4.6.2024 | Svátek má Dalibor


Diskuse k článku

A je to tady, ústavní většina

Pro lidi liberálně smýšlející se naplnila polovina černého snu. Horní sněmovna je rudá a rudí tam mají ústavní většinu. Až liberálové prohrají volby do Poslanecké sněmovny, což je pravděpodobnost velmi vysoká, naplní se i druhá část černého snu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Forman 21.10.2012 20:58

Re: Mobilizace ?

Pokud by naši politici měli za sebou jen takové kauzy, o jakých píšete u pana Janečka, byl by v této zemi ráj.

O. Kadlec 21.10.2012 21:08

Re: Mobilizace ?

Většina našich politiků je mnohem důvěryhodnější. Vy ale patrně znáte jen politiky spojené s "kauzami".

J. Kombercová 21.10.2012 21:00

Re: Mobilizace ?

Aha, tak to víme stejně.

Ad 1) - já to tak necítím.

Ad 2) - nevím.

Ad 3) - tady jsem měla dojem, že možná chtěl získat od Ratha informace, které by se mu hodily

v jeho bohulibé protikorupční činnosti a jak známe Ratha, tak ten mu leda tak sdělil, že je nevinééééj! 

J. Kombercová 21.10.2012 21:01

Re: Mobilizace ?

Tak já si ještě počkám, jak se pan Janeček vyvrbí v budoucnu.

O. Kadlec 21.10.2012 21:22

Re: Mobilizace ?

Já taky - vždyť jde zatím jen o dojmologii, což si uvědomuji.

Ale s čím pracuje pan janeček? S dojmy. Dost mě štve, že si třeba koupí titulní stranu Lidovek a nechá ji prázdnou, aby na sebe upozornil. Mně takové manýry prostě vadí.

P. Hofman 21.10.2012 20:24

Re: Mobilizace ?

Naštěstí ne pro všechny.

J. Ryba 21.10.2012 19:15

tohle zní zajímavě

Zájmu výrobců automobilů o výsledky Chiangovy skupiny se nelze divit, když uvážíme, že ve hře je vylepšení akumulace energie, která dnes tvoří zhruba třetinu ceny vyráběných elektromobilů a že navržené řešení by náklady srazilo na polovinu, navíc by to bylo něčím, co by umožňovalo snadné a rychlé dobíjení - pouhou „výměnou elektrolytu“ v nádržích. A jako bonus by šlo dojezd auta navyšovat podle potřeby pouhým „natankováním“ většího objemu suspenze...

http://www.osel.cz/index.php?clanek=5719

S. Lazárek 21.10.2012 19:22

Re: tohle zní zajímavě

A na co jezdíte Vy, pane Jílku, na střídavý, stejnosměrný, vodík nebo na naftu?

P. Boublíková 21.10.2012 19:28

Re: tohle zní zajímavě

Na střídavý - šlapací pohon.

I. Gellner 21.10.2012 19:29

Re: tohle zní zajímavě

Na fotosyntézu (u automobilu provádí servis paní Jílková)

http://www.google.cz/imgres?um=1&hl=cs&safe=off&sa=N&biw=939&bih=419&tbm=isch&tbnid=K3DYS_-jVgdbnM:&imgrefurl=http://www.srandaweb.com/rservice.php%3Fakce%3Dtisk%26cisloclanku%3D2008060069&docid=_DigfBuoRu0AAM&itg=1&imgurl=http://www.srandaweb.com/pic/2008/cerven/2012.jpg&w=400&h=316&ei=KTCEUMnGNo3Lsgazz4HgCA&zoom=1&iact=hc&vpx=647&vpy=4&dur=1390&hovh=199&hovw=253&tx=137&ty=71&sig=110747243563419038777&page=2&tbnh=152&tbnw=192&start=8&ndsp=13&ved=1t:429,r:12,s:0,i:105

P. Vandas 21.10.2012 19:36

Re: tohle zní zajímavě

To se mi líbí. Možná by to slušelo i mému Cherokee. :-):-):-)

J. Ryba 21.10.2012 19:35

Re: tohle zní zajímavě

zatím na naftu, ale čekám na dodání hybridu

P. Vandas 21.10.2012 19:37

Re: tohle zní zajímavě

 Myslíš ten, co už  v roce 2025 zlevní?

J. Ryba 21.10.2012 19:52

Re: tohle zní zajímavě

ne, ten, co už dnes stojí v plné verzi jako ten klasický v plné verzi...opravdu musíte všichni reagovat hloupě?

I. Gellner 21.10.2012 20:01

Re: tohle zní zajímavě

Toyota Prius stojí v základu 600.000, což je o cca 200.000 víc, než srovnatelné auto klasické koncepce. Provozní náklady jsou jen o málo nižší, než u klasiky. Jinak se jedná o nadprůměrně spolehlivé auto.

Kolem toho roku 2025 už bude vše jinak, a třeba Toyota zužitkuje technologický náskok. Zatím jí to v soutěži (třeba s VW) oslabuje.

J. Ryba 21.10.2012 20:11

Re: tohle zní zajímavě

zajděte si do nejbližšího autosalonu Toyoty a přestanete žvanit

I. Gellner 21.10.2012 20:15

Re: tohle zní zajímavě

Kupte si oranžovýho Priuse, to vám půjde k tangám. To budou hošani koukat.

http://www.toyota.cz/Images/PRI_akcni_CZ_2012_04_tcm423-1101631.pdf

:-)

J. Ryba 21.10.2012 20:28

Re: tohle zní zajímavě

vím, kam vás poslat, primitive...

P. Vandas 21.10.2012 20:05

Re: tohle zní zajímavě

Nemusím, ale když mě to prostě baví.:-):-)

S. Lazárek 21.10.2012 19:39

Re: tohle zní zajímavě

Tak to jste mě překvapil, protože propagovat jáhly a večer si dát krvavej steak, mi přijde trošku nefér.

Já zůstanu u toho naftového steaku. Počítám, že sice budu společností vyvržen, ale snažím se jinak. Třídím odpad, papírky házím do koše a tak. Na mně se musí pomalu.......:-)

J. Ryba 21.10.2012 19:54

Re: tohle zní zajímavě

já to nedělám kvůli ekologii, ale umím počítat...pokud je vstupní cena stejná, provoz i opravy levnější, tak není co řešit

S. Lazárek 21.10.2012 19:59

Re: tohle zní zajímavě

Opravy u hybridu levnější, než u nafťáku?

J. Ryba 21.10.2012 20:17

Re: tohle zní zajímavě

ano celá řada oprav odpadá, např, díky rekuperaci se prodlužuje životnost destiček i kotoučů...není tu startér, spojka, alternátor, jakékoliv hnací řemeny, nehrozí drahé opravy.

J. Ryba 21.10.2012 20:20

Re: tohle zní zajímavě

Ví se už poměrně dlouho, že vozy Toyota vychází dlouhodobě v celoevropském srovnání jako nejméně opravovaná auta vůbec. A Toyota i tak udává, že náklady na klasický vůz jejich značky vycházejí dráž, než jejich fulhybridní verze

J. Ryba 21.10.2012 19:56

Re: tohle zní zajímavě

ad překvapil...já to dole Douškovi píšu, čekám od srpna a budu čekat nejméně do března

L. Handzel 21.10.2012 19:52

Re: tohle zní zajímavě

Na nenávist k lidem.

J. Ryba 21.10.2012 19:59

Re: tohle zní zajímavě

vám bych uměl pomoct....plamenometem

J. Ryba 21.10.2012 19:59

Re: tohle zní zajímavě

vám bych uměl pomoct....plamenometem

M. Ilsner 21.10.2012 19:05

Závěr kontroly GIBS v šetření útoku na prezidenta

Ochranka hlídala velice dobře, za celou dobu, co byl v Chrastavě, nic neukradl.

J. Ryba 21.10.2012 18:15

pan Doušek s Gellnerem čtou VŽDYCKY selektivně...

http://www.novinky.cz/veda-skoly/280666-elektromobily-znecistuji-ovzdusi-vic-nez-spalovaci-motory-vyplyva-z-analyzy.html

Pokud by elektřina do jejich akumulátorů byla získávána výhradně ze zdrojů nezatěžujících ovzduší emisemi CO2, mohly auta na elektrický pohon v průběhu následujících let znamenat výraznou redukci skleníkových plynů

V Evropě to cenu má. V Evropě, kde se elektřina produkuje mnoha různými způsoby, mají podle expertů elektromobily potenciál být ekologicky výhodnější než benzínová a naftová auta.

na baterie v elektromobilu je doživotní záruka...v klasickém automobilu vydrží baterie násobně méně...