9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

Babiš se distancoval od Okamury

Před týdnem jsem tu prorokoval, že se Babiš bude muset odříznout od Okamury. Vedla mě k tomu prostá logika, ta zřejmě chybí všem těm, kdo se i před tím týdnem zalykali nadšením nad tím, jak si ANO musí nutně padnout do náručí s komunisty a okamurovci. Realita je jinde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Hančl 8.2.2018 20:49

Re: Tak čtu vedle, že snad nejstarší dohledatelný Brit

Přibáň je klasický vlezdoprdelista EU.

J. Venc 8.2.2018 20:48

Re: Tak čtu vedle, že snad nejstarší dohledatelný Brit

Nikoli. Jste jen prostý a patrně i zakomplexovaný blb, který zde píše o "negrech" a Afričanech, byť to o nich vůbec nebylo.

Ale nechte mne, s tím souhlasím. Diskuse s Vámi mne neobohacuje ani v nejmenším. Budhistický pozére.

J. Václavíková 8.2.2018 20:47

Re: Výprask Valachové

Vám také!

M. Kolář 8.2.2018 20:44

Re: Výprask Valachové

Asi to tak bude ...

A hlavně, dobrý večer .. :)

M. Franková 8.2.2018 20:43

Re: Tak čtu vedle, že snad nejstarší dohledatelný Brit

Protože, pokud byste dějiny Albionu opravdu znal, tak byste modrookého černocha nebral jako kuriozitku.

M. Kolář 8.2.2018 20:42

Re: Fašismus byl na korporatismu založen,

No tak, volení jistě nebyli... Já bych to spíše definoval jako vládu nevolených neelit .. :)

Jinak, s názorem že "fašismus byl na korporativismu založen" moc nesouhlasím.. Byla to hlavní organizační forma fašistického státu, jakási praxe fašismu, to ano.. Ale samotná ideologie, pojetí monolitní společnosti, identifikace přes národ, převyprávěné dějiny atd atd..., příliš samotný korporativismus nepotřebovala...

Ale bezpochyby záleží z jakého úhlu věc zkoumáme. .

J. Václavíková 8.2.2018 20:37

Re: Tak čtu vedle, že snad nejstarší dohledatelný Brit

O Británii a Brexitu zajímavý pohled Přibáně. Jen ten citát v titulku není citát, ale kravina.

https://dotyk.denik.cz/publicistika/jiri-priban-nejvetsim-ohrozenim-civilizace-je-narodni-suverenita-20160929.html

J. Václavíková 8.2.2018 20:35

Re: Výprask Valachové

On pouze obměnil už obehrané ,,baník" a ,,pičo" výrazy ,,fašista" a ,,neomarxista". Víc bych v tom nehledala.

M. Mařák 8.2.2018 20:34

Fašismus byl na korporatismu založen,

jednalo se o základní pilíř jeho ideologické doktríny. Nebyla to žádná vláda nikým nevolených elit, jak se to tady i jinde snaží podsouvat různí nedouci.

D. Švik 8.2.2018 20:34

Re: Tak čtu vedle, že snad nejstarší dohledatelný Brit

Á Bohoušek se zlobí. Jak jste hloupý, tak jste průhledný. Nejste v klidu, jste dost nasraný, že vás někdo načapal, jak tu prezentujete, ten svůj latentní rasismus, špatně překrytý blahoskloným multikulturalismem. Už vás dechám, dostal jste dost naložíno a nedělá mi dobře, když někdo v koutečku brečí. Jsem ve skutečnosti strašný outlocita.

J. Venc 8.2.2018 20:32

Re:

Nerozumím. Máte snad pocit, že jste nějak popsala obecnou identitu mé generace? Rozhodně nikoli, byl jsem vychováván (mými dodnes nenasranými a spokojenými staříky) k úplně jiným hodnotám a držím se jich.

:-)

M. Kolář 8.2.2018 20:32

Re: Výprask Valachové

Ale no táák .. ::))

Hezký večer..

M. Kolář 8.2.2018 20:31

Re: V ČR tripartita a

Jistý korporativistický rys tyto "instituce" zřejmě mají.. Já však onu terminologii chápu tak, že korporativismus se nerovná fašismus, byť pro fašistické státy byla tato pořádací metoda propojení mezi fašistickým státem a hospodářstvím typická. Tedy rozhodně bych tyto komory neoznačil za projev fašismu.. Fašismus je specifická ideologie která navozuje permanentní dynamickou "revoluci" která je anti-právní a anti-institucionální.. Korporativismus byl pro fašistický stát spíše nutnou metodou či zpočátku jakýmsi kompromisem který se stal trvalým, neboť stát a hospodářství musí nějak fungovat .. Evropští fašisté chtěli/potřebovali nějak funkční stát, nebyli jako "pol-pot" ..,

J. Venc 8.2.2018 20:26

Re: Tak čtu vedle, že snad nejstarší dohledatelný Brit

Nepsal jsem o žádných Afričanech, přiblblý pozérský budhisto. To jste si tam vyprojektoval Vy a zcela nerasisticky, že.

Hodnocení mého komentu pablbem Vašeho ražení mne tedy nechává v klidu, proberte to raději s Vobrem nebo tak. Blb k blbovi. Shodu najdete snadno, myslím.

:-)

M. Jandáková 8.2.2018 20:25

Re:

Byla vám zanechána kultura ochrany žen ze strany mužů. V současnosti sem přicházejí vaši vrstevníci, preferující pohrdání ženami. Jak se k stavíte Vy osobně k fyzickým útokům na dívky, které pošlapaly čest mládence tím, že odmítli jeho pozvání na rande anebo na manžela starší dámy, která nedala přednost ve dveřích mladému migrantovi, takže za to musel pobodat jejího manžela, neb byla znevážena jeho čest?

M. Mařák 8.2.2018 20:25

Re: jo

Jedná se o dva rozdílné systémy a dvě rozdílné ideologie.

D. Švik 8.2.2018 20:22

Re: Výprask Valachové

Rádo se stalo co? Že neumíte sesmolit ani obstojný vtip? :-)

V. Pavelka 8.2.2018 20:22

jo

Fasces"fašisti ,Musoliniho národní socialisti, operetní uskupení hrdinů .

D. Švik 8.2.2018 20:21

Re: Tak čtu vedle, že snad nejstarší dohledatelný Brit

Ano, pojmem negr označuji podělané Afričany, kteří do Evropy přišli chlemtat dávky a rošiřovat osvícený islám. To nemá s rasou nic společného. Nicméně ten váš příspěvek je rasistický svým obsahem, nikoliv formou. A hlavně...kde zůstalo to vaše "nic víc k tomu nemám", pozérský, rasistický, totální blbe ? :-)

M. Mařák 8.2.2018 20:20

Re: V ČR tripartita a

Ano, jsou největším projevem korporativismu, tedy odbory postavenými na stát (fašismu) v ČR.

K. Berka 8.2.2018 20:19

Hvězdou tam bude Porošenko / Walcman

Dnes je ve Vídni :

Vídeňský Ples v opeře 2018. Příchod hostů

ORF2Dnes21:10 › 21:40

Vídeňský Ples v opeře 2018. Záhájení

ORF2Dnes21:40 › 22:50

M. Kolář 8.2.2018 20:19

Re: Výprask Valachové

Rádo se stalo vlastenecký pantáto ... :)

M. Kolář 8.2.2018 20:18

Re: V ČR tripartita a

Dobrý večer .

To je zajímavé co píšete.. Zřejmě Vám tyto "komory" připomínají korporativistické struktury fašistického státu ... ?

D. Švik 8.2.2018 20:16

Re: Výprask Valachové

Ano strejdo, všichni jsme se z útrpnosti zasmáli, protože tak se to se slaboduchým vtipem má dělat :-)

M. Kolář 8.2.2018 20:13

Re: Výprask Valachové

Pánové Šviku a Vobře, jste opora tohoto diskusního fóra. Vy to zde s každým dalším příspěvkem táhnete nekompromisně nahoru.. Všechna čest ..

Pouze lituji, že blbost nenadnáší.. Pokud by nadnášela, vy dva byste se pro lidstvo stali ještě cennějšími, coby první průzkumníci nejzažších hranic naší Sluneční soustavy .. .. ::::)))

S. Lazárek 8.2.2018 20:12

Re: Psychopatie Jelit...

No tak jsem se spletl a seš jinej debil, sorry.....:-)

J. Venc 8.2.2018 20:11

Re: Tak čtu vedle, že snad nejstarší dohledatelný Brit

Hm. Píšete zde o "negrech" a rozdáváte zároveň rozumy o rasismu. Pozérský budhisto.

A tak se to má u těch Vašich blábolů se vším. Fakt nezajímavé.

:-)

M. Mařák 8.2.2018 20:10

V ČR tripartita a

také lékařská komora, to jsou momentálně dva největší projevy klasického fašismu tak, jak byl definován v Itálii. Plácat o fašismu a nazývat fašismem cokoliv dokáže kdokoliv, kdo o jeho podstatě neví nic. Tedy kromě toho, že si ho plete a zaměňuje s národním socialismem a podobně.

D. Švik 8.2.2018 20:09

Re: Tak čtu vedle, že snad nejstarší dohledatelný Brit

Rasismus z toho čouhá, jako sláma z bot, pozérský totální blbe

Víc už k tomu nemám. :-)

J. Venc 8.2.2018 20:08

Re:

Ano. Mladí ne vždy poslouchají, co jim radí staří a snaží se občas i měnit, co jim bylo zanecháno. Těmi starými, ovšem. Na to nezapomínat!

:-)