtete o nepříteli. Ovšem v tom, že jsem na tom v tomto ohledu líp, to jste našel zrno!

R. Nováček 24.8.2020 14:50

Ano,

Bernard Henri Lévy říká v rozhovoru, že byl v prosinci 1989 také v Praze. Původně na tu dobu plánovali Chartisté demostraci ke dni lidských práv.

I. Kellner 24.8.2020 14:50

Podstatné je, že Levi je toxickej, a Tichnovskou ta schůzka poslala zas o něco víc do suterénu. Koneckonců samozvaných leaderů opozice je i bez ní habakuk, vracet z litevského bunkru už se ani nemusí.

Nebo že by i zahraniční korespondenti liberálních médií byli padlí na hlavu? Co?

https://twitter.com/maxseddon/status/1296446293892628481

K. Zelený 24.8.2020 14:59

Lévy. Pro vás je jistě toxickej ale stěrače se nehlásí, to nevíte?

I. Kellner 24.8.2020 15:00

A proč i pro liberály? Hm?

K. Zelený 24.8.2020 15:05

Liberální Financial Times? Pingle, ruský reálie vám jdou ale jinak je to bída!

I. Kellner 24.8.2020 15:12

Financial Times nejsou ruský, že ne, tupoune.

P. Novák 24.8.2020 15:23

A on to tam píše? Ani takové kratičké sdělení nejste schopen pobrat?

J. Matuška 24.8.2020 15:14

Ad 13:41 Pro K. Zeleného

Souhlasím: Ciwe to je tak primitivní!!

Znovu musím opakovat - důvěřuj ale prověřuj a dvakrát měř, jednou řež a neobdivuj nácky: Zde jeden příhodný citát: „Máme-li dát lidu naději, musí tu být nepřítel. Někdo řekl, že vlastenectví je poslední útočiště chátry: kdo nemá mravní zásady, obvykle se zahalí do praporu, a pancharti se vždycky dovolávají čistoty své rasy. Národní totožnost je poslední zbraň vyděděnců. A smysl pro ni se zakládá na nenávisti, na nenávisti k těm, kdo totožní nejsou. Musíme pěstovat nenávist jako občanskou vášeň. Nepřítel je přítel národů. Vždycky musíme někoho nenávidět, abychom se cítili vykoupeni ze své bídy.“ https://www.reflex.cz/clanek/komentare/47083/helena-vondrackova-roduverna-vlastenka.html Mám prosbu, pokud cituješ, prosím uváděj odkaz... Ztrácím zbytečně čas.

"...PROSTĚ BHL PODPORUJE LIDI BOJUJÍCÍ ZA SVOBODU A PROTI DIKTÁTORŮM." Budu odporovat jenom co se týká podpory BHL demonstrantů na Majdanu. A jenom proto, že něco o tom vím. Dal jsem dohromady "svodku", STRUČNÁ NEOBJEKTIVNÍ CHRONOLOGIE UDÁLOSTÍ NA UKRAJINĚ. Z toho materiálu vyplývá, řada věcí. Ale o tom jsem už mnohokrát psal na netu. BHL napomohl tomu, co nakonec REVOLUCE DŮSTOJNOSTI způsobila Ukrajincům. Za pozornost stojí si přečíst IVK: K situaci na Ukrajině /24.02. 2014/.

A končím známým: Tečka cé zet... /Už nebudu reagovat na tvé případné další "názory" a oponovat. Budeš mít pravdu, jako vždycky, ŽE./;-)

K. Zelený 24.8.2020 15:37

Chválím jak jsi pěkně našel toho Eca, mrzí mě, že nijak nekomentuješ fakta odporující článku z toho ušmudlaného proruského webu taky že se tak brzo vzdáváš polemiky.

D. Švik 24.8.2020 14:24

SARS-CoV 2

silně mutuje...v náš prospěch. Jeho nakažlivost se sice zvyšuje, ale výrazně se snižuje smrtnost na onemocnění, které způsobuje. Také průběh onemocnění je mnohem mírnější, v mnoha případech zcela bezpříznakové, oproti první vlně.