5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Babiš se vyjádřil k zahraniční politice

Druhý muž ve státě odmítl rozdělení Ukrajiny na dvě části - tedy postavil se proti ruské představě řešení ukrajinského sporu. Historici budou mít jednou problémy s interpretacemi politických postojů a rozhodnutí. Babiš se k zahraničněpolitickému problému nevyjádřil na tiskové konferenci, nepronesl veřejný projev, nepodepsal žádný dokument – to jenom odpovídal na facebookové stránce hnutí ANO. Možná to tak ani nemyslel a nenapadlo ho, že vlastně šlape Velkému Bratru na nohu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 7.3.2015 12:26

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Kdyby se federalizace dohodla hned zjara, nemusela tam vůbec žádná válka být. Dnes už ale bude těžké nutit obyvatele Donbasu, aby setrvali v jednom, byť federalizovaném státě s těmi, kdo je tam přišli vraždit a ničit jejich města. Takže si myslím, že realita je spíš zralá na úplné rozdělení.

J. Jílek 7.3.2015 12:36

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

decentralizace byla slíbená hned zjara, Rusáci ale požadovali odtržení

M. Varadinková 7.3.2015 12:50

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Už zase lžete, fejkaři. Rusové požadovali federalizaci.

Toto je z 31.3.2014:

....Nové hnutí usilující o rozdělení Ukrajiny podle etnického příznaku vzniklo o víkendu na východě země. Pod názvem Jihovýchod ho založili stoupenci federalizace jen krátce předtím, než se pro federální rozdělení Ukrajiny v Paříži vyslovil ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov. Podle šéfa ruské diplomacie nemůže Ukrajina fungovat jako jednotný stát a status "neutrální federace" je pro ni jediným řešením....

http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/rusko-a-okoli/ruska-vlada-jedna-na-krymu-tlak-na-federalizaci-ukrajiny_302728.html#.VPrlMq10wb0

S. Netzer 7.3.2015 12:27

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Zase ten bolševický pseudoargument o "jazykovém zákoně".

Ryzí "konzervativní myslitel", tenhle diskutér Podracký. :-))))

J. Václavíková 7.3.2015 12:32

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Co náš jazykový zákon, vyhovuje? A federalizace, sákryš, tu nemáme, to bude malér!

J. Slanina 7.3.2015 12:40

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

To bude průser až paní z rektorátu začne prosazovat do jazykového zákona brňenský hantec.

J. Jílek 7.3.2015 12:31

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

hlavně že ji reflektujete vy, fištróne.... :-)

nezrušili jazykový zákon, nezrušili regiony. A válku vyvolalo Rusko ("Tuhle válku jsem rozpoutal já": Strelkov)

M. Mařák 7.3.2015 12:08

Hayekovo snění o ideálu demarchie

se řadí k jednomu z mnoha filosofických pokusů o popis světa, jenž by mohl být, kdyby nebyl takový, jaký je. Jeho fikce stejně jako fikce Platonova ideálu vlády filosofů vychází z kritiky demokracie, i když každý z obou filosofů ji kritizuje z jiného úhlu.

Jak Hayekův, tak Platonův virtuální svět však naráží na reálného občana, jenž není vysněným kabinetním ideálem, ale člověkem skutečným. Demarchie i vláda filosofů tak navždy zůstanou jen virtuální konstrukcí intelektu, stejně jako marxistický ideál komunismu.

Z. Frys 7.3.2015 12:12

Re: Hayekovo snění o ideálu demarchie

drobně se mýlíte, pane Mařáku. Hayekův svět není demarchie, nýbrž svět samoorganizace.

O. Uživatel 7.3.2015 12:16

Uživatel požádal o vymazání
M. Mařák 7.3.2015 12:19

Re: Hayekovo snění o ideálu demarchie

Popisem světa, jak by mohl vypadat, kdyby nebyl takový, jakým je ve skutečnosti, tedy popisem neuskutečnitelného ideálu demarchie se Hayek zabýval ve značné části knihy Právo, zákonodárství a svoboda.

Nemýlím se.

J. Kombercová 7.3.2015 12:02

Jsem tu tak nějak namátkově

tak mám technickou pro ty, kteří souhlasí s odtržením separujících se oblastí od Ukrajiny... už je cesta po souši na Krym zabraná nebo ještě ten Mariupol a tak... jinak to nevidím, že by tohle Rusku stačilo.

I. Tellner 7.3.2015 12:06

Re: Jsem tu tak nějak namátkově

..už jsem se lekl, že opět s tímto dotazem dorazila p.Hajková .. -)

R. Sartori 7.3.2015 12:11

Re: Jsem tu tak nějak namátkově

Bacha,ať zase neodbachnete nˇákýho chlapa na mostě !!!

:-)))

:-)))

I. Tellner 7.3.2015 12:14

Chlap na mostě - NESMÍ PROJÍT !!!

J. Slanina 7.3.2015 12:36

Re: Jsem tu tak nějak namátkově

Abcedellner jede jenom po chlapech s koženou taškou.

R. Sartori 7.3.2015 12:09

*ELLNER má službu u buku !!!

:-)))

P. Boublíková 7.3.2015 12:15

Re: Jsem tu tak nějak namátkově

Nikoho z nás se separatismus na Ukrajině netýká - tedy nemáme co souhlasit nebo nesouhlasit, je nám po tom kulové. Taky technicka :-)

Co se týče "cesty po souši" na Krym jde IMHO o blabol, neboť stavba mostu je nesčetněkrát levnější než dobývání tisíců km2 území válkou. Pokud chce Rusko východní Ukrajinu, jsou to jiné důvody než přístup na Krym.

Mariupol by separatistum hodil jako kvalitni pristav.

F. Doušek 7.3.2015 12:27

Re: Jsem tu tak nějak namátkově

Mohou si ho pronajmout nebo rovnou koupit. A ne kvůli tomu vraždit.

J. Kombercová 7.3.2015 12:30

Re: Jsem tu tak nějak namátkově

Ano. Taky bych dala přednost jednání už u Krymu. Ostatně, znovu opakuji, že pokud by na zábor Krymu Západ nereagoval,cesta po souši už by byla ruská.

P. Boublíková 7.3.2015 12:33

Re: Jsem tu tak nějak namátkově

Ono se tam vůbec spoustu věci mohlo řešit dohodou a ne vražděním. Nebyla k tomu ovšem vůle ani z jedné strany.

M. Martinovská 7.3.2015 12:37

Re: Jsem tu tak nějak namátkově

Nojo. Jenže oni se nás nezeptali, jinak bychom jim poradili. Spousta cizinců například radila Československu, jak si má vyřešit svůj menšinový problém. Například radili nám taky federalizaci. Potom i autonomii. Ale my jsme udělali radši kraje, kde ty menšiny jaksi neměly většinu, prostě schválně. nakonec stejně byla válka.

J. Kombercová 7.3.2015 12:28

Re: Jsem tu tak nějak namátkově

Tak ten souhlas odvolávám... napíši, že preferují, ale už ani píďu.

R. Sartori 7.3.2015 11:50

PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky

... jsme fakt dobříííí !!!

_________________________________________________________

O tom nebudiž pochyb !!!

:-)))

J. Jílek 7.3.2015 12:05

Re: PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky

doktorand a pedagog na VŠ v jedné osobě je dle ní kdokoliv....

P. Boublíková 7.3.2015 12:09

Re: PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky

Co placate?

Dle regulí MU může kandidovat kdokoliv.

A vy dva se z toho třeba preskocte.

R. Sartori 7.3.2015 12:13

Re: PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky

I ten,kdo je po matuře v prváku na medicině může dělat děkana lékařské fakulty !!!

________________________________________________________

A JE TO !!!

P. Boublíková 7.3.2015 12:16

Re: PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky

Může kandidovat. Tak to máme u nás na MU a už se tím přestane uzirat, uleví se vám.

R. Sartori 7.3.2015 12:20

Re: PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky

Vy asi nevíte,co to je minuciosní reglementace . Tož tak.

P. Boublíková 7.3.2015 12:28

Re: PŘECEDO JÍLKU,tak jsme zase vyhráli- lektorka je na prášky

Jisté - kandidovat na děkana nebo byt děkanem, to je u culich brku přece úplně jedno.

To jste to dopracoval!