17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Absurdní drama

Na absurdní dramata byl zaměřený Václav Havel, ale jeho nástupci se o absurditu starají v reálu. Spor o autorství Klausovy amnestie je ukázka trapnosti a sebestřednosti všech zúčastněných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vítek 27.8.2014 13:43

Re: Z clanku na Virtually 1:

...mozna na nej nasazena profesionalni pracovnice...

Slusny a chytry clovek,na ktereho ta pakaz nikdy nic nenasla,ktery se dostal svou" tichou vodou brehy mele"tak vysoko,to je pro bratrstvo komunisticke mafie to nejhorsi,pane

Byl vzdy trosku kockar-takze se to nabizelo

E. Sevrát 27.8.2014 13:45

Re: Z clanku na Virtually 1:

Stará,neplodná proležená matrace.

P. Vítek 27.8.2014 13:36

Re: Z clanku na Virtually 1:

2:

Předmětem mého zamyšlení jsou nikým nezvolení a nedelegovaní „morální oligarchové“ a jejich vliv na fungování země. Předmětem mého zájmu je slovy posledního padlého premiéra „jakobínská justiční mafie“. Role specializovaných policejních útvarů a zpravodajských služeb nasazujících odposlechy a operativní techniku (legálně či nelegálně). Jejich moc při destrukci minulé, současné i jakékoliv budoucí vlády. Role „nezávislých“ státních zastupitelství a spravedlivě rozhodujících soudů. Tedy role a funkce základních pilířů demokraticky fungujícího svobodného státu.

P. Vítek 27.8.2014 13:39

Re: Z clanku na Virtually 1:

3.(a tohle je ta nejvetsi sila..)

A předmětem mého zájmu je také „televizní spacákový suterén“. Tedy významná část českých médií, která za posledních 25 let už několikrát vstoupila na české politické kolbiště jako „revoluční síla“. Jako samozvaný „pseudopolitický“ subjekt, který bez občanského mandátu provedl (a v zásadě velmi úspěšně) významné intervence a změny na české politické scéně. „Televizní spacákový suterén“ používám jako terminus technicus, protože právě v době tzv. „televizní krize“, tedy „boje o ČT“, se tato entita výrazně vyprofilovala. Vůbec nemám v úmyslu komentovat, kdo v ní byl „dobrý“ a kdo „špatný“, o to tady totiž nejde. Daleko podstatnější je fakt, že tato síla existuje a že se jí poprvé v porevoluční historii ČR podařilo nikoliv pouze „intervenovat“ či „ovlivnit“ politiku, ale ve spojení s policií a částí justice iniciovat a také dokonat „státní převrat“.

P. Čech 27.8.2014 13:41

Re: Z clanku na Virtually 1:

Tím dirigentem byla ODS, Petr Nečas, Václav klaus a pár dalších, taképolitiků. Ovšem důvěra lidí (občanů) v český politický systém nikdy neexistovala. Mluvím zde o většině (nadpolovičním počtu) českých občanů. Českou společnost morálně rozkládají všechny politické strany a zejména jejich "volná soutěž" podle čl.5 ústavy. Politické strany, které místo toho, aby hájily zájmy občanů, nedělají nic jiného než že bojují mezi sebou o moc nad těmito občany. O ničem jiném to není. Kdo toto nevidí je buď slepý a nebo je ovčanem některé z politických stran.

P. Vítek 27.8.2014 13:45

Re: Z clanku na Virtually 1:

Prectete si pravicove ekonomy a program Svobodnych a spravite si chut

P. Čech 27.8.2014 14:08

Re: Z clanku na Virtually 1:

Nezajímají mne pravicoví či levicoví ekonomové. Zajímají mne dobří ekonomové. Program SSO jsem četl. Je sice dobrý, nicméně pojatý příliš akademicky. Tak, že mu běžný občan nerozumí. Proto je také SSO málo volena. Neumí svůj dobrý program prodat.

O. Prochazka 27.8.2014 14:25

Re: Z clanku na Virtually 1:

Dobří levicoví ekonomové nejsou.

Co je na programu SSO akademického konkrétně, pane Čechu?

O. Prochazka 27.8.2014 13:48

Re: Z clanku na Virtually 1:

Volná soutěž (proč ji píšete v uvozovkách?) rozkládá morálně společnost? jak jste na takovou pitomost přišel?

Jestli jste to nepochopil, tak "boj" o moc je zároveň hájením zájmů svých voličů (nikoliv jak naivně píšete všech občanů). Já třeba nechci a nikdy jsme nechtěl, aby mé zájmy hájili komunisté, nebo dnes nějaký spolek estébáků s názvem ANO.

P. Čech 27.8.2014 18:21

Re: Z clanku na Virtually 1:

Proč? protože nejde o žádnou soutěž, ale o prachsprostý boj mocenských skupin(podle čl.5 ústavy)o absolutní moc nad občany země. S touto "volnou soutěží" souvisí přímo i napadání soupeřů, nemorální podrazy jednotlivých politických lídrů, kteří nebojují pomocí argumentů, ale hulvátství a sprostých slov (Kalousek). Pochopil jsem to velice dobře. Většina (naprostá) občanů tohoto státu jsou ti, jejichž zájmy nehájí žádná z politických stran a to proto, že jejich zájmy nezná a znát nechce. Právě proto dosud nemáme zákon o obecném referendu, nejzákladnější to zákon demokratický. Referendum je totiž jediný demokratický institut, pomocí něhož lze m.j. zjistit většinovou vůli občanů a i voličů. Já také nechci, aby mé zájmy hájili komunisté, ovšem zároveň nechci, aby mé zájmy hájili nějací straníci, lhostejno z které politické strany. Oni totiž právě kvůli čl.5 ústavy nehájí ničí zájmy, pouze zájmy své strany. A o tom to je.

K. Janyška 27.8.2014 15:06

Re: Z clanku na Virtually 1:

Co to kecáte ? Politické strany mají hájit zájmy svých voličské skupin a ne zájmy občanů... Dzp.

J. Jílek 27.8.2014 13:41

Re: Z clanku na Virtually 1:

nepřehánějte, úplně za všechno Klausovci nemůžou

P. Boublíková 27.8.2014 13:49

Re: Z clanku na Virtually 1:

Jíbo, vytahuji z mailu od ing. Ždímala: "V nazvoslovi je jako

obvykle troche zmatek a jsem si toho vedom.....platnost terminu se tyka

pouze oboru Fyzika a chemie aerosolu....Oba pristroje /tzn. aerosolový fotometr i integrující nefelometr/ meri

intenzitu svetla rozptyleneho na aerosolovych casticich....V zadnem pripade se

nejedna o mereni transmise, ani o mereni absorpce svetla na casticich..."  Pokud máte zájem, můžu vám přeposlat celý mail z adresy p.boublikova@seznam.cz

J. Jílek 27.8.2014 13:51

Re: Z clanku na Virtually 1:

ale s tím já přece souhlasím :-) to samé psal mě - a vy jste s ním nesouhlasila

P. Boublíková 27.8.2014 13:55

Re: Z clanku na Virtually 1:

Mýlíte se. Souhlasila jsem i s tím, co psal vám. Dokonce jsem vám napsala, že jste se kousl do zadku, protože jste to zde naivně uveřejnil.

Jenže vy jste nepochopil, že aerosoláři používají termín "fotometr" , případně "aerosolový fotometr"pro přístroj, který pracuje na nefelometrickém principu - tedy ve skutečnosti tak říkají nefelometru (což je onen zmatek v jejich názvosloví).

Doufám, že teď už je vám to jasné a pokud ne, je mi líto, ale další čas už nekonečným vysvětlováním ztráícet nebudu.

J. Jílek 27.8.2014 14:00

Re: Z clanku na Virtually 1:

je mi fuk, že jste něco psala dokonce....prostě jste psala něco jiného, než on

P. Boublíková 27.8.2014 14:03

Re: Z clanku na Virtually 1:

Ale kdepak, nepsala. Vy tomu prostě nerozumíte nebo rozumět nechcete.

J. Jílek 27.8.2014 14:09

Re: Z clanku na Virtually 1:

psala jste, že je blb inženýrek

P. Boublíková 27.8.2014 14:12

Re: Z clanku na Virtually 1:

Můžete citovat, certifikovaný lháři?

J. Jílek 27.8.2014 14:20

Re: Z clanku na Virtually 1:

a nejen on, všichni, které jsem vám tu uváděl, včetně zesnulého vedoucího diplomové práce, kterou jste prohlásila za shit, protože používají v oboru zavedenou terminologii

P. Boublíková 27.8.2014 14:25

Re: Z clanku na Virtually 1:

Ale vždyť i autorita nejvyšší, ing. Ždímal - předseda České aerosolové společnosti - napsal vám i mně, že v té terminologii mají zmatek! A to je přesně to, co jsem tvrdila od začátku.

Takže pa.

J. Jílek 27.8.2014 14:05

to psal mě a já s ním zcela souhlasil, vy že je blb

Dobry den,

jsem na dovolene, tak se omlouvam za opozdenou odpoved. Navic odpovidam z hlavy, protoze se odtud nedostanu ke svym oblibenym kniham. Mate pravdu, v nazvoslovi je trochu zmatek, a to uz v anglicke, tedy zdrojove, literature.

Klicovy rozdil je v tom rozsahu uhlu a tedy v konstrukci rozmitani paprsku zdroje a snimani signalu:

Aerosolove nefelometry (presneji integrujici nefelometry) se snazi snimat svetlo rozptylene casticemi z co nejsirsiho rozsahu uhlu od 0 do 180 stupnu a kvuli tomu se pouziva na urceni koeficientu rozptylu svetla na aerosolu.

Aerosolove fotometry se naopak snazi snimat signal z pomerne velmi uzkeho rozsahu uhlu. V situacich, kdy je znamo prevazujici slozeni aerosolu, se daji pouzit k neprimemu urcovani hmotnostni koncentrace, nejistota je ovsem znacna.

P. Boublíková 27.8.2014 14:08

Re: to psal mě a já s ním zcela souhlasil, vy že je blb

Vám jsem psala, že jste blb - protože jste nepochopil, že oba tyto přístroje (ing. Ždímal popisuje integrující nefelometr a aersolový fotometr) pracují na principu nefelometrie - měří rozptyl světla na částicích.

Vám fakt není pomoci.

J. Jílek 27.8.2014 14:11

Re: to psal mě a já s ním zcela souhlasil, vy že je blb

o něm jste psala nelichotivě, že tomu nerozumí, že tomu nerozumí všichni, co ty publikace publikují....v daném oboru terminologie platí, tak se neserte do oboru, o němž nemáte páru

P. Boublíková 27.8.2014 14:14

Re: to psal mě a já s ním zcela souhlasil, vy že je blb

Nepsala jsem, že tomu nerozumí - nýbrž že používají nekorektní terminologii! Což ing. Ždímal připustil jak v mailu pro vás, tak v odpovědi pro mě. Vy se neserte do věcí, kterým rozumíte jak prase hodinkám!

J. Jílek 27.8.2014 14:16

Re: to psal mě a já s ním zcela souhlasil, vy že je blb

neserte se do oboru, který není váš, jenom kvůli tomu, že jste kuřačka zpochybňujete všechno, co publikují v těch pracích lidi, kteří tomu rozumí líp než vy

P. Boublíková 27.8.2014 14:22

Re: to psal mě a já s ním zcela souhlasil, vy že je blb

No, vtip je v tom, že kuřačka nejsem :-) Nanejvýš příležitostná. A šlo mi správnost terminologie - v zásadě by se totiž nemělo stát, že by si nějaký obor pojmenovával přístroje po svém, což se aerosolářům stalo. Je to jejich chyba a ne moje, ovšem já jsem tu jejich chybu pochopila a také jsem pochopila, o čem vám ing. Ždímal psal, kdežot vy nechápete vůbec nic a "vítězně" jste jeho mail použil proti mě, ačkoliv jen potvrzuje to, co tvrdím i já. 

Jako obvykle jste dokázal jen to, že jste gúglující idiot a bavit se s vámi o čemkoliv je jen ztráta času.

J. Jílek 27.8.2014 14:28

Re: to psal mě a já s ním zcela souhlasil, vy že je blb

tak strašně ho ráda ztrácíte....a to jen proto, že student použil v daném oboru korektntní názvosloví. Smiřte se s tím, prostě je to tak, jak píše pan Ždímal, terminologie v daném oboru platí

J. Jílek 27.8.2014 13:55

Re: Z clanku na Virtually 1:

studentova práce se týkala fyziky a chemie aerosolu, používal fotometr, měřil intenzitu světla rozptýleného na aerosolových částicích....o absorbci jste mlela vy

J. Jílek 27.8.2014 13:58

Re: Z clanku na Virtually 1:

3. 5. 2013 - Re: Autor: P. Boublíková Datum: 02.05.2013 22:48 Ale to je zase ... Fotometr měří absorbanci (míra absorpce záření) a nefelometr měží rozptyl ...