Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
A je to tady, ústavní většina
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Forman 21.10.2012 20:58Re: Mobilizace ? Pokud by naši politici měli za sebou jen takové kauzy, o jakých píšete u pana Janečka, byl by v této zemi ráj. |
O. Kadlec 21.10.2012 21:08Re: Mobilizace ? Většina našich politiků je mnohem důvěryhodnější. Vy ale patrně znáte jen politiky spojené s "kauzami". |
J. Kombercová 21.10.2012 21:00Re: Mobilizace ? Aha, tak to víme stejně. Ad 1) - já to tak necítím. Ad 2) - nevím. Ad 3) - tady jsem měla dojem, že možná chtěl získat od Ratha informace, které by se mu hodily v jeho bohulibé protikorupční činnosti a jak známe Ratha, tak ten mu leda tak sdělil, že je nevinééééj! |
J. Kombercová 21.10.2012 21:01Re: Mobilizace ? Tak já si ještě počkám, jak se pan Janeček vyvrbí v budoucnu. |
O. Kadlec 21.10.2012 21:22Re: Mobilizace ? Já taky - vždyť jde zatím jen o dojmologii, což si uvědomuji. Ale s čím pracuje pan janeček? S dojmy. Dost mě štve, že si třeba koupí titulní stranu Lidovek a nechá ji prázdnou, aby na sebe upozornil. Mně takové manýry prostě vadí. |
P. Hofman 21.10.2012 20:24Re: Mobilizace ? Naštěstí ne pro všechny. |
J. Ryba 21.10.2012 19:15tohle zní zajímavě Zájmu výrobců automobilů o výsledky Chiangovy skupiny se nelze divit, když uvážíme, že ve hře je vylepšení akumulace energie, která dnes tvoří zhruba třetinu ceny vyráběných elektromobilů a že navržené řešení by náklady srazilo na polovinu, navíc by to bylo něčím, co by umožňovalo snadné a rychlé dobíjení - pouhou „výměnou elektrolytu“ v nádržích. A jako bonus by šlo dojezd auta navyšovat podle potřeby pouhým „natankováním“ většího objemu suspenze... http://www.osel.cz/index.php?clanek=5719 |
S. Lazárek 21.10.2012 19:22Re: tohle zní zajímavě A na co jezdíte Vy, pane Jílku, na střídavý, stejnosměrný, vodík nebo na naftu? |
P. Boublíková 21.10.2012 19:28Re: tohle zní zajímavě Na střídavý - šlapací pohon. |
I. Gellner 21.10.2012 19:29Re: tohle zní zajímavě Na fotosyntézu (u automobilu provádí servis paní Jílková) http://www.google.cz/imgres?um=1&hl=cs&safe=off&sa=N&biw=939&bih=419&tbm=isch&tbnid=K3DYS_-jVgdbnM:&imgrefurl=http://www.srandaweb.com/rservice.php%3Fakce%3Dtisk%26cisloclanku%3D2008060069&docid=_DigfBuoRu0AAM&itg=1&imgurl=http://www.srandaweb.com/pic/2008/cerven/2012.jpg&w=400&h=316&ei=KTCEUMnGNo3Lsgazz4HgCA&zoom=1&iact=hc&vpx=647&vpy=4&dur=1390&hovh=199&hovw=253&tx=137&ty=71&sig=110747243563419038777&page=2&tbnh=152&tbnw=192&start=8&ndsp=13&ved=1t:429,r:12,s:0,i:105 |
P. Vandas 21.10.2012 19:36Re: tohle zní zajímavě To se mi líbí. Možná by to slušelo i mému Cherokee. :-):-):-) |
J. Ryba 21.10.2012 19:35Re: tohle zní zajímavě zatím na naftu, ale čekám na dodání hybridu |
P. Vandas 21.10.2012 19:37Re: tohle zní zajímavě Myslíš ten, co už v roce 2025 zlevní? |
J. Ryba 21.10.2012 19:52Re: tohle zní zajímavě ne, ten, co už dnes stojí v plné verzi jako ten klasický v plné verzi...opravdu musíte všichni reagovat hloupě? |
I. Gellner 21.10.2012 20:01Re: tohle zní zajímavě Toyota Prius stojí v základu 600.000, což je o cca 200.000 víc, než srovnatelné auto klasické koncepce. Provozní náklady jsou jen o málo nižší, než u klasiky. Jinak se jedná o nadprůměrně spolehlivé auto. Kolem toho roku 2025 už bude vše jinak, a třeba Toyota zužitkuje technologický náskok. Zatím jí to v soutěži (třeba s VW) oslabuje. |
J. Ryba 21.10.2012 20:11Re: tohle zní zajímavě zajděte si do nejbližšího autosalonu Toyoty a přestanete žvanit |
I. Gellner 21.10.2012 20:15Re: tohle zní zajímavě Kupte si oranžovýho Priuse, to vám půjde k tangám. To budou hošani koukat. http://www.toyota.cz/Images/PRI_akcni_CZ_2012_04_tcm423-1101631.pdf :-) |
J. Ryba 21.10.2012 20:28Re: tohle zní zajímavě vím, kam vás poslat, primitive... |
P. Vandas 21.10.2012 20:05Re: tohle zní zajímavě Nemusím, ale když mě to prostě baví.:-):-) |
S. Lazárek 21.10.2012 19:39Re: tohle zní zajímavě Tak to jste mě překvapil, protože propagovat jáhly a večer si dát krvavej steak, mi přijde trošku nefér. Já zůstanu u toho naftového steaku. Počítám, že sice budu společností vyvržen, ale snažím se jinak. Třídím odpad, papírky házím do koše a tak. Na mně se musí pomalu.......:-) |
J. Ryba 21.10.2012 19:54Re: tohle zní zajímavě já to nedělám kvůli ekologii, ale umím počítat...pokud je vstupní cena stejná, provoz i opravy levnější, tak není co řešit |
S. Lazárek 21.10.2012 19:59Re: tohle zní zajímavě Opravy u hybridu levnější, než u nafťáku? |
J. Ryba 21.10.2012 20:17Re: tohle zní zajímavě ano celá řada oprav odpadá, např, díky rekuperaci se prodlužuje životnost destiček i kotoučů...není tu startér, spojka, alternátor, jakékoliv hnací řemeny, nehrozí drahé opravy. |
J. Ryba 21.10.2012 20:20Re: tohle zní zajímavě Ví se už poměrně dlouho, že vozy Toyota vychází dlouhodobě v celoevropském srovnání jako nejméně opravovaná auta vůbec. A Toyota i tak udává, že náklady na klasický vůz jejich značky vycházejí dráž, než jejich fulhybridní verze |
J. Ryba 21.10.2012 19:56Re: tohle zní zajímavě ad překvapil...já to dole Douškovi píšu, čekám od srpna a budu čekat nejméně do března |
L. Handzel 21.10.2012 19:52Re: tohle zní zajímavě Na nenávist k lidem. |
J. Ryba 21.10.2012 19:59Re: tohle zní zajímavě vám bych uměl pomoct....plamenometem |
J. Ryba 21.10.2012 19:59Re: tohle zní zajímavě vám bych uměl pomoct....plamenometem |
M. Ilsner 21.10.2012 19:05Závěr kontroly GIBS v šetření útoku na prezidenta Ochranka hlídala velice dobře, za celou dobu, co byl v Chrastavě, nic neukradl. |
J. Ryba 21.10.2012 18:15pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně... http://www.novinky.cz/veda-skoly/280666-elektromobily-znecistuji-ovzdusi-vic-nez-spalovaci-motory-vyplyva-z-analyzy.html Pokud by elektřina do jejich akumulátorů byla získávána výhradně ze zdrojů nezatěžujících ovzduší emisemi CO2, mohly auta na elektrický pohon v průběhu následujících let znamenat výraznou redukci skleníkových plynů V Evropě to cenu má. V Evropě, kde se elektřina produkuje mnoha různými způsoby, mají podle expertů elektromobily potenciál být ekologicky výhodnější než benzínová a naftová auta. na baterie v elektromobilu je doživotní záruka...v klasickém automobilu vydrží baterie násobně méně... |