28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

A život jde dál

Politická krize skončila tak dobře, jak jen mohla skončit – dohodou o volbách. Pozor, to ještě neznamená, že volby budou. Sněmovna se nejdřív musí sejít a o volbách rozhodnout, a to se ještě nestalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Šimek 9.8.2013 14:55

Re: Velmi dobrý komentář k současné situaci.

Těm nepomůže Václav, ani Livie.....ani Václav ml. ......:-(

R. Brzák 9.8.2013 14:28

Je to příliš komplikované?

Když se rozhodnu, že pomůžu Zemanovi a jeho vládě - a bude mi tedy jedno, zda nás takových nebude více, což by mohlo vést k vyslovení důvěry Rusnokově vládě, tak se jakožto poslanec ODS rozhodnu hodit marod, nebo řeknu kamarádovi, aby mi naboural do auta - a já se tak nebudu moci "ke své lítosti" dostavit k hlasování. Důvěru Rusnokově vládě si ze všeho nejvíc nepřeji, jestliže jsem příznivec TOP 09, pro kterou je nejlepší variantou dojít k předčasným volbám. Pak si jakožto poslanec ODS počkám, jestli jsou koaliční poslanci všichni přítomni (což zajistí, že Rusnok důvěru nedostane) a pak se vymluvím na názorové prozření a od hlasování odejdu. TOPka má ideální příležitost opustit zrádnou ODS a získat šanci na vítězství "na pravici".

M. Prokop 9.8.2013 14:32

Re: Je to příliš komplikované?

To sice má, z důvodů mnoha chyb ODS, ale skutečně nelze dlouhodobě postavit celou stranu (o ideologii nemluvím, na tu už si nehraje nikdo) na pouhých dvou (v něčem silně problematických a na sebe odkázaných) lidech.

A nezdá se, že by TOP, po prvním náboru všemožných odpadlíků, zmnožovala své řady.

R. Brzák 9.8.2013 14:38

Re: Je to příliš komplikované?

Na řady svých členů si TOPka - jakožto elitní klub - prostě nehraje.

Podstatné je, že Miroslav Kalousek, muž v plné síle a ve věku, kdy ještě dlouho bude moci třímat kormidlo, může v budoucnu aspirovat na premiéra, což by jakožto šéf druhé největší "pravicové" strany nemohl.

M. Prokop 9.8.2013 14:42

Re: Je to příliš komplikované?

O tom píšu, že ty aspirace by měly býti více podložené.

Být silnější než ODS neznamená možnost mít premiéra.

I. Gellner 9.8.2013 14:34

Re: Je to příliš komplikované?

TOPka nemůže opustit ODS, protože nikdy nebyla její součástí, a kde mohla, kotníky okopávala.

Dobýt "vítězství na pravici" s Kalouskem, to je odvážný názor. Připresidentských volbách zalezl a 14 dní v závěru voleb nevstrčil čumák ani do Sněmovny, aby ho náhodou kamera nezabrala. Kam a jak by se ten bídák schovával při parlamentních volbách? -)

M. Prokop 9.8.2013 14:37

Re: Je to příliš komplikované?

Jako vůdce odporu proti Zemanovi naopak bude vidět i slyšet. Fakt je, že nikdo jiný se nehlásí.

R. Brzák 9.8.2013 14:39

Re: Je to příliš komplikované?

Bude mít na své straně mediální frontu, umělce, profesory, elity - to všechno jej vybělí do andělské čistoty.

I. Gellner 9.8.2013 14:42

Re: Je to příliš komplikované?

Doufejme, že se najde i tanková brigáda impozantních T-72, přezbojená systémem Galileo za 11 mld Kč.

M. Prokop 9.8.2013 14:43

Re: Je to příliš komplikované?

Ano, ovšem. Všechny ty si ovšem Zeman odehnal zcela záměrně.

I. Gellner 9.8.2013 14:45

Re: Je to příliš komplikované?

Jestli bude Kaldovi pomáhat umělecká fronta ja knížeti, a persóny jako Uban, tak je sním Amen! -)

R. Brzák 9.8.2013 14:51

Re: Je to příliš komplikované?

Souhlas, proto bych Zemana nikdy nevolil - vyžívá se v arogantní konfrontaci. Pro Kalouska je Zeman ideální protivník - nenáviděný polovinou země a médii, navíc je to "Klausův spojenec" - další důvod, proč je ODS "špatná", neb je přeci ovládána tím "mizerou s amnestií". Pokud se nepohrnou členové, tak hlasy voličů určitě.

R. Brzák 9.8.2013 14:18

ad:Autor: J. Kombercová Datum: 09.08.2013 07:28 ...je část rozhovoru Karla Schwarzenberka pro Právo. Mmch. říká v něm, co se povídá, že za těmi dvěma prostopášníky, co zradili vlastní stranu, stojí pan Klaus, co si na hrad usadil své vejce..."

Přemýšlím, komu čin obou poslanců ODS, o nichž je řeč, prospěje nejvíce.

ODS tratí maximálně - nebude mít dost času na to, aby se zkonsolidovala a získala opět (v opozici) důvěru svých voličů, kteří budou navíc přesvědčování mediálním vichrem, že je to hnízdo hadů (zajímavé, že se jedná o dva z těch, kteří po nějaký čas odmítali Nečasovi Kalouskovo zvyšování daní).

Zeman nezískal velké, nýbrž jen taktické vítězství - může tvrdit, že celá jeho akce s Rusnokem a odkládáním druhého pokusu do ukončení Ištvanova vyšetřování byla motivována snahou vytvořit situaci vedoucí k předčasným volbám (tak jak o nich mluvil již dříve). Po dalších volbách se bude muset držet sebou vyřčeného a nechat vládnout vítěze voleb - pokud by tak neučinil, pokazí si budovaný obrázek "demokratického zachránce státu a ochránce před zvůlí kmotrů". Prioritně mu jde o odkaz, nikoliv o krátkodobou moc.

ČSSD pravděpodobně získá to, co má jisté už mnoho měsíců - vyhraje v předčasných volbách. Můžou se teď prsit, jak dokázali prosadit svůj požadavek předčasných voleb - bez intriky Zemana by ale byli nahraní. Po volbách se jako vždy znemožní - levicové recepty nemohou fungovat. KSČ, jejíž voličstvo vymírá, se do parlamentu dostane - a víc její hlavy nepotřebují. Reálnou politiku na vládní úrovni dělat nebudou - jsou si vědomi, že v naší zemi ani nemohou.

A kdo nám tady zbývá - když nepočítám odpálené Lidem, zabité VV, účelové SPOZ, jež se před ČSSD nedostane a tudíž s ní více méně splyne, a pár zbytečných,jako Lev Paroubek atp.? Je tady persona, která má obrovskou šanci se stát "pravicovým" premiérem příští pravicové vlády, třeba za tři čtyři roky - Kalousek se svým projektem, který se mu daří tlačit do čela "v pravo od ČSSD". V okamžiku, kdy Zeman jasně řekl, že nehodlá Němcové (tedy Kalouskovi) dát šanci, bylo pro něj ideální jít do předčasných voleb - a ještě v okamžiku, kdy "ODS zradila koalici".... Asi jsem paranoidní - ale jak to ten chlap dělá...?

R. Maceček 9.8.2013 14:25

Re: ad:Autor: J. Kombercová Datum: 09.08.2013 07:28 ...je část rozhovoru Karla Schwarzenberka pro Právo. Mmch. říká v něm, co se povídá, že za těmi dvěma prostopášníky, co zradili vlastní stranu, stojí pan Klaus, co si na hrad usadil své vejce..."

Úsměvné.Ksčm nemusí dělat nic,přesto dostane zvýšený podíl volebních hlasů.Ani Grebeníček nevadí.Čím to asi bude?

M. Prokop 9.8.2013 14:27

Re: ad:Autor: J. Kombercová Datum: 09.08.2013 07:28 ...je část rozhovoru Karla Schwarzenberka pro Právo. Mmch. říká v něm, co se povídá, že za těmi dvěma prostopášníky, co zradili vlastní stranu, stojí pan Klaus, co si na hrad usadil své vejce..."

Blbostí voličů. Nebo víte o jiném možném důvodu?

R. Maceček 9.8.2013 14:30

Re: ad:Autor: J. Kombercová Datum: 09.08.2013 07:28 ...je část rozhovoru Karla Schwarzenberka pro Právo. Mmch. říká v něm, co se povídá, že za těmi dvěma prostopášníky, co zradili vlastní stranu, stojí pan Klaus, co si na hrad usadil své vejce..."

Aha.

O. Kadlec 9.8.2013 14:30

Re: ad:Autor: J. Kombercová Datum: 09.08.2013 07:28 ...je část rozhovoru Karla Schwarzenberka pro Právo. Mmch. říká v něm, co se povídá, že za těmi dvěma prostopášníky, co zradili vlastní stranu, stojí pan Klaus, co si na hrad usadil své vejce..."

Kalousek ven!

Samozřejmě mu to nemohu nařídit, ale vyloučit ze své volby ho mohu. Dokoce se mohu radovat až vypadne.

P. Pavlovský 9.8.2013 14:52

Podceňujete SPOZ

"ČSSD pravděpodobně získá to, co má jisté už mnoho měsíců - vyhraje v předčasných volbách."

Ano, ale nevyhraje zdaleka tak, jak se zdálo! Stala se z ní totiž SPOZ II a tradiční voličové ČSSD to nemohou nezaznamenat. Presidentský kandidát ČSSD je zcela zapomenut? neměl v ČSSD žádné příznivce? Jak se tedy tím kandidátem (a předtím pražským lídrem) mohl stát?

Během následujících 2-3 měsíců vejdou budoucí krajští lídři SPOZ ve známost jako současní ministři, z Hradu bude mít SPOZ mocnou podporu, Lukoil pustí chlup. Preference SPOZ půjdou nahoru.

Mám-li rád Zemana, proč volit  Zermanovce v ČSSD, když je mohu volit v jeho stranbě po něm pojmenované?

SPOZ a ČSSD mají společný elektorát, stejně jako TOPka a ODS. Jak se o něj utkají strany pravicové, to si již  dovedeme představit, už jsme to zažili. Ale jako se utkají strany levicové, když  jim do toho navíc bude mluvit KSČM?

O. Slavík 9.8.2013 14:10

DNES to tu má vejšku

Zvláště ten Fendrychův blábol ... který sem propašoval Pavlovský. Tu-ááá.

V. Nosek 9.8.2013 14:15

Re: DNES to tu má vejšku

Není nad neustálé pištění Slavíka. To má tu správnou úroveň.

Ha - hááá.

F. Šimek 9.8.2013 14:18

Re: DNES to tu má vejšku

že se na už konečně nevy.reš! Tu-bééé.

E. Heusinger 9.8.2013 14:19

Re: DNES to tu má vejšku

Nejste vlastně špaček?

F. Vízek 9.8.2013 14:06

Znovu a nejen pro V. Noska, který napadá důchodce, že "vycucávají stát"

Na co se v této zemi podívám, to  je výsledek práce lidí. 

Těch, kteří leží na hřbitovech,

těch, kteří jako senioři ještě užívají důchodu,

těch, kteří ještě jsou v pracovním procesu.

Všichni dohromady - když byli v plné pracovní síle  - živili nastupující generaci mladých a odcházející generaci starých.   Tak to v různých obměnách a v různé kvalitě  bylo, co je lidstvo lidstvem.

O. Prochazka 9.8.2013 14:09

Re: Znovu a nejen pro V. Noska, který napadá důchodce, že "vycucávají stát"

Děkujeme vám Vízku:-)

...i za tu medvědí službu...

V. Nosek 9.8.2013 14:13

Re: Znovu a nejen pro V. Noska, který napadá důchodce, že "vycucávají stát"

Nestyď se dojiči státních penízků. Jen pěkně do houfu .

O. Prochazka 9.8.2013 14:45

Re: Znovu a nejen pro V. Noska, který napadá důchodce, že "vycucávají stát"

Jak si blbej, tak nic nevíš...

M. Prokop 9.8.2013 14:29

Re: Znovu a nejen pro V. Noska, který napadá důchodce, že "vycucávají stát"

Jo, bylo, než na tom začal parazitovat stát.

L. Novák 9.8.2013 15:45

Re: Znovu a nejen pro V. Noska, který napadá důchodce, že "vycucávají stát"

Vízku, problém je, že komunisti nevidí, že část těch mrtvých na hřbitovech jsou právě ty "zásluhy o komunismus", za něž berou mnozí důchod, na nějž si nikdy sami nevydělali. Ani ty, kdyby tě soudruzi z KSČ před důchodem nestrčili na senátorskou trafiku ČSSD.

F. Vízek 9.8.2013 13:57

Nevymíráme?

Pokud odborníci - vzhledem k vývoji  počtu narozených dětí na ženu - docházejí k závěru, že za necelých 90 let bude mít naše republika místo současných 10,5 milionů obyvatel o 3 miliony méně - tudíž 7,5 milionů, není to vymírání?

Pan V. Klaus píše odborné brožury ke globálnímu oteplování (statisíce let dopředu...), ale o populačním vývoji v této zemi ani ň..., ba ironizuje každého, kdo se tohoto tématu chopí.

Inu "odborný odborník" Kalouskova střihu. Když nechce, tak fakta nevidí, neslyší, necítí...

O. Prochazka 9.8.2013 13:58

Re: Nevymíráme?

Cože, Vízek čte kalusovy brožury??:-))

Asi ano, ale blbě.