26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Biska nám píše

Jednou za rok se BIS ozve a dá veřejnosti najevo, že bdí. Takto sdělila BIS občanům, že v masivní kampani proti obrannému radaru v Brdech má ruská špionáž své prsty – takže kupříkladu potvrdila to, co jsme se tady v Neviditelném psu z pozorovatelných indicií domnívali. Tentokrát BIS upozorňuje, že ruská špionáž se plete i do regionální politiky a ovlivňuje dění v obcích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Boleslav 23.8.2012 8:59

Re: Spíš nemám obavu z BISky

Tak dobře, když jinak nedáte. Třeba Machiavelli.

P. Hlosta 23.8.2012 8:32

Re: Spíš nemám obavu z BISky

Vás nepřesvědčí žádný pro kapitalismus hovořící argument, či názor. Takže lze jen konstatovat pro vás - ano, pro vás je to bomba! Vyplývá váš omyl totiž z toho, že krádež a podvod jsou podmínkou k získání kapitálu. Ono je to naopak a to ve smyslu, že podvod a krádež podstatně ničí ekonomické prostředí. Že se tomu tak děje, to ještě neznamená, že je to zdravý vývoj kapitalismu. Ale víme jak je to s ideálem. Nikdy nebude dosažen, protože pak by ideálem ani nemohl být. Lze o něj jen usilovat.

Musím vám prozradit ještě jednu věc. Totiž že v socialismu podvody a krádeže také škodí. A přesto se děly. Nezdá se vám nepřirozené tvrzení, že podvody a krádeže mají místo v ekonomice? Máte to všechno nějak posunuté. Ale jak jsem napsal - vás nepřesvědčí.

J. Boleslav 23.8.2012 8:38

Re: Spíš nemám obavu z BISky

Máte pravdu, je to z tohoto pohledu ztracený případ.

P. Hofman 23.8.2012 8:43

Re: Spíš nemám obavu z BISky

Pane spisovateli, mne nemusíte přesvědčovat. Naopak, já se těma vašima ranníma pindama skvostně bavím. Z vás totiž padají samé perly.

V. Kusý 23.8.2012 9:38

Re: Spíš nemám obavu z BISky

Zato z Vás jen to, u čeho se sedí v soukromí malé cimerky.

J. Slanina 23.8.2012 8:43

Re: Spíš nemám obavu z BISky

Že by soudruh licitátor hofman byl jeden z těch o kterých se, sice vágně, ale přesto hovoří ve zprávě BISky?

K. Drobková 23.8.2012 8:18

I.Hoffman

Jenomže podobně, jako má zloděj náskok před policajtem, mají i lichváři vůči spotřebitelům výhodu. Než důvěřivý občan prohlédne finty a triky finančníků, důmyslná past sklapne.Dnes je jasné, že se občan pohybuje v nepřátelském prostředí, po té co se finančníkům podařilo zprivatizovat politiku a koupit si u spřízněných zákonodárců zákony, jež legalizují jejich spekulace a zaručují jim beztrestnost. Pokud se nyní bude novelizovat zákon o spotřebitelských úvěrech javascript:void(0), bude to jenom proto, aby se postihováním nejkřiklavějších a nejskandálnějších případů zlodějny zklidnila atmosféra a systém javascript:void(0) půjčování peněz za úplatu, neboli lichva, aby zůstal zachován. Kromě toho jsme pravděpodobně svědky konkurenčního boje, kde velcí lichváři požírají ty drobné.Pro občana ze zmíněného plyne javascript:void(0), že je třeba mít se na pozoru. Stát, který by z jedné strany neměl občanovi překážet a z druhé strany by pro něj měl zajišťovat servis, se v řadě případů chová přesně naopak: překáží a nepomáhá. Reklamace jsou zcela na místě javascript:void(0). Za své peníze dostáváme vadné zboží javascript:void(0). Navíc je to lidem, které platíme, aby stát spravovali evidentně lhostejné. Až vzniká podezření, zda je celá ta spotřebitelsko-úvěrová zlodějna pouhý šlendrián. Co když jde o perfektně zorganizovaný zločin ?

V. Vašek 23.8.2012 8:20

Re: I.Hoffman

To máte z vlastní hlavy? To ne! To je na vás moc složitá úvaha. Mýlím se?

P. Hofman 23.8.2012 8:22

Re: I.Hoffman

Přečtěte si nadpis a pozdravujte škeble na pláži!

K. Drobková 23.8.2012 8:29

Re: I.Hoffman

 To je na trojnásobného vysokoškoláka moc složité.

J. Boleslav 23.8.2012 8:26

Re: I.Hoffman

Jasně, kam se člověk podívá, všechno je špatně. Nejlíp bylo přece za bolševika.

J. Slanina 23.8.2012 8:36

Re: I.Hoffman

Však tu kádrovácká štěkna po oněch "zlatých" časech roní dennodenně krokodýlí slzy. Vůbec by bylo zajímavé nahlédnout do monitoringu zdejší diskuze, pokud by ho BISka prováděla. Těch zakuklených rusáckých fámulusů se zde nachází neurekom.

J. Boleslav 23.8.2012 8:40

Re: I.Hoffman

Řekl bych, že skoro polovina. Možná jsou za to někteří i placeni Kremlem, jak pořád předhazují Klausovi. Asi o tom hodně vědí, jak to s kremelskými penězotoky funguje.

K. Drobková 23.8.2012 8:41

Re: I.Hoffman

 Bandaska si se slzou v oku vzpomněl na svoji dřívější činnost. Monitoroval spoluobčany a výsledky monitoringu předával soudruhům. Máte smůlu bandasko, dnes na vás zbylo už jenom zametání dvorů u továrníků a čekání na důchod.

J. Slanina 23.8.2012 8:48

Re: I.Hoffman

To byla trefa, viď, kádrovácká štěkno. Nejsnadnější bylo vždycky obvinit z vlastních sviňáren toho, kdo ti šlápl na tu tvou prasečí nožičku.

P. Hofman 23.8.2012 8:53

Re: I.Hoffman

Ano, přesně to tady neustále činíte.

J. Slanina 23.8.2012 8:54

Re: I.Hoffman

No vida, taky jeden, co tu zakvičel.

K. Drobková 23.8.2012 8:56

Re: I.Hoffman

 Teď jste velmi výstižně popsal vaše účinkování zde. Sebekritika je vzácná věc. Ve vašem případě ji oceňuji.

V. Kusý 23.8.2012 9:37

Re: I.Hoffman

V podmínkách našeho "systému" není tato úvaha nepravděpodobná.Dokonce bych řekl že víc, než reálná.Navíc, pokud některá varianta vývoje je ta špatná, nejčastěji se naplní.

V. Kusý 23.8.2012 9:32

Re: Spíš nemám obavu z BISky

Tedy, pane Hlosto, bez špetky ironie, nebýt to dlouhé, tesal bych Vaše slova do kamene.Tak výstižnou definici (a pravdivou) skutečného kapitalismu, nemohou zdejší levičáci skousnout. Jejich představy je činí alergickými, museli by totiž v takovém světě pracovat jinak, než si zvykli v "reálném socialismu". A tady je zakopaný pes. Ono totiž to, co se u nás za kapitalismus vydává je jen, budu parafrázovat pana presidenta, "nesocialismus" a ještě k tomu s vlčí tváří.Píšu vlčí, poněvadž nevím, které zvíře je synonymem pro nepoctivost,zlodějnu, křiváctví atd. Tak snad mi to vlci odpustí.A Vám děkuji.

E. Heusinger 23.8.2012 7:48

Ze světa železnice

Deutsche Bahn požádaly ČD o prodloužení spolupráce při vozbě vlaků Praha - Berlin - Hamburg o jeden rok protože Žlutý Spasitetel není schopen dostát svým slibům.  Tvrdím stále, že Jančura je tlučhuba.

Bude zajímavé sledovat jak to dopadne, protože ČD už vyjednávají o vozbě vlaků z Prahy do Berlína s jiným německým dopravcem.

V. Vašek 23.8.2012 8:18

Re: Ze světa železnice

Pozadí toho moc neznám, ale souhlasím, že Jančura je tlučhuba. Nemám ho moc rád.

J. Boleslav 23.8.2012 8:27

Re: Ze světa železnice

Jančuru jako osobu včetně jeho politických názorů taky rád nemám. Jako podnikatele ho ale docela uznávám za to, co dosud proti státnímu monopolu v oblasti osobní dopravy dokázal.

E. Heusinger 23.8.2012 8:57

A dokázal co?

Jezdí pouze na nejvytíženější trati a prodělává. Jezdí jednu trať na Slovensku kde pobírá větší dotace než ŽSSK.

J. Boleslav 23.8.2012 8:20

Re: Ze světa železnice

Nebýt tlučhuby Jančury, asi by se ani kvalita cestování ve vlacích ČD v poslední době přece jen tak viditelně nezlepšila.

V. Vašek 23.8.2012 8:20

Re: Ze světa železnice

To je také pravda. Má své plusy a minusy.

E. Heusinger 23.8.2012 8:26

Vy jste rovněž tlučhuba

Kvalita cestování se zlepšila díky tolik proklínaným desetiletým smlouvám.

J. Boleslav 23.8.2012 8:29

Re: Vy jste rovněž tlučhuba

Že by? Jak k tomu došlo, můžete to upřesnit? Kvalita cestování s ČD se začala zlepšovat v okamžiku, kdy začala fungovat konkurence.

E. Heusinger 23.8.2012 8:53

Kvalita cestování

se začala zlepšovat po podepsání desetiletých smluv. Teprve tehdy si dopravce může dovolit investovat.

V. Výmola 23.8.2012 8:35

Re: Vy jste rovněž tlučhuba

V tom případě je podivné, že ta kvalita se zlepšila jenom na trati Ostrava-Praha, jinde je to pořád o tom samém. To je náhodička, co?