21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Al Kaida v Sýrii

Po zprávě o angažmá irácké odnože Al Kaidy v Sýrii asi aspoň trochu opadne nadšení pro podporu statečných revolučních demokratů bojujících proti tyranskému režimu. Nadšené pokrokové síly mají na svém kontě zrození už mnoha svinských režimů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ryba 10.4.2013 23:08

Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

ve skutečnosti ale opět lžete....v pondělí byl v Komentářích Klaus dotazován právě na onu stávku.... ani nehlesl cokoliv o tom, že by mu někdo podrazil nohy, naopak přiznal, že si tu stávku tehdy nemohli dovolit, protože v té době ještě nebyla rozvinutá kamionová přeprava natolik, aby mohla zastoupit železniční....takže dál opakujte bláboly o stávce a bláboly o obsluze dluhů a dluzích samotných

M. Varadinková 10.4.2013 23:30

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

To, že o tom nehlesl, ještě neznamená, že se to nestalo. Lux tehdy za zády ministra dopravy i za zády premiéra dojednal s odboráři kapitulaci vlády, a vítězoslavně to jako "mírotvůrce" oznámil do médií. Pamatuju si, jak byl Říman (tehdy ministr dopravy) nasraný, protože zastával mnohem tvrdší postoj, ale tím podrazem ho Lux vmanévroval do role jakéhosi kazišuka, který by kazil Luxem dohodnutý "mír".

J. Ryba 10.4.2013 23:36

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

[zdroj=?]

Říman si mohl soptit kolik chtěl, stejně musel dělat nakonec to, co chtěl Klaus....on ani v památném videu srovnávajícím stávku lékařů a železničářů mluvil stejně jako v pondělí. Klausovo vysvětlení je nekonečně pravdivější

S. Lazárek 10.4.2013 23:43

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

Klausova plamenná rétorika se velmi často diametrálně rozcházela s jeho neplamennými činy a řeči o tom, kdo mu zrovna držel devítku u hlavy, jsou nedůležité. Thatcherová bylo to, čím se Klaus ve své zbabělosti nikdy stát nemohl a možná o to víc jí obdivoval.

M. Varadinková 10.4.2013 23:48

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

LIdé Vašeho ražení si ovšem ani o Thatcherové nemyslí nic dobrého.  Kdybyste žil v Británii, tak se vsadím, že byste nebyl klausofob, ale thatcherofob.

S. Lazárek 10.4.2013 23:56

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

Naopak copyrajdo, já tuhle dámu považuji za jednoho z největších evropských politiků minulého století. Klaus je hluboko, opravdu  hluboko v poli poražených. On není ani jejím stínem, tím méně snad jejím pokračovatelem. Tomu před šulinem Duškem spadly trencle hned.

Svoje fóbie si strčte do......kamkoliv.

M. Varadinková 11.4.2013 0:02

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

Jo, na dálku ji obdivujete. Zdejší média totiž o ní zas tolik nepsala, a když, tak spíš pochvalně.  Kdybyste ale žil v Británii, tak byste s Vaší povahou místo o Klausovi lazárkoval o Thatcherové. Na to můžete vzít jed.    

J. Ryba 11.4.2013 0:04

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

zase hypotéza :-)

S. Lazárek 11.4.2013 0:12

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

Kdyby byly v prdeli ryby.....blablabla........Klaus je proti ní jen ušmudlanej připodesranej pikolík. Jed si vemte vy.

M. Varadinková 11.4.2013 0:46

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

Váš problém je, že ani zdaleka nevěříte těm idejím, kterým věřila ona. Máte to postavené čistě na sympatii/antipatii k dané osobě. Podle toho, jak Vám tu kterou osobu vykreslí média. Čím je osoba vzdálenější a její konkrétní kroky se Vás méně dotýkají, tím spíše si udržíte tu sympatii. Kdyby byla blíž, plival byste na ni stejně, jako plivete na Klause.

S. Lazárek 11.4.2013 8:25

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

Kdyby byly v prdeli ryby.....opět blablabla......tohle je logika dítěte základní školy, to snad ani nemá cenu komentovat, jen bych se rád zeptal, kdo formoval ten Váš názor na ní? Její bratranec, tetička nebo jste jí dělala pár let služebnou a povídaly jste si u čaje?......:-))

J. Ryba 11.4.2013 0:00

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

ta stávka měla být původně jen dva dny, když trvala už čtyři dny, tak vláda ustoupila...

M. Varadinková 11.4.2013 0:41

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

Ustoupil Lux a postavil vládu před hotovou věc.

Tak vidíte, jak si hezky protiřečíte. Nezesrali se předem, když nechali tu stávku běžet čtyři dny. A nebýt Luxe, tak nejspíš i déle. Ale to už se kvůli jeho podrazáctví nikdy nedozvíme.

M. Varadinková 10.4.2013 23:55

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

Klausovo vysvětlení se nevylučuje s tím, že Lux udělal podraz. Že by nás ta stávka poškodila, o tom přece vůbec nikdo nepochybuje. To ale nic nemění na tom, že se mělo jednat s odbory mnohem tvrdším způsobem a hlavně měl vyjednavač mít mandát vlády a ne to dělat za jejími zády. Takhle podrazák Lux, ač pouhý ministr zemědělství, který se do rezortu dopravy neměl co montovat, to celé sjednal za zády vlády (kvůli pěti minutám své mediální slávy) a s mnohem měkčími podmínkami, než by se dalo dosáhnout, kdyby vláda táhla za jeden provaz.

J. Ryba 11.4.2013 0:03

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

Lux jako místopředseda vlády jen domluvil, že neplatí výpovědi, které udělilo vedení ČD, protože měl k odborářům nejblíž...zesraní byli jako vždy ekonomičtí ministři

J. Ryba 11.4.2013 0:08

Re: Prokope, je pěkné, že tu údajně opravujete lži...

Ekonomičtí ministři se zesrali už ze stávkové pohotovosti

J. Ryba 10.4.2013 23:44

zesraní byli vždycky

4. dubna 1995 ekonomičtí ministři schválili privatizaci 127 tratí regionálního významu. Odbory vyslovily nesouhlas a privatizace nebyla realizována. V období 7. června až 10. října 1995 byla odbory vyhlášena stávková pohotovost. 13. června 1995 byl odvolán generální ředitel Emanuel Šíp.[13]

19. října 1995 ekonomičtí ministři zamítli transformační projekt předložený ministerstvem dopravy a rozhodli o odložení privatizace.[13]

prostě plkáte na druhou

M. Varadinková 10.4.2013 23:59

Re: zesraní byli vždycky

Plkáte Vy. O koze a o voze. Ta stávka, o které je řeč, byla až za druhé Klausovy vlády, ve které byl ministrem Říman.

J. Ryba 11.4.2013 0:06

Re: zesraní byli vždycky

to není plk, jasně dokládám, kdo vždycky srazil paty

J. Ryba 11.4.2013 0:06

Re: zesraní byli vždycky

zesrali se už ze stávkové pohotovosti :-)

P. Vandas 10.4.2013 22:21

Ču-Čche. To je ono.

M. Ilsner 10.4.2013 21:37

Neví někdo proč nehraje Messi ?

P. Hofman 10.4.2013 21:39

Re: Neví někdo proč nehraje Messi ?

Zranění.

M. Ilsner 10.4.2013 21:42

Re: Neví někdo proč nehraje Messi ?

Aha, tak to je velké oslabení.

P. Vandas 10.4.2013 21:41

Re: Neví někdo proč nehraje Messi ?

 On v Daviscupu nehrál nikdy. Pokud vím.

M. Ilsner 10.4.2013 21:43

Re: Neví někdo proč nehraje Messi ?

Pravda. Nehrál nikdy ani ve Vídeňské filharmonii. Pokud vím.

P. Vandas 10.4.2013 21:44

Re: Neví někdo proč nehraje Messi ?

To také ne. :-):-):-)

J. Láníček 10.4.2013 21:49

Re: Neví někdo proč nehraje Messi ?

Podle informace ze spolehlivých zdrojů Messi nemá formu.

V. Vlach 10.4.2013 21:49

Re: Neví někdo proč nehraje Messi ?

Za Al Kajdu????

Chlape, jsi mimo, článek je o něčem jiném. Zeptej se manželky - máš-li nějakou po ruce...

P. Vandas 10.4.2013 21:31

Tak, co Korea?

 Doufám, že když Kim válku nerozpoutá, tak bude svržen. Ono to takto v dějinách dopadá. Vyvolání války bývá poslední možnost diktátorů setrvat v čele. Blufování se v tomto oboru nevyplácí, neb frustrace napružených lidí a oponentů v mocenských pozicích se otočí proti němu.