11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

Až na dno a ještě hlouběji

Vždycky když už se zdá, že se nemůže sociální demokracie hlouběji propadnout do trapnosti, dojde k dramatickému zvratu. Ve středu se o to postaral její místopředseda Ondřej Veselý. Informoval veřejnost o tom, že jeho strana podává prezidentovi ultimativní požadavek, aby nahradil ministra Staňka panem Šmardou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Pawlica 27.6.2019 9:24

Re:

Zato jistý vrcholný představitel státu se v Číně rád přiučí, jak "stabilizovat společnost".

Ostatně v oblasti budování hedvábné stezky už pročínští kolaboranti zaznamenali první dílčí úspěch - předvoj čínských akvizic, asijské sršni, se velmi úspěšně aklimatizují v Evropě a vyžírají (doslova) jeden včelí úl za druhým.

Za pár let začnou likvidovat včelstva i v Čechách a tak jen doufám, že hradního pročínského mandarína jeden takový čínský bzučící kolonizátor vopíchá přímo na jeho bitevním člunu kdesi na Vysočině.

P. Forejt 27.6.2019 9:06

Re: V Číně by byl Rath

on Rath někoho korumpoval ??? ....možná jedině ty členy komisí, kteří mu zakázky přiklepli a nepochopitelně pak unikli trestu ??!!

O. Mayer 27.6.2019 9:07

Re: V Číně by byl Rath

.. jenom když se potřebujou zbavit politického konkurenta nebo někoho režimu nepohodlnému. Jinak je zkorumpovaný celý politický systém skrz na skrz Asi tak jako když bývalý režim u nás sice uměl odsoudit do basy zelináře za prodávání banánů pod pultem, ale jinak si úzká oligarchická skupina prakticky rozdělila stát příjmy mezi sebou. V současné Číně (Rusku a podobných režimech) to probíhá ekvivalentně, akorát že se pohybujeme o mnoho řádů jinde. Ostatně co je nějaká krabice s vínem proti majetku a příjmům pana premiérministra, že áno...

K. Janyška 27.6.2019 8:29

Zločinci a zločinoidi jsou u nás u moci. Zemanem počínaje,

přes Babiše až ke komunistům a sociálním demokratům. A může za to demokracie. I Hitlera a komunisty u nás v roce 1948 přivedla k moci.

Musíme k demarchii, ta splňuje hlavní předpoklad souladu mezi přirozeností a správou věcí veřejných, tedy že všechno v lidském světě řídí něco, ne někdo. Nejsou to lidé, je to soukromé právo !!! Dzp.

J. Franke 27.6.2019 8:24

Dobré ráno ze slunného Jadranu

Zdalipak jste sledovali přímý přenos? Já jsem jen jukl a zase se vrátil k příjemnému popíjení na terase. Chudák soudruh Budelíp musel bdít v parlamentu až do ranního kuropění spolu se svými věrnými, aby hrdinně čelil nechutným obstrukcím opozice.

Co na to náchodské tkadleny či Pragováci? Jak mají mít klid na práci???

A. Trick 27.6.2019 8:32

Re: Dobré ráno ze slunného Jadranu

Náchodské švadleny, karlovarské pradleny, liberečtí textiláci a kladenští kováci v neděli na Letné ostře odsoudili Babišovy zákeřné rejdy a požadovali jeho přísné potrestání.

J. Anděl 27.6.2019 8:32

Re: Dobré ráno ze slunného Jadranu

Třeba ho to baví, jako uhlobarona od Cimrmanů :-)

J. Franke 27.6.2019 8:39

Re: Dobré ráno ze slunného Jadranu

Tak toto je jediná jistota. Navíc to dělá určitě dobře, když jej LID tolik miluje. Ó, jak se máme...

V. Čermák 27.6.2019 9:41

Re: Dobré ráno ze slunného Jadranu

Dovolím si drobnou opravu. Dobře to dělá, to ano, místo "lid ho miluje", ale patří lidi ho volí. Toš tak...

P. Hlosta 27.6.2019 8:33

Re: Dobré ráno ze slunného Jadranu

Ti demonstrovat nešli a tak Babiš svržen nebyl. Snad jednou, a budou v demonstracích miliony lidiček, no a potom konečně nastane ten tolik toužený diktát namísto parlamentní demokracie. ;-)

J. Anděl 27.6.2019 8:41

Re: Dobré ráno ze slunného Jadranu

Kde je hranice mezi vyjádřením názoru či sdělením požadavku a diktátem? V legislativě podepřené silovými složkami státu.

Milion chvilek nediktují. Třeba legislativa a někde i praxe kolem tzv. nenávistných příspěvků, tam už si nejsem tak jistý.

J. Anděl 27.6.2019 9:09

Re: Dobré ráno ze slunného Jadranu

Mimochodem, to mi ještě stojí za vypíchnutí - ony kolikrát nediktují ani ty různé nenáviděné spolky, náboženské, queerské či ekologické. Minimálně na začátku.

Mají požadavky, ale dokud se nezakousnou do zákona, nemají legální moc ty požadavky prosadit.

Proto třeba pozorněji sleduji pokusy o úpravu legislativy, než třebas hlasité kladení požadavků a apelů, které však o změnu legislativy neusilují. Jak ukázal pan Babiš, není nakonec nic snazšího než říci ne.

R. Tesařík 27.6.2019 9:29

Re: Dobré ráno ze slunného Jadranu

Ano, to je oč tu běží.

E. Pawlica 27.6.2019 8:41

Re: Dobré ráno ze slunného Jadranu

Pane Hlosto, neveďte tady ňákou pokroucenou zaagitaci jako Švejk nad maďarským honvédem, napíchnutým někde v Haliči na výhybku a běžte raději do boudy nadrtit se správné tvary přechodníků, jinak z vás nikdy nebude správný konzervativec, ctítí alespoň pravidla českého jazyka!

Když už ta pravidla logika u vás pokulhávají ...

:-D

R. Tesařík 27.6.2019 9:30

Re: Dobré ráno ze slunného Jadranu

že nejste tak gramaticky přísný na Hájkovou?

E. Pawlica 27.6.2019 11:08

Re: Dobré ráno ze slunného Jadranu

Paní Hájkovou nestuduji.

:-)

P. Rajman 27.6.2019 8:04

Pane poslanče, prostřednictvím pana předsedajícího

co to je za hovadské oslovení. Buď se poslanci oslovovat nemají a pak se mají naučit reagovat na jiné poslance nepřímo (tedy věcně) bez jakéhokoli oslovení nebo se oslovovat mohou a pak je tato formulace zcela zbytečná.

P. Hlosta 27.6.2019 8:07

Re: Pane poslanče, prostřednictvím pana předsedajícího

Ano, je to forma, ovšem zdánlivě zbytečná. Konzervativec pochopí, dělnický kádr ne. ;-))

E. Pawlica 27.6.2019 8:14

Re: Pane poslanče, prostřednictvím pana předsedajícího

... a navztekaný čokl poučuje. Se smajlíkem.

:-D

P. Rajman 27.6.2019 8:15

Re: Pane poslanče, prostřednictvím pana předsedajícího

A vy jste pochopil?

P. Hlosta 27.6.2019 8:18

Re: Pane poslanče, prostřednictvím pana předsedajícího

Nejsem dělnický kádr. Mně rádi soudruzi neměli. ;-)

E. Pawlica 27.6.2019 8:26

Re: Pane poslanče, prostřednictvím pana předsedajícího

A vy jako kovaný pravičák jste zase neměl rád soudruhy, protože vám sice dali přihlášku, ale nepřijali vás. A to se přece nedělá!

:-D

P. Hlosta 27.6.2019 8:29

Re: Pane poslanče, prostřednictvím pana předsedajícího

Koukám, že vás zajímá pouze pavlačová hádka. Typické.

E. Pawlica 27.6.2019 8:43

Re: Pane poslanče, prostřednictvím pana předsedajícího

Nikoliv, pane Hlosto, mne zajímají především myšlenkové pochody. Zejména u pravičáků.

P. Hlosta 27.6.2019 7:52

Využívat stránky a pak nadávat Neffovi...

...to je přesný obrázek charakteru některých zde zúčastněných rádoby diskutujících. Neff musí mít velkou vnitřní sílu(pokud vůbec pročítá diskuze), že nevyhodí své nenávistné kritiky a nechá je žvanit si dál. Takový E.Jank je perla pokrytecké zvrhlosti. On po svých proti Neffovských výpadech ještě má drzost napsat, že je zvědavý jestli bude zabanovaný. I to zvíře nekouše ruku, která ho krmí! Jank je ovšem výjimka a dělá ramena bez argumentů.

E. Pawlica 27.6.2019 8:12

Re: Využívat stránky a pak nadávat Neffovi...

Pane Hlosto, nenechte cloumat vztek svým majestátem, krmím se sám a za své. Což vám není po chuti, neboť byste mne za můj názor na Neffa nejraději zardousil, pěkně rázně, po vašem, po bolševicku. A tak svou svou nenávist alespoň babišovsky obrátíte, viďte.

Což je chování psa, který krmící ruku svého pána nekouše, stejně jako Neff nekousne Babiše.

I když by mnohdy rád. :-)

P. Hlosta 27.6.2019 8:28

Re: Využívat stránky a pak nadávat Neffovi...

S vámi už jsem byl hotov a nepovažuj za nutné dál pokračovat v neplodné zábavě vzájemného napadání. Kolektivistické cancy koneckonců mně iritovaly vždy natolik, že jsem s komunisty to neměl nijak jednoduché za socialismu a bolševici dodnes mi lezou na nervy pro svou přitroublou snahu převychovat lidi v názorech ve prospěch komunistické a levicové idelogie

P.S. Gramatika mi dělala vždy potíže, ale už to epší nebude, smiřte se s tím, nebo lépe - nečtěte. Stejně nechápete. ;-)

E. Pawlica 27.6.2019 8:45

Re: Využívat stránky a pak nadávat Neffovi...

Dovolte mi nad vaším osudem zamáčknout slzu v oku.

;,-)

L. Zach 27.6.2019 8:17

Velmi pochybuji, že Neff pročítá diskuse pod svými články - jsou tisíce smysluplnějších věcí, do kterých činorodý člověk může investovat svou energii...

Ale že se na NP objevují vedle např. Kechlibara či Frýborta nebo Vodvářky i články od Holáska nebo Vlka st. či Štěpánka je záslužné. A že o všech můžeme svobodně diskutovat a dávat "na stůl" argumenty pro nebo proti je přece paráda.

Myslím, že Ti, co na Letnou jsou ochotni přijet třeba z Ostravy v nedělním parnu autobusem, si tohle právě dost dobře uvědomují a vědí, že to není tak samozřejmé jak to vypadá...

P. Hlosta 27.6.2019 8:22

Re:

Já píši o nevděku jistých lidí, co na jednu stranu využívají soukromopodnikatelskou činnost Neffa a na stranu druhou ho napadají, namísto aby diskutovali v úrovni jeho úvodníku a jeho do toho nemontovali. To totiž považuji za slušnost.