30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Ano, žijeme v nejlepším období naší země

Žijeme v něm od 17. listopadu, kdy se prolhaný a zlodějský komunistický režim začal hroutit. Václav Klaus ve svém novoročním projevu měl samozřejmě na mysli období současné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Danek 2.1.2008 13:08

To jo...

To je pravda, zijeme si jak prasata v zite. Jenom je skoda, ze Klausik to nevidi, protoze se pohybuje v uplne jinych kruzich. >- At zije Ksc!!!!!! S KSC na vecne casy.

Ladislav N. :-))) 2.1.2008 13:24

Re: To jo...

Z komunistů jsou teď kapitalisti. A ti magoři, co v KSČ(m) zbyli, stejně nic jiného, než brát podporu od státu nedokážou.... Rv;-)

Josef Schweik 2.1.2008 13:00

Vašnostové koukam hodlaj zapomenout

že veškerý srovnávání současnejch a nedávno minulejch darebáctví a hovězích nápadů s tim, co dělali bolševici lidem za jejich doby je nemorální a ku posměchu. Se mi zdá, že češi fendujou tenhle husákismus proto, že byl dobrej k lidu - každej si moh ukrást pár pytlů cementu, nějaký ty cihly, do práce se chodilo, ale moc se v ní jeden nenadřel a hlavně, když všicky dělali prd, byli si rovný v nedostatku duševním i hmotným.

Dneska se to holt hned pozná, kdo má v kedlubně naděláno, smrdí korunou na sto honů. A to je špatně. Vono totiž nikdá nešlo vo to, najít ty talentovaný, pěkně je poprosit, aby svůj talent dali spolku k užívání že si my hlupáci jich za to budeme vážit. Místo toho volíme pokud možno co největší chamraď a povl - nemusíme si jich vážit, když nám to nejde, je to takový velký alibi pro ty naše malý skotáctva, poněvádž si tu každej myslí, že když zvolí bandu somráků, bude se k nim moct přidat, když zvolí verbež zlodějskou, tak bude moct taky trochu krást jako voni.

Si tak trochu všímám, jak málo tady těm lidovejm řečníkům jde vo věc, když plamenně obhajojou to, za čím si slušnej člověk jenom uplivne.

Tahle země potřebuje statečný a hodný lidi, ale voni se jaksi bojej těch řeznickejch manýr, kerý vovládaj každýho, kerej si čuchne k moci a penězům.  Je to marný, žijem ve velký zemi, ve kerý se dá jinde žít líp, tak talenty utíkaj, zatímco ten v normální zemi slušnejma a chytrejma ředěnej dobytek se u nás čím dál víc zviditelňuje, to jak tu začíná bejt vopuštěnej a sám.

Je smutná pravda, že každej, kdo tenhle národ nějak pozitivně proslavil, učinil tak  cizině a po svym návratu sem na něj čekala závist, nedůvěra, pomluvy. Čížkové sou morální sajrajt a ještě sou na to pohříchu pyšný..

Real 2.1.2008 13:03

Re: Vašnostové koukam hodlaj zapomenout

Pitr,Kožený ,Krejčíř , už nám utekli .

Josef Schweik 2.1.2008 13:14

Takovejch bylo za mocnáře za korunu pytel a nikdo si je nebra takhle do huby jako klacek na stát.

Esli známe to tom vobdobí největšího přesunu majetku vod Bílý Hory jenom tři velký grázly, tak to sme skoro Rychlý šípy.

Když se vohlídnu naší minulostí, tak třeba takovej Hodža by strčil do kapsy tyhle tři i s jejich rezidencema a autama. A když to za mocnáře porádně rozbalili Hungáři pod vedením Esterházyiho, to byla nejdřív celičká Vídeň poblitá a pak udělalo mocnářství bankrot.

Voni sou jak ten Pavlovův pes, taky porád reagujou na stejný slova. Nojo, co je dobrý pro psa, nejni nejlepší pro člověk, milej zlatej. Psi štěkaj, lidi mluvěj. ozdíl je v tom, že ty první jen hlásej, že hlídaj, zatímco lidi by měli slovem nýst nějaou myšlenku. Ta se ve štěkotu ztrácí.

Real 2.1.2008 13:18

Re: Takovejch bylo za mocnáře za korunu pytel a nikdo si je nebra takhle do huby jako klacek na stát.

Kde je ta myšlenka ?

vladimír314 2.1.2008 13:12

Re: Vašnostové koukam hodlaj zapomenout

Moc pěkný Josefe, řekl bych, že se podepisuji!

V této souvislosti bychom ovšem neměli zapomínat na známé pravidlo, že "chudoba cti netratí", ale v tom významu, že když někdo má v životě holt smůlu, všechno mu ukradnou, sklátí ho nějaká nemoc, ztatí zaměstnání, věci mu nejdou od ruky a holt je takovej, že si pořád takzvaně "šlape po štěstí", takže je tím pádem chudej, tak i tyto lidi bychom měli brát s plnou vážností a dopřát jim cti a společenské prestiže stejně jako těm, kteří si prostě vedou o něco lépe. :-)

Viktor 2.1.2008 12:55

projev to byl

nic neříkající, omílání od anno dazumal, a jak to president všechno dobře vedl. Nikdo mu nebere jistý rozhled a vzdělání, ale zcela nelze pominout jeho ignoranci  např.v otázkách globál.oteplováí.aj. Rozumí měmecky a může se informovat v němec.tv kupříkladu kde nejde o nějakou ideologii, ale záhubný proces. Mořští savci při něm hynou, za hranicemi je to odmítání vidět skutečnosti už pro ostudu. a ostudu tím dělá Klaus celé zemi.

Švejnar naproti tomu je kvalifikován v ekonomii, už v roce 1990 navrhoval uspořádání ekonomiclého procesu, proces transformace; nejde mu o moc jako Klausovi, který je sebestředný, narcistický a moc je pro něj všecko.

Vodnice 2.1.2008 12:58

Mořští savci při něm hynou, za hranicemi je to odmítání vidět skutečnosti už pro ostudu. a ostudu tím dělá Klaus celé zemi.

;-D;-D;-D

méně lihu, kup si knihu

Malý Aston 2.1.2008 13:00

Re: Mořští savci při něm hynou, za hranicemi je to odmítání vidět skutečnosti už pro ostudu. a ostudu tím dělá Klaus celé zemi.

To psala Švejnarka za pomocí slovníku,takže se učí jak prohlásila.:-D

Real 2.1.2008 13:01

Re: Mořští savci při něm hynou, za hranicemi je to odmítání vidět skutečnosti už pro ostudu. a ostudu tím dělá Klaus celé zemi.

Něco k věci ? Nebo myslíte ,společně s Klausem ovšem ,to se hodnotí ,že globální oteplení nehrozí ?

Malý Aston 2.1.2008 13:03

Re: Re: Mořští savci při něm hynou, za hranicemi je to odmítání vidět skutečnosti už pro ostudu. a ostudu tím dělá Klaus celé zemi.

Pokud pozoruji tak 4 % občanů se otepluje.Jinak u nás je zima jak sviňa.:-D

pepa 2.1.2008 13:03

Re: Re: Mořští savci při něm hynou, za hranicemi je to odmítání vidět skutečnosti už pro ostudu. a ostudu tím dělá Klaus celé zemi.

globalni otepleni hrozi jenom diky schvaleni registrovaneho partnerstvi

StandaT 2.1.2008 13:05

Re: Re: Mořští savci při něm hynou, za hranicemi je to odmítání vidět skutečnosti už pro ostudu. a ostudu tím dělá Klaus celé zemi.

Mořští savci - to je hlavně (pokud ne výhradně) projev znečištění a japonců. Ne oteplování.

clay 2.1.2008 13:06

Re: Re: Mořští savci při něm hynou, za hranicemi je to odmítání vidět skutečnosti už pro ostudu. a ostudu tím dělá Klaus celé zemi.

co s tím globálně naděláte?

Vodnice 2.1.2008 13:07

Re: Re: Mořští savci při něm hynou, za hranicemi je to odmítání vidět skutečnosti už pro ostudu. a ostudu tím dělá Klaus celé zemi.

k věci by snad měl být ten úvodní komentář, zaujali mne ti savci- autor evidentně sál až nasával.

balthasar 2.1.2008 13:26

Re: Re: Re: Mořští savci při něm hynou, za hranicemi je to odmítání vidět skutečnosti už pro ostudu. a ostudu tím dělá Klaus celé zemi.

Kdes nechala starýho ?8-o

Vodnice 2.1.2008 13:32

Re: Re: Re: Re: Mořští savci při něm hynou, za hranicemi je to odmítání vidět skutečnosti už pro ostudu. a ostudu tím dělá Klaus celé zemi.

kdes nechal ty dva ?

Ladislav N. :-))) 2.1.2008 13:02

Re: projev to byl

A Jiří Paroubek s předstihem horoval pro socialismus už po okupaci spřátelených armád Varšavské smlouvy (21.8.1968)...  ;-P

Němek 2.1.2008 13:05

Re: projev to byl

Jistě je Klaus chytrý, pracovitý a vzdělaný. Ale není moudrý, a to by se mělo u prezidenta vyžadovat. Těch trapasů v zahraničí bylo také víc než dost. To především proto, že venku nejsou zvyklí na Jeho Veličenstvo Ješitu Prvního; donedávna byli zvyklí na ostýchavého filosofa Havla. Švejnar by v zahraničí určitě tolik ostudy neudělal.

haha 2.1.2008 13:12

prezident musí rozumět všemu .-)

ale Švejnar je jenom na ekonomiku. Což je jeho mínus.

Zato Papá Narcis Tunel rozumí všemu, tak dobře, že může poučovat vědce - globálním oteplováním počínajíc, přes problémy chovatelů skotu v Zambii a konče zdravotnickým systémem na Tasmánii, nebo v Laosu. ;-D;-)

Němek 2.1.2008 13:14

Re: prezident musí rozumět všemu .-)

Však Nikita kukuřičník také rozuměl všemu.

haha 2.1.2008 13:24

Re: Re: prezident musí rozumět všemu .-)

žeby Narcis u něj čerpal inspiraci? ;-)

westík 2.1.2008 13:38

Re: Re: projev to byl

no, jestli ten "ostýchavý "Havel je filosof, tak jsem papež.:-DJak se zdá , tak presidentská funkce v naší kotlině má ještě jednu důležitou ,byť v ústavě nezakotvenou roli-president slouží jako fackovací panák pro lidi, kteří nemají možnost svůj vztek, špatné trávení a vůbec frustraci-odbýt  si doma: máte zlého šéfa,vzteklou a frigidní ženu, tchýni ,která otravuje a ne a ne zemřít., chybí peníze na vrácení půjčky na novou televiizi.............za všechno mohou ti nahoře,a zejména president  (ať je to kdokoliv-Klaus má prostě smůlu, že je presidentem teď, pokud tam bude Švejnar, budou za chvíli titíž lidé nadávat na něj ).Ono je totiž moc těžké říci sám  sobě: Jsem veleosel, mnohem jednodušší je to prohlásit o druhém ,zejména když to neslyší a nemůže mně dát pár přes ústa.

bohuš 2.1.2008 13:18

Re: Jako obvykle.

Víš co navrhoval Švejnar v tom devadesátém roce? Odpovím za tebe. Nevíš nic a jen blábolíš, jak je u tebe zvykem.

Ladislav N. :-))) 2.1.2008 12:44

Ano, žijeme v nejlepším období naší země - Jedna z cen za kuriózní smrt jde do Česka

Jedna z cen za kuriózní smrt jde do Česka  

New York - Do Česka letos pomyslně putuje jedna z takzvaných Darwinových cen za rok 2007, recesistických ocenění posmrtně udělovaných lidem, kteří dle oficiální definice "obohatili genetický fond lidstva tím, že se z něj vyřadili"; tedy těm, kteří zemřeli nějakou obzvláště kuriózní smrtí. Pořadatelé si všimli červencového případu z Kladna, kdy se část haly někdejších válcoven zřítila poté, co zde zloději kovů zřejmě kradli železné nosníky. Dva z údajných zlodějů tehdy zahynuli. ... ;-D;-P;-)

P.S.: Není nad "politickou korektnost" zpráv ČTK.... ;-D

Real 2.1.2008 12:48

Re: Ano, žijeme v nejlepším období naší země - Jedna z cen za kuriózní smrt jde do Česka

 Minulý rok to vyhrál Švéd ,který se udusil v malé místnosti tím ,že se přežral zelí a prděl tak ,že ho zadusil metan .

drak 2.1.2008 12:44

To nic, jenom další bouře ve sklenici vody...

Novoroční projev presidenta byl normálním standardním projevem státníka k Novému roku. Takovým, jaký se od státníka v alespoň přiměřeně normálně fungující zemi dá očekávat. Nechápu proč budí tolik v podstatě zbytečných emocí, ze strany opozice a některých sdělovacích prostředků.

Stručně shrnuto, není zde ani příliš mnoho důvodů k jásotu a nadšení na jedné straně ale rozhodně zde není jediný důvod k hysterickým projevům, které předvádí opozice a zejména pan Paroubek a s ním sympatizující část novinářské veřejnosti. Zkrátka jen a pouze další bouře ve sklenici vody a humbuk o ničem, další v řadě mnoha jiných. Musím se přiznat, že mi ty bouře ve sklenici vody začínají hodně vadit, protože prokazují, že s politickou scénou v zemi a s novináři a jejich prací cosi není v pořádku.

Němek 2.1.2008 13:07

Re: To nic, jenom další bouře ve sklenici vody...

Stručně shrnuto: Vyzrálý státnický projev Husákova typu.

balthasar 2.1.2008 13:27

Re: Re: To nic, jenom další bouře ve sklenici vody...

Jo to jo ;-D