1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Bizár po česku

Slovo „bizár“ zdomácnělo v českém slovníku. Pochází z francouzštiny,přičemž francouzské bizzare je prostě divný. V češtině ale má přídech exotičnosti, výstřednosti, provokativnosti. Série fotek exministryně financí Schillerové na instagramu naprosto souhlasí s takto cílenou definicí bizáru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Jirkovský 20.4.2022 7:33

Kotas, voni ti doma nedali nažrat, že meleš hubou naprázdno?

P. Kmoníček 20.4.2022 7:40

Kotazi, a co říkáte tomu, co tady vyváděla a vlastně ještě vyvádí Schillerová ?

J. Bárta 20.4.2022 7:01

Je nová doba Astone, je třeba řešit změnu, kterou nám tak slibovali. Alespoň, ž e diskuze níže je toho plná.

Č. Rohlík 20.4.2022 7:05

Ano,

Putin uvrhl Evropu do zásadní ZMĚNY

I. Pávek 20.4.2022 6:49

Připadá mi ta přípiska jako pláč nad rozlitým mlékem. Nu, snad tu nebude jeho nekrolog.

A. Poláková 20.4.2022 6:48

Když uvážíme, že akce " fotka s pávem" je asi je to jediné, co je Stanjura schopen pořešit, tak nás "drahota" i bez přívlastků nemine.

Č. Rohlík 20.4.2022 6:51

NemineR^

F. Navrátil 20.4.2022 6:47

Stanjura financím nerozumí a nehodlá řešit ani fialovou drahotu ani inflaci. Proto se zabývá mediálně vděčnými vedlejšími tématy. Příští ministr financí zase bude mít možnost zkoumat Stanjurovy účty za kadeřníka a barvení přehazovačky.

Č. Rohlík 20.4.2022 6:49

NerozumíR^

O. Vorálek 20.4.2022 6:32

Fiala tvrdil, že Babiš může za 30 tisíc mrtvých. Tak v tom případě už má svých prvních 10 tisíc.

J. Nevrkla 20.4.2022 6:19

Nemyslím si, že Lavrov je lhář.

J. Havelka 20.4.2022 6:50

"Nemyslím".... zcela stačilo...

F. De Winter 20.4.2022 6:55

Ale my víme, že vy nemyslíte Havelko. ;-)

E. Novotny 20.4.2022 7:15

My De Winter? ;-)

J. Nevrkla 20.4.2022 6:56

Můžete citovat nějaké jeho lži, mysliteli?

P. Jirkovský 20.4.2022 7:02

Děláte si srandu, že jo? Celá jeho kariéra, veškerý jeho působení je jedna souvislá lež. Teda snad alespoň datumy má dobře.

Č. Rohlík 20.4.2022 7:02

Není válka, ale denacifikace

"Denacifikace Ukrajiny znamená zrušení všech zákonů, které diskriminují rusky mluvící obyvatelstvo."

V rozhovoru pro televizi RT to uvedl ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov.

J. Nevrkla 20.4.2022 7:13

Tak ono se to opravdu úplně nedá válkou nazvat. Šlo o demilitarizaci, poničení armády, a poničení nacistických struktur, jako je Azov, Ajdar, Pravý sektor a zákonů diskriminujících Rusy, civilní oběti měly být minimální. Je to jistě těžší, než si mysleli, nepočítali s takovým odporem a takovou vojenskou podporou NATO, ale lži bych to nenazval, válku v úmyslu neměli. Teď už, jak mnozí říkají, se to ukázalo být zástupnou válkou západu s Ruskem. Bude tim trpět především celá kontinentální Evropa.

Č. Rohlík 20.4.2022 7:16

Ne,

mluví o denacifikaci ale ZABÍJEJÍ

J. Nevrkla 20.4.2022 7:21

Jako že by denacifikaci měla být vyřešena mluvením? Diplomacie po mnoha letech selhala, ukrajinský režim prohlásil, že Minské dohody nedodržuje a nebude dodržovat, naopak měli ti nacisté za osm let na Donbasu na svědomí 14 tisíc civilistů a před invazí útoky dramatický zvyšoval.

Č. Rohlík 20.4.2022 7:23

Ne,

mrtví v Buči byli nacisté?

J. Nevrkla 20.4.2022 7:33

Mrtví v Buci, co nám byli ukazování, byli především zrádci s kolaboranti s Rusi, k jejichž zabíjení na videu po odchodu Rusů vybídla na nacistická důstojnice Azovu.

Č. Rohlík 20.4.2022 7:39

"Zpravodajská společnost BBC

v pondělí analyzovala několik ruských tvrzení týkajících se zpráv z osvobozené obce Buča u Kyjeva a dospěla k závěru, že vyjádření zpochybňující utrpení civilistů odporují vizuálním důkazům ze zveřejněných nahrávek i svědectvím místních.

Ve městě severozápadně od ukrajinské metropole se po odchodu ruských jednotek našly desítky až stovky mrtvol a zatímco ukrajinští a západní představitelé hovoří o válečných zločinech, Moskva bez důkazů obviňuje Kyjev z provokace."

J. Nevrkla 20.4.2022 7:44

Rusové odešli z Buce třicátého března, po jejich odchodu starosta spokojeně konstatoval, že jsou pryč, žádná zmínka o jakémkoliv masakru. Mrtvoly pohozené po ulicích se objevily až potom a propaganda najela. Údajně pod organizací Britů. Jsem zvědav na vyšetření. Pokud k němu nebudou opět Rusové připuštěni, je to jasné.

Č. Rohlík 20.4.2022 7:56

"Ruská strana tvrdí, že její jednotky opustily Buču ještě 30. března a těla mrtvých se objevila až o čtyři dny později.

Jenže ještě v pátek 1. dubna ruské síly tvrdily, že ve městě působí jednotky námořní pěchoty." BBC

J. Nevrkla 20.4.2022 17:34

31. března starosta Buce spokojeně konstatoval, že Rusové odešli, ani slovo o jakémkoliv masakru. Bohužel už Britům nevěřím ani nos mezi očima, hrajou v celém konfliktu svou nestydatou hru, o Ukrajince jim rozhodně nejde.

J. Nevrkla 20.4.2022 17:27

Že byli nacisty zavíráni a popravováni ranou do tyla kolaboranti, o tom evidentně existují svědectví. Mrtvoly pohozené na ulicích ruskými vojáky a nalezené několik dní po odchodu, to nezní moc věrohodně. Dokonce údajně existují nahrané rozhovory mezi ukrajinskými nacisty a britskou MI6, která propagaci řídí. Doufám, že vše bude vyšetřeno a zveřejněno, pochybuji ovšem, že v našich médiích. Rád bych se mýlil. Spíše očekávám usilovně zametání pod koberec.

M. Varadinková 20.4.2022 7:45

Copak Vy už víte, jak to bylo v Buči? Já ne.

Jisté je jenom to, že se tam dlouho vedly těžké boje, což už samo o sobě znamená mnoho mrtvých. Navíc Zelenskyj rozdal zbraně i civilistům, čímž z nich udělal legitimní cíle, pokud ty zbraně používali. Pokud jde o údajné popravy, tak naopak není jisté nic. Já považuji za pravděpodobnější, že to udělali ukrajinští náckové jako trest za kolaboraci s Rusy. Rusové neměli racionální důvod to dělat. Závěrečné aranžmá mrtvol pohozených cikcak kolem silnice považuji za nedůvěryhodné.

Č. Rohlík 20.4.2022 7:57

"Ruská strana tvrdí, že její jednotky opustily Buču ještě 30. března a těla mrtvých se objevila až o čtyři dny později.

Jenže ještě v pátek 1. dubna ruské síly tvrdily, že ve městě působí jednotky námořní pěchoty." BBC

M. Varadinková 20.4.2022 8:31

BBC je stejně "důvěryhodná" jako Česká televize. Britové dělají pro USA špinavou zpravodajskou práci (kompro na Trumpa na zakázku od Clintonové, nedůvěryhodné vyprávěnky o Skripalovi, Vrběticích...) Já jim prostě nevěřím.