Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Babiš se vyjádřil k zahraniční politice
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
M. Varadinková 7.3.2015 12:31Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci Kdyby na to "pes sral" už v době, kdy Schwarzenberg a spol,. jezdili podporovat Majdan, tak by na tom dnes Ukrajina byla o dost lépe, než je (přinejmenším ne hůře, než na tom byla před rokem), a my bychom se dnes nemuseli bát války. |
![]() |
J. Kombercová 7.3.2015 12:30Re: Jsem tu tak nějak namátkově Ano. Taky bych dala přednost jednání už u Krymu. Ostatně, znovu opakuji, že pokud by na zábor Krymu Západ nereagoval,cesta po souši už by byla ruská. |
![]() |
P. Boublíková 7.3.2015 12:30Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci Souhlas. BYLA nejlepší ochranou. Měli jste si to vy majdánci uvědomit dřív! |
![]() |
M. Ilsner 7.3.2015 12:29Re: NEJEN TO ILSNER !!! O tom nepochybuji, leč od toho není NATO alébrž diplomacie. NATO by mělo být hlavně odstrašující mohutnou silou proti případným choutkám ruského mužika. |
![]() |
J. Kombercová 7.3.2015 12:28Re: Jsem tu tak nějak namátkově Tak ten souhlas odvolávám... napíši, že preferují, ale už ani píďu. |
![]() |
P. Boublíková 7.3.2015 12:28Re: PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky Jisté - kandidovat na děkana nebo byt děkanem, to je u culich brku přece úplně jedno. To jste to dopracoval! |
![]() |
J. Tolman 7.3.2015 12:28Re: NEJEN TO ILSNER !!! Von je dnes asi trošku vedle sebe. |
![]() |
F. Doušek 7.3.2015 12:27Re: Jsem tu tak nějak namátkově Mohou si ho pronajmout nebo rovnou koupit. A ne kvůli tomu vraždit. |
![]() |
S. Netzer 7.3.2015 12:27Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci Zase ten bolševický pseudoargument o "jazykovém zákoně". Ryzí "konzervativní myslitel", tenhle diskutér Podracký. :-)))) |
![]() |
R. Sartori 7.3.2015 12:26NEJEN TO ILSNER !!! Je třeba řešit i PORUŠENÍ mezinárodního práva Ruskem !!! _________________________________________________________ O tom nebudiž pochyb !!! |
![]() |
J. Tolman 7.3.2015 12:26Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci Jednotná, silná Ukrajina, bude nejlepší ochranou východu NATO před Ruskem. Navíc nebude Ruská, tudíž Rusko značně oslabí. Federalizovaná či jinak rozkouskovaná Ukrajina bude Ruská, přesně tak, jak si to Putin přál a přeje. Všiml jste si, jakých ovací se dostalo vašemu návrhu od místních kremlobotů? |
![]() |
M. Varadinková 7.3.2015 12:26Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci Kdyby se federalizace dohodla hned zjara, nemusela tam vůbec žádná válka být. Dnes už ale bude těžké nutit obyvatele Donbasu, aby setrvali v jednom, byť federalizovaném státě s těmi, kdo je tam přišli vraždit a ničit jejich města. Takže si myslím, že realita je spíš zralá na úplné rozdělení. |
![]() |
P. Boublíková 7.3.2015 12:25Re: KONKRÉTNÍ PŘÍKLAD Placate ze zoufalství. |
![]() |
I. Tellner 7.3.2015 12:20Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci Tak. |
![]() |
R. Sartori 7.3.2015 12:20Re: PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky Vy asi nevíte,co to je minuciosní reglementace . Tož tak. |
![]() |
P. Boublíková 7.3.2015 12:20Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci Jo. |
![]() |
M. Mařák 7.3.2015 12:19Re: Hayekovo snění o ideálu demarchie Popisem světa, jak by mohl vypadat, kdyby nebyl takový, jakým je ve skutečnosti, tedy popisem neuskutečnitelného ideálu demarchie se Hayek zabýval ve značné části knihy Právo, zákonodárství a svoboda. Nemýlím se. |
![]() |
O. Uživatel 7.3.2015 12:19Uživatel požádal o vymazání |
![]() |
M. Ilsner 7.3.2015 12:18Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci Realita si žádá, aby vojska NATO byla připravena k okamžitému zásahu v případě narušení hranice NATO. Jestli bude Ukrajina federalizovaná, nefederalizovaná, taková či maková, na to sere pes ! |
![]() |
O. Uživatel 7.3.2015 12:16Uživatel požádal o vymazání |
![]() |
P. Boublíková 7.3.2015 12:16Re: PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky Může kandidovat. Tak to máme u nás na MU a už se tím přestane uzirat, uleví se vám. |
![]() |
V. Podracký 7.3.2015 12:15Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci Kdo nereflektuje realitu, na to doplatí. To především platí pro Ukrajinské nacionalisty. Ti zrušili regiony a jazykový zákon. Tím přivedli zemi do občanské války, zadlužení a úpadku. Realita si ovšem žádá, aby Ukrajina byla federalizovaná. Když to někdo nepochopí, jen prodlužuje konflikt a přivádí celý svět do války. |
![]() |
P. Boublíková 7.3.2015 12:15Re: Jsem tu tak nějak namátkově Nikoho z nás se separatismus na Ukrajině netýká - tedy nemáme co souhlasit nebo nesouhlasit, je nám po tom kulové. Taky technicka :-) Co se týče "cesty po souši" na Krym jde IMHO o blabol, neboť stavba mostu je nesčetněkrát levnější než dobývání tisíců km2 území válkou. Pokud chce Rusko východní Ukrajinu, jsou to jiné důvody než přístup na Krym. Mariupol by separatistum hodil jako kvalitni pristav. |
![]() |
I. Tellner 7.3.2015 12:14Chlap na mostě - NESMÍ PROJÍT !!!
|
![]() |
R. Sartori 7.3.2015 12:13Re: PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky I ten,kdo je po matuře v prváku na medicině může dělat děkana lékařské fakulty !!! ________________________________________________________ A JE TO !!! |
![]() |
Z. Frys 7.3.2015 12:12Re: Hayekovo snění o ideálu demarchie drobně se mýlíte, pane Mařáku. Hayekův svět není demarchie, nýbrž svět samoorganizace. |
![]() |
R. Sartori 7.3.2015 12:11Re: Jsem tu tak nějak namátkově Bacha,ať zase neodbachnete nˇákýho chlapa na mostě !!! :-))) :-))) |
![]() |
P. Boublíková 7.3.2015 12:09Re: PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky Co placate? Dle regulí MU může kandidovat kdokoliv. A vy dva se z toho třeba preskocte. |
![]() |
R. Sartori 7.3.2015 12:09*ELLNER má službu u buku !!! :-))) |
![]() |
M. Mařák 7.3.2015 12:08Hayekovo snění o ideálu demarchie se řadí k jednomu z mnoha filosofických pokusů o popis světa, jenž by mohl být, kdyby nebyl takový, jaký je. Jeho fikce stejně jako fikce Platonova ideálu vlády filosofů vychází z kritiky demokracie, i když každý z obou filosofů ji kritizuje z jiného úhlu. Jak Hayekův, tak Platonův virtuální svět však naráží na reálného občana, jenž není vysněným kabinetním ideálem, ale člověkem skutečným. Demarchie i vláda filosofů tak navždy zůstanou jen virtuální konstrukcí intelektu, stejně jako marxistický ideál komunismu. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=8VAqnf6ZPxtfCtC&p=QxKVdjEa%7cfkz3X3ppfA%7cExdf3w8prf%7cbKXfoPaOpdZAkJZilP%7cEplk8g5tr%7cPx9xckLh6i&x=w9nI-0)