26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Ano, žijeme v nejlepším období naší země

Žijeme v něm od 17. listopadu, kdy se prolhaný a zlodějský komunistický režim začal hroutit. Václav Klaus ve svém novoročním projevu měl samozřejmě na mysli období současné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kocour 2.1.2008 1:44

Ano, ano, Astona zcela neomylně

nejvíc zaujala věta o 40 letech komunistického období: "Při jejich hodnocení ale nevystačíme s líbivými proklamacemi, které

někteří dnes tak snadno zastávají, protože je už nic nestojí.".

Kanuk 2.1.2008 1:44

Re: Odkdy je žití na dluh

V Emerice má většina lidí svůj barák, který ovšem většina té většiny kupuje na hypotéku, kterou splácejí obvykle 25 let. To je tam dost odedávna zvykem, a moc to jejich měně nevadilo, s výjimkou situace nastalé nedávno. Ale to snad na měnu také nemělo moc vliv. Současná situace USD byla způsobena "kauzou Irák". Podobné to bylo s "kauzou Vietnam".

Mia 2.1.2008 1:42

Re: Kanuku

presne tak. vzdyt oni se jen jeli podivat na rodiny a jsou zpatky, to si asi nikdo nevsiml. Jsou v celych mestech, okupuji Karlovy vary a jina mesta. Maji v rukou kapital a kdykoliv  se to muze zase obratit. ten radar bude trochu zarukou, ze neudelaji puc. Vzdyt jsem cetla, ze v CR je jen 300 tisic ilegalnich Ukrajincu a to CCCP mela tech statu vice. radi tam mafie a lidi to snad nevidi? 200 Amiku jim vadi, ale 2 miliony Rusaku ne?? Jdete se vycpat. I s Klausem, starym priteloem komousu.

Kanuk 2.1.2008 1:36

Re: Re: Re: president

Zde je o spojence...Z čeho tak soudíte? Že podepsali nějaký papír? To Francie kdysi podepsala také. Že vstoupili do války proti fašizmu až když byli napadeni Japonskem a Německo jim vyhlásilo válku? Máte dost divná kriteria.

A přesto, že v ČR nežiju, svůj argument pokládám za platný.

parchant emigrant 2.1.2008 1:31

Kanuku

Jestli veris tomu ze Cesi vyhnali ruskou armadu, tak jses vetsi komik nez jsem predpokladal ;-D;-D;-D

O/X/X 2.1.2008 1:30

Odkdy je žití na dluh

příznakem prosperity?Pan profesor se pomátl, když počet lidiček, kteří zaťali sekeru na bydlení bere jako symbol ekonomické prosperity.Jakoby nevěděl, co to za pár let provede s měnou.Anebo  se vnitřně smířil s lekcí, kterou mu bankéři už jednou provedli a snaží se jim nadběhnout před jejich emisarem Švejnarem?:-/

Stanislav 2.1.2008 1:28

Re: Re: Re: Re: dvě poznámky na okraj

Je i možné vám věřit, ale jsem názoru, že reformy potřebuje tahle země jako sůl, takže byť za cenu volebního zatracení, dělá ODSka správnou věc a Klaus ji docela pomohl ...

Vilém 2.1.2008 1:15

Přezrálý politik

Václav Klaus vstoupil do brežněvovské životní fáze, a pokud bude ve funkci pokračovat, pravděpodobně nám poskytne ještě řadu příležitostí pozorovat známky úpadku a sešlosti.

Projev byl obsahově roztříštěný a každý si v něm mohl najít svoje, od zmínky o sociálních otázkách po zapšklé národovecké zápecnictví, kompozičně byl ovšem na úrovni gymnaziálního referátu o vzdálené zemi sepsaného o přestávce na wc.

Aston zřejmě prochází podobným procesem jako Klaus, protože vyplodil devótní článeček, kde Klausovy banality o demokracii vydává málem za myšlenkové perly. Skutečností je, že naše společnost se už řadu let vyvíjí krajně znepokojivým směrem a místo narcistního uspokojení by bylo třeba změny politických trendů.

Komunisté na kritiku reagovali poukazy na hladovějící černochy, kapitalističtí normalizátoři dávají kritikům pro změnu nálepky bolševiků, ale zanedlouho budou na úrovni Vasila Bilaka.

Vasekpasek 2.1.2008 1:04

Re: Re: Re: dvě poznámky na okraj

Jak říkám, nevěřím, že by se k němu přidali. A pokud ano, ze socbolševického programu by stejně moc neprosadili. Ale mohu se samozřejmě mýlit, je to věc názoru

Vasekpasek 2.1.2008 1:03

Re: Re: Re: dvě poznámky na okraj

Rozumím tomu argumentu, leč jsem přesto přesvědčen, že do takové fáze bychom se nedostali (ale zároveň vím, že o tomtéž byli přesvědčeni i ti, co volili Hitlera a jemu podobné...). Koneckonců to zřejmě uvidíme po příštích volbách, bohužel...

Jája 2.1.2008 0:59

Re: Re: dvě poznámky na okraj

Jenomže v ten moment, kdy by Parub dostal šanci na sestavení vlády, tak by se k němu přidali jak lidovci, tak zelení khmérové a bylo by to v pytli neřku-li v bruseli

nosál 2.1.2008 0:55

Re: Re: dvě poznámky na okraj

Hloupá představa že je potřeba "dát levičáckým šílencům šanci" stála miliony lidí život, víme chlapče?!

nosál 2.1.2008 0:53

Re: Re: Re: Re: president

Pepo, co si dát na přirození studený obklad? Možná by to pomohlo.

Vasekpasek 2.1.2008 0:52

Re: Re: Re: Re: president

Jasně, to je neustálé omílání dokola, prý lézt někomu do řitě. Bez dalších diskuzí tento argument jednoduše odmítám.

To přirovnání je trochu přitažené za vlasy, takto věc opravdu, ale opravdu nestojí

Pepa 2.1.2008 0:48

Re: Re: Re: president

Co víc, ti, kteří jsou pro radar předkládají každý týden jiný "rozumný" argument. Byla to Korea, potom Iran, teď Rusko. Ani Jiří Čunek neumí lépe lhát než pan Klvaňa. V podstatě se ale jedná o abstinenční příznaky jisté části populace, která se nutně musí zasouvat někomu do řitě, jinak jim to chybí.

Mimochodem, kdyby Vás Váš dobrý přítel požádal o zapůjčení dcery, manželky nebo maminky na jednu noc, tak byste jistě neodmítnul, že?

Vasekpasek 2.1.2008 0:43

Re: dvě poznámky na okraj

1. Upřímně řečeno tomu nevěřím. Jsem přesvědčen, že Paroubek měl dostat svou "šanci se znemožnit". Pokud by vládu opravdu sestavil, pak by stěží přežila pár měsíců a neprosadila by prakticky nic ze socbolševických cílů. Pokud by jí nesestavil, nutně by následovaly předčasné volby, které by ovšem s největší pravděpodobností vyhrála pravice (vycházím z tehdejších průzkumů) a vyhnuli bychom se současnému marasmu.

2. Ano, to zní skutečně velmi reálně

Vasekpasek 2.1.2008 0:41

Re: Re: president

To je ovšem nesmysl. Právě tehdy budu cítit národní hrdost, až tu ten radar bude stát. Protože to, že tu má někdo svou základnu, přece apriori neznamená, že jsem jeho otrok, sluha,... Zde jde o našeho spojence, není tudíž co řešit.

Btw, ti, kteří jsou proti radaru, ještě nepředložili jediný rozumný ARGUMENT proti

Kanuk 2.1.2008 0:37

Re: Re: president

A najít nějaký šikovný tunýlek.

Kanuk 2.1.2008 0:34

Re: president

Dost dobře nechápu, jak může o národní hrdosti mluvit někdo, kdo podporuje výstavbu USA radaru v ČR. Češi nevyhnali ruskou armádu proto, aby se jim tam nastěhovala americká. (I když to "vyhnání" bylo spíš symbolické).

vladimír ondys 2.1.2008 0:29

Jasně

a kadíme zlatý hady.Rv;-DR^

http://vladimir.ondys.sweb.cz

Pepa 2.1.2008 0:29

Re: Re: president

Máte se dobře chlapci, jako důsledek posledních á let vlády ČSSD. Ona Vám ale už ODS zatne tipec.

Stachanov 2.1.2008 0:28

dvě poznámky na okraj

1. prezident není jen kladeč věnců, jak se to snaží kde kdo bagatelizovat. Kdyby seděl na Hradě po loňských volbách někdo jiný, asi by do druhého pokusu jmenovali Paroubka a ten by tu teď premiéroval, co si budem povídat, rozdrolit Zelené či lidovce by enbyl zas takový problém.

2. volba je tajná, a proto jsou všechny astonovi kalkulace v tomto článku naprosto o ničem, stejně se nakonec rozhodne v zákulisí (viz Kalouskova malá domů církvím za 269 miliard)

Kanuk 2.1.2008 0:28

Re: president

Miláno. kolik bylo vašim rodičům za první republiky? Těch, kteří tuto republiku pamatují, je velmi poskrovnu, a těm ostatním se nedivím, že v současné době "se mají nejlíp ve svém životě". Protože nic jiného než poválečnou mizerii nepamatují.

Fanda Procházka 2.1.2008 0:21

Re: president

Ano plný souhlas,i já se mám nejlépe ve svém životě.Stačí se jen snažit.

Jája 2.1.2008 0:09

Re: president

miláno, já bych se k vašemu názoru přidala. SouhlasR^

miláno 1.1.2008 21:13

president

 Astone, ale já se mám opravdu nejlepe v mém životě a moji rodiče je jím  téměř osmdesát let , říkají to samé.  Samozřejmě obava co bude letos u nich zůstává, to je přirozené . O tom všem pan president  mluvil , také o moji povinnosti k mým rodičům a zodpovědnosti mých dětí k mojim vnoučatům. Pan president mluvil také o svobodě a demokracii, v které ač si toho mnozí neváží ,dnes žijeme. Jeho projev se mi líbil, byl o osobní zodpovědnosti  a také o národní hrdosti - bohužel toto mnoho komunistů a socialistů nikdy nepochopí( viz reakce p. Paroubka). Dovoluji si tedy popřát  všem svobodným a sebevědomým lidem naší krásné země mnoho úspěchů a zdraví v tomto roce.