23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Babišova pivní strategie

Podle Švejka padne v Čechách vláda, která zdraží pivo. Přežili jsme mnoho vlád, které zdražily pivo, a žádná nepadla. Zdá se tedy, že jsou české vlády vůči zdražování piva rezistentní. Na pivo raději nesahají a nechce ho čeřit ani současná vláda. Jenom vicepremiér pořádně zatřásl se sudem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 31.1.2016 20:23

Re: Jen malý výcuc

Ne, ten vtipný výraz použil slušňák Balzám na pana Hofmana.

H. Balzám 31.1.2016 20:37

Re: Jen malý výcuc

Ano, dlouhodobě tady říkám, že Hofman je naprostý lidský odpad, ale není to proto, že dneska svítí měsíc, ale proto, co tu píše. Vás se to absolutně netýkalo, přesto jste se opět přivtírla, aby vznikl dojem, že jste součástí jejich partičky a teď tady brečíte, jak se do vás všichni trefují. Opak je pravdou. Konkrétně do vás se málokdy někdo trefuje jenom z plezíru, většinou je to až poté, co nastolíte nějaké vaše zběsilé téma a vy rozhodně se svými ad hominem argumenty a dětským podupáváním nožičkou nezůstáváte nikomu nic dlužná. Mimochodem, k tomu vašemu honu na Netzer - každý, kdo to tu čte alespoň dva měsíce, ví, jaké jsou její vyjadřovací zvyklosti. A to, co za ně dnes schytala, je jenom slabý odvárek toho, co by schytat měla.

J. Václavíková 31.1.2016 20:49

Re: Jen malý výcuc

Snad každá Vaše věta je totálně mimo. Já jsem se tu nevtírla, ale upozornila jsem paní Martinovskou, že výrok, který přičítala paní Kombercové, je ve Vašem vláknu, ne jejím. Co se pana Hofmana týká, mám názor opačný. Za další, já si nestěžuju, že se do mě někdo trefuje, ale že o mně lže. Zběsilost či vhodnost tématu tu zřejmě udáváte Vy. Běda, kdo se nepodřídí a nedrží lajnu. K paní Netzer- je tu uštěkávána mnohem dýl než ty dva měsíce. Takže já to vidím tak, že co rozdala, je slabý odvar toho, co měla vracet.

J. Nový 31.1.2016 21:20

Re: Jen malý výcuc

Autor: H. Balzám Datum: 31.1.2016 20:37 Ano, dlouhodobě tady říkám, že Hofman je naprostý lidský odpad....

Autor: H. Balzám Datum: 31.5.2015 22:01 Jinak ještě naposledy k ISILU a uprchlíkům. Mám na to ještě jeden recept. Protože já ty uprchlíky nevidím jako oběti, ale jako nepřátelské vojáky, kdyby mi teď našli nějakýho raka, nechám se shodit padákem s balíčkem sušenek a padesáti kilama munice poblíž nějakého sběrného místa, kde se naloďují. Asi jsem primitiv a krvežíznivec, ale radši budu eventuelně litovat, že jsem ve válce použil ne úplně čisté metody vůči nepříteli (což se mi asi nestane), než abych se i jen krátký zbytek života styděl za to, že jsem neochránil své blízké a mohl jsem...

M. Berka 31.1.2016 20:24

Re: Jen malý výcuc

Ryba, Jílek, Nový - to je ten, co trpí roztrojením osobnosti????

J. Kombercová 31.1.2016 20:35

Re: Jen malý výcuc

Tady asi nick nevadí, když se ví, že je to pan Jílek. Jo, kdybychom věděli, že třeba H. Balzám je ve skutečnosti pan Nový, to by byla jiná.

H. Balzám 31.1.2016 20:48

Re: Jen malý výcuc

Věřte mi, že v mém světě je používání nickname naprosto normální věc a nikdy mne nikdo nedonutí, abych se za to styděl, stejně jako jsem to nikdy nezneužil. Jo, kdybych používal každý den jiný nick, to bych jako vadu viděl. Ale co tady jednou Balzám napíše, pod to se podruhé Balzám klidně podepíše. (Mám i další důvody, proč zůstat anonymní, ale to by bylo na déle)

P. Hofman 31.1.2016 20:14

Re: Jen malý výcuc

Jo, ta útlocitnost až přecitlivělost na různé, naprosto normální repliky, je tady u mnohých fascinující. Ovšem oni sami mohou urážet a ironicky útočit co hrdlo ráčí. Je to prostě země lazárků.

J. Kombercová 31.1.2016 20:16

Re: Jen malý výcuc

No vidíte, proč jste si vybral právě pana Lazárka, když zrovna on není tím nejvýraznějším a nejnekompromisnějším, to je taky podpásovka přímo výběrová.

S. Lazárek 31.1.2016 20:35

Re: Jen malý výcuc

Asi má nějaký důvod, nechte to tak.

M. Martinovská 31.1.2016 20:18

Re: Jen malý výcuc

Jo, níže pan Klouda zase brečí, "jak je tu slušným lidem nadáváno do nácků" nebo tak nějak, od agresivních sluníčkářů. V houfu klidně napadají nějakou ženskou, to si ti Chlapi troufnou, ale rádi si taky zabrečí. Jako by se tu pořád někomu nadávalo do nácků. Já jsme to nějak nezaznamenala.

J. Václavíková 31.1.2016 20:21

Re: Jen malý výcuc

Také jsem se tu marně dovlávala toho, aby mi tu někdo z těch, co mě obviňují, dali ukázku mého titulování oponentů těmito nálepkami. Marně. Přesto to tu mám na talíři imrvérefurt.

P. Hofman 31.1.2016 20:22

Re: Jen malý výcuc

Kdysi napsal pan Jílek, že Pes hnědne. Byl za to adminem vyloučen.

Už je hnědý dávno (viz články, které sem Aston dává), a proto i ti "diskutéři". Brzy budeme vybanováni my. Pořádek musí bejt.

M. Martinovská 31.1.2016 20:29

Re: Jen malý výcuc

Občas si říkám, že to tu nesmíme přeceňovat, ale diskuze v tisku pozdních třicátých let - a jejich hnědnutí - co jsem tak viděla v časopisech po dědečkovi - byly dost podobné, i s tou černou kronikou, co který žid provedl.

P. Klouda 31.1.2016 21:27

Re: Jen malý výcuc

Brečíte leda Vy, paní Martinovská. Z Vás mě opravdu nemůže k slzám dohnat ani jeden ~ tedy leda k slzám smíchu.

P. Klouda 31.1.2016 21:35

Re: Jen malý výcuc

Navíc klasicky překrucujete původní formulace. Vydala jste se dobrovolně na cestu úmyslných lhářů.

J. Vobr 31.1.2016 20:06

NETZER JE MOLTO INTELIGENTO

.... ale bohužel "peníze nesmrdí" a tak teď kope za Rusa !!!

Jinak si totiž nedovedu představit,že člověk jejího rozsahu vědomostí může obhajovat evidentní blbiny a dokonce vědomě lhát. Lže vědomě ... blbá není !!!

H. Balzám 31.1.2016 20:13

Re: NETZER JE MOLTO INTELIGENTO

Už vám někdo řekl, že vůbec nemáte čuch na lidi? :-)

P. Lepew 31.1.2016 20:02

Re: Jen malý výcuc

Nevím co je na té kreslené postavičce od Disneyho tak děsivého. Uráží vás francouzký skunk marně toužící po lásce? Vážně nerozumím.

A k Nového definici z Urban dictionary - je to urban dictionary, spousta lidí si tam v definicích dělá srandu. Pochybuji že by P. Le Pew nějakou kočku kdy znásilnil a jestli, tak nikoliv v oficiální produkci :).

Moje reakce na paní Netzer není moralisování - přínos tohoto typu diskutování je nula, všechny jen uráží.

Ve vašem případě mne taková reakce samozřejmě nepřekvapuje. Stačí vzpomenout na tu věc s Šoa..

P. Hofman 31.1.2016 20:05

Re: Jen malý výcuc

Neuráží mě vůbec nic. Jste mi naprosto ukradenej. Jen si tu pod falešným jménem (ještě takhle blbým) nehrajte na ombudsmana!

P. Lepew 31.1.2016 20:10

Re: Jen malý výcuc

Zdá se Vám že to že tu nejsem pod pravým jménem nějak zneužívám?

Každý se vážený nejmenujeme Hofman nebo Nový a také jsem třeba ještě v aktivní kariéře. Já si nepotřebuju dělat náhodou nepřátele v reálném světě. jsem tady abych svobodně diskutoval a mé jméno by mi tu svobodu vzalo. V Praze jsem se svým jménem jeden, v republice jsme tři..

Asi tak.

H. Balzám 31.1.2016 20:15

Re: Jen malý výcuc

Já vám to říkal.

M. Martinovská 31.1.2016 20:15

Re: Jen malý výcuc

No ale třeba já jsem tady pod pravým jménem, a radši mám ty, co se nebojí... Zpoza křoví anonymity se tu pak vrháte třeba hromadně na někoho...

P. Lepew 31.1.2016 20:25

Re: Jen malý výcuc

Jste jediná M. Martinovská v republice?

Jste dohledatelná v obchodním rejstříku, katastru nemovitostí, veřejných funkcích?

Je odvaha a pak čirá zbytečná blbost. Podle mého skutečného jména by všichni na diskusi věděli kde přesně bydlím, čím se živém a co dělám veřejně (a nedělejme si iluze, že by nikdo nelustroval).

To by byli hody ad hominem (když nemyslím na zneužitelnost informací odtud, pokud je spojíte jasně s určitou osobou). To bych raději vůbec nediskutoval.

Maximálně by si mne mohli splést s mým otcem nebo mým synem (žádná výhra).

M. Martinovská 31.1.2016 20:33

Re: Jen malý výcuc

Ad 1. Nevím. Zjišťoval si mě - aspoň to tu psal - jenom zdejší dost odporný slizoun pan "Bolec" (občas slizké narážky a výhrůžky) - ale nebezpeční jsou přece jen muslimové.

P. Lepew 31.1.2016 20:40

Re: Jen malý výcuc

Já u mne vím. A p. Nový zjišťoval, navíc může zjišťovat každý návštěvník - nemusí ani diskutovat. Je skutečně nepochopitelné že pokud mám unikátní jméno, nechci rovnou nabídnout své názory ve spojení s majetkem, pozicemi a mými společnostmi celému internetu? Nejsem ani v důchodu, ani na malém klidném pracovním místečku..

No nic. Pěkný večer.

M. Martinovská 31.1.2016 20:46

Re: Jen malý výcuc

Haha: teď začnu bejt zvědavá - mými společnostmi.. no Babiš asi nejste, ten je jednodušší...

P. Lepew 31.1.2016 20:57

Re: Jen malý výcuc

To ne. To bych asi měl někoho kdo za mne bude diskutovat :).

Ale nějaké společnosti mám, v některých firmách jiných jsem v dozorčích nebo řídících orgánech.

Informace o mně zneužitelné jsou - i ty blbý kecy tady na NP (ta diskuse by nebyla co dřív).

P. Klouda 31.1.2016 21:34

Re: Jen malý výcuc

Díky Vašemu poslednímu mini odstavečku mám docela zajímavý tip...!!... 8)

K. Němec 31.1.2016 20:11

Re: Jen malý výcuc

Když je Vám zcela ukraden, kde jste přišel k tomu odkazu na Youtube?

Náhodou? :-)