3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

A je to tady

Dalo se to čekat a je kupodivu, že se někdo našel, aby to navrhoval: zákonem stanovený podíl českých potravin na trhu. Tento nesmysl se dostal do parlamentu, navrhly ho dvě desítky poslanců, ale závěrečným sněmovním čtením neprošel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Han 16.7.2020 16:08

Těžko říct. Kdybyste byl věřící křesťan, poradil bych vám hodit si mašli nebo skočit z mostu, abyste byli po smrti spolu. Jak to máte vy soudruzi, netuším.

J. Matuška 16.7.2020 15:36

Klesla spokojenost Čechů s členstvím v EU, i kvůli pandemii, uvádí průzkum /Titulek./:-)

D. Polanský 16.7.2020 15:39

A co?

M. Panter 16.7.2020 15:56

No a nic...jen že máte víc juchat a ne jen furt fňukat.

P. Jirkovský 16.7.2020 15:42

Titulek se vám poved, a teď se do nich jistě pustíte vo celej hřebík!

J. Matuška 16.7.2020 15:32

VLÁDA PREMIÉRA BABIŠE BUDE V BRUSELU JEDNAT O DLOUHODOBÉM ROZPOČTU EU A PLÁNU OBNOVY

Předseda vlády Andrej Babiš se od pátku 17. července 2020 účastní mimořádného zasedání Evropské rady v Bruselu, které se bude věnovat víceletému finančnímu rámci na období 2021-2027 a plánu na podporu oživení Evropské unie po koronavirové krizi. Po celkem pěti videokonferencích se bude jednat o první společné osobní setkání v Bruselu.

... Hlavními pilíři návrhu zůstávají Fond obnovy, pojmenovaný Next Generation EU, s celkovým objemem 750 miliard eur a revidovaný návrh samotného víceletého finančního rámce na období 2021–2027. Ten by dle návrhu Charlese Michela měl být ve výši 1 074 miliard eur.

Pro Českou republiku bude podle premiéra Babiše klíčové, aby nedošlo ke zpomalení konvergence, která je základem vnitřního trhu a zdrojem růstu a prosperity všech členských států. Usilovat bude také o to, aby plán obnovy byl spravedlivý a přinášel jasné výhody pro všechny. Alokační kritéria by proto měla být nastavena tak, aby odrážela skutečné dopady koronavirové krize na jednotlivé členské státy a jejich ekonomiky. Pokud jde o víceletý finanční rámec, zůstává pro předsedu vlády ČR klíčovou prioritou dostatečné financování tradičních politik (jako jsou politika soudržnosti a zemědělská politika) a adekvátní podmínky pro jejich implementaci. https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/tiskovezpravy/Vlada-Premier-Babis-bude-v-Bruselu-jednat-o-dlouhodobem-rozpoctu-EU-a-planu-obnovy-630741

A bude se lámat chleba. Srazí premiér Babiš paty,nebo přece jenom "něco" uhraje? Spekuluji: Občanům je TO kdesi, jako by se jich TO netýkalo. Je to tím, že na jejich postoji stejně nezáleží? Letenská pláň se předem ani potom plnit nebude, že. Vidím velký špatný. :-(=nepohoda

F. Doušek 16.7.2020 16:21

Bude zase "neustúpím!"?

J. Matuška 16.7.2020 14:59

Blížíme se k dohodě o vládní čtvrti v Letňanech, řekl Babiš. Stát přispěje Praze na okruh

J. Polesny 16.7.2020 15:02

No huráááá. Není nad pěknou vládní čtvrť. Místa v Praze je hafo, tak proč si jednu nepostavit....

M. Krátký 16.7.2020 16:09

Tak schválně - co bude dřív ??? PO se nepostaví dřív než za 50 let a to tu už nikdo z nás nebude !!!!!!

D. Píšťala 16.7.2020 14:50

Místo těch blbých keců je třeba mít kvalitu potravin jako za socíku! Sajrajt do republiky vůbec nepouštět a pakliže super.hyper podvodníci nesouhlasí tak spánembohem! Žádná velká škoda to nebude!

J. Anděl 16.7.2020 14:53

"Je třeba" :-)

Už zase. Co pro to děláte, pane Píšťalo?

J. Havelka 16.7.2020 14:56

Povely z gauče!

L. Zach 16.7.2020 15:07

"kvalitu potravin jako za socíku"

Tím jako chcete říct, že tehdy byla vyšší než dnes? Pokud ano, tak jste mne dosti pobavil.

Zde super reportáž z roku 1985 která dokresluje, jak že to za socíku bylo. Velmi poučné zejména pro "salonní levičáky" a mladší věkem...

L. Zach 16.7.2020 15:14

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2307202422637132&id=100000421906123&_rdr

D. Polanský 16.7.2020 15:38

Sajrajt stačí nekupovat.

I. Mertl 16.7.2020 15:50

Copak je to za vojáka, ten oný Píšťala?

F. Doušek 16.7.2020 14:41

Všeci kradnú:

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/sponzori-zemana-se-podileli-na-kraceni-dani/r~abf907acb61811eab408ac1f6b220ee8/?utm_source=volnyHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_content=default&utm_term=position-0&utm_campaign=Aktualne

J. Polesny 16.7.2020 14:43

To byl Miloš přeci neudělal, je to napsané vpravo dole...

F. Doušek 16.7.2020 14:44

Já mu taky věřím, že vše co koná je křišťálově čisté.:-/

V. Zadák 16.7.2020 13:58

Ze světa železnice

Deutsche Bahn rozšíří dál svoji flotilu rychlovlaků. Německý dopravce včera oznámil, že koupí dalších 30 vysokorychlostních jednotek od společnosti Siemens, které vychází z jednotek ICE3. Hodnota zakázky je miliarda eur, součástí kontraktu je opce na pořízení až dalších 60 souprav. Transakce je poměrně překvapivá, protože přichází v době, kdy se poptávka po cestování výrazně propadla. „I když poptávka klesla, vše mluví do budoucna pro železniční dopravu, která je přátelštější k životnímu prostředí,“ řekl šéf DB Richard Lutz. DB slibuje, že do roku 2030 zdvojnásobí v dálkové dopravě počet cestujících.

No toto! Bez soutěže? Takhle porušovat nařízení z Bruselu? Nad tím se každý ekonomista nebo eurohujer "hnusem votřese".

J. Polesny 16.7.2020 14:13

;-D;-D;-D Je pěkné jak se rozčilujete nad věcma, kterým vůbec nerozumíte.;-D;-D;-D

J. Polesny 16.7.2020 14:17

Around 2008 Deutsche Bahn began the tendering process to replace locomotive/coach trainsets on its long distance subsidiary, DB Fernverkehr's, InterCity and EuroCity train services. The initial announcement suggested that the tender would be for 100 to 130 trainsets. No specific train type was specified and DB did not intend to become involved with the design process - both locomotive-hauled trains such as Railjet or variations on the ICE 3 EMU design were considered to be options. The new trains were to be branded ICX and were expected to be similar in aesthetic design to the ICE3 trains; the design speed was expected to be in the 200 to 250 kilometres per hour (120 to 160 mph) range and to improve upon the energy efficiency of the units it replaced.[4]

F. Šimek 16.7.2020 14:28

DEŽO-TO JE SÍLA !!!

J. Polesny 16.7.2020 14:30

Bohouši, léky....;-D;-D;-D

V. Zadák 16.7.2020 14:22

Ale Podlezný. Na soutěže a pseudoutěže jste machr.

Tak pročpak UOHS půl roku prověřoval nákup RegioJetů a domáhal se výběrového řízení?

J. Polesny 16.7.2020 14:25

Muhehehe věřím, že jsem jich organizoval víc, než vám se zdálo. :)))) Znáte slovíčko tender?

V. Zadák 16.7.2020 14:28

I na železnici jste organizoval? Ani se nedivím, že to dopadlo tak blbě.

J. Polesny 16.7.2020 14:29

Na železnici ne. Já pracoval vždy s profesionály v oboru. To aby u ČD člověk pohledal....

F. Doušek 16.7.2020 14:43

Tipuji, že na ÚOHS chodil jeden anonym za druhým. Od vás, anonyme.