17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Biopaliva navzdory rozumu

Vláda odmítne novelu zákona, která by měla zrušit povinné přimíchávání biopaliv do benzínu a motorové nafty. Novelu navrhují Piráti a podporuje ji čtyřicet opozičních poslanců. Vláda je proti. Jistě v tom hraje zájem Agrofertu spravovaného nezávislým týmem vedeným paní Babišovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 9.4.2019 14:41

Re: Už se mi zase chce zvracet

Tak pravda, v dobách první světové, možná ještě nějakou chvíli po ní, by ten kanál byl využíván.

Dnes je to nesmysl, technicky i ekonomicky. Technicky chybí voda, ekonomicky uživatelé.

J. Matuška 9.4.2019 15:18

Re: Už se mi zase chce zvracet

Prokope, vaše rezolutnost v úsudcích je zrádná. Ještě stále pochybujete o tom, že 21. století bude stoletím asijským? Já se už toho nedožiji, ale vy ano... Vzpomenete si na má slova? /Taky jsem se poučil, původně jsem psával o století čínským... A co politika neocons, také hybridní výmysl?/

M. Prokop 9.4.2019 15:37

Re: Už se mi zase chce zvracet

Ještě pořád.

V. Novák 9.4.2019 16:02

Re: Už se mi zase chce zvracet

Postavit trať z Olomouce do Prahy byl nesmysl, technicky i ekonomicky. Technicky chyběly koleje, ekonomicky uživatelé.

J. Matuška 9.4.2019 13:33

KOMENTÁŘ PETRA ŽANTOVSKÉHO: Neteletník aneb Časy se mění

Kdyby na naši zemi dnes spadl Marťan, uměl česky a zajímal se o dění v našem Parlamentu, nestačil by se divit. Už řadu dnů a týdnů je jedním z kruciálních témat, jež zaměstnávají naše zákonodárce, návrh zákona na homosexuální manželství, z něhož implicitně a automaticky plyne i nárok na adopce dětí stejnopohlavními páry.

... "Co mě na celé debatě kolem toho tématu nejvíc zaujalo, byla naprosto absurdní ideologie páně Kalouskovy strany a prezidenta republiky, že rodina má mít výhody, protože plodí děti, na rozdíl od homosexuálních párů. To je pojetí rodiny jako teletníku, jako místa, kde se připouštějí býci ke kravám, aby byla telata," uvedl Havel (MFD 28.3.2006).

... O pár týdnů později (Katolický týdeník 6.6.2006) Příhoda dodal: „Odkázat dítě od narození na homosexuální prostředí je experiment s neznámými následky, na jaký nikdo nemá právo.“

... Dokážete si představit, že by se dnešní, de facto nárokově prosazovaná zákonná úprava LGBT manželství a adopcí podrobovala takové širokospektrální, relativně svobodné a tedy demokratické diskusi? Ani náhodou. Dnes opět platí „kdo nejde s námi, jde proti nám“. A kdo jsou to ti „my“? Přece ti, kdo si vládnutí představují jako pouliční performanci, třeba v duhových barvách gay-pride a s bohatým lidsko-právním rétorickým repertoárem na retu.

Inu, časy se mění. K horšímu. To už není ani teletník. To je celá zvířecí farma. Komu jsem připomněl Orwella, je na správné adrese. http://jdem.cz/ez2sw5

A. Nový 9.4.2019 12:53

J. Vaníček 917 Datum: 9.4.2019 9:29

Vaníček: Dálnice jsou rozestavěné, neboť nebyla povolení k výstavbě, protože se na to před 10 lety vybodli ODS, TOP 09 a Věci veřejné. Ti zastavili přípravu výstavby dálnic. Za to Ťok nemůže.

-------

Když ovládl ANOfert ministerstvo dopravy, tak první co ministr A.Prachař udělal, že vyhodil asi třetinu úředníků a dosadil tam vlastní lidi. Následně zrušil veškeré výběrové řízení, které vypsala Nečasova vláda. Pak Prachař zjistil, že není tak jednoduché dostat nové povolení na výběrové řízení kvůli EIA, tak chtěl obnovit výběrové řízení, které vypsala Nečasova vláda. Jenže narazil V Bruselu, který mu povolil využít jen tři z nich. Proto byl Prachař nahrazen Ťokem. Ale jejich, ANOfertí, schopnosti, se projevovali i nadále. Trvalo téměř pět let než ministerstvo dopravy vypsalo nové výběrové řízení, které byly jakž takž bez chyb a byly schváleny.

Co se týká mýtného, tak to je kapitola sama pro sebe. Napřed vyrobí problém a pak ho řeší Faltýnek, který si vzal kompetence, jak sám řekl, aby ho řešil.

V. Kotas 9.4.2019 13:04

Re: J. Vaníček 917 Datum: 9.4.2019 9:29

Ti, co volali - nejsme jako oni, se na to vybodli hned v r.1990.

M. Prokop 9.4.2019 13:25

Re: J. Vaníček 917 Datum: 9.4.2019 9:29

To se vám zdálo?

P. Novák 9.4.2019 13:32

Re: J. Vaníček 917 Datum: 9.4.2019 9:29

Jasně. Vy to vidíte z pozice řidiče z povolání. Ten kdo dělá do zdravotnictví, bude říkat to samý, stejně tak zemědělci, prostě dneska to každej ví, jak se to mělo dělat. Ale kdo z těch dnešních generálů po pitvě měl odvahu do toho tenkrát šlapat? V tý zděděný bangladéši...?

P. Novák 9.4.2019 13:38

Re: J. Vaníček 917 Datum: 9.4.2019 9:29

Vzpomínáte si na ministra průmyslu Petra Millera? Toho vytáhli vod bucharu v Kolbence. Co byste udělal, kdyby za váma přišli, " Hele, Kotas, ty umíš řídit auto, poď dělat ministra dopravy..." Dneska by měla ČR dálnice jak víno, jen kdyby k tomu pustili Kotase.

F. Šimek 9.4.2019 14:40

Re: J. Vaníček 917 Datum: 9.4.2019 9:29

ty voe-ministra armády dělala "zpěvačka" z JČ...jakási Parkanová ! Pak nastoupili VV ! Ta jedna píchala s Tlucořem...nepamatuju, žeby jakejsi Petr Novák protestoval, že jen na krajíček ! Nebo se zase mejlím ?

:-)))

P. Novák 9.4.2019 14:57

Re: J. Vaníček 917 Datum: 9.4.2019 9:29

Nevím, kdo s kým píchal, Franto. To víš ty, protože jsi jim to nejspíš pískal. Nevím, proč bych měl protestovat, když píchá "ta jedna" s Tlucořem. Po pravdě, vůbec nevím, co to meleš....

F. Šimek 9.4.2019 15:00

Re: J. Vaníček 917 Datum: 9.4.2019 9:29

jestli ti vadí, že sem místo Tluchoř-napsal Tlucoř...nejni co dodat !

P. Novák 9.4.2019 15:05

Re: J. Vaníček 917 Datum: 9.4.2019 9:29

Je mi úplně u chlupatý p@dele, cos chtěl napsat.

V. Kotas 9.4.2019 14:56

Re: J. Vaníček 917 Datum: 9.4.2019 9:29

Zrovna u toho Millera, je dobré se podívat, proč byl u bucharu a co všechno k tomu stíhal. No a kdyby nepřivedl dělníky z ČKD na Václavák, tak se mohli študenti, Havel s disidentama , tak akorát - po . . . . , celou revolucí. Ale brzo začal překážet.

M. Prokop 9.4.2019 15:38

Re: J. Vaníček 917 Datum: 9.4.2019 9:29

Omyl. Byl to ministr práce a sociálních věcí. A ne moc dlouho, v době revoluční.

K. Janyška 9.4.2019 12:50

Astone, biopaliva u nás nejsou vůbec proti rozumu.

Vždyť je pěstuje Babiš stejně, jako kůrovce. Babišovy firmy těží napadeného dřeva suverénně nejvíce ze všech a teprve teď, když dřevo už nikdo nechce, vláda přijala jakési opatření, aby si lidi mysleli, že Babiš přišel se záchranou zbytků lesa. Po 6 letech, co na mnisterstvu životního prostředí, na MZ by to rád hodil, má svého poskoka Brabce.

A Babiš a jeho poskok Ťok odcházejí z ministerstva dopravy s ostudou, s velkou ostudou.

Kdy vám konečně dojde, že Babiš je mizerný politik a podnikatelský zločinec, okrádající Českou republiku a nechávající za sebou lidské mrtvoly a spoušť a špatnou naději do budoucna... Dzp.

V. Kotas 9.4.2019 13:05

Re: Astone, biopaliva u nás nejsou vůbec proti rozumu.

S kůrovcem musíš nejdřív na Bursíka a spol. .

F. Doušek 9.4.2019 13:58

Re: Astone, biopaliva u nás nejsou vůbec proti rozumu.

A co polomy po větrné smršti? Jedu tu na Liberecku silničkou v lese jen pár dní po kalamitě a tam parta dělňasů s nářadím a náklaďáky s pražskými značkami ale bez firemního označení, a "bere" ty nejlepší kmeny. Jedu za pár dní, nikde nikdo, jen spousta brajglu po nich k založení nových kolonií kůrovce.

V. Kotas 9.4.2019 14:36

Re: Astone, biopaliva u nás nejsou vůbec proti rozumu.

Za Bursíka to vše začalo, nenápadně.

K. Janyška 9.4.2019 18:01

Re: Astone, biopaliva u nás nejsou vůbec proti rozumu.

Ne, za Babiše... Dzp.

V. Povolný 9.4.2019 15:20

Re: Astone, biopaliva u nás nejsou vůbec proti rozumu.

Ťok (možná) odchází, Babiš ne. Nespletl jste se?

A. Trick 9.4.2019 12:43

Mělobyse,

aneb Synečkovi stýská po Národní frontě.

„Vytvoření širokého předvolebního bloku, který by zahrnul pravostředové strany i ČSSD, považuje za správné řešení tento týden končící šéf hnutí Starostové a nezávislí (STAN) Petr Gazdík. „Je přirozené a cítím to i od voličů, že by se demokratické a slušné síly měly domluvit proti populismu a proti extrémismu,“ řekl v rozhovoru pro iDNES.cz Gazdík.“

Když se ruka k ruce vine, tak se dílo podaří.

J. Anděl 9.4.2019 13:04

Re: Mělobyse,

S trochu podobnou rétorikou uspělo kdysi ano. Kdeže ty zástupy slušných lidí z billboardů jsou? Zůstal jen Babiš.

Jsou to paradoxy.

A. Trick 9.4.2019 13:09

Re: Mělobyse,

Mne by velmi zajímalo, zda mezi nepopulistické partaje Syneček zařadí i ODS.

Nebo alkohol za volantem neprohlásí za populismus.

R. Brzák 9.4.2019 13:19

Re: Mělobyse,

Máme nejpřísnější normu na alkohol - spolu s několika dalšími východnějšími zeměmi (západnější země jsou benevolentnější). To, co snižuje rizikovost chování řidičů, nejsou tvrdé zákony - ale dozrávání k odpovědnosti. A dozrávání k odpovědnosti se ovšem neuskutečňuje, jestliže člověk nemá prostor sám se rozhodovat (je pod tvrdou vyžadovanou normou, která má ochraňovat jeho, nebo druhé). Z tohoto hlediska návrh ODS nepovažuji za populistický - ale naopak za lehký záchvěv pravicovosti...

Sám jsem v podstatě abstinent - vypiju tak pět piv za rok, možná litr vína za rok, tvrdý alkohol nepiju dvacet let...

R. Brzák 9.4.2019 13:21

Re: Mělobyse,

Jinak je ODS téměř výhradně středová strana, která při mocenském angažmá automaticky klouže doleva..

M. Krátký 9.4.2019 13:31

Re: Mělobyse,

taky si myslím, že to jsou všichni socani a tak přichází na řadu hodnocení od Karla Kryla - sociální demokracie je předkožkou dělnické třídy. když jde do tuhého, tak se stáhne !!!

M. Prokop 9.4.2019 13:27

Re: Mělobyse,

Kam se člověk podívá, populista:

https://autobible.euro.cz/kolik-promile-alkoholu-povoleno-zahranici-nulova-tolerance-spise-vyjimkou/

A o tom, jak zákon používají policajti a jiná verbež na přestupkovém oboru raději ani nemluvit.

Č. Berka 9.4.2019 12:15

ne odchod od biopaliv, ale strop 7 % pro rostlinné oleje

http://www.etipbioenergy.eu/markets-policies/biofuels-policy-legislation

Biomass fuels consumed in transport, where produced from food and feed crops, shall not exceed a maximum of 7 % of final consumption of energy in the road and rail transport sectors in that Member State