26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

A jsme v tom taky

Informací je málo, přesto se zdá být zřejmé, že islamisté unesli mimo jiné i jednoho našeho spoluobčana. Není pochyb o tom, že to jsou zrůdy vyhřezlé z hlubin středověku. Tím hůř. Stojíme před otázkou, jak se český stát zachová, až nastane volba - a ta je ohavná, lze si ji snadno představit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hlosta 10.3.2015 9:27

Re: Útok islamistů na Česko?

On ten kuchař tam nevařil osobně. Zajišťoval kdeco pro pracovníky těžařské společnosti. Skladbu jídel, ubytování vprostřed pouště, starost o pracovníky kolem jídla apod. Takže byl to manažer. Tyhle starosti patří do logistiky.

K. Janyška 10.3.2015 9:30

Re: Útok islamistů na Česko?

No a ?  Kdyby ho tam přejelo auto, ani pes by po něm neštěkl... Dzp.

M. Ilsner 10.3.2015 9:34

Re: Útok islamistů na Česko?

Upřesněte to - vy byste ani neštěkl.

J. Kavalír 10.3.2015 9:30

Re: Útok islamistů na Česko?

Uklížečka se odjakživa nazývá "kosmetička podlahových krytin".  :-)))

V. Lacina 10.3.2015 9:22

Narozdíl od Astona...

...nevidím největší problém v tom, kde ty peníze vzít, ale spíš v tom, na co nakonec půjdou. I ta veřejná sbírka by nakonec byla jen dalším krmením teroristických "trollů". Sponzorovat další uřezávání hlav a ospravedlňovat to lidskostí je prostě nemožné.

M. Prokop 10.3.2015 9:23

Re: Narozdíl od Astona...

Možné, ale nedoporučené.

V. Lacina 10.3.2015 9:38

Re: Narozdíl od Astona...

"V rámci hodnotové konzistence", měl jsem možná dodat. Ale já ji holt pokládám za samozřejmou...

P. Hlosta 10.3.2015 9:24

Re: Narozdíl od Astona...

Naše názory jsou irelevantní. Nezávidím tu povinnost rozhodnout. Nevěděl bych si rady s tím dilematem.

M. Prokop 10.3.2015 9:26

Re: Narozdíl od Astona...

Naše ...... :-P

P. Hlosta 10.3.2015 9:28

Re: Narozdíl od Astona...

Jistěže nás všech, kteří nejsme povinní rozhodovat.

M. Prokop 10.3.2015 9:30

Re: Narozdíl od Astona...

Já nějak raději sám za sebe. To bude tím, že nejsem marxista, ti rádi mluvili či psali za "nás".

V. Lacina 10.3.2015 9:45

Re: Narozdíl od Astona...

Možná o požadovanou částku navýšit naši podporu protiteroristickým operacím? (a nejlépe to prosadit jako oficiální strategii NATO) Kdykoliv Vás někdo záměrně staví před nějaké dilema, jsou všechny nabízené možnosti špatné...

K. Janyška 10.3.2015 9:20

Osobně jsem přesvědčen, že to byla náhoda, že je mezi

unesenými. Těm zrůdám je to jedno... Dzp.

M. Starý 10.3.2015 9:05

Zaorálek nevyloučil možnost platit výkupné?

Včera v TV Zaorálek nevyloučil možnost, že by Česko zaplatilo výkupné (zatím o něj IS nepožádal). Jistě, je to dilema, zda platit těmto darebákům výkupné, nebo zda odmítnout a zpečetit tak osud rukojmí. Navíc u těchto darebáků nikdo nezaručí, že po zaplacení rukojmí propustí.

Připusťme, že IS požádá Česko o výkupné (výše není rozhodující). Jsem pro neplatit. Vím, že je to kruté pro rodinu uneseného, ale teroristům se nesmí ustupovat. Jsme ve válce. A od ministra Zaorálka bych očekával, že naopak nabídne aktivní součinnost Američanům a všem zemím, které za nás skutečně bojují proti IS. Bohužel, to chci po něm asi moc, zvláště dva dny před sjezdem ČSSD.

J. Anděl 10.3.2015 9:09

Re: Zaorálek nevyloučil možnost platit výkupné?

No, jak sám píšete, je to dilema. Těžko někomu podsouvat čirý populismus, zvolí-li v takovém dilematu jinak, než byste zvolil vy. A samozřejmě ještě navíc v případě, je-li ten někdo v ČSSD.

P. Hlosta 10.3.2015 9:13

Re: Zaorálek nevyloučil možnost platit výkupné?

Tak, vy to máte jednoduchý. Vám stačí říct nesouhlasím se Zaorálkem a nic se nestane. To Zaorálek je v situaci, že jeho slova musí mít nějaký dopad. Kdyby seděl na zamini opoziční někdo, potom by zase jiní by nesouhlasili a opět by dotyčný ministr měl problém, že cokoliv řekne, nebude příznivě přijato opozicí.

Být to váš syn, patrně byste nevolil takové řešení od státu. Jenže není a vy nejste ministr zahraničí. Tak můžeme všichni celkem blbě tlápat a je to jedno.

M. Prokop 10.3.2015 9:17

Re: Zaorálek nevyloučil možnost platit výkupné?

Před sjezdem ČSSD lze čekat akorát tak ty kecy o ochotě k výkupnému.

A je vůbec bláhové, od Za orálka marxisty očekávat něco rozumného.

P. Hlosta 10.3.2015 9:22

Re: Zaorálek nevyloučil možnost platit výkupné?

Už jste si toho Marxe přečetl, že dáváte nálepky? Dle mně ani nevíte, co to znamená, když je někdo marxista.

M. Prokop 10.3.2015 9:26

Re: Zaorálek nevyloučil možnost platit výkupné?

Když někdo studuje výuku marxismu-leninismu, chová se jako marxista, pak nejspíš bude marxista. Nálepku si lípnul sám.

Je mi dost jedno, co dle vás ...

K. Němec 10.3.2015 9:33

Re: Zaorálek nevyloučil možnost platit výkupné?

On Zaorálek stále ještě studuje marxák? A to máte odkud?

A chová se jako marxista? V čem?

P. Hlosta 10.3.2015 9:37

Re: Zaorálek nevyloučil možnost platit výkupné?

Čím se podle vás chová jako marxista? Má požadavky na přechod společnosti do komunismu evolučním vývojem? Nebo revolučním? Celkem podstatný rozdíl. A tak vyjevte co Marxovi přisuzujete za filozofickou ideu. Jestli evoluční vývoj společnosti, nebo revoluční. Obsahem komunismu se nemusíte při tom ani zabývat. Bylo by to hodně obsáhlé.

Tak jakýpak máte názor, při udělování oné nálepky, na význam slova marxista? Neměl jste spíš na mysli Leninský marxista? Nebo dokonce Stalinský marxista? I tak je u těchto nálepek "marxista" těžce zpochybnitelné. Poznamenávám, že já považuji Marxe za utopistu.

;-))

P. Rajman 10.3.2015 8:57

KGBácké přebarvování

Rudé Rusko přebarvit pro svět namodro (moskevské mrakodrapy), pro domácí nechat rudo zlaté (carsko-leninské) tak, jak jsme to viděli na Krymu a vidíme v Petrohradě. EU hlavně Brusel přebarvit na rudo. A zelený islám na černo.

I. Tellner 10.3.2015 8:58

Re: KGBácké přebarvování

To jsou tedy dobří, ti kluci s barvičkami.. -))

P. Rajman 10.3.2015 9:01

Re: KGBácké přebarvování

No comment.

S. Donát 10.3.2015 9:03

Re: KGBácké přebarvování

To musí být krásné, vidět svět takhle v barvičkách. To jste si po ránu něco šlehl?

I. Tellner 10.3.2015 9:04

Re: KGBácké přebarvování

K večeru to ještě dokrmí, to se přijďte někdy podívat .. -)

P. Rajman 10.3.2015 9:12

Re: KGBácké přebarvování

:-). je legrační, jak z vaší strany nepadá jediný věcný argument. Zato s osobními útoky, se kterým se navíc k někomu přifaříte problém nemáte. Řekněte proč vás Komenského svět hrou tak popuzeje?

M. Prokop 10.3.2015 9:19

Re: KGBácké přebarvování

Věcným argumentem na věcný argument. Ráčíte u sebe viděti nějaký?

P. Rajman 10.3.2015 9:26

Re: KGBácké přebarvování

Vy si vidíte do očí, že se tak hloupě ptáte?

M. Prokop 10.3.2015 9:28

Re: KGBácké přebarvování

V případě potřeby vidím.

Souhlasím, že jakýkoliv věcný dotaz, adresovaný vám, je hloupost.