Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
A je to tady, ústavní většina
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Kombercová 20.10.2012 10:27Re: "V té době jsme proto denně četli všechny tyto noviny." Já pamatuji, jak se v "práci" slavilo MDŽ, pane Slanino, bylo to tehdy, při umělé zaměstnanosti, takové normální, nejen si přečíst noviny třeba v přestávce na oběd. Není třeba šťourat jen z principu. |
![]() |
V. Hajková 20.10.2012 10:24Re: KONEČNĚ Neopruzujte fízle! |
![]() |
P. Hofman 20.10.2012 10:23Re: "V té době jsme proto denně četli všechny tyto noviny." Když se za socíku přišlo do práce, tak se nezačalo dělat dřív, než jsme si uvařili kafíčko (turečka) a nepočetli trochu v novinách. To vás ale Slátanino nemusí vůbec zajímat, neb vy dělňasové jste na práci nesáhli celý dlouhý den. |
![]() |
M. Trhlík 20.10.2012 10:22Re: Komunista vyhrál a slaví, Proč si pořád na něco hrajete paní Hajková? Už několikrát jsem se zmíníl o tom, že své názory stavíte na odkazech.Včera jste sama přiznala, že lidé neustále zajímají nepodstatné věci a problémy naší země je nezajímají.A proč tedy stále řešíte problémy,Řecka,Španělska a dalších zemí a zase jen v odkazech? To si stále myslíte,že to zajímá diskutující? Snad je Vašim několika příznivcům se to zdá zajímavé.No a jinak ty "plky" slyšíme jen od Vás, kdo a co je, včetně pana Ryby, kterého máte podrobně "přečteného",co všechno ve Varech dělá.Myslím si, že byste udělala lépe, kdybyste se nepletla do věcí, kterým vůbec nerozumíte a starala se o své problémy či práci, pokud nějakou děláte, nebo jste dělala.Tím nenaznačuji, že Vám chci něco zakazovat, ale opravdu mluvte jen o věcech na které stačíte.Nadávky mezi ně rozhodně nepatří i když jako "argument" je velice ráda používáte. |
![]() |
P. Hofman 20.10.2012 10:21Re: KONEČNĚ Jen malý dotaz: víte, kdo vlastní britské banky? |
![]() |
J. Slanina 20.10.2012 10:18Re: "V té době jsme proto denně četli všechny tyto noviny." V "práci", viď? |
![]() |
J. Boleslav 20.10.2012 10:18Re: Soudruh Čuba Taky mě to docela zaujalo. Ale asi má pravdu, pro něho tomu tak určitě bylo. Jinak by mu např. těžko mohly na polích růst hongkongské počítače. Jednou jsme si tam s velkou protekcí jeli do firmy jeden koupit. To byla estráda, v životě na to nezapomenu. Chtěli za něj asi 350 000 a to hlavně za různý z Ameriky ukradený software, na který by nám korektní licence stejně dát nemohli. Tak jsme si ho dovezli sami z Německa za 1/4. A stejně ty PCčka firmy Čubovi trhali od ruk. Jo to se to panečku podnikalo, když jste měli shora zelenou a nikdo jiný ne. Na tom byl postavený jeho hospodářský zázrak. Pokud takto kdáká ještě dnes a lidé ho volí, nejsou fakt dementi? |
![]() |
J. Slanina 20.10.2012 10:16Re: Užasné konce - hospodaření zemi EU! No, samozřejmě nevím, pí Hájková, ve které bance máte svůj účet, ale zkusila jste si v měsíčním výpisu někdy sečíst ten "luxing"? Mně to v Komerční bance dělalo za měsíc kolem 250 Kč a to do toho nezapočítávám odpis volných minut při telefonickém provádění plateb. Banku jsem po pečlivém uvážení změnil a nyní mé poplatky dělají měsíčně 38 Kč, včetně pojištění účtu. |
![]() |
K. Drobková 20.10.2012 10:14Re: Pro pí Boublíkovou Ano, na Svodné Slovo jsem zapoměla. Na zprávy ze světa měla výhradní monopol četka, která je dávala Rudému Právu, a od něj to teprve přebírali ostatní deníky. Je to tak. |
![]() |
V. Hajková 20.10.2012 10:14KONEČNĚ čt. 24- přiznala, že p. dr. NEČAS - není osamocen v zablokování současného návrhu o bankovní unii - tak, jak ji navrhuje EK - Bruselu! I GB - vyslovuje nesouhlas! |
![]() |
P. Boublíková 20.10.2012 10:12Re: Pro pí Boublíkovou "Aniž by četl" to může vědět jen tak, že uvěří někomu, kdo obojí četl. Ale celkem nemám důvod nevěřit, vždyť jsem psala, že mi tyto dvoje noviny splynuly omylem proto, že paní Drobková a pan Hofman psali o Páralovi jako o novináři z Rudého Práva. |
![]() |
L. Brabencová 20.10.2012 10:11Re: Pro pí Boublíkovou Zapomeňte na historii, dneska se píše nová, pokroková, pravdivá, skutečná a .. http://www.halonoviny.cz/articles/main/publ |
![]() |
V. Hajková 20.10.2012 10:11Re: Užasné konce - hospodaření zemi EU! Ne- to není proti argument- je to jen podivení nad urovni vašeho myšlení- kdy já píši o navrhované bankovní unii! Je zřejmé, že jste nic nepochopil. A to jsem Vás vždy pokládala ze inteligentního muže! |
![]() |
P. Hofman 20.10.2012 10:11Re: Pro pí Boublíkovou S tím naprosto souhlasím. Stejně tak ve Svobodném Slovu. Ale to byly ojedinělé věci, 99% bylo identických. V té době jsme proto denně četli všechny tyto noviny. Co se ale týče zpráv ze světa, či z politiky, tak to muselo být napřed v RP, takže člověk měl informaci dřív. |
![]() |
J. Slanina 20.10.2012 10:10Re: "RP nám chodilo povinně do práce..." Do práce???? Tož přeháněj, licitátore, přeháněj. |
![]() |
P. Boublíková 20.10.2012 10:09Re: Pro paní Boublíkovou a spol. ........... Byla jsem venku se psem, pane Hofmane, proto bylo ticho. Jinak já jsem opravdu Rudé právo nečetla a tedy nevím, jestli tam pan Páral psal nebo ne. |
![]() |
K. Drobková 20.10.2012 10:08Re: Pro paní Boublíkovou a spol. ........... Viz výše. |
![]() |
K. Drobková 20.10.2012 10:07Re: Pro pí Boublíkovou Až tak bych s Vámi nesouhlasila. Například Lidová Demokracie ( doufám, že ten název je správný ) psala samozřejmě to povinné, co musela, ale našly se tam i články, které stály za přečtení. Oproti ruďasovy, kterému vládnul Kojzar a spol. |
![]() |
P. Hofman 20.10.2012 10:05Re: Pro paní Boublíkovou a spol. ........... Žádný novinář nemohl před rokem ´89 psát do jiných, než komunistických tiskovin. Ale mohli psát různě. Nejhorší byli političtí komentátoři a po nich ekonomičtí. Ti lhali nejvíc. |
![]() |
P. Hofman 20.10.2012 10:03Re: Pro paní Boublíkovou a spol. ........... A vy prý jste bývalá varská prostitutka! Co je na tom pravdy, paní Hajková? |
![]() |
K. Drobková 20.10.2012 10:02Re: Pro paní Boublíkovou a spol. ........... Ten spor mezi Rudým Právem a Právem začátkem devadesátých let je směšný. Redaktoři kontinuálně přeběhli ( většina ) do Práva, jenom víceméně otočili kabát rubem navrch. Páral byl jeden z nich. |
![]() |
P. Hofman 20.10.2012 10:02Re: Pro pí Boublíkovou Já jsem četl Rudé Právo a čtu někdy dnes i Právo. RP nám chodilo povinně do práce, byla to tiskovina KSČ, což tady každý ví, ale co nevyšlo v RP, nemohlo v podstatě vyjít ani v jiných tiskovinách. A tak bylo běžné, že co jsem si jeden den přečetl v RP, bylo teprve až za dva, tři dny v novinách ostatních. Ty ostatní byly na tom ale úplně stejně, jako to RP. Vše řídila strana. Pluralita tisku byla jen šméčkem, aby se zakryla totální cenzura. Naproti tomu Právo jsou dnes stejně svobodné noviny, jako Lidovky či Dnes, akorát jsou proklamativně levicové. Články třeba filosofa Bělohradského jinde nevychází a jsou nesmírně zajímavé. I profesor nepíše jinam. |
![]() |
S. Lazárek 20.10.2012 9:59Re: Soudruh Čuba Mně je prostě divné, proč se Klaus obklopuje takovými lidmi. Jakl si z lidí dělá kozy a rád provokuje (proč, tak to ví jen on) svými "neotřelými názory" ale dle mého soudu, Hájek je člověk opravdu zralý na psychiatra. Ten to myslí smrtelně vážně. Ti hoši se tak dlouho hledali, až se našli. Jaký pán, takový krám. |
![]() |
S. Udatný 20.10.2012 9:58Re: Komunista vyhrál a slaví, testy při různých zkouškách vás provází celý život, proč nepoužívat testy IQ při rozhodnutí, ktere je mnohem důležitější než různé zkoušky, které absolvujete a vůbec se jim nedivíte, testu IQ, který vám umožní se stát voličem, tak tomu se divíte, to mi hlava nebere. Chápu levici, která nechce, protože, kdo by volil tu bandu lumpů, která si říká socani. Žádné tituly nenahradí IQ, pohled na poslance říká vše, memorovat umí každý pitomec ale k pochopení souvislstí je už třeba trochu víc. |
![]() |
K. Drobková 20.10.2012 9:56Re: Pro paní Boublíkovou a spol. ........... Vyvraťte to. Než se vám to povede, tak jste směšná vy, milá paní Hajková. |
![]() |
E. Heusinger 20.10.2012 9:56Milá paní Hájková, pan Lazárek má pravdu. Jenom Vy jste to neráčila pochopit při Vašem vzdělání. Jistě o tom někde najdete úúúúúúúúúúúžasný článek. |
![]() |
S. Lazárek 20.10.2012 9:55Re: Užasné konce - hospodaření zemi EU! Tak to pak jo. Opravdu protiargument na úrovni..... |
![]() |
E. Heusinger 20.10.2012 9:53Pro pí Boublíkovou Inteligentní člověk ví, že mezi Právem a Rudým Právem je rozdíl aniž by oboje četl. To platí i pro Mladou frontu a Junge Front heute. |
![]() |
V. Hajková 20.10.2012 9:51Re: Pro paní Boublíkovou a spol. ........... Jste směšná KÁDROVÁCKÁ ŠTĚKNA :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |
![]() |
P. Hofman 20.10.2012 9:51Re: Pro paní Boublíkovou a spol. ........... A je ticho. Lhářky nemají co dodat. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=yGNm5dkK8tBdu7T&p=gB5ZRhsM%7cj4xnIMl-dw%7cRtRdnCPl1d%7cL5aTqhM9lRaw06VQnh%7cRl3mySKx1%7chBOtSmWRJe&x=AvVMp2)