18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Assange v klepetech

Zakladatel WikiLeaks Julian Assange přišel po sedmi letech o asyl na ekvadorském velvyslanectví v Londýně a ocitl se v klepetech. Labouristé vedení levičáckým antisemitou Corbynem hned zahájili akce proti jeho vydání do USA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 13.4.2019 9:59

Re: Já ti nevím....

Ale hlavně přece šlo o kočku! :-P

Z. Lapil 13.4.2019 9:44

Re: Stehna jsou pěkná....

Nesmysl. Určitě se může obrátit na parlament (ten má na utajované skutečnosti výbor), ale to je tak všechno. Na policii už hůř - to by musel napsat něco jako "dostaly se mi do ruky tajnosti, něco s tím udělejte", protože nezapomeňte - je"zločinem" utajované skutečnosti šířit, když už se o nich dozvíte. Nějaký přestupek spáchal už ten, kdo spis zapomněl na stole nebo kecal u piva. Hrabat se někomu v šuplíku nebo v počítači je lumpárna samo o sobě, nezávisle na tom, co tam zjistím. I policajt na to musí mít glejt od soudu. A dobře, že tak.

Hlavní důvod: vy prostě nevíte, co je to nepravost. Ne z důvodu osobní nedostatečnosti, ale protože správnost a nesprávnost může být z různých stran různá. Viz vylodění v Normandii: de iure to byl útok na cizí stát. USA tehdy byly ve válce s Japonskem a Němci s kdekým, ale, snad se nepletu, válka Německo - USA začala právě tehdy a tam.

Když tak o tom dumám: tak se o té nepravosti dovědí všichni. No a? Všichni víme, že Čapí hnízdo nebylo košer, všichni si myslíme, že Rath jel v uplácení ve velkém, ale obojí řeší soudy a nikomu jinému to nepřísluší. Nebo vám snad přijde správné, aby vás někdo šmíroval skrz tajnou kameru a následně zveřejňoval vaše reakce na známky vašich dětí?

M. Prokop 13.4.2019 9:57

Re: Stehna jsou pěkná....

Otázka je definice nepravostí.

P. Hlosta 13.4.2019 8:37

Od koho může mít Assange sympatie

Assange je špion, akorát nejde adresovat kam komu co prozradil, že to prozradil všem. Všem - to je WikiLeaks, která zprostředkovala zveřejnění. Když se stane kdokoliv špionem, musí počítat se svým ohrožením. Aston správně popisuje, že být špionem proti Ruským zájmům, už by byl otrávený novičokem. Takhle je "jen" stíhaný za krádež tajných informací za účelem ohrožení státu. Skončí ve vězení a zahodí od něj klíče.

Diskuze, jestli zveřejněné je o špatnosti tím ohroženého státu, nemá žádný smysl. Pravdu lze totiž použít i ve zlém úmyslu, tedy proti právě tomu státu, odkud pravda pochází. V Případě tohoto vyzrazení je ohrožen celý Západní svět. Jak známo, levice ideově stojí proti kapitalistickému systému a ten je základ Západní civilizace. Assange může mít sympatie jedině u levičáka.

P. Spáčil 13.4.2019 8:52

Re: Od koho může mít Assange sympatie

A co na to říkají Piráti? (:-))

V. Kún 13.4.2019 8:58

Re: Od koho může mít Assange sympatie

Napsal jste, pane Hlosto, že Assange "vyzrazením" (správně: zveřejněním) těch hrozných svinstev ohrozil celý Západní svět. Mýlíte s: On - a další stateční - ho zachraňují.

M. Prokop 13.4.2019 10:00

Re: Od koho může mít Assange sympatie

Zachraňují pro komouše?

R. John 13.4.2019 8:59

Assange ...

... si bude žrát v americkým kriminále , jak paša na krmníku...k tomu televize, kuřivo, kino, sport, houno dělat, dyť ten magor se již potrestal sám, když vegetoval na Ekvádorským velvyslanectví v komoře na smetáky......:-)

J. Nový 13.4.2019 8:31

Úsměvné

"Jeho publicistická činnost však byla nepochybně podvratná a je třeba, aby ji projednal nezávislý soud."

.

Musel jsem se této větě zasmát. Podobně jako byl nedávno rozhovor s policisty, kteří v zimě kontrolují chaty a chalupy, zda nejsou vykradeny. A veřte nevěře, policsta prohlásil, že kontrolou také zjišťují, jestli se do chaty nevloupal nějaký "podvratný živel". Kdybych to neslyšel na vlastní uši, tak bych nevěřil, že to nějaký policista, 30 let po revoluci, vypustí z pusy.

A ejhle, i tady čtu o "podvratné činnosti" :)))

Jen by mne zajímalo, jestli by zněl autorův článek stejně i v případě opačném, tzn. že by tajné ruské informace vynesl nějaký Ivan. Já o tom dost pochybuji a co vy? :)

S. Lazárek 13.4.2019 8:38

Re: Úsměvné

Z Litviněnka se nestal alfa zářič proto, že jezdil po Moskvě na červenou. Assange se zasloužil o to, že přísně tajné informace vycházely na pokračování v novinách a dojel na to. Nezáří, nezkouší na sobě kvalitu novičoku ani ho nestihl akutní infarkt, jen je zatčen.Prostě šel tomu štěstíčku tak nějak naproti.

Aston to popsal přesně.

P. Hlosta 13.4.2019 8:46

Re: Úsměvné

Nejsme součástí Ruské sféry vlivu, bohudík. Takže bychom mohli mít i zlomyslnou radost, že by se cosi pravdivého dostalo na veřejnost z Ruska. Rozdíl dopadu na toho, kdo vyzradil, ovšem Aston popisuje přesně. Rusko by dotyčného dalo otrávit kdekoliv ve světě novičokem, nebo ho dalo zastřelit. Se soudy by se nepárali. Dost podstatný rozdíl mezi těmi dvěma velmocemi USA a Ruskem.

'Podvratná činnost' - normální terminus technicus, tedy přesné pojmenování účelu činnosti.

V. Kolman 13.4.2019 15:28

Re: Úsměvné

Výkon "trestu" by provedla agentura SMERŠ (=SMERť Špionom).

J. Ptáček 13.4.2019 8:26

Hlavně je velký pitomec

Assange je především neuvěřitelný pitomec. Dostane azyl na ekvádorské ambasádě v Londýně, načež začne zveřejňovat informace znecťující ekvádorské politiky a zejména ekvádorského prezidenta (???). Pak se diví, že jej z ambasády vyhodili a předali britským bezpečnostním orgánům...

V. Hájková 13.4.2019 8:35

Re: Hlavně je velký pitomec

No nedivte se :-)) vždyť mu dali jen jeden jediný pokoj k jeho sedmiletému přebývání - jemu takové světové hvězdě:-)))

E. Derat 13.4.2019 8:40

Re: Hlavně je velký pitomec

Jo, v tom zcela souhlasím, i když zase se tolik nedivím, po těch sedmi letech mu z toho muselo jebnout. Nebo naopak, už to chtěl nějak vyhrotit, třeba mu začalo být jasné, že to takto nemůže táhnout do konce života, a že v kriminále bude v podstatě svobodnější než tam. Čert ví.

M. Prokop 13.4.2019 10:02

Re: Hlavně je velký pitomec

Tomu jeblo už dávno, těch 7 let to jen dokreslilo.

P. Spáčil 13.4.2019 8:57

Re: Hlavně je velký pitomec

Ehm, jaksi jste si nevšiml, že v Ekvadoru se trochu změnilo vedení, které už k němu asi nebylo tak vstřícné.

E. Derat 13.4.2019 9:02

Re: Hlavně je velký pitomec

To ovšem nemění nic na faktu, že zveřejnil údaje o daňových rájích atd., které se nového vedení týkaly atd.,a měly zůstat utajeny. Proč to udělal, je tedy otázka.

J. Matuška 13.4.2019 9:52

Re: Hlavně je velký pitomec

Pro jistotu, nemáte na mysli Panama papers, že...

R. Tesařík 13.4.2019 9:02

Re: Hlavně je velký pitomec

On ale nebyl vstřícný k novému vedení. Je to patologickej kverulant.

P. Aron 13.4.2019 8:25

Pane Neffe

Tak tohle se vám opravdu nepovedlo a je to těžká demagogie. Srovnávat Assange s manželi Rosenbergovými nebo jeho činnost s vyzrazením plánu vylodění to snad ne !

Je rozdíl prozradit utajované skutečnosti a takové má každý i demokratický stát a prozradit svinstva, kterých se dopouštějí stát a jeho tajné služby a jsou v rozporu se zákony tohoto státu, mezinárodními pravidly, ústavními principy.

Vzpomeňte třeba na Irangate a Olivera Northa.

V. Kún 13.4.2019 8:30

Re: Pane Neffe

Pane Arone, výborně řečeno.

T. Kohout 13.4.2019 17:25

Re: Pane Neffe

Co Watergate?

M. Moravcová 13.4.2019 8:17

K tomu včerejšímu kojení (opsáno z TW) :

rok 2040, přijímací pohovor:

"A jaké máte zkušenosti s bankovním sektorem?"

"No, popravdě jsem byl v bance v podstatě odkojen..."

P. Aron 13.4.2019 8:26

Re: K tomu včerejšímu kojení (opsáno z TW) :

Dobrý :-)))

P. Aron 13.4.2019 8:27

Re: K tomu včerejšímu kojení (opsáno z TW) :

Tak to taky kradu :-)))

M. Varadinková 13.4.2019 8:07

Kdyby nějaký novinář

získal a zveřejnil neco nekalého o Rusku, co Rusko považuje za své státní tajemství, mel na být za to vydán k potrestání do Ruska?

J. Jelínek 13.4.2019 8:12

Re: Kdyby nějaký novinář

On Assange je novinář? Nevím, jenom se ptám.

M. Varadinková 13.4.2019 8:21

Re: Kdyby nějaký novinář

To je přece fuk. Udělal přece tu samou věc, jakou dělá novinář. A zveřejnil jen fakta a ne své fabulace, jak zhusta činí novináři. Novináři jsou za odhalení nepravosti chválení, Assange má být potrestán? Je snad novinář nadčlověk? A jaká je vlastně definice novináře? Jsem novinářem já, když mi noviny zveřejnily pár článků?

K. Wágner 14.4.2019 6:46

Re: Kdyby nějaký novinář

K výzvě za jeho propuštění se podle agentury AP připojila také organizace australských novinářů.