17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

ANO na sestupu

Podle posledního výzkumu agentury Kantar klesly preference ANO pod hranici 25 procent. Jarní legenda o vládním úspěchu se rozplývá a přepis z tiskové konference začíná formovat pohled na Babišův leadership: V březnu někdo přišel s tím matematickým modelem a v srpnu někdo sice byl to ten stejný člověk, ale už přišel v nějakém čase a ty, který měli přijít, nepřišli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Mach 19.10.2020 11:47

Nemůžu ho najít, ale to bych od Babiše nečekal, že 20. srpna bude vědět, co pan Fiala řekne 21. srpna, a podle toho změní doporučení odborníků. ;-D

J. Kombercová 19.10.2020 11:46

Nečetla, Okamurovci mě nezajímají, proč bych jim měla věnovast pozornost... myslím, že na politické scéně víc než dosud stejně nezískají, jen váží ty "své" voliče.

P. Zinga 19.10.2020 11:46

." A ten bohužel za posledních roky prodělal vývoj dosti neblahý.."

Pravdu díte, pane Koláři, pravdu. Akorát že ten vývoj poznamenali lidé, jako jste Vy.

J. Anděl 19.10.2020 11:45

Třeba na migraci, zprávy o nutnosti přijímat migranty, kvóty.

Není to jediné, ale rozhodně je to jedna ze silných příčin, myslím. Bezprostřední.

Ty jiné jsou dlouhodobější, plynou celkově z.... řekněme toho, co Havel nazval "blbou náladou".

Podotýkám, že jsem vždy volil Zemanova protikandidáta.

D. Mach 19.10.2020 11:45

Ale Neff přece není tak hloupý, že by nevěděl, jaké názory si sem kopíruje. Takže musí přijmout fakt, že šíří dezinformace.

P. Jirkovský 19.10.2020 11:45

Aston se diví, že si někdo dovolil zařadit NP mezi dezinformační weby. Spolu s ním jsou pobouřeni i místní autority. Dokonce se špekuluje o omezení práva na informace, ba o tlacích na NP, o pluralitě názorů (ve smyslu jejího omezování (?)). Myslím, že zakopanej pes je v tom, že spousta dnešních "astonů" podlehlo klamu náklonnosti. Že totiž informaci nehodnotí podle její validity, ale na škále líbí-acomábejt?-nelíbí. K tomu patří pocit, že zdejší web je něco elitního ve smyslu kvality, ostrůvkem slušný žurnalistiky v moři slovní bídy. Pokud Astonovi záleží na renomé NP, měl by se víc orientovat na kvalitu uveřejňovanejch článků, než na jejich komentovanost a sledovanost. Tím, že popřává místo někdy i extrémním a někdy i zcela nepravdivým a zavádějícím textům, neslouží jakési pravdě či objektivitě, to by udělal, kdyby je jako přece jen jistá autorita (autor a vydavatel s velice rozšířenou pověstí) náležitě komentoval. A tak mu nezbejvá, než strpět zařazení mezi weby šířící informace s pochybnou kvalitou, tím se samozřejmě nemyslí, že by byl jejich původcem.

P. Černý 19.10.2020 11:44

Jo. Například v projevu 21. srpna.

M. Kolář 19.10.2020 11:44

Ne.. Babiš nepřevzal nic od opozice.. Na konci první vlny vytvořil cíleně v české společnosti dojem, že to má pod kontrolou a ošéfované.. Prymulu si dal na Úřad vlády, atd.. Za celé léto se nesešla ani jednou epidemiologická komise ! Pokud Babiše někdo poněkud doběhl, tak to byl možná samotný Prymula, který jen čekal na příležitost v závětří ... Jinak Fiala možná, ten asi vyzýval k rozvolnění, Pekarová ne.. Tito dva opoziční politici mají dost rozdílné názory ..

D. Mach 19.10.2020 11:43

Že si je šíří, to je jejich problém, ale že je sem pan Neff kopíruje, tak to je to Manipulátory zmíněné rozšiřování.

D. Mach 19.10.2020 11:41

Když 20. srpna zrušil rozhodnutí ministra zdravotnictví zavádějícího nošení roušek, tak to po něm chtěl pan Fiala nebo paní Pekarová Adamová?

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/koronavorus-covid-opatreni-rousky-babis-vojtech.A200819_200525_domaci_bro

S. Lazárek 19.10.2020 11:40

Balda je ukázkou toho, co se stane když Okamurova setba strachu padne na úrodnou půdu.

J. Lehký 19.10.2020 11:39

Pokud měl zmíněný server na mušce stálé glosátory typu P. Štěpánka, Z.Jemelíka, Jakla, Klause, tak měl pravdu-ti šíří dezinformace všeho druhu na stránkách N.P. neustále..!

P. Forejt 19.10.2020 11:39

proč průzkumy společnosti Kantar neodrážejí realitu ?? ......Hamáček nejdůvěryhodnějším politikem, a hnutí ANO jen 25% .....zbláznili jste se ?? .....NE - objednala si nás česká veřejnoprávní televize !!

J. Matuška 19.10.2020 11:38

O virus tu nejde: Nejlepší analýza současné pandemie. Jasně, stručně, přehledně a v souvislostech

https://www.casopis-sifra.cz/o-virus-tu-nejde-nejlepsi-analyza-soucasne-pandemie-jasne-strucne-prehledne-a-v-souvislostech/

D. Mach 19.10.2020 11:38

Těch blbců je zrovna v téhle skvadře poměrně dost. Balda je spíš jejich značka.

M. Kolář 19.10.2020 11:38

Četla jste někdy oficiální předvolební tiskoviny SPD ?? Z těch keců tam baldovština přímo vychází .. Tak to celé funguje,.. Strašení lidí, stupidní mobilizace .-.

P. Černý 19.10.2020 11:37

Leadership pana Babiše skutečně není nic moc. Byly doby, kdy jsem se o něm vyjadřoval naprosto stejně jako paní Maláčová. Je dokonce možné, že pan Babiš a jeho hnutí díky tomu leadershipu už nikdy nedohodne žádnou vládní koalici. A že nám bude vládnout současná parlamentní opozice

Je ale fakt, že pan Babiš v létě udělal pouze to, k čemu ho naléhavě vyzývali politici typu pana Fialy či madam Pekarove Adamové. V podstatě převzal jejich leadership.

Takže, když nyní stejni politici vyzývají pana Babiše, aby odstoupil pro neschopnost, protože udělal přesně to, co mu plamenně doporučovali, pak jen dokazují ( kromě toho, že mají leadership minimálně stejně blbej jako pan Babiš) že je úplně jedno, co právě deklarují. U nich se můžeme se můžeme spolehnout pouze na to, že nic z toho, co říkají, nemyslí vážně ani do té miry, aby jim stálo za to, pamatovat si, co říkali před měsícem.

Takže za mě, Astone, raději blbej a zmatenej Babišův leadership než tuhle bezcharakterní, bezpáteřnou a neschopnou tchajwanskou čeládku.

J. Kombercová 19.10.2020 11:37

...a já mu přeji ještě pěknější a schválně, jestli mě trumfne.

J. Anděl 19.10.2020 11:37

Asi jste se pletl. Nedokážu - a nebo nechci. Děkuji za přání pěkného dne. Také vám přeji pěkný den.

K. Zelený 19.10.2020 11:37

Na co?

D. Mach 19.10.2020 11:37

Jak můžete považovat za nehoráznost zařazení NP vedle třeba Protiproudu, když jsou zde zveřejňovány články z blogů autorů Protiproudu (Hájek, Weigl). To je snad úplně jasné a jedině to budí pochybnosti o vašem soudném rozumu.

J. Svoboda 19.10.2020 11:36

Škoda, myslel jsem, že svá tvrzení dokážete obhájit, to jsem se teda spletl ... Rv

Pěkný den.

J. Anděl 19.10.2020 11:36

Otázka je, co je akce a co reakce. Volba Zemana podle mě už byla reakce.

J. Kombercová 19.10.2020 11:36

...hlavně korektně (politicky) a v souladu s evropskými hodnotami, které určují nějací manipulátoři (kde se berou, asi rostou na louce).

K. Zelený 19.10.2020 11:35

A kdepak se asi vzal ten "silný politický tlak". Pamatujete - fyzika na základce, zákon akce a reakce! A ten tlak není politický ale společenský. Pokud hladina dezinformačních a manipulativních sraczek stoupá, nechci čekat, až se v ní utopím. Podívejte se jen na naše dvoje poslední prezidentské volby!

J. Kombercová 19.10.2020 11:35

No a co diskuse, pane Valento, ta je tedy, řekla bych, výživnější. A přesto jsme rádi, že tu můžeme plácat, co to jen jde. A mnohými nemilovaný majitel do stále dovolí, jen si občas, jako dneska, postěžuje. Kam budeme chodit, až to tady zavře? Každý někam tam, kde bude kývat s většinou?

J. Anděl 19.10.2020 11:34

Asi bohužel ne. Děkuji za přání pěkného dne a přeji vám také pěkný den.

J. Anděl 19.10.2020 11:34

Já s tím ale nesouhlasím právě pro deklarovaný boj s dezinformacemi.

Když zadám do Googlu "boj s dezinformacemi", najde to ledacos, včetně textů z Ministerstva vnitra. Označení NP coby dezinformačního webu jednak znamená, že to NP něco, s čím by stát měl bojovat. A jednak to podle mě podsouvá Astonovi coby provozovateli serveru úmysl klamat.

Přisoudit někomu takový úmysl podle mě vyžaduje víc, než najít na tom webu článek od Klause.

"Šíření dezinformací spočívá v úmyslném vytváření a šíření nepravdivých a/ nebo zmanipulovaných informací, které mají příjemce oklamat nebo uvést v omyl. Účelem je buď způsobit škodu, nebo získat nějaký politický, osobní či finanční prospěch. Neúmyslné sdílení nepravdivých informací se označuje jako „misinformace“."

J. Svoboda 19.10.2020 11:33

Uprchlík narozený v Moskvě, tak tomu sám nevěříte, že?

Pěkný den.

P. Forejt 19.10.2020 11:33

ajéje ....tak tadytudy to nepůjde ....aha.