4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Babiš se vyjádřil k zahraniční politice

Druhý muž ve státě odmítl rozdělení Ukrajiny na dvě části - tedy postavil se proti ruské představě řešení ukrajinského sporu. Historici budou mít jednou problémy s interpretacemi politických postojů a rozhodnutí. Babiš se k zahraničněpolitickému problému nevyjádřil na tiskové konferenci, nepronesl veřejný projev, nepodepsal žádný dokument – to jenom odpovídal na facebookové stránce hnutí ANO. Možná to tak ani nemyslel a nenapadlo ho, že vlastně šlape Velkému Bratru na nohu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 7.3.2015 12:19

Uživatel požádal o vymazání
P. Boublíková 7.3.2015 12:20

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Jo.

I. Tellner 7.3.2015 12:20

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Tak.

J. Tolman 7.3.2015 12:26

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Jednotná, silná Ukrajina, bude nejlepší ochranou východu NATO před Ruskem. Navíc nebude Ruská, tudíž Rusko značně oslabí. Federalizovaná či jinak rozkouskovaná Ukrajina bude Ruská, přesně tak, jak si to Putin přál a přeje. Všiml jste si, jakých ovací se dostalo vašemu návrhu od místních kremlobotů?

P. Boublíková 7.3.2015 12:30

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Souhlas. BYLA nejlepší ochranou.

Měli jste si to vy majdánci uvědomit dřív!

J. Jílek 7.3.2015 12:34

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

měli jste si to uvědomit? Poněkud přeceňujete tyhle diskuse. A tohle učí na véeš....

P. Boublíková 7.3.2015 12:37

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Pořád si to bebinko neskrabte - pak vas to svědí.

I. Tellner 7.3.2015 12:35

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

..šest tisíc mrtvých, nenávist, rozložená ekonomika a státní správa ... a mameluci budou něco povídat o jednotné hrázi .. to je kouzelný .. -))

J. Slanina 7.3.2015 12:37

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

A vy jste si to tedy uvědomila asi kdy???

P. Boublíková 7.3.2015 12:39

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Nerada se chlubim - ale už v okamžiku, kdy Majdan začal řvát po svržení Janukovyce, jsem prorokovala, ze z Ukrajiny bude druha Jugoska. Ač nejsem kněžna Libuše!

J. Slanina 7.3.2015 12:42

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

A kde jste to asi tak prorokovala??? Tady na Psu? Nu, dovolím si tvrdit, že tady to bylo přímo k hownu. Proč jste nevarovala alespoň zaostálka?

P. Boublíková 7.3.2015 12:47

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

On by me neposlechl.

Zkusim příště.

M. Ilsner 7.3.2015 12:33

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Jednotná silná Ukrajina je jen zbožným přáním některých slepců :-)))

J. Tolman 7.3.2015 12:38

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Co není, může být. Ale z rozkouskované Ukrajiny lze udělat pouze několik Česk, nic víc.

J. Jurax 7.3.2015 17:32

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Jednotná, silná Ukrajina BY BYLA nejlepší ochranou východu NATO před Ruskem. Jenže silná Ukrajina nebyla nikdy - a vlastní vinou - a jednotná je dnes už chiméra. V nejlepším případě z ní bude federace se silnou autonomií dnes separatistických regionů, nebo v horším případě se ty regiony zcela osamostatní po vzoru Kosova - Kosovo je přece precedens. A samostatné se nejspíš dřív nebo později přichýlí k mohutnému ruskému dubisku. No a nejhorší možností je přímá ruská anexe, jíž by stejně Evropa stěží byla schopna zabránit.

Alternativou je vleklá občanská válka. Na silové řešení - dobytí separatistických regionů - Ukrajina nemá. Pokud by jí bylo pomoženo cizími silami, byla by to hra s ohněm, protože separatistům by pak mohlo být pomoženo taky, masivně a otevřeně, ne jen skrytě jako dnes. A na válku v Evropě - byť na východě - je psychologicky Rusko připraveno víc jak Západ; a vojensky nejspíš taky.

A i kdyby se Ukrajině hypoteticky povedlo separatistická území dobýt, co s nimi? Zdevastované území s nepřátelským obyvatelstvem, hospodářský chaos, hlad, bída a mizérie na krku i tak ekonomicky vyčerpané a politicky labilní Ukrajiny. Bude tam EU lít peníze, když je samo ekonomicky podkopané?

R. Sartori 7.3.2015 12:26

NEJEN TO ILSNER !!!

Je třeba řešit i PORUŠENÍ mezinárodního práva Ruskem !!!

_________________________________________________________

O tom nebudiž pochyb !!!

J. Tolman 7.3.2015 12:28

Re: NEJEN TO ILSNER !!!

Von je dnes asi trošku vedle sebe.

M. Ilsner 7.3.2015 12:29

Re: NEJEN TO ILSNER !!!

O tom nepochybuji, leč od toho není NATO alébrž diplomacie. NATO by mělo být hlavně odstrašující mohutnou silou proti případným choutkám ruského mužika.

M. Varadinková 7.3.2015 12:31

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Kdyby na to "pes sral" už v době, kdy Schwarzenberg a spol,. jezdili podporovat Majdan, tak by na tom dnes Ukrajina byla o dost lépe, než je (přinejmenším ne hůře, než na tom byla před rokem), a my bychom se dnes nemuseli bát války.

J. Jílek 7.3.2015 12:35

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

podporovat Majdan bylo jako podporovat Václavák

P. Boublíková 7.3.2015 12:42

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Jo, spousta troubelinku srovnavala majdan s plysakem :-D :-D :-D

M. Varadinková 7.3.2015 12:42

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

Jenže jako (navíc násilné!) "Děkujeme, odejděte". Nikoliv jako nenásilný listopad 89.

Neboť je rozdíl oproti listopadu 89 jak v chování demonstrantů (násilné vs. nenásilné), tak ve svrhávaném režimu (demokratický vs. totalitní).

Do toho, koho si zvolí či (nenásilně)svrhnou lidé v demokratické zemi, se žádní cizí psi nemají co srát.

J. Franke 7.3.2015 12:46

Že se ale do toho nasral i Putin, to je jistým čubkám fuk

M. Varadinková 7.3.2015 12:57

Že se ale do toho nasral i Putin, to je jistým čubkám fuk

A proč by nám to nemělo být fuk, hulváte?

Putin není náš. Co dělá Putin, za to ať ho hodnotí Rusové. My se starejme o své zločinné politiky, jako je Schwarzenberg, kteří nás vedou k válce.

J. Franke 7.3.2015 13:01

Proč hulváte?

Vám je jedno, co dělá Putin? Mně tedy ne.

M. Varadinková 7.3.2015 13:07

Re: Proč hulváte?

Vy mluvíte o své manželce jako o "jisté čubce"? A nezdá se jí to hulvátské? Tak to potom jo.

Mně Putin svým jednáním nijak neohrožuje. Jestli se Krym chce spojit s Ruskem, je to jejich věc. Já jim do toho kecat nehodlám a necítím se tím být nijak ohrožována. Čím se cítím být ohrožována, to jsou válečnické kecy západních politiků.

J. Franke 7.3.2015 13:13

Co do toho taháte manželku, ozvala jste se Vy

M. Varadinková 7.3.2015 13:49

Re: Co do toho taháte manželku, ozvala jste se Vy

Když Vám na slově "čubka" nepřipadá nic hulvátského, tak zřejmě proto, že tak doma o své manželce mluvíte.

M. Ilsner 7.3.2015 12:36

Re: Abych to vrátil od těch blábolivých komentářů k věci

A předtím Klaus, že. "Budete vítáni v EU" nebo tak podobně plácal. Je třeba si přiznat, že nezodpovědné sliby byly na počátku všeho.

J. Franke 7.3.2015 12:43

Blbost...